Yaz Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 La suportul de pahar este misto dar alea la aeratoare chiar nu le vad rostul, dar daca tie iti place . Link to comment
banzay Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Cum nu au? Sa se vada praful depus pe aeratoare Mie alea chiar imi plac...nu se vad puternic, nu imi lumineaza fata sa ma vada pietoanele Si alea daca vreau sa le opresc, pur si simplu schimb pozitia aeratoarelor mai in jos si gata, nu se mai vede chiar nimic. Oricum si aia e facuta tot la plictiseala si de curiozitate, tot dupa o poza de pe net, dar rezultatul chiar mi-a placut. Rost bineinteles ca nu are...dar e si masinuta mea un pic mai diferita fata de altele, ca in bine, ca in rau e dupa gust, dar nu e ca si cand as avea antenuta tip bmw...sper Link to comment
Robert_MNW Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Ledurile alea la aeratoare chiar imi plac aveam si eu acu vreo 3 ani pe oltcit cat despre praf dai cu o carpa ca nu e greu nu?! Link to comment
dxr Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Sau dai cu o pensula si mai eficient... am vazut eu la baietii de la spalatorii... Mi se par cel putin interesante ledurile si la aeratoare si la suportul de pahar... Si pentru ca mi-ai dat idei m-am jucat si eu un pic in weekend... Link to comment
cobra_grande Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 (edited) Intre timp am vopsit bordul ... Belea !!! Imi place o sa incerc si eu Edited March 16, 2009 by cobra_grande Link to comment
laurentziu83 Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 (edited) A mai vopsit cineva bordul? Nu, nu ma refer la masca de la volan si consola centrala, ci de bord in ansamblu. La mine bordul e decolorat pe alocuri, se vede albul de dedesubt, probabil a fost sters cu acetona sau cine stie ce solutie, si m-ar interesa sa-l aduc la culoarea originala. Eventual si ce spray s-ar folosi, incat sa nu straluceasca bordul, ci sa ramana mat. Sau e mai simplu cu o plansa de bord de la dezmembrari? La Matiz ma refer. Edited June 5, 2009 by laurentziu83 Link to comment
Robert_MNW Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 (edited) Ai pm!!! Edited June 5, 2009 by Robert_MNW Link to comment
banzay Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Nu e chiar atat de greu de scos bordul la matiz... Doar ca e destul de solicitant sa scoti toate chestiile alea... Sau poti sa nici nu il mai scoti, doar sa ai grija sa astupi tot ce e in jur cu ziare&banda de constructii deaia. De vopsit cu un tub de spray cred ca il vopsesti chiar bine. Sunt si spray-uri negru sau ce culoare vrei, mat, a.i sa nu straluceasca bordul. Dai cu niste smirghel, un pic mai granulat, dupa treci la o granulatie mai fina, dai cu un spray de plastic primer, dai iar cu smirghel fin un pic, iar in final dai 1-2 maini cu sprayul, iar in final poate si un lac. Eu la ultimele plastice care le-am vopsit la matiz nu am mai folosit plastic primer si nici lac si inca rezista, m-am intalnit cu proprietarul zilele astea Link to comment
Robert_MNW Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Cel mai bine il freci cu o laveta abraziva,sau smirghel foarte foarte fin cel granulat va zgaria bordul, si sunt de acord cu banzay nu trebuie dat bordul jos nu vad rostul, acoperi foarte atent cu hartie si banda de vopsit...si nu este necesar plastic primer eu am vopsit bordul la Oltcit si nu este din plastic... si rezista de ani buni! Link to comment
laurentziu83 Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Eu am dat duminica bordul jos ca sa schimb caloriferul de climatizare, inca este demontata masina, de aceea ma gandeam ca era o ocazie buna sa vopsesc si bordul. Bordul nu se da foarte greu jos, fata de cat de greu se schimba caloriferul (daca va pierde, duceti-va la service, sfatul meu, eu acolo am ajuns pana la urma, e foarte greoi accesul la furtune). Link to comment
laurentziu83 Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Gata, am terminat ieri seara inlocuirea caloriferului de climatizare si montarea bordului la locul lui. Antigelul acum nu mai scade ca inainte, mai ramane doar sa usuc podeaua la masina si sa spal intr-un fel mocheta, e murdara si lipicioasa, noroc de covorasele de cauciuc. Pentru cei care vor sa dea bordul jos iar masina lor are ceva ani vechime, sa se pregateasca si cu un repartitor nou de dezaburire si o tubulatura noua pentru ventilator ce preia aerul din exterior. Eu, cand am dat bordul jos, am constatat ca acestea mi se faramau in mana pur si simplu, cam ca geamurile securizate. Le-am cumparat pana la urma de la dezmembrari, de la mos, vis-a-vis de azilul de