laurentziu83 Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 In ce locatie secreta goneai spre est? )"> Si asa e cam mare altitudinea pentru locatia din profil. Link to comment
mr_ Posted June 28, 2006 Author Share Posted June 28, 2006 Nu spun ca nu eram in legalitate De asta am cenzurat pozitia Prima poza, aia cu vitezometrul era in Germania intre Aachen si Koln, si nu incalcam nici o regula , insa cea cu GPS-ul e dintr-o tara unde restrictia pe autostrada e 120... Cu ocazia respectiva am vrut sa vad si cu cat merge trenul (tren obisnuit, nu TGV) si mi-a dat fum... Link to comment
mr_ Posted June 28, 2006 Author Share Posted June 28, 2006 In Franta si Italia e 130... 120 e in Belgia, Olanda, Austria... Luxemburg Link to comment
mr_ Posted July 4, 2006 Author Share Posted July 4, 2006 Am dat anunt sa marit seatul http://www.autoscout24.be/fr-be/detail.asp...amp;id=65102520 Deja am refuzat pe unul cam neam prost, am considerat ca n-o merita . Poate ma enervez, ii schimb rulmentii si n-o mai dau. Pe de alta parte sunt dispus sa o dau cu 1E cu conditia sa-mi placa de mutra clientului. E prima masina a mea "intregrala" si are valoare sentimentala... 1 Link to comment
tuf5075 Posted July 4, 2006 Share Posted July 4, 2006 (edited) Cum ai facut poza cu kilometrajul?( intreb ca e prea pefecta... ) Edited July 4, 2006 by tuf5075 Link to comment
mr_ Posted July 4, 2006 Author Share Posted July 4, 2006 Cu macro Tot asa am facut si poza aia cu GPS-ul de mi se vad si amprentele digitale Link to comment
tuf5075 Posted July 4, 2006 Share Posted July 4, 2006 Da, arata cooollll. Are camera si stabilizator de imagine? >- Link to comment
mr_ Posted July 4, 2006 Author Share Posted July 4, 2006 Nu cred... e un fuji din 1900 toamna, cu 2.1 megapixeli. Nu cred sa aiba stabilizator de imagine. Link to comment
mr_ Posted July 5, 2006 Author Share Posted July 5, 2006 Am dat Seatul Unui samsar de prin Iugoslavia, cred. Vineri ma duc la restaurant cu prietena... asta, sotia... si sparg banii Super masina, am birjarit-o 70.000km, de la Ostende la Galati, de la Roma la Amsterdam, de la malul mari in creierii alpilor si n-am avut niciodata dureri de cap cu ea Link to comment
mr_ Posted July 5, 2006 Author Share Posted July 5, 2006 Va continua sa traiasca prin donarea de organe Link to comment
alx Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 Fii linistit ca s-a dus in raiul Rablelor, unde va fi sefa peste clasa mini! Link to comment
mr_ Posted July 5, 2006 Author Share Posted July 5, 2006 Poate se va intalni acolo cu Moskwichul pe care l-am torturat in Romania Link to comment
mr_ Posted July 30, 2006 Author Share Posted July 30, 2006 Am aflat in sfarsit unde e interfata de conexiune la calculatorul de GPL. Nu a gasit-o "maestru" care a instalat-o, ci unul din ucenicii mai amabili din serviceul lui... Mai ramane sa "gasesc" si softul - Monio (2.10 cred) si schema interfetei. Daca are cineva o sugestie... Link to comment
mr_ Posted August 2, 2006 Author Share Posted August 2, 2006 Si o poza cu butelia de gaz proaspat reomologata Link to comment
Tommy Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 gasss power confirmat si de gps http://www.gmclub.ro/forum/index.php?act=A...st&id=17409 Zi si cate ture aveai la 200 Link to comment
mr_ Posted January 1, 2007 Author Share Posted January 1, 2007 (edited) Hai noroc si La Multi Ani @Tommy In jur de 5800. Puterea maxima la mine e la 5400, insa pana pe la 5800 ramane aproape constanta. Cutia e cam scurt etajata si reuseste sa scoata cam tot ce se poate din motor Avem insa pneuri mai mari decat cele standard (185/70/13). Cu pneuri standard eroarea la 200 pe ceas e de vreo 9-10km/h la spanul meu, comparat cu GPS-ul. Cu cele de 70 eroarea e cam de 2-3km/h si e constanta, indiferent de viteza. De ce intrebi? Edited January 1, 2007 by mr_ Link to comment
Mircea Posted January 2, 2007 Share Posted January 2, 2007 Avem insa pneuri mai mari decat cele standard (185/70/13). Cu pneuri standard eroarea la 200 pe ceas e de vreo 9-10km/h la spanul meu, comparat cu GPS-ul. Cu cele de 70 eroarea e cam de 2-3km/h si e constanta, indiferent de viteza. Vrei sa zici ca ai roti pe 13''? Nu te cred )"> Link to comment
