Jump to content

Kalos: Capacele De La Jentile De Aliaj 14''


Recommended Posts

Din seria "cand nu are omul ce face", una noua:

 

Am incercat sa scot capacele de la jentile mele (jenti de aliaj!). Cu ocazia asta m-am prins de ce nu mi le-au stulit pana acum. Nu am reusit sa scot capacul dar am reusit in schimb sa il sparg :) Acum, problema: daca aveam nevoie sa il scot (a se citi 'daca faceam pana') cum naiba il scoteam?

 

PS: Bineinteles, acum am problema asta: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...ndpost&p=117290

Edited by Satori
Link to comment

cum ai reusit sa al spargi? cand am vrut sa scot si eu unul(tot asa din curiozitate) a inceput sa faca trosc si nu l-am ma scos. trebuie sa bagi mai adanc surubelnita...si sa apesi pe ea cu grija

Link to comment

Bagi adanc surubelnita in fanta aia si impingi (faci parghie) pana iese un pic. Apoi, continui pe marginea capacului cu grija sa nu zgarii janta! Dupa inca cateva impingeri iese!

Vezi ca la bagat, apare alta problema! Cand pui capacul, ai grija ca partea care o bagi prima sa fie aia pe care e un stift de plastic mai lat!

Edited by ASIMO
Link to comment
cum ai reusit sa al spargi? cand am vrut sa scot si eu unul(tot asa din curiozitate) a inceput sa faca trosc si nu l-am ma scos. trebuie sa bagi mai adanc surubelnita...si sa apesi pe ea cu grija

 

Esti distractiv. Nu vrei sa iti faci forum separat? Tu ai pus intrebarea, tu ti-ai raspuns :) :P

Link to comment

Incep sa banuiesc cam ce sistem de prindere are (ca am desfacut multe plafoniere in ultima vreme :D ).

E normal sa fie mai "dur", ca altfel iti sar capacele pe drum :) Daca nu va place, mai piliti-le oleaga de juru-imprejuru, dar sa nu alergati dupa ele mai incolo.

Cu siguranta, dupa ce ai scos unul cu succes, poti sa scoti si altele (evident ale tale sau ale prietenilor).

Antifurti din pacate are Loganul, asa ca sa iti faci nervi!

Mi-a venit si o idee cum s-ar putea face si pentru Kalos, da' nu spun aici ca afla hotii :(

Link to comment

Nu inteleg de ce ar trebui sa fie scos capacelul acela in caz de pana ...

Prezoanele de prindere a jantei sunt in exteriorul lui ... [vezi poza] iar antifurtul e chiar una dintre piulitele de prezon.

(e janta de 15" dar cred ca si la 14" e la fel ...)

 

DUPA ce scoti janta, ornamentul iese foarte usor, impingand in sens invers (prin interiorul capacului)

In fond, e DOAR un simplu ornament, fara rol functional sau de siguranta.

post-2087-1132070182_thumb.jpg

Edited by kaloman
Link to comment

Se pare ca unii dintre noi nu s-au obisnuit cu diversitatea dintr-o economie de piata functionala. Si tocmai ei au "ghinionul" sa aiba o masina pe care au brand-uit-o stramosii economiei de piata de pe vremea apasilor.

Link to comment
o masina pe care au brand-uit-o stramosii economiei de piata de pe vremea apasilor.

 

Stramosii "apasilor" nu erau tot ... "apasi" ??? Despre "urmasii" lor putem discuta.

 

PS expresia "... dar cred ca ..." nu va spune nimic ???

Link to comment

Habar n-am!!! (oricum lipseste o virgula in chestia citata, pe care n-am pus-o)

Cat despre expresie, aveam un prof de mate care ne tachina cu "crezutul e la biserica". O alternativa mai buna care te mai scoate e aia cu "parerea mea/ta/lui". Avantajul este ca asta poate fi... maxima ;)

Edited by Abram Burel
Link to comment

Ce vorbiti aici in parabole si hiperbole... :> Ca nu mai pricep nimic. Pana la urma, fara surubelnita nu se scot alea ? Nici nu mai stiu, are Kalosul o surbelnita in dotare ? ca altfel imi pun una special in masina...

Link to comment

Are, stai calm :)

Adica... avea! Acum nu mai stiu, dar nu cred ca au taiat-o si pe asta. :)

 

Si problema nu este ca fara surubelnita nu se scot, ci ca se scot greu si cu surubelnita. (a se citi cu ea le scoti prin spargere daca nu esti atent).

Link to comment

Eu nu am avut surubelnita! [-X

Cu toate ca in carte scrie despre ea...

 

Pentru capace trebuie surubelnita + rabdare + un pic de cunostinte despre "rezistenta materialelor"!

Ca sa nu mai spun (nah, ca ma repet) ca si pusul la loc a capacului e cu "smecherie"! :mda:

Edited by ASIMO
Link to comment
  • 1 month later...

Nici pana in ziua de azi nu am reusit sa scot capacele. Si devine urgenta treaba pentru ca trebuie sa schimb gumele.

In schimb, am reusit sa mai stric inca un capac. Dammit!

Link to comment

Si cu ajutorul tutorialului acestuia, am reusit si eu sa scot capacele!

Victime: 3 capace crapate. O sa le repar.

 

Mentiuni: Tutorialul este excelent dar, daca folositi surubelnita originala a masinii, veti mai avea nevoie de inca una mai mica. Datorita dimensiunilor primei, nu veti reusi sa faceti parghia fara sa crapati capacul. Sau o fi de la frigul de afara? :)

Link to comment

oare am fost eu norocos la toate cele 8 capace care le-am scos?

operatiunea a fost urmatoarea: bagat surubelnita din dotare, facut parghie mica, iesit capacul.

la punerea la lor, pozitionarea (dupa ochi, nu ca in tutorial) capacului, zbang un pumn (nu foarte puternic) si a intrat. recunosc ca de 2 ori din cele 8 nu a vrut sa intre capacul la opt si a necesitat scoaterea si punerea lui din a 2-a incercare, tot ochiometric.

 

tind sa cred ca poate unele au un defect de fabricatie?

Link to comment

Neah... cred ca are legatura cu vremea. Plasticus estem.

Oricum, e bine sa te antrenezi. Cand faci o pana, sa nu ai supriza ca nu poti sa scoti capacul decat cu levierul.

 

Neah... cred ca are legatura cu vremea. Plasticus estem.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...