tunning4life Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Cauta un bord in dezmembrări de pe un cielo cu aceeasi motorizare si an similar si schimba instrumentul. Ai grija ce iei, ptr ca nu toate se potrivesc intre ele Link to comment
cris06 Posted January 9, 2016 Share Posted January 9, 2016 Ai strans suruburile la indicator pe folia cu circuite? Nu exista nicio legatura intre vitezometru si turometru. Link to comment
alexinno Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 Martorul aprins de un an de zile, cu intermitente, era, de fapt, din cauza decalarii distributiei cu 2-3 dinti de la punct. Am descoperit asta dupa ce a inceput sa mearga tremurat. Diagnoza a pus-o acelasi mecanic care mi-a facut distributia acum 2 ani, de data am apelat oficial, la reprezentanta Braila a Daewoo. Scanerul nu a relevat nicio alta problema. Cureaua a fost Dayco, intinzator Parts-Mall. Se suspecteaza calitatea proasta a intinzatorului, a revenit greu pe curea dupa o frana care a detensionat cureaua in spatele sau in fara pinioanelor si astfel a sarit cureaua de la punct. Bine ca nu a sarit mai mult, altfel aparea cunoscuta problema cu indoirea supapelor la Cielo Euro3. Link to comment
Dan Constantin Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 Salut sunt nou pe aici deci poate ma ajutati voi problema ar fi asa ca la un cielo din 2004 cu gpl euro 2 am fost la un test de gaze un urma unei probleme cu relantiul dupa o lunga poveste curatat clapeta , iac , schimbat bujii fise curatat egr verificat vacuum(furtune)etc ajung la sonda lambda care e cu un singur fir cel de la gaze spune ca am amestec bogat bun hai sa schimb sonda ca are deja 170000km bun problema vine aici de aceea postez la sectiunea martori bord am scos mufa si am vrut sa vad daca e diferenta si DA este trage super nu mai miroase asa urat esapamentul dar nu mi sa aprins in bord nimic cand scot mufa de la alt senzor se aprinde ex cel de vacuum ma poate ajuta cineva Link to comment
cris06 Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 D-ta vrei sa verifici functionalitatea lampii MIL prin deconectarea alatorie a cate unui senzor? Verificarea functionarii in parametri se face doar cu scanerul Daewoo Scan 100. Cauta manualul de reparatii (banuiesc ca ai Cielo DOHC - 16V) si vezi acolo exact valorile sondei lambda la functionare corecta! 1 Link to comment
Geo_ZGA Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 Sau cu un voltmetru + pe firul sondei, - pe masa/caroserie. Nu stiu exact valorile, dar ar trebui sa varieze intre 0,2 si 0,8v, in functie de turatie. 1 Link to comment
alexinno Posted April 21, 2016 Share Posted April 21, 2016 Revin cu obsedanta poveste a check-ului aprins: dupa ce am refacut traseul vacuumului de la GPL a disparut de 1 saptamana vesnicul bec galben. Nimeni din niciun service nu m-a bagat in seama cand am pomenit de asa ceva, au zis ca e ok. Am luat eu singur furtun de 5 mm pt gpl si l-am schimbat in totalitate. Link to comment
danutza Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 (edited) Se da un Cielo din dotare sin 99, non euro. De 3 zile ma zapaceste beculetul. Se aprinde si ramane aprins cateva minute, se stinge, iar se aprinde. Am studiat si urmarit cand si cum se aprinde. Se aprinde cand merg mai mult in frana de motor. Daca pe urma accelerez masina merge si dupa un timp se stinge. La urmatoarea frana de motor mai lunga se aprinde iar pentru cateva minute. Cand nu se aprinde, dupa o frana scurta de motor daca debraiez se opreste motorul. Daca se aprinde becul nu se mai opreste, isi tine relanti-ul pe la 1500. Am verificat fise, bujii, mufe de peste tot, si am curatat IAC. Altfel masina merge ok , trage bine nu scutura nu trepideaza etc. Nu prea gasesc repede un tester prin zona sa vad un cod de eroare asa ca incerc sa ma ghidez dupa simptome. Defectul a venit dupa ce am scos masina din oras pentru prima data in ultimii 3 ani. Dar nu am fugarit-o , am mers 90-110 max. Poate e doar o coincidenta. LE: La agrafa daca am citit bine imi da 12. adica*-**-*-** si 24 Ce anunta oare astea? Edited May 13, 2016 by danutza Link to comment
cris06 Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Cel mai bun "ghicitor" al problemei e testerul. Dar, o verificare simpla o poti face tu: toate furtunasele de vacum din corpul clapetei de acceleratie, inclusiv cel de ventilatie a carterului, cu 3 cai, burduful dintre filtrul de aer si corp clapeta, tot ce tine de admisie. Ai GPL pe masina? Link to comment
