adenepenthe Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Cit a costat instalatia de gaz cu manopera cu tot? Link to comment
VAXXi Posted September 22, 2006 Author Share Posted September 22, 2006 16 milioane lei pret final cu butelie "clasica" (cilindrica) de 50 litri. Exista optiunea montarii unei butelii de 90 litri sau a unei butelii toroidale pentru un pret suplimentar, dar cea de 90 litri se pare ca este prea grea pentru puntea spate, iar cea toroidala prea mica. Link to comment
VAXXi Posted November 17, 2006 Author Share Posted November 17, 2006 Asa, si a venit vremea unui nou gadget planuit de ceva vreme, si in fine realizat. Mai exact, e vorba de un montaj care arata temperatura interioara si exterioara. De montat, l-am montat in plafoniera, inlocuind ceasul deja existent; momentan, n-are implementata functia de ceas, doar cea de afisare a temperaturii (dar va veni si ceasul, ca nu e prea greu de facut). Sunt 2 senzori digitali, care masoara temperaturi intre -55 si +125 grade; intre -10 si +85 grade, au precizie de 0.5 grade. Senzorul de interior e pus langa montaj, in plafoniera, cel de exterior are un cablu lung, si intentionez sa-l scot lipit de cablajul masinii, tocmai pana la oglinda retrovizoare stanga. Deocamdata cel de exterior nu e montat, d-aia afiseaza "XXXX C". Sageata dinaintea temperaturii arata variatia fata de valoarea anterioara (in crestere, in scadere, sau stabilizata), iar pentru senzorul de temperatura exterioara exista si functie de avertizare polei. Odata ce e finalizata si partea de ceas, dispozitivul va fi si disponibil spre cumparare, dar asta e alta discutie Pentru a fi vizibil, a trebuit sa scot geamul fumuriu pe care-l avea ceasul original din plafoniera. LCD se vede foarte bine si ziua, darmite noaptea. Culoarea e verde-galbui, mai apropiata de cea din filmulet decat cea din poze. cartemp_xvid_small.avi Link to comment
guru Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Arata foarte bine, felicitari! Si eu am patit la fel, cu geamul fumuriu de la carcasa turometrului, am fost nevoit sa-l scot, iar operatia a fost destul de dificila, adezivul cu care era lipit, era foarte puternic. LCD -ul este la fel ca cel de la turometrul meu, si asa este, se vede foarte bine si ziua si noaptea. Singura problema este vara, la temperaturi foarte ridicate, atunci devine destul de slaba vizibilitatea. Link to comment
VAXXi Posted November 17, 2006 Author Share Posted November 17, 2006 Din cauza luminii, sau din cauza ca se incalzeste LCD-ul ? Incalzirea ar fi un motiv bun sa-l schimb cu unul OLED, desi e scump in draci Link to comment
guru Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Din cauza temperaturii, atuci cand urci in masina, si sunt cam 60 de grade in habitaclu. Problema apare cam de la 40 de grade in sus. In cazul meu, fara aer conditionat, trebuia sa merg cam 15 minute pana isi revenea. Link to comment
VAXXi Posted November 28, 2006 Author Share Posted November 28, 2006 Continuam cu niste facturi. 06.10.2006 - 340.07 RON + TVA = 404.68 RON Toba esapament 132.78 RON Toba mijloc 151.26 RON Garnitura etansare esapament 7.28 RON Colier metalic 2 RON 28.11.2006 - 164.95 + TVA = 196.29 RON Ansamblu control ghidaj 133.44 RON Bolt timonerie 3.35 RON Bolt timonierie 0.4086 RON Siguranta timonerie 0.25 RON In urma ultimei facturi, cutia de viteze a (re?)devenit foarte precisa si a fost eliminata orice urma de joc. La astea se mai adauga si schimbarea bobinei de aprindere si a modulului corespunzator, lucru soldat cu urcarea mai rapida in ture (nu prea m-asteptam la asta, sincer sa fiu). Antigelul l-am schimbat, pentru iarna, ca implinise 2 ani; urmeaza chedere noi, si cam asta ar fi pe anul asta Link to comment
