VAXXi Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Primarul Capitalei, Adriean Videanu, a reuşit să introducă Bucureştiul în circuitul automobilistic mondial. FIA a acceptat ca Bucureştiul să facă parte din campionatul mondial GTA, alături de oraşe din Europa, Bahrain, Dubai şi China. Prima cursă FIA Grand Turismo Championship din Bucureşti va avea loc pe 23 aprilie 2006. În această acţiune s-a implicat foarte mult directorul de Integrare Europeană al Primăriei, Radu Ancuţa, şi fostul pilot de Formula 3, Hartmut Beyer. Mai este nevoie doar de avizul Comisiei tehnice, care va veni la Bucureşti la jumătatea lunii noiembrie, pentru a vedea pista şi eventualele retuşuri ce trebuie făcute de investitor. Municipalitatea nu va fi decât gazda acestui eveniment, firma parteneră fiind Beyer Industrial Consulting. Ea este reprezentată de Hartmut Beyer, cetăţean german, fost pilot de Formula 3 şi GT, cu experienţă în domeniul curselor auto. Primarul Adriean Videanu va negocia colaborarea cu firma germană, cu Jurgen Barth (reprezentând legătura cu Dresdner Bank, a treia bancă germană) şi cu inginerul Hermann Tilke, cel care a construit cele mai noi circuite de Formula 1, în Bahrain şi Shanghai. Municipalitatea va încasa sume importante în urma evenimentului şi nu se va implica decât cu asigurarea unor servicii, cum ar fi salubrizarea şi utilităţile, toate cheltuielile fiind suportate de firma germană. Intrarea Bucureştiului în circuitul marilor oraşe organizatoare de curse automobilistice va aduce încasări de 80-100 de milioane de dolari, în numai trei zile de concurs (vineri, sâmbătă şi duminică), perioadă când circulaţia - şi aşa extrem de redusă în week-end - va fi închisă. Vor avea de câştigat atât oraşul şi Primăria Capitalei, ca partener, cât şi turismul, hotelurile, restaurantele, magazinele, agenţiile de voiaj, taxiurile, benzinăriile, cluburile, toate acestea aducând implicit încasări la bugetul local. Proiectul prezentat are în vedere participarea a 93.000 de spectatori, la care se adaugă cei care urmăresc transmiterea cursei la TV. http://www.gandul.info/2005-10-28/sport/videanu_a_introdus Link to comment
VIPER Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Si link oficial: http://www.fia.com/mediacentre/Press_Relea.../261005-02.html Link to comment
alx Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Este un lucru bun ca aduce bani si strazi bune, macar la Unirea... Link to comment
Mircea Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 DaewooClub Romania va fi prezent in par, nu-i asa, la eveniment? Eu unul sunt deja abona! Cand se vand biletele? Link to comment
tatabobu Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Stai mai sa se aprobe circuitul intai! Link to comment
Florinut Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Mamă ce o să mai înjuraţi traficul deviat prin cine ştie ce hârtoape, nici nu vreau să mă gândesc. Îmi aduc aminte ce strangulări şi ambuteiaje s-au creat printre blocuri în Galaţi pe 22 Oct. cu ocazia curselor. Link to comment
CT_ZDB Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 E bine ca incepe sa se miste ceva si in sporturile cu motor... nu mai vreu sa aud toata ziua de fotbal, fotbal si iar fotbal... Link to comment
NightClub Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 Sa vedem ca mie unu mi-ar place mai ales ca ador masinile! Ma abonez in primu rand sa vad totul. A da sper sa se aprobe si sa-l faca cat mai repede. Link to comment
tiberiuenache Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 S-a aprobat ceva? Ca eu nu am auzit nimik si vine in curand 23 aprilie!!! Link to comment