batrani. Asadar, cand va apucati sa dati bordul jos, sa fiti siguri ca puteti cumpara aceste 2 tubulaturi in timp util, ca altfel nu are rost sa montati bordul la loc. Apoi, atentie la capacul din spate de la caloriferul de climatizare, acesta are o singura pozitie, eu l-am montat invers pana la urma, ca nu mi-am dat seama. L-am etansat cu purfix si aia e. Inainte de a demonta caloriferul, se scoate tot lichidul de racire din instalatie si se scoate si borna pozitiva la bateria de acumulatoare. Apoi, cu masina ridicata pe elevator, se decupleaza si furtunele de intrare la calorifer folosindu-se un Sdv special pentru scoaterea colierelor, intrucat spatiul de lucru este foarte restrans. Daca la demontare mai e cum mai e, la remontare va garantez eu ca nu va descurcati decat la elevator si cu un mecanic priceput. Altfel, pentru montarea si demontarea bordului, mare chin nu e, toate se imbina perfect si fara chinuri, sincer prefer sa demontez si sa dezmembrez iarasi un bord de matiz decat sa mai umblu la climatizare la o dacie, la aceasta din urma nimic nu se potriveste si nu mai vine bine inapoi. Link to comment
sergiuhusca Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Off-Topic: Laurentziu83 ce telefon ai? Link to comment
Robert_MNW Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 (edited) OFF TOPIC Ma omu' si-a dat silinta sa puna si poze sa vada si ochiu' nostru si tu ce faci..il certi ca nu sunt clare?! ON TOPIC Bravo ca ti-ai facut timp si pentru cateva poze cat si pentru explicatia detaliata si avertizarea in legatura cu inlocuirea pieselor respective...dar tin sa te intreb totusi...ai mai vopsit pana la urma bordul? Edited June 12, 2009 by Robert_MNW Link to comment
laurentziu83 Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 (edited) Telefonul e E51. Pozele nu-s prea clare pentru ca le-am facut seara, cand era mai racoare. Bordul nu l-am mai vopsit, aveam de gand, dar cum m-am gandit ca nu merg eu cu masina asta, ci taica-miu, care sigur o s-o umple iarasi cu suruburi, smirghel (sa curete platina, probabil), cutite, sarme si alte cacaturi cum avea el la dacie, mi-am bagat picioarele si mi-am zis ca nu merita, desi cred ca voi mai folosi masina asta cand am vreun drum in afara. In poza 1 (facuta in mers), se vede o parte din tubulatura de la dezaburirea parbrizului, pe care am inlocuit-o, si in poza 2, tubulatura de la ventilator. De poze sa ziceti mersi, ca e tare placut sa pui mainile pline de antigel, de ulei, praf&shit pe el si sa-l vezi cum se face de la asta. Edited June 12, 2009 by laurentziu83 Link to comment
raven84 Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Si eu am avut bordul dat jos. Mi se rupsese un piciorus de la clapeta de selectare aer rece/cald si nu imi mai dadea decat aer cald. Tot cu ocazia asta am refact 80% din circuitul plafonierei pentru ca nu mi se aprindea pe pozitia intermediara (cu usile deschise). Singura diferenta e ca la mine volanul (covrigul) este sudat de ax asa ca am avut ceva de furca la demontat si montat. Link to comment
Cumnatu Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 si se scoate si borna pozitiva la bateria de acumulatoare. Negativa. Link to comment
raven84 Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Negativa. Eu unul le-am scos pe amandoua ) Link to comment
laurentziu83 Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 (edited) @raven, la tine a mers usor, altfel sa vezi ce ai de munca cand vrei sa detasezi grupul de climatizare de carcasa de la radiatorul de AC si trebuie sa ai grija sa nu rupi conductele de Ac. Carcasa de la Ac e intre ventilator si grupul de climatizare. Edited June 16, 2009 by laurentziu83 Link to comment
raven84 Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Ai AC pe a ta? Daca da, felicitari, eu nu am si plang dupa el, asa ca se merita efortul suplimentar Link to comment
paurras Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Ma intereseaza si pe mine detalii de cum ai vopsit bordul... Link to comment
v drums Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 1- degresezi bordul ,2- spray plastic primer ,3-spray de orice culoare, in 2 straturi, 4- spray lac. intre straturi lasi 10 min pauza de tigara. Link to comment
v drums Posted August 3, 2010 Share Posted August 3, 2010 aceasta este bordul vopsit. Link to comment
Razvanee Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 Intre timp am vopsit bordul ... fff frumos ...eu am o culoare mai speciala ...verde ..."prazuliu" sau cel putin asa am auzit ca se spune ...ce culoare as putea sa fac bordu inafara de cea a masini... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now