VAXXi Posted December 11, 2006 Author Share Posted December 11, 2006 La fix 2 ani de zile de la schimbare, a picat regulatorul de tensiune. Dar fix 2 ani, la zi ! La demontare, am aflat ca nu era piesa de origine GM, ci o ... imitatie, nici nu stiu cum sa zic. Marca "Trabspor", "Transpor", ceva de genul asta. Piesa fusese schimbata in service autorizat, nu credeam ca se mai fac manevre de genul asta. Oricum. Schimbat, 56.7 RON la City Center. Link to comment
Mircea Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 ) Durata de functionare fixa progamabila. La asta nou, zi-i lui AB sa-ti faca un temporizator ) O sa tina 2 ani si 15 secunde, cu ''picare lenta''. Link to comment
ovi_jer Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Esti sigur ca numai 56.7 RON ? Releul regulator costa minim 100 ron. Link to comment
Mircea Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Pai poate a pus tot trabspor... Link to comment
Cumnatu Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 (edited) Ce rasina? Eu l-am desfacut si l-am curatat. Am scris pe undeva pe forum, prin 2004.Scuze ca postez in locul altcuiva dar sa ne dea un admin un redirect la amandoi ! Zmeu, ne dai si noua acest link ??? Multumesc ! Edited December 29, 2006 by Cumnatu Link to comment
VAXXi Posted January 10, 2007 Author Share Posted January 10, 2007 Si iata ca am mai pus cate ceva. #1: montat GPS fix in masina. Am avut noroc ca GPS-ul Bluetooth (Adapt Mobile AD-500) merge si fara baterie in el, trebuie doar alimentat pe mufa mini-USB, ca atare i-am pus alimentare pe 5 V prin 2 etaje de stabilizare (de siguranta), care scot 5 V din cei 12-14 V ai masinii. Butonul GPS-ului (pentru pornire/oprire) l-am adus in fata, pe stanga consolei centrale, langa schimbatorul de viteze, si tot montajul (GPS + partea de alimentare + cablurile) sunt bagate intr-o doza electrica (o cutie) ce corespunde normei IP65 (nu intra praf, nu intra apa, toate cablurile sunt tinute de o presetupa). Totul invelit in burete (sa nu faca zgomot) si plasat in portbagaj. A, si evident, GPS-ul are antena externa magnetica, scoasa din doza si lipita pe interiorul portbagajului. Ideea era sa o tin acolo cand nu e folosita, si s-o scot pe exteriorul capacului de la portbagaj la drum, insa am ramas destul de mirat sa vad ca prinde 7 sateliti in oras fara s-o scot afara ) asa ca deocamdata sta foarte bine acolo unde sta. Asta ar fi butonul pe consola (montajul din portbagaj nu prea am cum sa-l pozez; e o cutie de plastic, bagata sub antena electrica, din care ies niste cabluri si antena externa). #2: alimentarea pentru telefonul mobil, pentru ca deja ma stresa la maxim incarcatorul de bricheta care nu vroia sa stea fix, si atarna ca blegul peste aeratoare si comenzile CD-playerului. Din incarcatorul de bricheta a iesit o minunatie de incarcator mic, compact, intr-o carcasa DB-25 Am dat jos compartimentul de manusi (torpedo-ul), are 4 suruburi si 2 mufe pentru contact+lumina interioara, l-am tras afara, si cu chiu cu vai s-a reusit punerea mufei din poza urmatoare, cu alimentare pe contact. Partea buna e ca pot sa schimb cablul, deci un viitor posibil telefon mobil de alta marca nu va fi nici o problema One step closer to "Espero GT" Link to comment
ovi_jer Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 Dar tocmai acolo in mijlocul bordului? Link to comment
VAXXi Posted January 11, 2007 Author Share Posted January 11, 2007 Da, era singura varianta ca sa nu mai am fire atarnate pe ici pe colo. Oricum firul e mascat de suportul de telefon mobil Link to comment
VAXXi Posted August 8, 2007 Author Share Posted August 8, 2007 New shiny toy. Unpacking ! Are Ku, pentru Europa zic ei. Cutie de carat, din metal. Ventuze si picioruse. Hartii. Jucaria. Cablu "smart". Si obectu' muncii. Link to comment
_romulus_ Posted August 8, 2007 Share Posted August 8, 2007 Faina jucarie! Sa-l folosesti sanatos si sa te apere de undele necrutatoare Link to comment
