axljam Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Salutare dragilor propietari de Kalos. As vrea o parere sincere din parte voastra. Vreau sa-mi iau un Kalos 1.4 16V, 94 cp, full option in - leasing cu cei de la GTT si HVB Bank. Cip-ul este 8.240 dar se pare ca la sfarsitul leasingului ajung pe la 14.000 Euro (cu un avans de maxim - 50%). Nu e cam mult totusi? Chiar nu stiu ce sa fac. Am citit pe FORUM o gramada de pareri dar facand o "SUMA" de pareri se pare ca cele "RELE" sunt in TOP. Daca are cineva timpul si sinceritatea necesara sa-mi spuna daca merita sau NU i-as fi profund recunoscator. O zi buna tuturor Link to comment
Satori Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Da, merita. Nu mi-as lua alta masina noua chiar daca m-as intoarce in timp, la momentul respectiv. Link to comment
axljam Posted November 18, 2005 Author Share Posted November 18, 2005 Da, merita. Nu mi-as lua alta masina noua chiar daca m-as intoarce in timp, la momentul respectiv. Merci mult Satori pt parerea ta. Cu toate ca eu nu optez pt varianta SEDAN sper sa ajug sa ma bucur de masina, daca o sa mi-o iau exact cu faci si tu de a ta. Apropo... nu ti se pare cam mult totusi??? Mi-au calculat astia de la HVB ratele. Astfel la 8.240 la cat o cumpar eu, la un avans de 50%, deci maxim, pe o perioada de 5 ani ajung pe la vreo 14.000 in final. Nu ti se pare cam mult??? Merci pt mesaj oricum Alex Link to comment
Satori Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Fa-ti calculele pentru alte masini la dotari similare. O sa ai o surpriza. Link to comment
nexxus Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 (edited) Ba da, dar... alte solutii, variante??? si daca te indrepti spre alta marca nu patesti la fel??? Daca e vorba de leasing... n-ai ce-i face! P.S. Satori, tu ai luat-o in leasing pe un an. Cat ai iesit per total, ca bani ma refer? Edited November 18, 2005 by nexxus Link to comment
Satori Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Final, cu toate taxele, CASCO si alte prostii: 12,XXX Euro. Din pacate, nu imi amintesc XXX-urile. Link to comment
razvanclub1 Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 nu ai cum sa ajungi cu kalos la 14.000. mi-am luat eu chevrolet lacetti 9986 CIP si cu casco,dobanda...etc ajunge pe la 13200 in 3 ani cu avans 50%(5100E) Link to comment
Gica Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Pai si mie imi pare mult. Poate daca includem si asigurarea CASCO. Ca eu am iesit pe la 10 700 tot pe un an. La 8100 CIP. Link to comment
Abram Burel Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 (edited) Se pare ca tu ai inteles care e "pretul corect"... de achizitie. Edited November 18, 2005 by Abram Burel Link to comment
paul_marines Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 (edited) Pret CIP 8180 Kalos 1,4 SE sedan full Avans 2070 EURO (adeka 25%) leasing 3 anisori rata 316 Euroi cu reziduurile incluse (din care 43 Euroi CASCO) Total 13446 E din care daca dai casco deoparte iti raman 11898 adica pretul DDP. Se poate spune ca ai luat credit fara dobanda in conditiile in care platesti si 30% in plus comision vamal neavand certificat EUR (made in UE). Bafta si decizii intelepte! Edited November 19, 2005 by Satori Link to comment
DIO Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 As vrea o parere sincere din parte voastra. Vreau sa-mi iau un Kalos 1.4 16V, 94 cp, full option in - leasing cu cei de la GTT si HVB Bank. Cip-ul este 8.240 dar se pare ca la sfarsitul leasingului ajung pe la 14.000 Euro (cu un avans de maxim - 50%). Nu e cam mult totusi? Chiar nu stiu ce sa fac. Am citit pe FORUM o gramada de pareri dar facand o "SUMA" de pareri se pare ca cele "RELE" sunt in TOP. Parerea mea este ca nu gresesti. Daca vrei SL sau un X5 vei fi dezamagit, daca iti faci corect calculele vei constata ca ai facut o alegere inteleapta. Gandeste-te bine ce vrei. Cunosc persoane care in banii astia si-au cumparat un SH superior. Stiu, insa, foarte bine ca cea mai ieftina imbunatatire a unui SH este modificarea kilometrajului. Despre alte siretlicuri nu mai discutam. Esti dispus sa risti? Am citit aici pareri despre Fabia si alte masini. Daca iei in calcul toate dotarile (pt. a compara mere cu mere), diferenta de pret se cam simte. Dupa 1,5 ani si 25 000 km raman la parerea ca a fost o decizie f. buna. Link to comment
