marcelradian Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 Buna ziua tuturor, problema mea este urmatoarea: acum 6 luni pompa de servodirectie avea ,,scurgeri,, de lichid pe la capacul spate al pompei. Bun, am inlocuit-o cu una SH = 1500000 lei. Acum, ghinion, a inceput sa curga si asta, presupun ca prin acelasi loc, n-am verificat-o inca. Inainte de a cumpara una noua = 4-4.500.000 lei ( dupa cate stiu) as dori o indrumare, un sfat, ce lichid folositi, poate iau des volan la maxim, daca mai trebuie sa verific altceva, orice sfat e binevenit. Mi-e teama ca daca o inlocuiesc, incepe sa curga si asta noua! Va multumesc. Link to comment
ovi_jer Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 Ai schimbat si uleiul odata cu pompa?Uleiul trebuie sa fie de tipul DEXRON 2 de marca buna . Link to comment
marcelradian Posted November 25, 2005 Author Share Posted November 25, 2005 Ovi_jer, multumesc pentru sugestie. Acum sunt sigur ca lichidul a fost necorespunzator(2+2 sau 2x2, cam asa ceva), n-am pus Dexron II. Link to comment
Mircea Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 Marcele, de tipul DEXRON II, la marca poti sa pui orice aproape, dar preferabil ceva bun, adica un Castrol... Link to comment
marcelradian Posted November 25, 2005 Author Share Posted November 25, 2005 Mersi pentru sfaturi. Inca o intrebare; daca am pus lichid servo de proasta calitate, consider ca pompa de servo s-a defectat iremediabil? Ma gandesc la o purjare de lichid si inlocuire cu lichid corespunzator, astfel ca pompa sa nu mai ,,curga,, Sau ma fac de alta pompa? Merita incercat? Link to comment
gabriel Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 Stai linistit 2+2 am folosit si eu si totul a fost O.K. Adica dupa ce am schimbat pompa de servo. Eu in locul tau as verifica pe unde curge uleiul de servo.La mine am dus masina la spalatorie si i-am rugat pe baietii care mi-au spalat motorul sa insiste in zona pompei de servo si un pic sub ea. Dupa aceea in service cu masina pe elevator s-a vazut imediat pe unde curgea. Link to comment
Mircea Posted November 28, 2005 Share Posted November 28, 2005 exact, faptul ca-ti curge prin exact acelasi loc e dubios... verifica sa nu fie vreo conducta de vina sau mai stiu eu ce pe-acolo. Spala zona si apoi verifica. Link to comment
Adysh Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 La cat timp se schimba uleiul la servodirectie? Multzumesc Link to comment
ovi_jer Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Niciodata.Se completeaza cu Dexron 2 sau 3 daca este nevoie. Link to comment
uskt2005 Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 (edited) Scuze daca intreb o idiotenie Cum iti dai seama cand trebuie completat? Exista vre-un nivel care trebuie verificat? Daca da unde este localizat? Daca nu cum se poate verifica nivelul? Multumesc "> Edited January 30, 2007 by uskt2005 Link to comment
ovi_jer Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Busonul vasului are joja cu semne maxim-minim. Link to comment
MISU Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Salutare tuturor,intrebare pt. cine sa mai lovit de o probleme asemanatoare cu a mea...iata problema,am fost cu masina saptamana trecuta la service si am schimbat capetele de bara si o bieleta de directie,dupa ce mi-au fost scimbate l-am rugat pe mecanic sa se uite sub capota si sa-mi spuna de unde vine suieratul (mentionez am un suierat de ceva vreme si nu-mi dau seaama de la ce e)eu banuia ca e pompa de apa sau rola intinzatoare de la cureaua de distributie,cand surpriza el zice ca zgomotul vine de la pompa de servodirectie, si ca trebuie schimbata,sau daca nu ma deranjeaza prea tare sa o las asa si sa dau casetofonul mai tare,sa nu o mai aud.Eu nu prea cred ca e de la pompa de servo si nu stiu ce sa fac sa mai intreb la alt mecanic,lichid in vas e ste suficient ,de curs nu curge ,e posibil doar sa faca zgomot,la fel ca o pisica ,ca un miaunat se aude,va intreb poate cineva sa mai intalnit cu o astfel de problema sau asemanatoare si cum a rezolvato ? Masina este Espero 1997. Link to comment
Dj_Dark Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Pot fi rulmenti de la compresor A/C (problema mea), alternator sau pompa servo. poti verifica dand jos curelele (A/C si alternator) si vezi daca mai face. Link to comment
ovi_jer Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Mai mult ca sigur de la rulmentul rolei de intindere a curelei AC. Link to comment
Dj_Dark Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Corect, uite ca nu m-am gandit, daca e si discontinuu, ala e. Link to comment
scorpion Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Pompa de servo daca nu pierde ulei , nu face zgomot la capat de cursa , directia e usoara , e OK Link to comment
stefanivlad Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 Salut tuturor. Am inteles ca lichidul de la directie nu trebuie schimbat, dar daca totusi vreau sa il schimb (nu stiu ce este in vasul respectiv S"> ) cum trebuie sa procedez? Multumesc Link to comment
adibaiacos2003 Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 de ce pompa de servodirectie huruie cand motorul este rece foarte tare? mentionez ca am si pierderi... deabia astept sa le rezolv...sa fie din cauza pierderilor sau a lichidului necorespunzator? mers... Link to comment
scorpion Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 adibaiacos2003 said: Pe unde ai pierderile de ulei , sau in ce zona ai gasit ulei de servodirectie ? Pompa huruie pentru ca pe circuit este aer sau ea este uzata . Link to comment
adibaiacos2003 Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 pierderile de lichid le vad pe cutia de viteze...in dreapta cum te uiti din fata motorului. este un lichid rosu, ulei de cutie automata parca... si borcanul cu lichid este negru...sa fi fost schimbat oare? si acest borcan este umed pe la jumatatea lui...offff Link to comment
scorpion Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 adibaiacos2003 said: Din ce spui tu , nu pare a fi pierderea de ulei servo pe la pompa . Cred ca este la imbinarea dintre furtunele servodirectie si vas . O solutie ar fi dupa golirea vasului si recuperarea lichidului servo , sa inlocuiesti cu coliere cu surub pe cele elastice montate actual pe masina intre furtunele servo si vas , cel putin turul . Urmareste apoi daca mai ai pierderi ulei , dupa ce ai sters zona de pe cutia viteze unde a curs . Link to comment
alexinno Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Am un usor joc la fulia pompei de servodirectie,la un Cielo 1996,250.000 km.Nu scapa ulei,dar daca misc de fulie se observa.Nu face zgomot,dar banuiesc ca e rulmentul ei.Cam cat tin de obicei pompele acestea?Cand e pe duca scapa ulei?Ca sa stiu ce sa fac si cand sa ma pregatesc de una noua... Multumesc! Link to comment
Salex Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Daca pompa functionaza bine in rest, se poate inlocui foarte usor rulmentul si simeringul. Costuri totale de maxim 30 RON, cred ca una noua te-ar costa de cca 15-20 ori mai mult. Link to comment
alexinno Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Chiar se pot schimba rulmentul si simeringul?Intreb pt. ca in manual scrie ca nu se repara,ci se schimba cu totul... Multumesc,salex! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now