Jump to content

Martor Motor - Check Engine


Recommended Posts

Revin. N-am mai facut nimic la masina. La un moment dat, am zis, daca tot te turezi macar sa stiu de ce consum benzina si da-i, am calcat-o de-a luat-o dracii. Toata iarna am mers 50 60 sau mai jos, probabil s-a infundat ceva. Oricum, in prima zi sub 2000, a doua 1600 -1800, a treia 1000 a patra 800 si acolo a ramas. Merge bine acum lol...

 

Multumesc frumos baieti.

Link to comment
  • 2 months later...

Salut. Am si eu o problema cu acel martor check engine care imi da batai de cap. Ma exact: in urma unor rateuri puternice (de care am scapat inlocuind carcasa filtrului de aer) am ramas cu acel martor aprins,daca scot siguranta ecm si fac reset, cam 50km ramane stins dupa care se aprinde iar si tot asa. Astazi s-a aprins din nou,am trecut pe benzina( masina are si gpl din fabrica Lovato) si acel maryor a inceput sa clipeasca dupa care s-a stins. Aveti ideee ce ar putea fi? In zona mea nu am posibilitatea unui tester. Masina este din 2006

Link to comment

Deobicei, clipirea lampii MIL inseamna rateu de aprindere la un cilindru. Verifica bujiile - strangerea in chiulasa si distanta intre electrozi precum si fisele. S-a scris prin topicurile dedicate.

Trebuie verificata/ reglata si instalatia GPL.

Edited by cris06
Link to comment

E posibil sa se aprinda MIL si de la cablul kilometraj? Are un rontait din cand in cand si in momentul cand tragi de el de la cutie iese foarte usor, se desprinde cu tot cu suportul acela care este conectat si la o mufa.

Link to comment

Găsesc și eu un tester de cumpărat pt nubira 2 din 12.2004? Are obd2 dar nu găsesc protocolul, Torque nu găsește protocolul și nu se poate conecta , conectare fizica cu telefonul e ok, neștiind protocolul însă nu poate comunica cu ecu.

Sfaturi ?

 

PS am și un check Engine aprins când se încălzește apa in radiator , dar asta întreb de obd2...

Edited by 4di
Link to comment

Am fost la un service,au pus un tester pe masina si mi-au spus ca MIL se aprinde de la Sonda Lambda 2. Daca merg o perioada asa pana o schimb,sunt probleme,afecteaza consumul,sau mersul masinii?

Link to comment

Ce anume de la sonda lambda 2? Daca e circuitul de incalzire al sondei, treaba e simpla: sub masina, la sonda ai problema la mufa cablajului. Cauta, intai, acolo si mai discutam.

Link to comment

Am desfacut acea mufa la sonda lambda si unul din cele 4 fire era oxidat,l-am curatat l-am pus la loc si becul de la MIL tot nu s-a stins, am restart Ecm-ul si s-a stins. Acum sper ca de acolo sa fi fost "buba" si sa nu se mai aprinda...multumesc pt sfaturi

Link to comment

La mine, un pin era complet macinat de oxid. Nu am avut ce face, decat sa tai mufele si sa leg firele pe direct. La acea mufa ajunge apa aruncata de roata dr. fata.

Ia, macar, si protejeaza suplimentar acea mufa. Poti baga putina vaselina siliconica in mufa, la pini.

Link to comment
  • 1 month later...

Primesc si eu cam de 2 saptamani la cateva zile acest cod de eroare : P0461 Fuel Level Sensor Circuit Range/Performance ! sta aprins 1-2 zile pe urma se stinge singur cateva ore si pe urma reapare . A mai intampinat cineva acesta eroare?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...