Abram Burel Posted December 21, 2008 Author Share Posted December 21, 2008 Ma mai bag si eu in seama, cu rechin cu tot. I-am fixat modulatorul FM in locul butonului fals din dreapta. N-am dat nici o gaura in consola: am scos butonul, am detasat de pe modulator mufa de bricheta si cordonul flexibil, i-am prevazut 2 gaurici pentru niste suruburi de 3, care au trecut razant prin decupajul fostului buton si au asigurat jucaria cu 2 saibe si 2 piulite. Daca folosesc un card (in partea de sus) nu e nici o problema. Un eventual stick ab obtura putin accesul la butoanele din dreapta de la player. Telecomanda a fost pusa pe volan in dreapta (din stanga nu are cum sa bata in senzorul de pe sculica). SIngurul buton utilizat este "Next track" Ma mananca putin sa incerc sa folosesc comenzile si pentru player-ul masinii. Link to comment
augustinionut Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Seamana cumva a telecomanda pe volan? Link to comment
lascarica Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Da ceva asemanator e si la Pioneeru' lui MYMisor Link to comment
Abram Burel Posted June 18, 2009 Author Share Posted June 18, 2009 (edited) Pentru ca se implinea juma' de an de cand nu a mai fost bagat in seama, iote cu ce s-a ales rechinu' Mda, e vorba de un cruise control facut custom de Rostra pentru Aveo 2004-2005, evident cel din State, de unde e si comandat (de un prieten si trimis printr-un altul ). A facut 200 USD cu livrare cu tot (acolo la ei). Desigur, distractia a venit pentru din cauza ca jucaria "default" e pentru cutie automata . Pentru manuala mai trebuie un kit de adaptare care consta din: 3 fire, o tabla si cu siguranta ceva instructiuni. Din neatentie am comandat doar default-ul si amicul zice "buey, vrei si sarmele si tabla aia?" "Ei, draci" zic eu. Alaltaieri a venit jucaria, azi am scapat cumva de la servici mai devreme si, hai la treaba. Jos bateria, jos suportul ei, pun jucaria pe pozitie (trebuie sa stea atarnata undeva sub nivelul bateriei, spre motor)... hentz! Taman acolo, la limita suportabilului vine tevusca de hidraulizare a ambreiajului. Zic ca nu m-a facut ea pe mine, si cum lipsea doar cam 1 cm ca sa-i fac loc, desfac surubul care sustinea "imbinarea" dintre tevusca si racordul ce ducea la carcasa ambreiajului, cu gandul sa gasesc ulterior o alta varianta de prindere si... la dracu, nu se aseza cum trebuie din cauza carcasei ambreiajului. "Ei la dracu", zic, "dar unde ar putea avea loc?" Dupa ce am rasucit tabla de fixare in fel si chip am gasit solutia de prin poze. Mai ramane sa ii fac un "adaptor" ca sa o prind si la celalalt capat (probabil ca ceva de genul e si rolul tablei din kit-ul suplimentar). Din jucarie este un snop de fire badijonate frumusel si cablul de actionare care are la capat o piesa ce se pune pe rotita de actionare a clapetei si o alta ce fixeaza capul camasi cablului dupa cum se vede tot prin poze. Pentru a evita surpizele, al legat deocamdata jucaria de strutbar. Evident ca exista si niste DIP-switch-uri pentru configurare. Unul din ele e responsabil de automat/manual (noroc cu manualul de instalare al produsului "generic"). Deocamdata am mosmondit vreo 3 ore si mi-am zdrelit un deget. Probabil ca o sa mai consum vreo 3 ore. Consolarea e ca in tara de origine montajul e... 300 USD (informatie de pe un forum). Va mai spun... Edited June 18, 2009 by Abram Burel Link to comment
madkat Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Deci e o chestie care "agata" cablul de acc in pozitie? si decupleaza la apasarea oricarei pedale, nu? Link to comment
papie Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 (edited) Pai daca stia sa faca doar atat cred ca ar fi costat cca. 20$. Cred ca mentine viteza constanta prin actionarea cablului de acceleratie, se decupleaza la apasarea oricarei pedale urmand sa preia din nou comanda (cand se ajunge in jurul valorii stabilite sau cand cutia de viteze este in treapta necesara) asta daca nu este decuplat voit. PS. E haios cand uiti de el ca este in functiune si incepe masina sa accelereze, prima senzatie e din filme de groaza. Edited June 19, 2009 by papie Link to comment
Abram Burel Posted June 27, 2009 Author Share Posted June 27, 2009 Ce-ti-e si cu becoledurile astea Spuneam pe undeva ca am testat CC-ul si nu a mers. Azi am mai studiat teoria. Ea spune ca, daca pe contactorul de frana nu vede in repaus masa prin becuri, atunci nu merge. Pai, cum sa vada masa daca eu am acolo un driver pentru becoled?! Cum termin mesajul asta (si berea ), dau o fuga pana la masina sa incerc noua invatatura. Link to comment