tunning4life Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 24 inseamna VSS bolnav. 12 e codul care spune ca ai inceput diagnoza. Reseteaza ecm si mai verifica o data sa vezi ce coduri de eroare ai. Daca tot apare dupa un reset acest 24, schimbi vss-ul (vehicle speed sensor) si apoi vezi ce se mai întâmpla. Daca ai drum prin București/Buzau iti pot face eu diagnoza si vedem toti senzorii ce spun Sent from my Vodafone Smart ultra 6 using Tapatalk Link to comment
danutza Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Nu am GPL. O sa fac reset ECM si mai vad, daca nu isi revine ii schimb VSS. Prin Bucuresti daca ajung sigur nu ajung cu Cielo. Link to comment
alexinno Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Patania cu check-ul aprins a continuat si sapt. aceasta. Am luat taurul de coarne, am umblat prin 3 ateliere gpl autohtone si am dat de unul cu ultima versiune a softului de diagnoza de la producator; din prima a reiesit la diagnoza ca debitul era prea mic din cauza duzelor de 1,75. Au fost marite la 2 si refacuta autocalibrarea. Acel cod de amestec sarac care iesise cu Scan 100 a disparut de 3 zile. Sa vedem cat va rezista coafura... Link to comment
alexinno Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Fix un dus pana la Constanta a mers "minunea". Schimb sonda lambda azi-maine. Link to comment
buburuza vesela Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 (edited) Datorita GPL-ului crapa si prima sonda. Gazul avand explozie/ardere in mediu uscat, in galeria de evacuare(unde este infipta si sonda), temp. este mult peste cea a arderii pe benzina. Edited May 24, 2016 by buburuza vesela Link to comment
Leonards Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 salut,si eu pe-aici cu o Tacuma din 2004 1,6 cc...Probabil am gresit locul in care postez dar nu am gasit un topic pentru Tacuma...pe scurt,am luat masina,am fost foarte incantat de interior,de cum merge...de tot in general...nu am mers mult cu ea,dar azi mi s-a aprins ”check engine” si parca nu mai sta asa bine pe relanti...am observat ca uleiul e la minim...ar putea avea legatura cu asta? maine o bag in service,shcimb ulei,filtre,pompa apa si distribuie...ce parere aveti...? Link to comment
tunning4life Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Zi-le la service sa puna tester pe ea si sa vezi de la ce ai eroarea respectiva. Uleiul la minim probabil nu are relevanta. Si sa nu stearga eroarea pur si simplu, sa caute sa vada de ce a aparut. Daca o sterg va reaparea curand, e clar ca un senzor nu face ceea ce ar trebui sa faca Sent from my Vodafone Smart ultra 6 using Tapatalk Link to comment
Dr.Drg Posted October 14, 2016 Share Posted October 14, 2016 (edited) Care sunt pinii A si B la mufa de diagnosticare cielo fabricatie 1996. Edited October 14, 2016 by Dr.Drg Link to comment
smv Posted October 14, 2016 Share Posted October 14, 2016 Primul (A = masa) si al doilea (B = diagnoza) pin incepand din dreapta, randul spre cheie. Link to comment
Dr.Drg Posted October 14, 2016 Share Posted October 14, 2016 (edited) Nu am inteles...am sa pun o poza cu mufa pe care am gasit-o. Edited October 14, 2016 by Dr.Drg Link to comment
alexinno Posted October 16, 2016 Share Posted October 16, 2016 Am rezolvat de ceva timp problema cu check-ul aprins, era de la amestecul reglat prost in varianta "auto" a computerului instalatiei GPL. S-a umblat putin la harta, in special la turatii joase, si a iesit o harta ok, nu mai am probleme cu check-ul neam de atunci. Am schimbat intre timp sondele, aveam cam 155k km cu ele si aparuse de la penultimul ITP o valoare lambda de 1,1-1,2, ceea ce era anormal. Link to comment
Dr.Drg Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 Mulțumesc pt poza domnule smv Link to comment
Dr.THC Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 (edited) Aveti idee ce inseamna codurile de eroare 33,53,55,24. Edited October 18, 2016 by Dr.THC Link to comment
tunning4life Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 33 - MAP sensor / circuit fault (high error) 53 - Control module immobilizer 55 - Control module error 24 - Vehicle speed sensor / circuit fault Link to comment
Dr.Drg Posted October 20, 2016 Share Posted October 20, 2016 Baieti am facut testul cu agrafa si mi-au dat erorile 33 si 55 , as vrea sa stiu ce trebuie sa fac pt ami disparea check-ul din bord.Va multumes anticipat pt ajutorul oferit. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now