Satori Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Masina a fost livrata la inceputul lui august 2004 de catre DiBas. Initial am vrut argintie (doream neagra, voiam argintie... deh, femeia) dar culoarea aceasta era singura aflata pe stoc, in Romania (masina se afla de fapt la Gold & Platin, Iasi) si am rasuflat usurat ca am scapat de argintiu. Dotari (cum mi le amintesc si eu): - servodirectie, servofrana, ABS (cu DDRP in loc de EBD) - 4 airbaguri (2 laterale - in scaune) - volan reglabil pe inaltime - bancheta rabatabila fractionat - 5 centuri de siguranta, sistem ISOFIX pentru scaune copii, 5 tetiere - jenti aliaj, rezerva de dimensiuni normale - oglinzi electrice, cu incalzire - A/C manual - Imobilizator + alarma silentioasa + inchidere centralizata cu telecomanda (doar una dintre chei are asa ceva) - scaun sofer reglabil pe inaltime - suport picior stang - proiectoare de ceata - avertizor faruri aprinse (tare inutil - oricum ti le inchide cand pleci din masina + de fapt, farurile nu functioneaza cu motorul oprit) - Daewoo Radio 3 (radio casetofon + cd changer 5, cunoscut ca si faivsidiu) + 4 boxe +2 tweetere Mici gadgeturi: - masa pentru pasager spate (e prinsa de scaunul pasagerului fata) - 4 suporti de pahare: 2 intr-un tray sub controlul A/C, 1 in consola, 1 in masuta - suport ochelari de soare - carlige pentru haine (nu stiu cate sunt. sunt la scaune si la manerele de viraj) - 2 buzunare scaun pasager Motorul: 1,4 16V DOHC, Putere max. (kW (CP) / rpm) 69/94/6200RPM (unde intra si limitarea) Cuplu maxim (Nm/ rpm) 130 / 3400 Viteza max. (km/h) 176 Norma de poluare Euro 3 (asa e declarata, dar e omologata ca Euro 4 )) Ce am adaugat: - scut + alarma - cotiera - inlocuit bec plafoniera cu un LED super bright. Poze: Galeria mea. http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?a...pe=post&id=3103 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?a...pe=post&id=3104 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?a...pe=post&id=3105 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?a...pe=post&id=3106 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?a...pe=post&id=3107 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?a...pe=post&id=3108 Alte cheluieli: - prima revizie cca 550RON - un set stergatoare (160RON - DiBas - mare greseala - inca nu le-am pus pentru ca originalele mai 'misca') - un bec stop frana central 0,9RON - set anvelope Vredestein SnowTrac2 185/60/R14 - putin peste 900RON In prezent, am 23kkm. Consuma 9-9,5 in oras si 6,5-7 in afara orasului. Viteza maxima, pe ceas, a fost 190kmh. Link to comment
Lucian79 Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Cum ai dat capacu' de la plafoniera jos si la cati lucsi e ledu care l-ai pus ..si dimensiunea of course. Link to comment
Satori Posted November 8, 2005 Author Share Posted November 8, 2005 Cand te uiti la plafoniera, inspre tine, este o mica adancitura. Introduci surubelnita venita cu masina (cu surubelnita aia faci cam totul la masina asta ) si ... te descurci. Nu aplica prea multa forta, se poate sa iti scape surubelnita in bec si acesta are un prost obicei de a intra in gaura din plafon. Sa vezi atunci distractie. Led-ul este LUXEON de 45lumeni. E scump si e mai puternic cam cu 20-30% (aprecierile mele in functie de zonele luminate). Dar se vede foarte misto plasticul din masina (datorita luminii 'reci'). Episoade din viata masinii: Episod I Eram la mare cand m-au sunat ca pot sa vin sa o ridic. Dupa ce am suit fundul in Dacie, cu speranta ca o sa fie printre ultimele ocazii la drum lung, am demarat in tromba catre Bucuresti. Platisem cazarea 'la noapte' ca sa nu pierd ocazia de a lua masina cat mai devreme. Pe drum, surpriza: sunt sunat ca masina a fost inspectata vizual si are o mica problema pe bara