Abram Burel Posted June 27, 2009 Author Share Posted June 27, 2009 Merge, merge, meeerge! Link to comment
Abram Burel Posted June 27, 2009 Author Share Posted June 27, 2009 Ei, cu asta m-ai spart! O sa stau ani buni pana voi pricepe ce pana mea ai vrut sa... "insinuezi" Acu' daca tot am apucat sa scriu... Ca sa pot sa-i dau masa domnului CC de pe contactorul de frana, mi-am adus aminte ca stopul suplimentar, echipat si el cu leduri, dar nefunctional din motive de... compatibilitate, sta degeaba de luni de zile. Asa ca i-am bagat 5 bucati de W5W si gata La vreo 60-65 km/h la cat l-am testat, efectul histerezisului de reglaj e cam sacaitor. Adica, CC-ul accelereaza un picut, apoi o lasa si tot asa, undeva in jurul vitezei la care l-ai setat. Teoria era clara. Practica m-a surprins putin. Probabil ca doar la viteze ceva mai mari si in treapta a 5-a efectul e mai lin. Nu ca as da cu capul in parbriz si pe urma de tetiera, dar pentru cineva care e obisnuit sa stie cand accelelreaza si cand nu, e cel putin haios. Banuiesc ca pasagerii nu si-ar da seama despre ce se intampla. Ma batea gandul sa incerc sa-l pacalesc putin (nu functioneaza decat de la circa 55 km/h), pentru ca are niste comutatoare dip din care poti sa setezi numarul de impulsuri pe km (date de VSS). M-am razgandit... deocamdata, dar voi incerca poate candva de curiozitate. Mai are o setare care ar putea ca coboare viteza la vreo 25-30 km/h. Ar putea fi distractiv cum face intr-a II-a Link to comment
tolin Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Ei, cu asta m-ai spart! O sa stau ani buni pana voi pricepe ce pana mea ai vrut sa... "insinuezi" O auto-ironie, maestre, nimic mai mult. Dar tu ce ghidusie ai facut, ai pus contactul de la frana de mana pe stopul suplimentar ? Link to comment
Satori Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 AB, sa inteleg ca te zguduie nitel CC-ul? Indiferent de momentul cuplarii (accelereatie, rulare)? Link to comment
Abram Burel Posted June 28, 2009 Author Share Posted June 28, 2009 Nu, nu-i chestia de cuplarea initiala, ci de mersul propriu-zis. Am impresia ca merge... digital. Sa zicem ca l-ai setat la 80. La 79 accelereaza, la 81 "ia piciorul". Link to comment
sergiuhusca Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Ciudat...piciorul seteaza bine viteza...O tine constanta. Link to comment
Wolfman Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Nu se poate micsora trigger-ul (79,9-80,1, de exemplu)? Link to comment
Abram Burel Posted June 28, 2009 Author Share Posted June 28, 2009 (edited) Este practic o singura setare din dip-switch, numita "sensibilitate". Am facut niste experimente, dar poate sunt eu prea... sensibil Dupa o proba, e drept cam scurta, am intrebat-o azi pe nevasta-mea daca a simtit ceva si a zis: ce? Abia astept sa fac o cursa un pic mai lunga si sa vad cum ma... simt si cum e cu consumul. Edited June 28, 2009 by Abram Burel Link to comment
Alex.T Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Daca accelereaza si decelereaza mereu pentru a tine viteza constanta inseamna ca va creste consumul. Domnul Tolin parca spunea o data ca, in privinta consumului, cel mai bun este piciorul tau decat un cc care tine viteza constanta. Piciorul tine presiunea pe pedala de acceleratie constanta. Link to comment
hitman Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 (edited) AB cred ca este timpul de un potentiometru pe undeva. Cred ca trebuie sa modifici gain-ul, daca nu cumva este vreun delay mecanic pe undeva. Asta este un controler practic , si ca orice controler ar trebuie sa fie P, PI, PD, PID? La CC nu ar trebui sa se simta nimic, am mers mult cu CC si nu exista feeling on-off. Eu as mai face niste teste, dar numai peste 90 km/h si doar cu viteza 5. Citeste si acest techincal bulletin. S-ar putea sa te ajute: Tech_bulletin.pdf Edited June 28, 2009 by hitman Link to comment
Abram Burel Posted June 28, 2009 Author Share Posted June 28, 2009 Am citit totul de la Rostra (cum crezi ca m-am prins de poanta cu frana? ) Deocamdata, adica printre o ploaie si alta, am fost multumit ca merge. Mai umbu si pe la setari (da' nu-s prea multe) si sa vad si cu "intinderea" cablului cum e. Si eu sunt curios sa vad cum ar fi la 120, de exemplu da' mi-a fost lene sa ies pe autostrada. Link to comment
Lucian M Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Felicitari, pun pariu ca e premiera nationala! Link to comment
Abram Burel Posted July 10, 2009 Author Share Posted July 10, 2009 Rog inchiderea acestui topic! Link to comment
Recommended Posts