nightwolf Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 (edited) Dupa ce-l pornesc... tre sa astept vreo 3-4 min cu motorul pornit... ca sa intre in marsarier, si acum e destul de cald afara. E normal?? In primele 3-4 min... cutia se comporta ca si cum marsarier-ul nu ar exista in pozitia opusa treptei a 5-a Edited March 15, 2005 by nightwolf Link to comment
Senna Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 Eu iti recomanda alta metoda: daca nu intra debreiezi si ambreiezi iar, astepti 3 secunde sa nu caraie din cauza inertiei trenului fix si incerci sa cuplezi iar marsarier. Astfel ai schimbat pozitia unghiulara a arborilor si ai sanse mai mari sa reusesti manevra. Link to comment
tribunul Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 Eu am o probeleme asemanatoare dar cam stupida, nu-mi dau seama daca are vreo legatura. Cand vreau sa bag in marsarier si a fost masina oprita cu frana de mana trasa nu merge, daca las frana de mana merge. Link to comment
NFS Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 Nu cumva ti se agatza mineca? ) Link to comment
tribunul Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 Eu chiar vorbeam serios. Nici eu nu vad legatura dintre frana de mana si marsarier, iar daca spun mai departe ma cred ... . Link to comment
SORAN Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 Pozitia relativa a celor doua roti dintate care trebuie angrenate nu este tocmai buna cateodata, nu se angreneaza. DAca este trasa frana de mana nu este posibila miscarea arborelui de iesire si implicit a arborelui intermediar din cutia de viteze. Cand lasi frana de mana, milimetrul(ca atat ii trebuie sa se miste) necesar ca sa se angreneze rotile este parcurs si se poate efectua angrenarea! Cam asa s-ar explica in mare acest fenomen! Link to comment
laurentziu83 Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Nu e normal dar este la cutiile noastre . Nu avem sincronizare la marsarier si de asta se intampla sa nu intre din prima. Cand mai patesti asa ceva aplica ori metoda NFS, dar iti trebuie putin antrenament pentru ea, ori cand vezi ca nu intra lasi schimbatorul pe liber, eliberezi ambreiajul si apoi reancepi procedura de folosire a marsarierului. Mie in 2 ani de zile nu mi s-a intamplat niciodata sa fie nevoie sa fac a 2a oara manevra asta, mergea dupa prima incercare a metodei. Cand mi-am luat si eu prima data masina, nu stiam de metodele astea si tot incercam sa-l fortez sa intre, iar asta ii dauneaza in timp. P.S.: esti din Galati ?? ca ti-am vazut azi dimineata masinutza bejulie la facultate. Link to comment
nightwolf Posted March 18, 2005 Author Share Posted March 18, 2005 P.S.: esti din Galati ?? ca ti-am vazut azi dimineata masinutza bejulie la facultate. <{POST_SNAPBACK}> da Link to comment
tolin Posted March 19, 2005 Share Posted March 19, 2005 Nu e normal dar este la cutiile noastre . Nu avem sincronizare la marsarier si de asta se intampla sa nu intre din prima. Poti sa-mi dai un exemplu de cutie a altora care are sincronizare la marsarier ? Cu ce alta treapta au sincronizat-o ? Link to comment
sprite Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Dupa ce-l pornesc... tre sa astept vreo 3-4 min cu motorul pornit... ca sa intre in marsarier, si acum e destul de cald afara.E normal?? Normal ca nu e normal. Ce poţi să faci: 1- ramâi cu el aşa şi, înainte să bagi în marşarier, apeşi ambreiajul de câteva ori; 2- dai fuga la un service să-ţi regleze ambreiajul; 3- ţi-l reglezi singur după ce arunci un ochi aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=246 Link to comment
laurentziu83 Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 @Nightwolf: ne intalnim si ti-l reglez eu daca vrei. Nu e nevoie nici macar sa ai deschisa masina, trebuie doar sa ai rotile bracate la maxim stanga, ca poti baga mana pe acolo sa-l strangi. Normal ambreajul se strange pana se aflape acelasinivel cu pedala de frana(sau asa m-a invatat un mecanic de la Radacini ). @Tolin: ma rog, am cam gresit aici. sincronizatorul stiam eu ca e ansamblul de piese care se ocupa ca,atunci cand schimbi vitezele iar rotile dintate trebuie sa se uneasca, sa nu existe situatia ca, la unirea lor,sa se loveasca un dinte de altul si deci sa nu se cupleze rotile intre ele. Stiam ca asta se intampla cand nu intra in marsarier. am dreptate sau nu ? ca-s cam paralel la cutiile de viteze. Nu mi se pare normal sa nu intre in marsarier din prima dar asta este,nu prea ai ce-i face. Cu stransul ambreiajului nu mi-am rezolvat niciodata problema, mi se mai intampla din cand in cand,dar mi-aintrat in reflez sa mai calc inca odata ambreiajul, asa ca nu ma deranjeaza. Link to comment
