florica Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 salut la toata lumea , sunt nou pe forum si am o mare rugaminete la cei care se pricep de ceva vreme se aprinde check engine , am fost la service daewoo pe pantelimon ieri , dupa ce au pus testerul mi sa spus ca e dusa sonda lambda , problema este ca nu are mai mult de 5 luni a fost schimbata tot la ei si mi se pare suspect faptul ca sa dus atat de repede , rog solutii sau o parere avizata , mai exact cam ce se intampla cu masina , se aprinde check engine din cand in cand iar atunci cand se aprinde se tureaza singura de la 800rpm la 1300 rpm si revine la 800 , astazi am facut schimbul de ulei si filtre dar la fel va multumesc pt. raspunsuri Link to comment
Dj_Dark Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Cielo din 1996 nu are sonda lambda. Schimba service-ul. Link to comment
Viktor Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Dj_Dark said: Cielo din 1996 nu are sonda lambda. Te contrazic. Link to comment
florica Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 tati are sigur ca doar eu am cumparat-o si au montat-o aia la service , si cielo meu in talon este trecut an 1996 luna 11 , poate are vreo importanta , am uitat sa spun ca e facut in coreea si este hidramat sa nu uit , sonda care am schimbat-o este cu 3 fire , va multumesc pt. raspunsuri Link to comment
Dj_Dark Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 (edited) @viktor Cielo nu e nexia. Pana prin 97-98 in Romania s-au importat numai GLE-uri Care au potentiometru de CO si sunt non euro. Prima masina cu sonda lambda a fost espero in 1996. Astept sa ma contrazici . @ florica. Masina a fost cumparata din Romania? Unde anume e pozitionata aceasta sonda? Poate ne faci si noua o poza la motor sa vedem cu ochii nostri. Edited September 4, 2009 by Dj_Dark Link to comment
Viktor Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Dj_Dark. Dai,sau dau o bere? Link to comment
Dj_Dark Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 fftopic: Pai...esti in Bucuresti? . Link to comment
Viktor Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 DAEWOO CIELO 1.5 Benzin 1994/06 --> 1998/07-lambda sonda. Chiar acu am cautat si eu (ca stiam ca exista) si am gasit datele de mai sus (sint copiate).Oricum,pina ce colegul Florica pune ceva poze,tu, da o fuga dupa bere (sau eu trebue sa duc de-aici ). Scuze pentru fftopic: Link to comment
Dj_Dark Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 (edited) Codul motor pentru cielo gl/gle importat la noi este g15mf si are 55kw. Din pacate nu gasesc acum specificatii detaliate dar eu nu am vazut pana acum unul sa aiba sonda lambda si am vazut cateva motoare. Sonda lambda cu 3 fire are dohc-ul meu care pe cielo e si euro 2 insa la noi a aparul din 99 in sus, pe nexia era de mai demult ca si pe espero de altfel. Cu berea vedem cum facem cand lamurim problema. Edited September 4, 2009 by Dj_Dark Link to comment
florica Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 dau eu mai multe beri daca gasiti cauza , de ce se aprinde becul ala , cu sonda noua de 5 luni pusa , poze am sa pun diseara daca reusesc . detalii de pe talon anul fabricatiei :1996 / tip G15MF , cilindrii 1498 , putere : 55 kw retineti este o masina hidramata , nu stiu daca are vreo importanta please help ca innebunesc am dat o gramada de tel si fiecare are o idee dar ... rezultate ... Link to comment
tolin Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 florica said: ... dau eu mai multe beri daca gasiti cauza , de ce se aprinde becul ala ... Nu s-ar mai fi inventat scanerele, daca se putea citi cauza intr-o sticla de bere. Mergi la un scanere, ca nu doare, nu-ti face injectie. Link to comment
ovi_jer Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Toate masinile daewoo cu cutie automata au sonda lambda, fie ca este pentru benzina cu plumb sau fara plumb. florica @Noteaza codul de eroare cand mai mergi la service.Poate fi vorba de un amestec incorect si nu de un defect al sondei lambda. Link to comment
pavcostel Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Deci, Viktor si DjDark sa dati cate o bere lui Ovi! Bafta! Costel Link to comment
florica Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 acum 2 zile am fost la service si mi-au transmis dupa ce au pus-o pe scaner ca e sonda lambda , problema este alta ca acolo nu ai voie sa intrii inauntru , vine iti ia masina ai face ce ai face , tot ei o scot din hala si vine si iti spune ce au constatat , nu am intrebat de cod ca nu stiam despre ce este vb , ma repet aceasta sonda este schimbata din fabruarie anul asta tot la ei la service , de asta intreb cum naiba de sa dus atat de repede , care ar fi cauza pentru ca daca o schimb din nou si se repeta la alte 5 luni ma apuca damblaua rau de tot ... help , ma duc sa fac poze la motor sa vedeti ca are sonda si ce motor este va multumesc pt raspunsuri Link to comment
danutza Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Pai daca sonda are 5 luni si a fost schimbata in service nu are garantie?Teoretic trebuie sa aiba chiar daca a fost cumparata din alta parte. Link to comment