fata: o zgaritura destul de adanca sa nu fie reparabila prin polish, de la transport. Hmmm... Am ridicat masina cu tot cu zgarietura si cu o hartie prin care DiBas se obliga sa o repare in termen de 1 luna. Masina a fost cumparata initial pentru a fi condusa de prietena mea in timpul saptamanii. Acest lucru s-a si intamplat pentru cam 2 saptamani. A executat o manevra mai brusca si s-a infipt cu pragul intr-o bordura. O zgarietura banala, dar deja a doua rana intr-o perioada scurta de timp. Cei de la DiBas au fost simpatici si s-au ocupat de amandoua, a lor si 'a mea', cu foarte mici cheltuieli financiare din partea mea. De atunci, numai eu conduc masina asta. In parte pentru ca nu imi mai vine sa o dau, in parte pentru ca nimeni nu vrea sa se mai atinga de ea din cauza furiei pe care o provoaca proprietarului Link to comment
Abram Burel Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Din pacate, Kalosul are un "tupeu" fantastic de a se "da" la borduri. Este inca o dovada a proiectarii defectuoase a suspensiilor. Link to comment
Satori Posted November 8, 2005 Author Share Posted November 8, 2005 Nu suspensiile au fost de vina ci faptul ca scaunul era foarte jos si nu vedea. A reusit sa ia o bordura, luand curba prea strans. Link to comment
mr_ Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Simpatica... si super-accesorizata. M-am inscris si eu la un drive test suportul pentru piciorul stang cum arata? Poate fi gasit cumva si separat? Link to comment
Satori Posted January 9, 2006 Author Share Posted January 9, 2006 Cred ca gasesti si separat. Asta vine din podea si are un fel de... dusumea pe el Creaza probleme la adaptarea covoraselor pentru ca se afla chiar langa ambreiaj... dar asta e. Imi place. Intr-un final am incaltat-o cu gumele de iarna (Snowtrac 2). Este criminala. Cu totul alta masina Link to comment
MCojo Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 La ce pret te-au ajuns gumele si de unde?! Ai luat si jenti de schimb sau le-ai pus pe alea vechi?! Link to comment
Satori Posted January 9, 2006 Author Share Posted January 9, 2006 Vreo 9 milioane au fost gumele. Sunt puse pe jentile de aluminiu, pe care le-am lasat insa capaceless ca... arata mai dure (sper sa nu ma lase baietii wheelless acum ca se vad prezoanele). Merita toti banii. Daca inainte imi era frica sa ies cu masina si analizam fiecare portiune de asfalt, acum merg mai linistit. Nu stiu exact de ce, sunt mai silentioase decat Koocele mele si, mi se pare mie, nitel mai rapide. Sincer... inca ma mai gandesc daca ma mai intorc la Kooce dar nu prea cred... Link to comment
MCojo Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Pai inseamna ca te bagi si la niste cauciucuri de vara, caci nu merita sa strici Snowtrac 2 -urile pe timp de vara... Se cunoaste la astea ceva in partea de amortizare?! Sunt mai elastice ca Koocele anterioare?! Link to comment
Satori Posted January 9, 2006 Author Share Posted January 9, 2006 Da, se cunoaste. Si este si masina mai stabila. Este adevarat, eu am distrus si taloanele de la kooce. That's the plan. Niste Vredesteinuri de vara m-ar aranja perfect. Link to comment
laurentziu83 Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Sa ai grija cand intri in zapada adanca cu jantele alea. Daca vor incepe rotile sa-ti bata la viteza mare sa stii ca de la ele e si trebuie sa le cureti de zapada. De asta iarna se folosesc jante de tabla. Link to comment
