tolin Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 Aveai masina parcata inclinat, alt motiv n-are sa se aprinda. Link to comment
BLueBell Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 imi poate raspunde cineva la intrebarea mea? Link to comment
lucius_1982 Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 5,5 litri. Atat e la mine Link to comment
Den Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 A trebuit sa inlocuiesc cablul de frana de mana.Am tras de rezervor umpic in o parte (cam 1cm),nu aveam loc sa tai un surub,iar de atunci probleme.. Daca alimentez,acul nu se misca din pozitia originala cam 30 minute de mers,indiferent de traseu.Prima oara m-am intors si la benzinarie sa verific eu ca functioneaza pompa.Dupa un timp isi revine.Firul l-am verificat,e la locul lui.Ceva idei ce s-a intamplat acolo? Surubul l-am taiat cu o masina de gaurit cu percutie(dalta),deh,nu am avut la indemana altceva atunci.. Link to comment
alexalb Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 (edited) de cateva zile intampin si eu problema la un matiz cu indicator luminos benzina .Si-a remediat cineva problema sau a inlocuti cu totu pompa?atasez imagine k poate imi spune cineva din poza problema Edited March 8, 2012 by alexalb Link to comment
gabytzu_styl Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 aceeasi problema o am si eu dar din cate am observat se pare ca nu se poate face mimik unde trebuie facut scurt sa vezi dak se aprinde becul la bord Link to comment
poe Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Am primit si eu un Matiz de la munca cu 64000 km in bord, eram cu indicator benzina pe rosu, becul neaprins, am alimentat 31 litri ca sa fac full deci mai aveam 4 litri in rezervor, sa-nteleg ca sansa cea mai mare este sa fie sonda stricata, becul probabil se arde mai greu? Mi se parea ok ca la orice masina becul se aprinde cand ai intre 7-9 litri ramasi in rezervor, sub limita de rosu pe ac inseamna ca mai am un litru atunci se aprinde?? Link to comment
gabytzu_styl Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 stie cineva cum se poate rezolva problema Link to comment
alexalb Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 concluzia la care am ajuns dupa mai multa piesa defecta este acel senzor rotund de metal .in el este un termistor de 1kohm .am gasit pe net si rezolvari .au schimbat termitorul cu unu nou uite aici http://wiki.sabmagfaq.org/FuelSystem/FuelSensorRepair pt verificare becului cica asa se face :firul 5 din mufa de la pompa la masa (poti face punte cu firul 2), cu contactul pus Link to comment
gabytzu_styl Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 o sa incer maine sa vad daca sunt probleme pana la bec Link to comment
gabytzu_styl Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 a reusit cineva sa schimbe chestia aia se gaseste undeva Link to comment
augustinionut Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 Da. La magazinele DIODA Link to comment
gabytzu_styl Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 si a functionat dupa ce ai schibato? Link to comment
alexalb Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 am schimba thermistorul cu unu de 1 kohm dar din pacate nimik .cred k e prea puternic becul sa il aprinda deoarece e de 3 w becul Link to comment
gabytzu_styl Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 sa inteleg ca trebuie mai mic? Link to comment
alexalb Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 am avut 2 senzori la 1 i-am pus thermistor pe celalat l-am montat pe pompa .dupa ce l=am montat tot nu sa sprins becul dar citit la cineva cu kalos care a resetat ecm-ul si a resit sa il aprinda am zis sa resetez si eu . Cand era liniuta la rosu l-am resetat si surprinzator s-a aprins becul. Mentionez ca la senzorul la care am pus thermostor nu am resetat ecm-ul .iar acum dupa ce mam facutr sa merga becul mie lene sa mai desfac dinou pompa Link to comment
tomis Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 Foarte, foarte interesant. Becul de nivel minim e pus totusi pe direct, la fel indicatorul, nu au treaba cu ECM-ul. La fel treaba cu thermistorul (rezistor cu valoare dependenta de temperatura) pe care au scris unii sa-l pui in loc de ... Mare minune ! Link to comment
augustinionut Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 Nu ca au scris unii sa il pui in loc de. Il pui in locul celui ars. Termistor e senzorul DIN FABRICA. Link to comment
alexalb Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 (edited) Eu va spun ca la mine asa s-a aprins doar dupa ce am scos siguranta de la ECM si am urmat pasii de la resetare ECM. Imi pare rau ca nu am resetat ECm-ul atunci cand am constatat ca nu se aprinde becul deoarece am citit ca uneori trebuie resetat ecm-ul dupa ce sta o perioada mare nepornita in frig, si mai imi pare rau ca nu am resetat atunci cand am pus senzorul cu thermostorul de 1kohm. Edited March 18, 2012 by VAXXi Link to comment
gabytzu_styl Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 (edited) cum se reseteaza ecm-ul asta care sunt pasii Edited March 29, 2012 by gabytzu_styl Link to comment
pisboy_sparxx Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 eu sunt sigur ca voi incurcati termenul.Termistor e senzor de temperatura.Ceea ce avm noi pe pompa nu e termistor. Link to comment
tomis Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 ESTE Termistor, am gasit eu pe internet. Principiul de functionare : in mod normal el se incalzeste, rezistenta sa scade si becul incepe sa lumineze. Cand capsula sa sta cufundata in benzina, el va fi rece, rezistenta mare si becul nu se aprinde. Ca sa vezi ! Link to comment
augustinionut Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 Termistor cu variatie negativa a rezistentei: NTC de 1kohm. Inseriat cu bec de 14V/1,2 W (becurile din bord), doar inroseste becul. Inseriat cu bec de 12V sau 14V la 3 W (becul de benzina), il aprinde suficient sa se vada in zilele insorite. Acum astept sa termin benzina, sa vad ce isprava am facut. Link to comment
cristiangabi Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 Si piesa de vanzare..dar nu la noi http://www.jadar-auto.pl/produkt_DAEWOO_MATIZ_LANOS_NUBIRA_LEGANZA_TERMISTER_POMPY_PALIWA-47.html Link to comment
augustinionut Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 (edited) Post consecutiv Se aprinde becul si fara reset. A trebuit sa merg vreo 3 zile cu acu pe rosu EDIT: am un dubiu totusi ca asta de la Dioda o sa tina mai mult ca ala vechi , care parea robust tare; drept urmare voi incerca montajul de aici Edited April 2, 2012 by augustinionut Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now