Jump to content

Fum Negru La Pornire


Recommended Posts

Normal ca asta se intampla cand torni pentru ca asta se intampla si cand pierde pe semeringurile : ajunge ulei in cilindru exact in timpul evacuarii.Pe la segmenti arde in totalitate in cantitate mica cand consumul de ulei este onorabil.

Eu cred ca uleiul intra in cilindru mai ales in timpul admisiei; depresiunea creata absorbind uleiul in cilindrii printre simeringuri si tijele supapelor de admisie. La evacuare presiunea gazelor arse tinde sa le impinga pe acestea in carterul supapelor.

Daca e problema cu injectoarele ma intreb de ce doar la pornire scoate fum negru si nu mereu la relanti. La carburatie e clar, surplus de benzina ca urmare a spriturilor sau umplerea traseului de admisie cu vapori de benzina (motor cald pe timp de vara).

Link to comment

Uleiul intrat pe la semerigurile de la admisie arde in cilindru.

Uleiul intrat pe la evacuare arde dar nu in totalitate pe galeria de evacuare si de aici apare si fumul.

Problema cu injectoarele se manifesta numai in stationare cand se acumuleaza benzina in cilindrii.Picaturile sant foarte rare si nesemnificative la functionarea motorului.

Link to comment
  • 1 month later...

Salut, una peste alta in cazul fumului ALB sa inteleg ca e amestec sarac ?? Ramane asa " amestec sarac " sau va mai contraziceti si mai astept concluzia finala ?? :D

Un Sfat va rog, ce inseamna asta si cum se remediaza ??

Link to comment

N-ar fi culmea sa deschidem cate un post pentru fiecare combinatie : alb, alb-albastru, albastru, albastru-negru, negru samd ??

OK, amestec sarac sau apa, reolvare >>??

Multumesc !

 

LE : Multumesc OVi, prompt ca de obicei !

Edited by Cumnatu
Link to comment
  • 1 year later...

Fratilor am si eu o problema ,de cand mi-am pus toba sport (am scos si toba intermediara) masina DOAR la pornire scoate mult fum (2-3 sec) dupa care deloc. care e explicatia?

Link to comment
  • 2 years later...

e posibil ca la pornire sa scoata fum alb din cauza bujiilor?

am dat bujiile jos si sunt cu multa "praf" alb pe ele, foarte multa chestie din aia alba(cred ca calamina se cheama)

am champion RN9YC

daca pornea la sfert de cheie chiar si iarna la -30 de grade nu am umblat la ele

ca ma gandeam ca e de la sim de la supape si ma bgandeam sa ii desfac motorul

am si gpl pe ea

1.5 sohc

post-23980-127895634919_thumb.jpg

post-23980-127895637768_thumb.jpg

Link to comment

In mod normal nu insa bujiile alea nu ard bine deloc, arata groaznic, nu am vazut niciodata asa ceva.

Alea 2 mai murdare par sa aiba distanta mai mare la electrod decat restul ceea ce ma duce cu gandul ca nu le-ai schimbat niciodata, asa-i?

Avand in vedere ca una singura parca arde ceva mai bine si din intamplare pare si cu distanta cea mai mica, recomand sa le schimbi urgent si, inainte sa le motezi, sa verifici distanta. Trebuie sa fie 0,8 mm.

Link to comment

multumesc

pai am masina din aprilie 2009 si sincer e cam singurul lucru care nu am facut, sa schimb bujiile

am sa le schimb cand fac rost de banuti, pana una alta am puys un set de brisk noi, cu electrod de argint cica, pentru gpl special

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii şi majusculele acolo unde se impun.
Link to comment

Recomand cateva reprize de forja dupa schimb. Camera de ardere sigur arata la fel ca bujiile din pacate si trebuie curatata cumva.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...