neonne Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Mai inainte am ajuns acasa dupa un drum de 300 km, pe drum mi se parea ca tremura masina si nu prea tragea, la semafoare tremura, dar nu m-am oprit, cand am ajuns acasa si deschid capota vad pata de ulei sub delco, desfac capacul de delco si tot era numai ulei, si bobina si capacul, tot. din ce vad eu se pare ca curge ulei pe langa axul de la delco. ce ar putea sa fie si ce trebuie schimbat ? Link to comment
Wolfman Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Ai nevoie de o garnitura delco, costa cam 2 RON. Link to comment
neonne Posted November 13, 2005 Author Share Posted November 13, 2005 daca schimb garnitura ce ar mai trebui sa schimb pe acolo ? Link to comment
Wolfman Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Nimic, toata treaba iti ia 3 minute. Link to comment
neonne Posted November 13, 2005 Author Share Posted November 13, 2005 trebuie dat jos delcoul sau doar capacul ? acolo mai este o bobina mica care acum e plina de ulei si putin exfoliata, sa o schimb si pe aia ? poate de aceea merge asa neregulat masina si relantiul. Link to comment
Wolfman Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Dupa cate mi-aduc aminte (operatiunea asta am facut-o in 2003) am dat jos doar capacul; bobina aia sterge-o cu o carpa, la fel si ce mai e pe-acolo... Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 Daca tot ai ajuns acolo, schimb-o si pe aia ca are obiceiul sa se strice regulat si nu costa prea mult. Link to comment
neonne Posted November 14, 2005 Author Share Posted November 14, 2005 am schimbat garnitura, bobina, garnitura din interiorul delcoului unde intra axul si semeringul. acum sunt curios sa vad daca mai curge, dar tot tremura la relanti. Link to comment
ovi_jer Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 Ai facut semn sa pui delco-ul in aceasi pozitie? Link to comment
neonne Posted November 15, 2005 Author Share Posted November 15, 2005 da, semn si delcoul l-am pus ok, merge bine masina acum dar cam tremura si volanul la relanti, ma gandesc sa nu fie vre-un suport de la motor destrans sau rupt. Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 15, 2005 Share Posted November 15, 2005 Pana acolo mai sunt fise, bujii, etc... Link to comment
neonne Posted November 15, 2005 Author Share Posted November 15, 2005 bujii noi, fise de 4 luni, dar deja sunt offtopic. sorry Link to comment
ZaiR Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 cand se da jos delcoul se face un semn ca sa fie pus in exact aceasi pozitie daca tu l-i montat cu 2-3mm diferenta fata de cum la pus producatorul de aia nu iti merge motorul rotund pe langa asta 4 bujii NGK si un set de fise ..daca gasesti set fise BERU pt Cielo anunta-ma si pe mine...bafta Link to comment
neonne Posted November 21, 2005 Author Share Posted November 21, 2005 (edited) tremura la relati foarte tare, simt vibratia in volan, si toba tremura si oglinzile, dar in mers merge bine, am desfacut capacul de la delco si am vazut ca magnetul de pe axul distribuitorului este crapat, si destule crapaturi, asta e cauza ? Edited November 21, 2005 by neonne Link to comment
neonne Posted November 21, 2005 Author Share Posted November 21, 2005 astept parerea unui specialist, din cauza magnetului crapat de pe axul distribuitorului merge relantiul neregulat si tremura ? Link to comment
dante Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 astept parerea unui specialist, din cauza magnetului crapat de pe axul distribuitorului merge relantiul neregulat si tremura ? ai rezolvat ceva cu tremuratu? si eu am problema asta...cand stau la semafor tremura volanul...am gpl iar relantiu sta undeva pe la 800-900 Link to comment
KumKum Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 @Dante, pai din 2005 si pana acum cred ca a rezolvat ca a trecut ceva vreme, da poate macar iti spune cum. Link to comment
alexinno Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 Daca tacane avansul in sarcina in viteza a III-a pe benzina si pe gpl nu face,inseamna ca avansul e corect dar benzina proasta,nu? Link to comment
IceBox Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 fratilor si eu am aceeasi problema cu tremuratul la relati , dar in mers merge foarte bine masina , si inca ceva...spuneti-mi si mie pasii care sa ii fac pt a schimba garnitura aia de la delcou ca imi curge uleiul,multummesc Link to comment
cielo95 Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 trebuia sa inlocuiesc bobina, am extras magnetul de pe ax ( cred ca nu trebuia) am inlocuit bobina, rotorul, capacul reintroduc magnetul, .. nu mai sta fix , se roteste te ax. cum pot sa-l rigidizez in pozitia veche? cred ca-mi va trebui un ax nou cu magnetul fixat pe el. sau un delcou nou. ce parere aveti? Link to comment
danutza Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Nu se scoate magnetul de pe ax ci saiba aia cu pinteni ce se cupleaza pe axul cu came iar apoi se scoate axul cu totul. 1 Link to comment
cielo95 Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 am banuit. cum fixez magnetul pe pozitie? am semne radiale si pozitia de-a lugul axului, dar momentan culiseaza in lungul axului si se roteste in jurul axului trebuie fixat, rigidizat cumva. multumesc 1 Link to comment
URZI Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 salut. am si eu o problema asemanatoare.. atunci cand masina sta la relanti si numai in momentul incare aprind farurile motorul nu mai merge rotund si incepe sa vibreze destul de serios. nu conteaza dak masina a mers si s-a incalzit sau este abia pornita. vorbim de un GLE SOHC din 96 cu 170k poate fi de la Delcou? Link to comment
ovi_jer Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Becuri de 100W in faruri?ai verificat tensiunea de incarcare? 1 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now