florica Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 sonda am cumparat-o de la un prieten care are magazin de piese auto si a fost schimbata in service la pantelimon , l-am sunat pe om si i-am zis ca sonda sa dus , dar dupa ce am citit tot ce ati scris pe aici ma gandesc sa nu fie altceva si sa ma fac de bafta la om , desteptii aia de la service nu mi-au zis ce cod de eroare am si ma gandesc ca este improbabil sa fie o sonda noua stricata , in fine poate imi recomandati macar un service cu personal calificat , spun asta deoarece tipul care a pus testerul pe masina mi se pare cam dus , se cam balcaie la intrebari si in afara de asta este foarte tanar , bine adevarat o sa spuneti ca nu are nici o relevanta ca poate stie meserie , dar mi-e personal nu mi-a facut o impresie prea buna. Link to comment
Viktor Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Eu totusi cred ca, nu sonda e de vina.Faptul ca nu-ti voie sa stai linga masina (in service) cind se masoara ceva, sau schimba cite o piesa, inseamna ca nu sint corecti.Cum spunea si Dj_Dark,cauta un alt service. Link to comment
florica Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 astazi am fost la un alt service , baietii de acolo mi-au facut toate testele posibile cred , bineinteles ca pana au descoperit am stat cam 3 ore nu 10 min ca la automec , ca sa scurtez tot , deci... sonda lambda nu are nimic , lucreaza bine dupa ce indica testerul lor , plus ca au facut si teste de noxe unde aparea zic ei daca nu era in regula , martorul a aparut dupa o ora de cand am ajuns la service pt ca nu vroia sa apara neam si am fost obligat sa iau un mecanic cu testerul si sa plec la drum ca sa apara , bun... deci ce se intampla , pe tester cand a aparut eroarea zice ceva de genul senzor de temperatura nefunctional , e situat pe undeva pe la galerie , ala indica dupa ce a aparut check engine ca motorul are -39 grade , dupa ce stergeau eroarea si opream masina indica normal 89 grade cat are temperatura normal , deci luni ma duc sa il schimbe , sa vedem daca asta e problema .Totusi de ce pe tester indica gresit si in bord imi indica temperatura bine iar ... stau si ma gandesc ca poate sa mai aiba ceva , un mecanic de pe acolo mi-a zis ca daca imi variaza turatia la motor se poate sa fie si alt senzor ceva gen ... vss sau cam asa , e posibil ? Link to comment
tolin Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 florica said: ... eroarea zice ceva de genul senzor de temperatura nefunctional , e situat pe undeva pe la galerie , ala indica dupa ce a aparut check engine ca motorul are -39 grade , dupa ce stergeau eroarea si opream masina indica normal 89 grade cat are temperatura normal ... Senzor care la temperatura se intrerupe, de asta iti indica valoarea aia. Schimba senzorul si gata ... reset si cu motorul rece, a doua zi dimineata, fa un Idle Learn. Link to comment
Dj_Dark Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 (edited) Daca primii nu reseatu ECM-ul, ceilalti vedeau din prima eroarea stocata si nu mai stateai atata. Si intr-adevar, am de dat o bere. Ale naibii automate. PS. Sunt curios cum au ajuns primii la concluzia ca e sonda lambda defecta. PS2. Daca dupa schimbarea senzorului si ce a zis Tolin mai sus se mai aprinde Check-ul te duci la tester fara sa deconectezi bateria intre timp si iti vor spune din prima ce eroare ai. Edited September 7, 2009 by Dj_Dark Link to comment
ovi_jer Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 florica @ Daca ai fi ascultat sfaturile sa notezi codul de eroare era simplu acum sa stii care din senzorii de temperatura(aer admisie sau lichid racire) trebuie sa-i inlocuiesti sau sa le verifici cablajul. Link to comment
florica Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 notam eu codul , dar... la primul service nu mi-au transmis decat defectul care au crezut ei ca este , deci nu am avut posibilitatea de a vedea vreun cod , la astia de am fost acum nu era nici un cod trecut pe tester , scria senzor de temperatura eroare generala , cand au intrat indica -39 de grade. Problema este ca acum am venit de la service mi-au schimbat senzorul si opsssssssssss dupa ce am plecat de acolo mi-a aparut din nou check engine pe bord , deci... am altceva cred , simt ca innebunesc , maine ma duc inapoi , nu-s ce are masina asta , da sigur are ceva. ps. se poate ca de la senzorul de viteza de la cutie sa imi indice check engine pe bord??????????? Link to comment
ovi_jer Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Citeste bine postul meu anterior si o sa intelegi ca ai schimbat ceva la intamplare si din pacate nu ce trebuia. Link to comment
florica Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 tati , ai perfecta dreptate , dar nu eu trebuie sa schimb o piesa , cand ma duc la service ma duc pt. ca acolo ar trebui sa fie specialisti care sa ma ajute si sa rezolve problema mea , nu eu trebuie sa depistez problema si sa o rezolv , ei sunt mult mai in masura sa faca asta pt ca asta este meseria lor , numai ca din pacate la noi este o meserie care duce lipsa de specialisti , am schimbat ce mi sa indicat , cod nu am de unde sa iau , senzori or fi 2 sau mai multi nu am idee , deja o sa ajung sa dau mai mult pe testere si diagnostice decat pe piesa care este defecta . nu te supara pe ceea ce spun dar sunt dezamagit de atitudinea si profesionalismul de pe la noi. sa ai o zi excelenta si iti multumesc ca mi-ai acordat un raspuns Link to comment
Dj_Dark Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 (edited) Presupun ca "specialistii" din service te-a facut sa intri pe forum nu? Ai cerut o parere la o problema pe care cei din service nu au fost in stare sa o rezolve si ti s-a oferit, intr-un final, o solutie. Ia-o metodic si vei scapa de problema sau bazeaza-te in continuare pe "profesionistii" din service. Edited September 8, 2009 by Dj_Dark Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now