VIPER Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 www.fiagt.com zice acum asa: ..Provisional Calendar... 07/05/2006 Silverstone 28/05/2006 Brno 02/07/2006 Oschersleben 30/07/2006 Spa-Francorchamps 20/08/2006 Paul Ricard 03/09/2006 Dijon 17/09/2006 Mugello 01/10/2006 Bucharest 15/10/2006 Adria 17/11/2006 Dubai Date 07/04/2006: Bucharest meeting confirms support for FIA GT round At a meeting held on Thursday, April 6th in the Bucharest town hall, the Mayor of the City and the President of the Romanian Automobile Club confirmed their support of the Bucharest round of the FIA GT Championship, to be held on October 1st. Mr Hermann Tilke, who has designed 33 circuits around the world, has also designed the street circuit of Bucharest and has presented his plans.The track will be 3.1km long around the Parliament. It will use the existing roads and only small changes will be made to some corners. The city circuit will be able to welcome 90.000 spectators. The accompanying photo, taken in the town hall, shows, from from left to right : Hartmut Beyer (the Event promoter), Adrian Videanu (the Mayor of Bucharest), the President of the Romanian ASN, and Stephane Ratel, Chairman of SRO, Promoter of the FIA GT Championship. Link to comment
BogdanG Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Beton ...o sa avem si noi drumuri bune in centru ) Link to comment
VIPER Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Cred ca de aia e haos in zona centrala... Ca sa arate bine la toamna cand vin strainii... Io propun sa-l chemam iar pe Papa si sa-i dam alt traseu, si tot asa, pana asfaltam repede si bine tot Bucurestiul Link to comment
aztec Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 1. 6 aprilie 2006 Comunicat de presa. Bucuresti – capitala Romaniei - in elita automobilismului mondial versiunea printabila 06 aprilie 2006 - La sediul Primariei Municipiului Bucuresti, in ziua de 6 aprilie 2006, a avut loc o importanta intalnire, premergatoare etapei din campionatul mondial FIA GT din data de 01 octombrie 2006 de la Bucuresti. Factorii de decizie si organizatorii cursei s-au intalnit cu Primarul General al Capitalei, domnul Adriean Videanu, pentru stabilirea directiilor de actiune si a comandamentului care va gestiona organizarea acestui eveniment deosebit. S-a prezentat forma finala a intregului circuit, care este unica in lume. Cursa FIA GT de la Bucuresti, a saptea in calendarul Federatiei Internationale a Automobilului pe anul 2006, va aduce capitala Romaniei in selectul club al marilor orase si capitale europene (Barcelona, Londra, Budapesta, Monaco, etc.) unde cursele automobilistice au devenit ceva obisnuit, fiind deja evenimente de anvergura, ce aduc importante beneficii economice si sociale, producand considerabile avantaje economice si de imagine pentru administratia locala. Pe circuitul stradal din jurul Palatului Parlamentului se vor intrece adevarati bolizi auto, spre deliciul iubitorilor automobilismului din tara noastra. Prin aceasta cursa automobilistica, Bucurestiul revine dupa peste 40 de ani, ca gazda a circuitelor de automobilism, care se desfasurau in zona Arcului de Triumf, dar pe o noua treapta de afirmare, in Campionatul Mondial FIA GT. La intalnirea organizata de Primaria Municipiului Bucuresti in calitate de gazda, au participat delegatii ale Federatiei Internationale a Automobilului, organizatorului principal, firma Bucharest Ring, ADAC – Automobil Clubul din Germania si Automobil Clubul Roman. Nu in ultimul rand, merita semnalata prezenta la Bucuresti a renumitilor frati Tilke, personaje binecunoscute in lumea Formulei 1, prin realizarea proiectelor unor celebre circuite de F1: Bahrein, Turcia, Malaezia, Shanghai. Pentru detalii si fotografii vizitati site-ul Autoritatii Sportive Nationale in domeniul automobilismului si kartingului sportiv: www.acr.ro. 2. 7 aprilie 2006 FIA GT Championship la Bucuresti: un vis ce devine realitate! versiunea printabila 07 aprilie 2006 - Campionatul FIA GT, desi este un campionat destul de „tanar” (anul acesta aflandu-se la a X-a editie), este deja unul dintre cele mai spactaculoase campionate automobilistice din lume, atat datorita masinilor de vis aflate in competitie (Aston Martin, Corvette, Ferrari, Lamborghini, Maserati, Porsche, Saleen, etc), cat si datorita curselor propriu zise care se desfasoara pe parcursul a trei ore si carora nu le lipsesc ingredientele necesare pentru a fi cat mai palpitante (opriri la standuri pentru schimbarea rotilor, realimentare si chiar schimbarea pilotilor). Succesul Campionatului FIA GT reiese si din faptul ca etapele sale (printre care din acest an se numara si Bucharest Ring) sunt transmise LIVE in toata lumea de multe televiziuni, de la posturi tv din Europa, pana la AL