tolin Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 Vreau sa-mi iau un Kalos 1.4 16V, 94 cp, full option in - leasing cu cei de la GTT si HVB Bank. Cip-ul este 8.240 dar se pare ca la sfarsitul leasingului ajung pe la 14.000 Euro (cu un avans de maxim - 50%). Nu e cam mult totusi? Eu nu stiu ce calcule ai facut tu. Eu am facut un leasing "scurt", cu 50% avans din valoarea de 7200 CIP si la final, costul total, cu toate taxele, inmatricularile si tot ce mai trebuie, este de 8.900 euro la o valoare DDP de 11.200 euro. Vezi ca de la 01-07.2006 taxa vamala va fi de 10%, deci acest procent se va aplica la valoarea reziduala, care + TVA poate fi cuprinsa in rata !!! Proportional, masina ta nu va costa mai mult de 10.200 euroi. Apeleaza la un dealer, sa-ti explice exact cum stau lucrurile. Link to comment
axljam Posted November 19, 2005 Author Share Posted November 19, 2005 100% de acord cu tine. Dragilor... revin!!! Conform celor de pe hartie va rog facetzi-va si voi o parere si expunetzi-o: Dealer: GTT Model: Kalos 5 USI H5xB55C CIP: 8240 DDP: 12875 Optzionale in pret: Vopsea metalizata Bopnus din partea lor: ALARMA Calculul facut de cei de la HVB Leasing: Pretz achizitzie: 8.300 Avans: 4.150 Valoare reziduala: 0 Nr rate: 60 Comision management: 141.10 Cheltuieli logitica import: 150euro + TVA Total avans cu totul inclus in el: 5.290 Euro Rata lunara:150Euro Total lesing:14.090 OARE NU E CAM MULT???? Merci mult Alex Link to comment
DIO Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 (edited) Dragilor... revin!!!Total lesing:14.090 OARE NU E CAM MULT???? Sunt cu contractul in fata: Pret CIP: 8 329 EUR Total cu TVA: Avans: 1982 EUR Rata (usor variabila): 36 lunix207 EUR (medie) Valoare reziduala: 1982 EUR Total de plata dupa 3 ani, inclusiv TVA: 11 786 EUR CASCO nu este inclus BCR leasing, persoana juridica. Atentie! Am dobanda 12% (acum dobanzile au scazut chiar la 5%!), comision management 250 EUR ! De ce nu calculezi si alte variante? Tu platesti altceva decat masina ! Nu sustin cauza GM, dar era sa musc aceeasi momeala de la RCI. De aceea am ajuns la Kalos. Edited November 19, 2005 by DIO Link to comment
Satori Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 Va rog, ramaneti la subiect. Toate posturile pe langa au fost sterste. Link to comment
vuum Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 Va rog, ramaneti la subiect. Toate posturile pe langa au fost sterste. Pai faptu ca nu-i galvanizat kalosu nu-i la subiect? Sau suntem la subiect doar daca laudam kalosu? Link to comment
geof Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 Am citit pe FORUM o gramada de pareri dar facand o "SUMA" de pareri se pare ca cele "RELE" sunt in TOP. Nu stiu de unde ti-a ramas tie aceasta impresie. Oamenii isi spun unele necazuri legate de masina, dar acest lucru este departe de a spune ca sunt mai mult pareri rele. Eu as zice ca din contra. In perioada de cand am Kalos-ul am mai mers si cu alte masini, si totdeauna m-am intors cu mare placere la masina mea. In ceea ce priveste cei 14000, eu cred ca poate fi o singura explicatie: ai CASCO inclus in rata. Altfel nu ai cum sa ajungi la o suma asa de mare. In cazul in care CASCO este inclus, atunci cred ca nu e nici o problema. Fa calcule si pentru alte masini si vei vedea ca la aceleasi dotari ajungi tot pe acolo, sau chiar mai mult. Mult succes si gandeste-te bine. Eu spun ca nu ai gresi daca alegi Kalos-ul. Link to comment
Satori Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 (edited) Pai faptu ca nu-i galvanizat kalosu nu-i la subiect?Sau suntem la subiect doar daca laudam kalosu? Scrii in acest topic sa raspunzi "Daca merita sau nu, ca idee generala". Poti sa abstractizezi in asa fel incat sa raspunzi la aceasta intrebare? Mai mult ca sigur NU. Edited November 19, 2005 by Satori Link to comment
