Salex Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Eh, ce ti-e si cu manualul asta . Dar stii cum e, fa ce zice popa nu ce face popa ... desi aici e putin pe dos. Tot ce pot sa spun e ca la Leganza am schimbat cu mina mea atit rulmentul cit si simeringul.Ma indoiesc sincer ca pompa de Cielo e mai complicata sau cu mult diferita. Link to comment
berdi Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Salut! Am o nelamurire cu privire la joja busonului de la vasul lichidului de servo: din cate am vazut e impartita in 3, din care 2 sunt egale ca marime si una mai mare. Problema e cum imi dau seama care e minimul si care e maximul? In carte scrie ca trebuie nivelul cu motorul la parametrii sa fie la FULL, iar daca e rece sa nu fie sub ADD. Pana la urma cum sta treaba cu nivelul? Ca am impresia ca a scazut un pic si vreau sa stiu cum completez. Multumesc anticipat. Link to comment
george_d Posted February 22, 2008 Share Posted February 22, 2008 @ Salex De unde ai luat rulment si simering? Link to comment
mugur11 Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 (edited) am o problema grava si vreau sa ma ajuti nu pricepi? imi merge greu servo pe leganza si iam schimbat pompa si tot la fel caseta nu curge si nu pierd ulei la servo ? sa fie din senzoru de la pompa ?vreo conducta lovita?uleiul necorespunzator?intinzatoru ca asta cam uruie? rulmenti de la volan paote sa faca din cauciucuri ca astea le-am laut sh? astept un sfat si o solutie Toate mesajele scrise in bataie de joc si indescifrabile vor fi sterse! Este ultimul avertisment dupa care ne parasesti pentru 30 de zile. Iar a doua oara cand aduci insulte, iti promit ca se dubleaza suspendarea! Citeste Regulamentul acestui forum! Edited February 25, 2008 by Mircea Limbaj iRC+insulte Link to comment
Salex Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 @ Salex : De unde ai luat rulment si simering? Pina anul trecut a existat un magazin (IMG) in zona Timpuri Noi de la care am cumparat un kit de reparatie pentru caseta cu servodirectie. Respectivul magazin s-a reprofilat pe alta marca, deci acolo nu mai are sens sa incerci. Mai departe iti scriu un PM sa nu se interpreteze ca as face reclama. Link to comment
aramis1 Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Unde este pompa pentru servodirectie la Cielo? Ca nu am gasit-o... Multumesc! Link to comment
Mircea Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 La cielo STD s-ar putea sa fie in magazin... O gasesti antrenata de cureaua accesorii, cea care antreneaza alternatorul si compresorul de AC. Link to comment
danutza Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 La a mea compresorul AC nu este antrenat de aceeasi curea cu alternatorul.Pompa de servo nu stiu de care este antrenata. Link to comment
george_d Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Cand am incercat sa o demontez pompa nu am reusit sa o scot pt ca lovea in carcasa de plastic care protejeaza cureaua de distributie. Ca sa desfac acea carcasa trebuie scoasa roata dintata de la axul cu came si acolo nu ma bag... Pentru scoaterea pompei de servo trebuie desfacuta si distributia sau imi scapa mie ceva? Link to comment
Dj_Dark Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 La mine carcasa este formata din 2 capace, capacul spate si capacul fata. Pompa se poate da jos desfacand doar capacul fata , o banalitate cu 2 suruburi dupa care iese fara a umbla la nimic altceva. Desi nu stiu exact cum e la cielo ma indoiesc de faptul ca trebuie desfacut atata, mai uita-te odata sau cel mai bine ia manualul de service. Link to comment
Dumitru Cristian Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Nu este nimic stricat! Asa fac toate de noi! E recomandat sa nu o ti asa la maxim (cand pompa face urat)! Link to comment
Salex Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 E drept ca motorul nu se simte bine cu volan luat total stinga/dreapta atunci cind stai insa nu ar trebui sa moara. Probabil ca si pompa e cam obosita. Iarasi e drept ca nu e bine sa tragi de volan pina la capat de cursa, vei favoriza uzura prematura a pompei. Oricum, se pare ca e cu un picior in groapa Link to comment
