tuf5075 Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 (edited) Si acu un lucru care m-a surprins in mod placut. Vineri cand imi verific cutia postala, vad o scrisoare de la Chevrolet Germania...in care eram rugat sa merg la o reprezentanta sa imi schimbe GRATIS centurile cu tot ce tine, cu suportul de centura, sau de ce nu mai am masina, sa le dau adresa noului proprietar. Eu zic ca e un lucru de lauda. In Rom s-a intamplat asa ceva? Ca adevarul e ca dupa un timp e indicat sa se schimbe... Poate da de gandit cuiva... Edited November 12, 2005 by tuf5075 Link to comment
tuf5075 Posted November 12, 2005 Author Share Posted November 12, 2005 Nu am inteles...in Rom se schimba la un anumit nr de Km? Link to comment
VAXXi Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 Nu. Cel putin eu n-am auzit d-asa ceva, si am schimbat din proprie initiativa, ca nu mai tinea catarama. Link to comment
tuf5075 Posted November 12, 2005 Author Share Posted November 12, 2005 Da..dar de fapt de ce ma mir...in Rom siguranta soferilor e pusa pe ultimul loc... Link to comment
woulfy Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 De ce crezi tu cu atata tarie ca dupa un nr de ani centurile nu mai sunt asa bune ca inainte? Adica tu lauzi ceva fara sa argumentezi. Eu chiar nu vad nici un semn de uzura la centurile mele. Link to comment
VAXXi Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 In manual scrie doar ca se verifica la fiecare 20000 km centurile, fixarile si elementele de cuplare. Dar graficul ala cuprinde doar intervalul 0-100000 km, respectiv 0-60 luni; cine stie ce efecte are imbatranirea in timp (5-7-10 ani) ? Link to comment
woulfy Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 Daca e sa o luam asa nu poate putrezi si air-bagul dupa 7-8 ani? Si pe asta il schimba gratis? Link to comment
andreib Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 Poate centurile (parte textila) nu au nimic dar sistemul de retractare si blocare se uzeaza in timp. Link to comment
VAXXi Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 Se uzeaza, probabil exista posibilitatea blocarii, samd. BTW, acesta nu e demontabil pentru intretinere; cand am schimbat catarama, a venit ca un singur ansamblu unitar, de la urechea de prindere pe podea pana la catarama cu buton rosu. Link to comment
Esperatul Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 (edited) La mine acum cateva zile am ramas cu centura dreapta in mana. Se desurubase surubul de prindere dreapta jos. Cred ca de aia trebuie verificate. Edited November 12, 2005 by Wichedcoder Link to comment
test_driver Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 Eu am probleme cu centura mea, este uzata, si cand o infig in... chestia aia cu butonul portocaliu nu sta bine, trebuie sa o apas de cateva ori repede, ca un tremurat, pana sare butonul in sus la maxim, altfel sare din suportul ei. Deci se degradeaza. POate ca nu dupa 10 ani, poate ca dupa 6 luni si 10 000 de urcusuri si coborasuri din masina. Link to comment
VAXXi Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 Asa se intampla si la mine, de-aia am schimbat-o. Link to comment
gigi-kent Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Multi si-au pus pe masini vechi care aveau centuri neretractabile(vezi dacia 1300), centuri retractabile luate de la dezmembrari.multe din acestea provin de la masini accidentate si nu mai prezinta siguranta. Probabil ca daca folosesti constant centura de la franari bruste se uzeaza si atunci trebuie schimbate.Oricum e prima data cand aud de asa ceva Link to comment
tuf5075 Posted November 13, 2005 Author Share Posted November 13, 2005 Eu chiar nu vad nici un semn de uzura la centurile mele. Si la cureaua de distributie, ea poate arata super bine...dar tot se pote rupe dupa un anumit nr de km... deci poate ca stiu ei ce stiu... Mai e si reclama...dar in mare e de laudat initiativa celor de la chevrolet. Link to comment