Dragos82 Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 Am avut si eu o pb asemanatoare doar ca in treapta a 2 a.Cand masina era mai noua intra greu in treapta a 2 a dar cu timpul a mers si merge bine. Link to comment
remix Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 (edited) Eu folosesc metoda remix. Cand nu vrea sa intre in marsharier in parcare ma agit putin prin masina, rotile se misca usor si exact cum spunea prietenul Soran, e destul un milimetru sa se alinieze pinioanele. Deci, zgaltzaitzi-va fratzilor sa intre masina in viteza ! Va recomand zvacniri pe axa longitudinala a masinii ca sa imprimati o miscare de du-te vino. Daca o faceti laterla nu faceti decat sa balansati masina pe loc, dar e posibil sa fie util si asa pentru ca un milimetru tot se misca ea si fatza-spate chiar daca voi o miscati stanga dreapta. Va asigur ca metoda remix este testata si chair functioneaza. Garantez eu. Mult succes ! Edited March 24, 2005 by remix Link to comment
SORAN Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 Da Remix ai dreptate cea mai buna metoda ce ai scris tu ar trebui sa fie la "tips and tricks"! ) ) ) Link to comment
ediblue Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 Salut, Cred ca am probleme cu cutia de directie si cutia de viteze (troncane pe fata si agata in marsarier). Se schimba greu? Cum fac cu garantia? Multam! Link to comment
NFS Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 Caseta de directie se schimba pe garantie fara probleme. In schimb, la cutia de viteze se baga sa ti-o "repare". Link to comment
covrigma Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 chiar asa...si mie imi agata in a doua si ma gandeam sa o duc sa o rezolve...cumva nu e bine sa se bage la reparat cutia de viteze...adica mi-o face salata? Link to comment
cchrism Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 Sa zicem ca in pofida faptului ca serviceurile au senzatia ca o scot ca noua eu (si nu doar eu) am unele rezerve asupra calitatii acestei operatiuni. Link to comment
laurentziu83 Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 chiar asa...si mie imi agata in a doua si ma gandeam sa o duc sa o rezolve...cumva nu e bine sa se bage la reparat cutia de viteze...adica mi-o face salata? Din pacate aici nu se poate aplica decat: las-o bah ca merge-asa. E defect conceptual. Da un search pe forum si ai sa vezi ca mai toate matizurile au problema asta. Asa ca sa nu crezi ca o rezolvi in service, ba mai degraba te poti trezi ca ai alte probleme. O cutie e mai complicata decat un motor. Link to comment
mike.omega Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 (edited) Nu lasati pe nimeni( poa sa fie specialistu lu speacialistu!) sa va dea jos cutia si sa o demonteze ca inapoi n-o mai face Va spune un patit, chit ca e pe dacie dar m-am ales cu un harait enervant si intra in a 3-a pe un drum absolut unic Am aplicat "drumul" pe masina de scoala(tot dacie) si am ajuns a 5-a Edited October 25, 2005 by mike.omega Link to comment
ediblue Posted October 27, 2005 Share Posted October 27, 2005 Inteleg ca, cutia de directie se schimba usor si e chiar indicat...Care sunt semnele ca ea este defecta si cum se demonstreaza asta la service? Multumesc Link to comment
tolin Posted October 27, 2005 Share Posted October 27, 2005 Din pacate aici nu se poate aplica decat: las-o bah ca merge-asa. E defect conceptual. Da un search pe forum si ai sa vezi ca mai toate matizurile au problema asta. Bey, voi nu vreti sa intelegeti ca daca ridicati putin pedala de ambreiaj, adica scurtati cablul din piulitza de reglaj, nu mai aveti probleme cu cutia de viteze la Matiz ? Reglajul din fabrica este foarte jos, tipic coreean, aceiasi problema am vazut si la Kalosul nou. I-am pus de la receptie sa mareasca cursa la pedala de ambreiaj si sa intinda cablul la acceleratie! Apoi, cablul este cam slab, dupa ceva timp se intinde si iar trebuie reglat. Link to comment
NFS Posted October 27, 2005 Share Posted October 27, 2005 Inteleg ca, cutia de directie se schimba usor si e chiar indicat...Care sunt semnele ca ea este defecta si cum se demonstreaza asta la service?Multumesc Troncane pe fatza, la orice gropitza. Iar zgomotul pare a veni de undeva dinspre motor. Link to comment
Recommended Posts