Jump to content

Daewoo Tico Sl 1998


mike.omega

Recommended Posts

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 6 months later...

Azi mi-am schimbat cele 4 pneuri batrane si uzate cu unele noi, marca Uniroyal, 155/70 R12 + punerea pe masina + echilibrarea pe banc m-a costat 4.2 mil.(ROL).

Dupa roti m-am oprit la un magazin de piese si am luat si o oglinda pentru usa din dreapta, e a 3-a, sper sa tina mai mult decat a 2-a :-W

 

Pareri despre noile cauciucuri: amortizeaza mai bine gropile si liniile de tramvai, sta ceva mai bine pe sosea dar mai multe dupa cateva sute de km, am inteles ca au un strat mai "lucios" si trebuiesc rulate cu atentie min 150 km ;)

 

Nu am testat vietza maxima sau capacitati de franare, pentru ca vreau sa schimb lichidul de frana pe viitor si poate si placutele :)

 

PS: lichidul de frana trebuie sa fie DOT3, nu? :mrgreen:

post-64-1155226282_thumb.jpg

post-64-1155226316_thumb.jpg

post-64-1155226402_thumb.jpg

post-64-1155226556_thumb.jpg

post-64-1155226605_thumb.jpg

post-64-1155226628_thumb.jpg

post-64-1155226695_thumb.jpg

Link to comment

Simt ca n-am putere de franare :)

M-am descurcat cu montana(si ma descurc) pe dacie, pe ploaie, deci nu cred ca o sa fie prea rau! :>

 

PS: stiu ca e oferta si la autodaewoo, dar trebuiau cam 2 mil in plus, bani pe care nu i-am avut pentru anvelope ;)

PS2: Am uitat! Desi tico are o directie usoara, cu pneuri noi e si mai si! :D

Edited by mike.omega
Link to comment

Da, mike, atentie pe ploaie. Dupa cum vezi si tu din profilul lor, Uniroyal sucks pe ploaie. Din acest motiv eu am ales Sava.

Nu e grav dar sa nu te crezi Schumi!

Link to comment

Mike cand vrei sa mai faci cumparturi mai intreaba si pe astia mai batrani !!! Caucicirile pe care le-ai pus pe masina sunt de calitate indoielnica ,eu am avut pe fata si daca omo aduc aminte bine ti-am zis sa nu iei asa ceva ,cel putin la mine au imbatranit prematur dupa un an si putin ;pline de crapaturi de parca erau taiate cu lama si intarite de parca erau coapte in cuptor sau aveau 5 ani lasate in soare ,foarte proaste ! X(

Link to comment

Uniroyale am si eu si intr-adevar aderenta pe ploaie este scazuta dar calitativ nu am ce sa le reprosez. Rezista destul de bine abuzurilor zilnice pe strazile Bucurestiului.

 

Intr-adevar, cand va veni vremea sa le schimb nu voi opta tot pentru Uniroyal dar asta mai mult din dorinta de a incerca ceva nou.

 

Felicitari pentru achizitie !

Link to comment
  • 2 weeks later...

Aseara s-a intamplat sa fiu cu masina si a si plouat! Asa ca l-am luat pe Sebianu in dreapta pentru a egala distributia de mase si am testat putin noile cauciucuri pe ploaie. Pot spune ca merg destul de bine. Unde cu montana sau cu cele vechi as fi avut de muuult rotile blocate astea noi inca mai aveau aderenta! Nu am blocat rotile(cele de pe spate) decat la o trecere de pietoni! Nu am rupt aderenta pe umed dar nici nu m-am straduit :P

 

Per total se comporta bine atat timp cat cel de la volan este constient de capacitatilor lor, ale sistemului de franare si ale masinii in general :thumbl:

Link to comment
  • 1 month later...

Tico + tramvai = masina sta in service min 1 sapt :(

Aripa, capota, si far, toate pe stanga trebuiesc inlocuite. N-am patit nimic, nu eram eu la volan iar vatmanul nu a vrut sa mai opreasca cand a vazut buburuza mica si albastra :grumpy:

Link to comment
  • 4 months later...

Revenim:

Masina a ajuns la 75000km :thumbl:

Ce i-am facut cadou: Kit ambreiaj Valeo si sonda de benzina de la Nicu Barbu, schimb de ulei(motor + cutie) si filtre de pe aici de prin Constanta.

 

Cum merge acum?! Super! Pedala de ambreiaj este mai moale, treptele se schimba mai precis si motorul parca are alt zvac. In viitor vreau sa ajung la un carbotest pentru o curatare/reglare de carburator, in aproape 9 ani de zile merita si ea, nu? :P

 

PS: am tot incercat sa-mi dau seama de ce antena de la radio functioneaza numai in anumite zone si nu am aflat nimic. Ce presupun eu ca s-a intamplat este ruperea cablului de la antena(pe la mijloc), deoarece nici intrarea in radio nu este deteriorata.

post-64-1171983117_thumb.jpg

post-64-1171983159_thumb.jpg

post-64-1171983180_thumb.jpg

post-64-1171983206_thumb.jpg

Edited by mike.omega
Link to comment

Cresterea preciziei schimbatorului si a pedalei de ambreiaj cred ca se datoreaza mai mult reglarii cablului dupa schimbare decat a schimbarii propriuzise. La Matiz se stie ca o strangere a cablului poate face minuni.

Raman la parerea ca un disc de ambreiaj bun tine peste 150 de mii de km, la Moskvitch l-a schimbat bunica-miu la 142000 de km, si era tehnologie de-acu 40-50 de ani. Am condus si masini cu peste 200 de mii de km la care mai mergea bine discul.

Link to comment

Rulmentul de presiune era stricat iar mecanicul a zis ca sunt sanse sa fie si placa. Mi-a zis sa ma pregatesc cu rulment si placa, si daca tot a dat jos motorul(ca sa dea jos cutia) am schimbat tot kitul pentru linistea tuturor.

 

Am observat faptul ca rulmentul si placa au cedat deoarece scoteau zgomote ciudate cand cuplam cutia la rece in special, la cald numai cu ureche specializata :P

 

Kit-ul de ambreiaj este 1.9 mil, manopera... parintii stiu :mrgreen:

Placa de presiune si discul mi le-au dat inapoi, sper sa nu le fi aruncat tata, daca vreti vi le arat la o viitoare intalnire ;)

Edited by mike.omega
Link to comment

Da! Ala e! Are chiar semn cu parbriz si stergatoare pe el. Vezi ca iese mai greu capacelul si cel mai important trebuie pus la loc sa nu intre vreun gunoi. In rezervor(care e mai jos, ala e doar un gat de alimentare) intra ~4L de lichid de spalat parbrizul ;)

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

×
×
  • Create New...