tiberiuenache Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 Am si eu o problema...am avut radiatorul spart de curand si am mers cu ea cam jumate fara antigel...pana acasa...adica mers cam 15 minute asa...in ritm lent...acuma se aude un suierat de la carcasa distributiei...am ascultat cu un furtunel ...zgomotul e un suierat metalic , nu pare huruit de rulment si nici sunetul ala cum fac Cielourile din cauza curelelor...ma gandesc ca pompa de apa s-a dezaxat din cauza ca a mers apropape in gol atunci...mesterii de la un service bun din giulesti...nu dau nume...a zis ca asa face toate...dar au schimbat totusi rola intinzatoare distributie, insa nimik...da-ti-va si voi cu parerea...pt ca acuma face mai rau un pic si se aude si cand accelerez...poate fi de la lti rulmentide pe la distributie?Alternatorul nu pare sa faca. Link to comment
ovi_jer Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 Nu au rotit si de pinionul pompei de apa cand a fost data cureaua jos? Link to comment
Pepinno Posted November 20, 2005 Share Posted November 20, 2005 Posibil una din curele sa fie prea intinsa ( AC sau Alternator ) sau uzura in rola intinzatoare de la AC Link to comment
pavcostel Posted November 20, 2005 Share Posted November 20, 2005 @Pepinno Si eu am un zgomot la Esperache, suspectez tot pompa de apa. Daca tot suntem vecini in Berceni- City, inainte sa ma duc la Grand Garage pentru mai multe lucrari, se poate sa-ti dai cu parerea? Doar asa sa stiu ce le spun oamenilor, ca nu sunt frati cu Mama-Omida, sa stie ce probleme am eu... O parere nu strica, zic si eu... Cu stima, Costel Link to comment
Pepinno Posted November 20, 2005 Share Posted November 20, 2005 Doar nu te`oi putea lasa asa la ananghie.... ) oricand.. Link to comment
pavcostel Posted November 20, 2005 Share Posted November 20, 2005 Multumesc! Tinem legatura! Cu stima, Costel Link to comment
dino Posted November 20, 2005 Share Posted November 20, 2005 Si eu am avut o problema asemanatoare cu un suierat-uruit care la inceput era prezent numai atunci cand acceleram insa mai apoi a devenit sesizabil si la ralanti. Mecanicul a zis ca s-ar putea sa fie de la pompa de apa insa sunetele nu sunt suficient de puternice pentru a trage o concluzie. Mi-am luat inima in dinti si am bagat (de nevoie) un drum Bucureti-Pitesti si retur (100-120Km/h) si spre marea mea surpriza zgomoul a disparut. Acum nu stiu daca i-a facut un bine sau un rau cert e ca nu se mai aude. Ce parere aveti? Link to comment
midnight_racer Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 (edited) Off-topic: Dino ... ce anume i-a facut bine din drumul B-Pitesti... viteza sau gropile? Referitor la topic... am avut zgomot asemanator (gen turbina) ce se auzea pana in 2000-2500 de ture si era de la pompa de apa. Initial se auzea numai cand era motorul rece si f incet dar a luat-o usurel pana cand nu am mai rezistat si am bagat o pompa noua. Si de atunci gata cu zgomotul... Din ce am constatat pompa de apa avea un mic joc si paletele cred ca suferisera de pe urma cavitatiei cum se zice in hidraulica. Sper ca si la tiberiu sa fie numai atat. Later edit: Masina mea nu suferise de pe urma lipsei de apa, deci era uzura normala a piesei. Cred ca nici la tiberiu nu e de la lipsa de apa. Edited November 21, 2005 by midnight_racer Link to comment
tiberiuenache Posted November 22, 2005 Author Share Posted November 22, 2005 Merci baetzi...acuma macar am mai multe pareri...Intr-adevar sunt 90% sigur ca e de la pompa de apa...singura problema este ca am prins un mecanic mai puturos randul trecut si nu a vrut decat sa schimbe rola distributiei...acre are doar 2 suroabe si nu trebuie reglat avansul si alte cele...dar acuma ma duc la ei si-i iau de c...e chiar daca e iarna ii piun s-o schimbe ca ma cam deranjeaza sunetul...Va dau de stire dupa... Link to comment
Esperatul Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 M-am facut de o noua problema. Cand circuitul de racire are presiunea normala pierde antigelul rapid. La inceput am crezut ca s-a dus iar un Teu de la GPL, dar nu e asa. Nu pierde decat daca e sub presiune la temperatura de lucru, daca desfac capacul de la vasul de espansiune nu mai pierde. Pierderea se face pe undeva pe sub fulie(nu am putut sa ma bag mai mult). Ce ziceti m-am facut de o pompa de apa noua? Abia schimbasem distributia. Acu iar trebuie sa o dau jos, nu? Link to comment
ovi_jer Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Cam asa ceva.Deasta e treaba buna la grupul vag cu schimbarea pompei de apa obligatoriu cu distributia. Link to comment
EXE Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 (edited) Cand accelerez, de la 2000 pana la 3000 de ture se aude un suierat, asa a facut de cand am luat masina dar am zis ca asa trebuie sa se auda asta executive, dar acum ma tot gandesc daca nu e vreun defect ca imi pierde antigel pe undeva (asta cam de cand am schimbat antigelul cam o luna si jumatate), pana acum am completat cam un litru. Ieri m-am bagat sub ea pe canal si am observat ca pe aparatoarea de plastic din dreapta e umed, si pe corpul de la AC vreo 2 picaturi. saptamana trecuta am completat antigelul si acum s-a dus din vas cam un centimetru in adancime (a fost la maxim). Voi ce ziceti? Mersi Edited December 5, 2005 by EXE Link to comment
balky Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 am si eu o problema. pompa de apa pierde lichid de undeva. am fost la un service si cred ca o sa trebuiasca sa o inclocuiesc. acum vine mare dilema: la autonet giulesti pompa costa 140 RON , la un magazin din militari costa 105 RON iar la magazinul daewoo de la apaca 75 RON. de ce? care-i diferenta? pa care sa o cumpar ? toate arata la fel. Link to comment
tkd29 Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Ia-o pe cea mai ieftina cea de la apaca, restul baga adaosuri nesimtite. Link to comment
octaviu Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 Magazinul de la Apaca este importator direct Korea si unele piese sunt mult mai ieftine decat in alta parte... unii chiar exagereaza cu adausul... Link to comment
valiman Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 (edited) 100.000 km e mult, e putin pentru defectarea (curge lichid de racire) unei pompe de apa la Cielo? Nu se aude nici un zgomot suspect gen şuierat sau uruit. Multumesc. Edited January 30, 2006 by valiman Link to comment
balky Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 masina mea are 120.000 deci esti pe aproape. nici la mmine nu se auzea nimic . numai ca am vazut ca tot scade nivelul lichidului in vasul de expansiune. nu am dat importanta pt ca am zis ca poate e vreun furtunas care nu mai sta foarte bine dar am fost in service cu alte probleme la frana si mi-au zis cei de acolo ca pierd lichid pe la pompa.eu am cumpart-o cu 700.000 de la apaca. Link to comment
eugen2005 Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Acesta este pretul real al unei pompe de apa. Ce este aiurea este faptul ca trebuie sa schimbi toata pompa cand lichidul iti curge pa la garnitura pompei, dar ce sa faci daca acea minunata garnitura nu se gaseste separat! Link to comment
valiman Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Mulţumesc, este clar. Numai bine. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now