VIPER Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Bullshit... Scuzati... Aia la WRC de ce folosesc lejer janta de aliaj inclusiv iarna? Asta e chestie de marketing sa vanda si janta de tabla... Si chestia ca se indoaie la gropile cu gheata (de parca o groapa din aia e mai tare ca una vara...) sau ca materialele antiderapante ataca janta (daca ar fi asa ar fi numai procese pe afara unde nu o sa vezi iarna Ferrari cu jante de tabla!!!). @Satori: sper ca de la APCO le-ai luat!!! Nu de alta dar altii ingroasa rau pretul, la mine de la 4 milioane cat sunt la APCO le gasesti cu 5.5 in alte parti! Aici poze cu ale mele (tot Snowtrac 2) si pareri: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...opic=7926&st=0# Link to comment
tolin Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Eu cred ca-i alta problema. Nu de rezistenta la gropi, unde structurile acestea de aliaj ar trebui sa fie mai solide decat cele de tabla, parerea mea, cred ca-i problema de rezistenta la sarea si nisipul imprastiat pe drumurile publice. Sunt pareri ca strica la estetica, daca se duce lacul de protectie. Sincer, n-am vazut inca asa ceva. Teoretic este posibil. Link to comment
mike.omega Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Vreo 9 milioane au fost gumele. Sunt puse pe jentile de aluminiu, pe care le-am lasat insa capaceless ca... arata mai dure (sper sa nu ma lase baietii wheelless acum ca se vad prezoanele). Ca sa dormi linistit noaptea iti poti achizitiona antifurturi speciale pentru jantele de aliaj, sincer nu stiu care e diferenta intre astea si cele "clasice". Tin minte ca erau ceva gen 20 de euro un set de astfel de antifurturi Link to comment
VIPER Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Da, este primul lucru pe care mi l-am luat la ridicarea masinii. Diferenta este de materialul de fabricatie. Daca era antifurt clasic risca sa roada/rupa/sparga janta de aliaj. @Satori: tot de la bunii tai prieteni am luat si antifurturile. Italienesti (nu stiu daca chiar Alessio), cam 1 milion setul. Recomand. @Tolin (si nu numai): acelasi folclor m-a poluat si pe mine... Dar si in Vest se da cu sare, nisip sau alte dracii... Inca nu s-a plans nimeni. Link to comment
steph Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Sa imi arati si mie unde ai vazut ferrari pe zapada ok ? Link to comment
VIPER Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Suntem off-topic, dar iti trimit cate poze vrei tu... Era o idee, si in mod voit am exagerat-o. Dar am si poze cu Ferrari pe zapada, chiar si cu masini de F1 pe zapada! Link to comment
Tommy Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 @steph, a si fost un reportaj cu vreo 3 ferrariuri in jurul lumii, cu mult traseu pe zapada te-ai mira ce frumos merg.. Link to comment
Satori Posted January 11, 2006 Author Share Posted January 11, 2006 Nu uitati de MC12 (practic, un Enzo) pe circuit inghetat (Fifth Gear). Dar ala a reusit sa iasa in decor Link to comment
FLEX Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Io mi-am luat aliate si pentru setul de gume de iarna, pur si simplu m-am imbolnavit de nervi sezonul trecut cu jante de table ... foarte putina zapada si mult mers pe asfalt curat si cum ma obisnuisem cu calcatura de aliaj am zis sa nu imi stric mina si iarna asta. Link to comment
Satori Posted January 11, 2006 Author Share Posted January 11, 2006 Daca as luat table 'originale', ar fi 4 milioane bucata. Deci niste aliaje mai slabute ar insemna chiar economie. Link to comment
nexxus Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Hopa! sar si eu cu o intrebare: pe aliaje, iarna, poti pune, la o adica, lanturi?!?!? Link to comment
alx Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Da, dar cu grija sa nu zgarie janta... Link to comment
nexxus Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Cu grija, adicatelea cum vine treaba asta?!?! Ca eu le pun usor sa nu zgarii nimic dar pe drum nu poti sti peste ce dai si atunci... Parca totusi iarna ar merge mai bine tabla, asta in ideea in care vrei si lanturi - daca nu, nu mai are importanta daca e aliaj sau tabla. Link to comment
Recommended Posts