BogdanG Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 @MR_ si tu chiar crezi ca-i face bine acest tratament de 6000RPM si eu cu dieselul mai ajung la 4700rpm dar nu face bine ...si eu stiu ...dar nu pot sa ma abtin ...vorba unora de pe aici ...o sa-mi adun turbina din intercooler Link to comment
Tommy Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Daca nu se curata injectoarele, atunci se curata pistoanele. Link to comment
mr_ Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 @Bogdan Naiba stie. Zona rosie incepe la 7000 sau 7500 la respectiva rabla. Oricum, are deja o varsta la care nu mai are sens s-o protejez. O voi da probabil cadou cuiva pentru ca valoarea comerciala e zero barat. Insa am tras de ea vreo 70.000km, de la 105 la 175k si nu am avut dureri de cap desi nu pot spune ca m-am purtat cu manusi. Servea 6000 rpm cel putin o data pe saptamana, cand ma apucau dracii sa fac intreceri pe serpentine in drum spre servici Profitam de o distributie de mase de exceptie (52-48) si de tehnicitatea traseului si ma luam numai cu masini cu putere dubla Daca tipul nu avea sange sa ia virajele ca la carte (majoritatea traseului era cu sens unic, si in 3 ani l-am invatat la mm) pierdea cu toata herghelia de sub capota. Ideea e ca desi dracii m-au apucat in general destul de des, am tras de motorul ala de i-au sarit capacele nu are nici o bataie, nu scoate fir de fum, nu arde ulei, iar la relenti nu-l auzi, desi antifonarea e de toata jena. Motorasul tocmai l-am pozat si l-am pus la "masina mea" . Daca s-ar mai fabrica modelul asta, l-as cumpara fara sa clipesc chiar daca e conceput acu' 15 ani. In plus, la aia 6000rpm e "in parametri (e turatia de putere maxima), pe cand probabil dieselul tau ar trebui sa nu depaseasca 4000 sau 4500rpm. Link to comment
BogdanG Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 fftopic: Bre esti de coma ...pai e modelul de Ibiza facut in colaborare cu Porsche ...sunt dementiale masinutele alea am mers si eu cu una de 1.7 si 97CP ...tot sistem Porsche ...rea de tot ...vezi ca nu numai motorul este in colaborare ci si frinele ...sa te uiti pe etrieri ...tot Porsche scrie Link to comment
mr_ Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 (edited) Am revenit, cu fisierul excell. Trebuie completate doar datele in rosu, cele in negru sunt calculate. Adica, cuplul la diferite turatii, rapoartele totale de demultiplicare si circumferinta pneului. Ultima valoare cuplu-turatie trebuie copiata pana la sf coloanelor, ca sa nu arate curbele ciudat In pagina cu rezultate e un mic calculator turatie-viteza Iar diagramele sunt cea clasica de cuplu-putere, si cuplul LA ROATA FUNCTIE DE VITEZA (fara a lua in calcul randamentul transmisiei). Ca sa scoti tot ce se poate din motor trebuie tinut in treapta pentru care cuplul la roata e maxim. In fisier sunt valorile pentru Nubira mea Conform unei diagrame puse de un forumist... Later edit. 97CP a avut primul model... cel "revisited" cu injectie de 1.7 avea 115CP (parca), conform cartii. Iar cel de 1.5 105CP... Al meu e cel mai prapadit, de 1.2 si 71CP puteri_noua.xls Edited April 4, 2006 by mr_ Link to comment
symplusn Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 concluzie, ca sa fie si o concluzie, ca sa obtii maximul de la un motor de Cielo ( fie el si hidramat ) cam care este turatia recomandata, peste care nu merita sa treci si sub care nu ai ajuns la maxim ??????? Evident este vorba de momentele in care vrei sa scoti totul din masina pentru ca in general in Bucuresti o arzi intre 2000 si 4000 ture, poate cu exceptia depasirilor pe contrasens cand o mai duci in 5-6 mii. N-aveti deloc mila de masini ? Eu cand ating 3000 de turatii indiferent de treapta, imi cer scuze masinii. Link to comment
Raresh20 Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 Pt tine era necesar un turometru cu rosu mai sus de 3000 Link to comment
ZDN Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 SAG, on 04 April 2006 - 09:47 Goana dupa posturi Link to comment
daewoo Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 La Nubira noastra merge doar pana la 4000 turatii/min. Mai mult nu se poate.Este normal? Link to comment
Englishman Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 N-aveti deloc mila de masini ? Eu cand ating 3000 de turatii indiferent de treapta, imi cer scuze masinii. Daca te mai documentezi putin, vei afla ca tocmai tu ai cel mai putin mila de masina... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now