VAXXi Posted August 8, 2007 Author Share Posted August 8, 2007 Multzam' frumos. Din pacate, se cam cerea, dat fiind ca masina e a doua casa. Link to comment
VAXXi Posted August 8, 2007 Author Share Posted August 8, 2007 1027 RON, de la Falcon. Urmatorul nivel era doar Bel STi, la vreo 1600 RON, dar avea in plus doar carcasa metalica si invizibilitate (aproape) completa, si n-am considerat ca merita Link to comment
laurentziu83 Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Bine-ai venit in clubul Bel. Sa-l folosesti cu placere. Nici eu nu mi-as mai lua altceva dupa experienta cu al meu. Link to comment
VAXXi Posted December 30, 2007 Author Share Posted December 30, 2007 Si sa mai scriem si p-aici. Mai nou, becuri de pozitii LED (multzam' BogdanG!) montate astazi (multzam' Sharpe!). Poza e facuta cu telefonul, si NU este faza scurta, ci lumina de pozitie. Acum farurile arata chiar bine, sunt complet albe cu xenoanele, fara grauntzul de galbeneala dat de micile becuri de pozitie. Scuzati stratul de camuflaj Link to comment
raskala Posted December 30, 2007 Share Posted December 30, 2007 VAXXi ce dracu de becuri is alea vere!? Link to comment
VAXXi Posted December 30, 2007 Author Share Posted December 30, 2007 d-astea Sunt 4 leduri mici, pe patrat sau pe rotund, se potrivesc in soclul becului de pozitie fara alte modificari. Link to comment
VAXXi Posted February 24, 2008 Author Share Posted February 24, 2008 Si dat fiind ca s-a stricat GPS-ul AD-500 (saracul inca mai functioneaza pentru GPS, gaseste sateliti, dar nu mai functioneaza partea de Bluetooth), l-am demontat, ocazie cu care pot sa fac pozele de rigoare ca sa arat cum a fost montat. Un fel de tutorial la demontare, daca vreti #1. Doza electrica in care a intrat tot ansamblul, corespunde IP 55, are o garnitura pe margine anti-umezeala. #2. Impricinatul GPS, marca Adapt Mobile AD-500. Cele 2 fire erau legate in paralel cu butonul de pornit/oprit, si duse printr-un alt fir lung in habitaclu pe bord, unde era butonul de pornit/oprit GPS. #3. Evident, bateria nu mai era necesara, GPS urmand a functiona alimentat direct. #4. Foarte multa protectie ... 1 folie de hartie. Holograma se pare ca era si ea falsificata, pe site-ul Adapt Mobile neaparand modelul AD-500 #5. Impresionanta parte electronica a montajului, constituita din 2 stabilizatoare, un LM7812 si un LM7805. Primul avea rol de stabilizare a tensiunii date de masina (care nu e 12 V curat, ci mai variaza si ea), iar al doilea scotea 5 volti curat pentru alimentarea GPS-ului. Deci din 13-14 volti cat da auto, obtineam un 12 V curat cu LM7812, pe care-l bagam in LM7805, si aveam un 5 V foarte curat la iesire. LM7805 asta e foarte destept, functioneaza intre -40 si +125 grade Celsius, si accepta la intrare intre 5 si 18 volti (deci teoretic, puteam sa montez doar LM7805, dar am preferat sa fiu mai sigur si sa montez 2 trepte de stabilizare). De mentionat ca tot montajul asta a mers impecabil, nici o problema pana acum, inca functioneaza impecabil. #6. Asta e mufa pentru antena externa, MMCX. #7. Si mufa antenei. In doza intrau: 1 fir de alimentare, tras de la becul din portbagaj 1 fir de comanda (pornit/oprit), tras de la butonul din bord 1 fir de la antena, cu antena lipita pe interiorul capacului de la portbagaj Doza era montata cu banda dublu-adeziva ultra-mega-strong pe interiorul contraaripii stangi, langa antena electrica. Tineam telefonul in suport, alimentat; porneam GPS-ul pe Bluetooth de la buton, si aveam navigatie. A mers foarte bine aproape 2 ani, si probabil ar mai fi mers in continuare daca nu se defecta dracovenia. In speranta ca mai vin cuiva idei ... cam asta e "marele" montaj. Acum am ramas c-o alimentare si cu o comanda in portbagaj, astept idei pentru ce-as putea lega la ele (espressor, jacuzzi, de-astea ). Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now