vuum Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 Scrii in acest topic sa raspunzi "Daca merita sau nu, ca idee generala". Poti sa abstractizezi in asa fel incat sa raspunzi la aceasta intrebare? Am spus mai: NU. Caroserie negalvanizata, motoare neperformante si pret destul de mare. La bani mai putini gasesti masini mai bune. Link to comment
AAdorjan Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 (edited) Idea era sa raspunzi la intrebarea topicului si sa argumentezi ceea ce ai spus nu sa aberezi! Motoare neperformante na ia aulai si pe asta... Ai mers vreadata cu un kalos 1,4 16v 94cp? Pretul mare comparativ cu ce? Care sunt masinile alea bune? Fiat cu motor 1,2 16 80cp sau Fabia care are un pret de Octavia I? Edited November 19, 2005 by AAdorjan Link to comment
vuum Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 Pretul mare comparativ cu ce? Care sunt masinile alea bune? Am scris ce variante mai convenabile ai. Daca satori a gasit de cuviinta sa stearga posturile in care am discutat, eu nu mai reiau. Link to comment
VAXXi Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 (edited) Caroserie negalvanizata, motoare neperformante si pret destul de mare. Stimabile, daca nu aduci argumente documentate si reiei aceleasi afirmatii ca un disc stricat, ceea ce spui tu nu sta in picioare. S-a spus mai devreme ca tabla este protejata, galvanizata, cum vrei tu - deci, cade. Garantia este 6 ani la tabla, pentru Chevrolet. Motoare neperformante ? vezi si aici - defineste "neperformant", probabil Albea si Clio vin cu motorizare 3.0V6 24 valve si nu stim noi. Albea vine cu motor de 1.2 80 CP, Symbol vine cu 1.4 8 valve la 75 CP, si atat, o singura motorizare pe benzina la fiecare. La Kalos ai motorizarile: 1.2 8 valve cu 72 CP, 1.4 8 valve cu 83 CP si 1.4 16 valve cu 94 CP, plus optiunea de cutie automata. Asadar, si argumentul asta se prabuseste. Pret destul de mare ... s-a demonstrat mai sus ca dupa Logan, Kalos e cea mai accesibila masina. In concluzie, ti-am demonstrat cu cifre ca toate argumentele tale de mai sus sunt nefondate si FALSE. Edited November 19, 2005 by VAXXi Link to comment
AAdorjan Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 (edited) Chiar ma pregateam sa postezi si eu datele technice de la masinile de mai sus dar Vaxxi mi-a luat-o inainte. Comparand strict preturile CIP care conteaza cel mai mult la leasing in afare de taxe de management, inmatriculare, casco, vama etc: Fiat Albea 1,2 16V 80 CP = 7.825 euro Clio Symbol Fidji 1,4 16V 98CP = 8.495 euro Fabia Sedan Avantaj 1,2 64CP / 1,4 75 CP = 8.933 euro / 10.268 euro Kalos Sedan 1,4 55C 94 CP = 8.203 euro Deci mai documenteaza-te inainte de a posta... Edited November 19, 2005 by AAdorjan Link to comment
dinoc Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 fftopic: cu riscul de a-mi fi sters inca odata postul ... omul (vuum) este "convins" ... nu pricep de ce noi ceilalti trebuie sa-l convingem pe el ca albul nu-i negru ... io zic sa-l lasam "convins" pe mai departe Link to comment
Abram Burel Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 (edited) Haideti sa lamurim treaba cu leasingul. Desi e un topic dedicat, nu-mi aduc foarte clar aminte daca s-a discutat pana la urma ceea ce-l nelamureste pe doritorul de aici. Mergem la orice calculator de leasing (primul pe care l-am gasit functional a fost la Porsche, la HVB mi-a dat eroare, la BCR la fel). Nu conteaza insa firma. Daca e un calculator "universal" poti sa-ti bagi cifrele dorite. Deci intram cu 8300 EUR CIP (peste tot o sa rotunjim usor ca sa nu ne incurcam in zecimale: Alegem 50% avans, 10% dobanda si 60 luni. Punem valoarea reziduala la 0% ca s-o bage in rata. Lasam restul (Casco, si diverse taxe) la valorile implicite. In general nu variaza prea mult. Rezulta: 13.100 cu TVA costul inclusiv Casco (vreo 1.700 EUR). Pe asta insa trebuie sa-l dam afara, ca il facem oricum (poate mai ieftin, dar...), si nu are legatura cu achizitia ci cu exploatarea. Ramanem cu 11.400. La asta mai adaugam taxele vamale, sa zicem rotund 500 EUR (6%xCIP) si inca nu batem pragul lui 12.000 EUR. Edited November 19, 2005 by Abram Burel Link to comment
Recommended Posts