predaeduard Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 astazi am intrat intamplator intr-un magazin cu piese auto pentru Daewoo si am ramas paf... intamplator, cascand gura prin magazin, am vazut pretul unei chiulase de Cielo exe de 1.5l...20.800.000 ROL!!!!! si asta pe cand o piesa similara pentru Cielo simplu era 6.400.000 ROL... am inceput sa ma gandesc foarte bine ce naiba o sa fac daca vreodata voi avea nevoie de o asemenea piesa la masina... si eu care am crezut ca Cielo este o masina usor de intretinut... vanzatorul, probabil vazand culoarea pe care o capatasera instantaneu obrajii mei, mi-a soptit confidential: stati linistit, foarte rar se strica o asemenea piesa la un cielo. am inghitit in sec si m-am gandit precum moromete: daca nu se strica, de ce mama naibii o au astia in magazin? doar de dragul de a o avea? acum intreb si eu ca novicele...in cazul in care se rupe cureaua de distributie la un cielo exe, exista posibilitatea sa se sparga chiulasa? Link to comment
andreib Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 Schimba cureau la timp si nu o sa se rupa si nu o sa aiba nimic...Faci exact ca baba cu drobul de sare... Link to comment
laurentziu83 Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 La daewoo in general sunt scumpe piesele care nu se strica, sau care se strica extrem de rar, din cauza defectelor de fabricatie. Consumabilele si piesele ce se pot strica mai des (valva pcv, amortizoarele etc) sunt mai ieftine. Link to comment
eugen2005 Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 La Cielo Standard, dupa spusele mecanicului, nu se intampla nimic daca se rupe cureaua, dar la Executiv este mult mai complicata problema (in 90 % dintre cazuri apare ceva si la chiuloasa). Si cum spunea cineva mai inainte, daca schimbi cureaua la timp nu o sa ai nici o problema! Link to comment
balky Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 stai linistit..o cutie hidramata la al meu cielo este circa 150.000.000 deci se poate si mai rau. si la cutiile hidramate nu prea se baga nimeni sa le repare pt ca-si prind urechiile rau de tot. bafta !!! Link to comment
test_driver Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Stati calmi!! Sa strici chiuloasa e cam greu, daor daca vrei o strici, si asta dupa ce te chinui bine de tot. Eu am mers cu al meu Espero fara ulei si fara apa ceva Km, sub 40, dar am mers din nestiinta, si cand a auzit mecanicul a verificat daca e deformata, si? surpriza nu a avut si nu are nimic nici acum, deci stati calmi. Despre Cutiile hidramate am auzit ca sunt foarte bune, deci stai si tu calm @balky. Aveti grija cu... benzina, ca aia se strica cel mai des, si mereu trebuie sa cumperi alta ) Link to comment
balky Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Aveti grija cu... benzina, ca aia se strica cel mai des, si mereu trebuie sa cumperi alta ) mie-mi zici?..consum de 12-13 %.daca mai dau drumul si la aer cred ca o sa strang bani de lemne si o sa o trec pe lemne. sau carbuni. bafta !!! Link to comment
laurentziu83 Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Si cand aveam matiz cred ca era o cutie de viteze vreo cateva zeci de milioane bune. Dar nu ma interesa. Daca stai sa te interesezi de preturi la piesele astea inseamna ca te pregatesti psihic pentru eventualitatea avarierii lor, ceea ce n-are rost. Asa faceam si eu cand mi-am luat matizul (in decembrie se fac 3 ani de atunci), ma gandeam cum o sa-mi permit masina asta la cat o costa piesele, ca ar fi fost mai buna o dacie, ca o sa fac foamea ca sa merg cu ea, etc. timpul a trecut, kilometrii s-au adunat, am ajuns la 50 de mii cand am dat-o si, dupa 2 ani si jumatate mi-am facut bilantul: masina a stat imobilizata cam 3-4 zile in service cu totul, schimbat spoiler si vopsit si schimbat brat suspensie. Ambele NU din vina masinii. In rest a mai fost imobilizata din alte motive: lipsa de bani de benzina. Chiar si asa masina a facut in medie 55 de km zilnic, in cele mai diverse conditii, fara sa bag nici o piesa mai scumpa de 3 milioane pe ea (spoilerul, cred, dar nu-s sigur, era oricum pe CASCO). Concluzie: nu te ambala degeaba. Link to comment
balky Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 (edited) stai linistit ca eu glumeam. masina am luat-o de vreo 6 luni si am dega vreo 7k cu ea. stiam de la inceput cat consuma dar asta nu a fost un impediment in a-mi lua cielo. daca vroiam masina cu un consum mic poate-mi luam matiz sau tico sau orice altceva.la ora actuala chiar nu ma intereseaza consumul ( inca ). cat despre piese eu am dat doar un pret informativ vis-a-vis de pretul de 2500 RON care era dat mai sus.pana acum nu am schimbat decat consumabile . plus o lulea . care se stricase. bafta !!! Edited October 26, 2005 by balky Link to comment
test_driver Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Auzi tu pe carbuni , dar ce ma e centrala de incalzire, sau locomotiva. mai bine o treci pe gaz, sau inca nu a venit gazul la tine in cartier, nu de alta dar GPL-ul e si ala scump. Cine are stie, adica eu. Link to comment
balky Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 pe bune ca o trec pe carbuni. consuma un sac de mangan la 100 km. merge si cu coceni, lemne de foc si paie dar creste prea mult consumul si parca nici nu mai trage asa de bine si nu fac nici o treaba . acum serios vorbind nu ma incanta gazul pt ca sunt multumit de consumul pe care-l am si nu ma deranjaza. bafta !!! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now