mr_ Posted January 2, 2007 Author Share Posted January 2, 2007 14... scuze Standard sunt 185/65/14 si am avut 185/70/14. Acum am revenit la cele standard, si la vitezometrul care fura Link to comment
Tommy Posted January 2, 2007 Share Posted January 2, 2007 (edited) De ce intrebi? Din curiozitate. Si la mine cutia e etajata scurt (la 130 am app 4 mii in a 5-a), inca nu am dat in ea sa vad ce poate, am abia vreo 2300 km. Si am vazut o poza pe net cu 6mii de ture la 200km/h la acelasi motor-1600. Multam Edited January 2, 2007 by Tommy Link to comment
mr_ Posted January 2, 2007 Author Share Posted January 2, 2007 Ops, vad ca ti-ai schimbat obiectu' Felicitari si sa-l stapanesti sanatos!!!! Link to comment
mr_ Posted July 15, 2007 Author Share Posted July 15, 2007 (edited) Figura de aici http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=18478 a pus capac...m-am saturat de rabla asta. In continuu pica ceva, mai mult sau mai putin grav si urgent. Ba un rulment, ba o garnitura, ba un disc, etc... iar acum, am masina practic imobilizata pentru ca nu mai am curaj sa merg cu ea asa. Si e nasol pentru un navetist care are de facut 200km/zi. Fara masina as pierde 3h/zi in plus, asa ca nu prea imi permit sa ma uit la ea si sa merg cu 2 trenuri si un autobuz. E o figura urata mai ales intr-o tara unde mecanicii sunt niste idioti, au tarife de neurochirurgi si trebuie sa te rogi de ei sa te programeze cincinalul asta. Si evident, nu lucreaza decat de la 9 la 5, adica trebuie sa pierzi o zi de concediu ca sa rezolvi (daca o ai....) Prin urmare, m-am hotarat, vreau o rabla noua, cu garantie... desi probabil o sa-mi para rau dupa asta, ca nu cred ca gasesc multe care sa scoata suta in mai putin de 10s si sa coste gazu' sub 5E/100km... Fata de vechitura de Ibiza, asta a fost si ramane un jaf. E puternica si economica, in fiabilitatea la pamant. Discuri frana, pivoti, bucse, garnituri, calorifer, fulii si curele, esapament... numai caloriferul si esapamentul au costat mai mult decat am dat pe Ibiza cu tot cu toate piesele de schimb. Si nu are inca impliniti nici 150k. Daca stau si ma gandesc, e un jaf chiar si fata de moskwich 1500 cu care nu am avut genul asta de probleme picate "din senin" Edited July 15, 2007 by mr_ Link to comment
Satori Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Te plangi ca te costa mult piesele? Nubira este mai mare, mai buna si mai comoda decat Ibiza. E normal. Stai sa vezi cum o sa fie la cea noua (nici macar nu trebuie sa se ridice la nivelul Nubirei) Te plangi ca tot pica chestii de pe ea? E normal. Masinile noi se fac pentru 100kkm si... cam atat. Iar compactele cu motoare mari nu au fost cumparate sa fie conduse in stil de limuzina, cineva le-a calcat pe coada din cand in cand. Si eu mi-as lua masina noua in locul tau, daca zici ca ai asa de mult de mers in fiecare zi, mai ales ca zicei mai demult ca sunt GPL-iste din fabrica destule pe acolo. Dar mai mult pentru my peace of mind, sa stiu ca o stric eu nu ca repar stricaciunile provocate de posesorii anteriori. Oricum, banuiesc ca programul de lucru al mecanicilor este acelasi si la operatiile in garantie o sa pierzi la fel precum pentru reparatiile de acum. Link to comment
mr_ Posted July 15, 2007 Author Share Posted July 15, 2007 La asta ma gandesc si eu, una noua si cu garantie. Daca crapa sun, tip la telefon si vine unul si o ia la remorca pe banii lor. Daca sun acum si spun ca e o problema urgenta tipa el la mine ca toate sunt urgente. Si eventual luata in leasing... la 55k/an merita luata fara avans, rata minima si valoare reziduuala maxima,, si dupa 3 ani data inapoi si luata alta noua. Probabil leasingul ar costa mai putin decat devalorizarea iar valoarea reziduuala ar fi mai mare decat valoarea reala a masinii. De calcat am calcat-o chiar eu, nu-s chiar genul timid cu acceleratia... insa nu a picat transmisia sau motorul care ar trebui in mod normal sa fie solicitate cand ii dai talpa ci alte prostii... Si nici nu au picat piese vechi de cand masina, ci cele pe care le-au schimbat profesionistii lu' peste afumat de pe la serviceuri. Link to comment
Recommended Posts