JAZEERA in Orientul Mijlociu, TV GLOBO in Brazilia sau SPEED CHANNEL in America de Nord. Masinile de curse aflate in concurs sunt automobile de strada adaptate special pentru competitii pe circuit, cu puteri intre 400 si 650 CP si sunt impartite in doua categorii cunoscute ca GT1 pentru cele mai puternice si GT2 pentru cele mai apropiate de modelele de serie. Astfel, etapa FIA GT ce va avea loc la 1 octombrie pe un circuit in jurul Casei Poporului, are succesul asigurat, aducand Bucurestiul in elita oraselor care organizeaza un circuit automobilistic stradal si poate, cine stie, intr-o buna zi vom vedea chiar o etapa de Formula 1 desfasurandu-se pe strazile Bucurestiului. Deocamdata un alt vis! www.acr.ro Link to comment
aztec Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Bucharest Ring Show versiunea printabila 01 noiembrie 2006 - Pentru prima data in Romania se vor afla la un loc bolizi auto de top in cadrul demonstratiei Bucharest Ring Show care va avea loc duminica, 5 noiembrie 2006, in Piata Constitutiei din Bucuresti. Demonstratia prefigureaza intrarea capitalei in mod oficial in calendarul competitional al Federatiei Internationale de Automobilism. In cadrul Congresului FIA ce s-a desfasurat la Barcelona, Consiliul Mondial al Sportului Auto a aprobat, intre altele, Calendarul FIA GT 2007, care cuprinde, intre cele 10 etape programate, si Circuitul de viteza Bucharest Ring, ce se va desfasura in jurul Palatului Parlamentului. Anul acesta, data stabilita de FIA pentru desfasurarea, la Bucuresti, a acestui adevarat ” Mare Premiu” GT este 20 mai 2007, la doua saptamani dupa desfasurarea Cursei de la Silverstone, din Marea Britanie. Circuitul de viteza Bucharest Ring va conta si ca etapa in Campionatul European FIA GT3, impreuna cu circuitele de la Silverstone, Monza, Brno la aceleasi date, in plus aparind etapa din 4 noiembrie 2007 din Dubai. Dupa trimiterea Acordului Autoritatii Sportive Nationale, reprezentata in Romania de catre Automobil Clubul Roman, o echipa de specialisti ai FIA va reveni la Bucuresti pentru omologarea, conform standardelor FIA GT, a traseului din jurul cladirii Parlamentului, unul dintre putinele circuite stradale din Europa. La startul demonstratiei de duminica din Piata Constitutiei se vor afla automobile de curse din cele mai cunoscute campionate din lume: Lamborghini Murcielago GT, Lamborghini Gallardo GT3, Porsche 996 GT3 RS, Formula Renault 2000, dar si doua masini din cadrul Cupei Dacia Logan Germania. O data cu aceasta demonstratie va fi prezentata oficial etapa Bucharest Ring 2007 din FIA GT, prima cursa auto de nivel mondial organizata in Romania. Pentru aceasta demonstratie vor fi construite paddock-uri pentru cele 18 automobile participante, se va construi un zid de protectie in fata paddock-urilor iar publicul va fi protejat cu sisteme de protectie dezvoltate impreuna cu specialistii din ACR. Se vor amplasa containere pentru separarea zonei de demonstratie, intre Bd. Natiunile Unite si Calea 13 Septembrie. 2 ecrane de mari dimensiuni vor face posibila vizionarea demonstratiei pentru publicul interesat. Duminica, 5 noiembrie, Piata Constitutiei si Bd Unirii (portiunea dintre Piata Unirii si Piata Constitutiei) vor fi inchise circulatiei auto. Link to comment
aztec Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 Am fost, am vazut demontratia.. nemultumit. Un filmulet http://video.google.com/videoplay?docid=87...63617&hl=en inca o mica serie.. Link to comment
perfidus Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 Cred si eu ca ai fost nemultumit, am vazut la stiri ca din motive de siguranta (intemeiate de altfel) au fost obligati sa nu depaseasca 60Km/h! Saracele motoare, cred ca gafaiau ca naiba. Link to comment
Cumnatu Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 (edited) TEORETIC au avut limita 60/ora. Real nu s-a intamplat asa. Nu am acum unde sa atasez filmulet facut cu telefonul in care cele 2 Porsche aveau minim 100 in a II-a . Ca se putea sa fie si mai spectaculoasa, ca putea fi mult mai bine amenajat samd ... cu siguranta. Oricum, burnoutul m-a incantat ! Edited November 6, 2006 by Cumnatu Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now