Florinut Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 Mă gândesc că ar putea fi un studiu de piaţă, sau un recensământ al maşinilor Daewoo, etc. şi te stimulează într-un fel. Părerea mea. Link to comment
tuf5075 Posted November 14, 2005 Author Share Posted November 14, 2005 Se poate...dau au gasit modalitatea potrivita si mai ales primesc si centuri noi Link to comment
remix Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Dar si-a pus cineva problema ca poate au descoperit o hiba a centurilor care ar fi putut pune in pericol siguranta soferilor si au fost nevoiti sa faca aceasta rechemare ? Link to comment
tuf5075 Posted November 17, 2005 Author Share Posted November 17, 2005 Dar si-a pus cineva problema ca poate au descoperit o hiba a centurilor care ar fi putut pune in pericol siguranta soferilor si au fost nevoiti sa faca aceasta rechemare ? descoperi o probl dupa 8 ani de la fabricare???? NU, reclama suna mai bine...si putin interes fata de clienti... Link to comment
remix Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Exista un site cu baza de date a "recall"-urilor... nu imi dau seama inca daca e numai pe canada sau worldwide. Cert e ca sunt acolo recall-uri din 2004 pentru automobile produse intre 94 si 99. Mai sunt si altele, o sa caut si unele cu o diferenta mai mare intre data recall-ului si a productiei. Uite un link, presupun ca poti dezvolta de acolo. http://www.tc.gc.ca/roadsafety/recalls/rec...sp?recno=11741& Link to comment
laurentziu83 Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 Daca e sa o luam asa nu poate putrezi si air-bagul dupa 7-8 ani? Airbag-ul se schimba dupa 10 ani, cel putin asa scrie in biblie la Iveco. Asa ca nu e nimic anormal sa se schimbe centurile dupa o anumita perioada de timp. Poate fi o campanie promotionala, oricum in germania totul se recicleaza, asa ca pentru ei nu e o cheltuiala foarte mare si, inca ceva: probabil ca se gandesc ca masinile pe care ei le reconditioneaza gratis au o anumita varsta si ca intr-un viitor foarte apropiat proprietarii le vor schimba. Iar proprietarii vor fi mai tentati sa apeleze la firma care nu i-a uitat nici dupa atata timp. E probabil un fel de fidelizare, de consolidare a imaginii marcii, nu cum fac operatorii de telefonie de la noi care considera ca vechimea in retea este un privilegiu si nu un avantaj si, dupa un an de zile iti poti cumpara un telefon mobil la un pret mai mare decat ofertele pentru noii clienti (inca la Connex nici nu se putea inainte), desi ar trebui sa fie invers. De ce majoritatea membrilor de aici sunt tentati sa schimbe vechiul woo pe un Chevrolet, Opel etc? >- De ce fostii proprietari de 1310 prefera Logan sau Renault ? De ce eu n-am avut absolut nici o tangenta de a ma interesa detalii despre Renault inainte? Pentru ca era ceva diferit fata de ce eram eu obisnuit. Dealerii stiu asta si vor sa-si asigure si mai bine viitorii clienti. Am dreptate sau nu? Link to comment
BAD_MF Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 Si la octavia in manual scrie de airbag-uri, ca se schimba la 10 ani! E bine totusi sa se schimbe si centurile, mai ales la masinile de peste 6-7 ani. Dar cum la noi de multe ori centurile nu sunt folosite uzura nu e asa de mare . Link to comment
tuf5075 Posted December 12, 2005 Author Share Posted December 12, 2005 si tocmai am venit de la atelierul Daewoo unde au schimbat CEVA la centurile de siguranta. Desi eu intelesesem ca o sa schimbe centurile...au fost schimbate doar elementele de langa scaun in care se insera centurile(cele cu butonul rosu).... Acu mai multa reclama decat schimbare ...se poate, dar e bine si atat. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now