Dumitru Cristian Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 ...insa nu ar trebui sa moara. ... Salex imi permit sa te contrazic, el a spus ca da sa moara si nu a lasat mult sa vada daca chiar moare "daca virez stanga sau dreapta maxim de volan motorul da sa moara adica in ultmii 2 cm de cursa de volan atat stanga cat si dreapta motorul incepe sa se balbaie scade turatia brusc 500-400 si il vad cum moare nu am stat cu volanul virat la maxim sa vad daca moare de tot de frica " Deci e totusi foarte posibil sa fie starea normala daewoo. Link to comment
Salex Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Contrazi-ma, daca asta iti face placere, insa eu nu vad cu ce ma contrazici . In plus, daca la toate Daewoo-urile asta e starea "normala", inseamna ca eu am avut si am numai Daewoo-uri anormale. Chiar si la capat de cursa, mie nu-mi "da sa moara". Daca pompa de servo e obosita, intr-adevar scoate un vijiit exagerat specific ... Link to comment
Dumitru Cristian Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 (edited) "insa nu ar trebui sa moara." cu asta te-am contrazis. Eu la toate daewoo-uri pe care le-am vazut, condus, atins cand iei volanul la maxim face zgomot si scade turatia putin. Omul avand masina de putin timp i se pare o chestie anormala... In fine, daca crezi ca-mi face placere sa contrazic pe oricine la orice nu mai zic nimic. Edited November 2, 2008 by Dumitru Cristian Link to comment
danutza Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Si la mine scade turatia cand virez maxim ,mi s-a intamplat de cateva ori sa moara cand luam maxim si frecam vreo bordura care imi forta roata sa se indrepte. Link to comment
Salex Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 de ce imi era frica vad ca nu scap ... cam la ce suma ar trebui sa ma astept pentru schimbarea ei ? Nu te grabi sa o schimbi daca e vorba doar de zgomot si de scaderea turatiei. Pentru ultima problema merita facuta o curatare ca lumea a corpului clapetei, IAC, un reset+Idle Learn. Pompa o sa te anunte singura cind nu mai poate, de obicei asta se simte vara cind e foarte cald. La manevrele facute pe loc o sa simti in brate lipsa de eficienta a servo-directiei, practic incet-incet o sa iti aduci aminte de Dacie. Link to comment
Jorj Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 (edited) @briobit, pai stai cu volanul virat la maxim si vezi intradevar daca moare motorul si dupa aceea poti trage concluzii. Nu cred ca-i pompa de servo uzata, mai degraba nu stie sa-si tina ralanti-ul. Oricum este firesc sa scada ralantiu-ul la capat de cursa al volanului, dar daca stai mai mult cu el asa trebuie sa-si revina. Salex are dreptate, urmeaza ceea ce-ti recomanda Edited November 3, 2008 by Jorj Link to comment
ovi_jer Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 1. A explicat foarte clar Salex care este problema si ce ai de facut. 2.Daca ceri sfaturi incearca sa le si accepti. 3.Lichidul de la servodirectie nu se inlocuieste decit se completeaza daca este cazul. Link to comment
Salex Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 m-am uitat in borcanu de la servo si e cam negru lichidul) Asa cum iti zicea Ovi_jer mai sus, lichidul de servo nu se inlocuieste pentru ca, la o funtionare normala, nu are ce sa se deterioreze la el. Daca tu chiar ai constatat ca lichidul tau e negru (din rosu), asta ar indica uzuri serioase in sistem ! Link to comment
varais Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 (edited) Din cate stiu eu lichidul de servodirectie se inlocuieste la 40000 km sau la 4 ani. Iar in intervalul asta se completeaza daca este cazul. Edited November 6, 2008 by varais Link to comment
ovi_jer Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 (edited) Din pacate esti informat gresit,decit se completeaza daca este cazul. http://www.gmclub.ro/forum/index.php?act=a...st&id=36026 Edited November 6, 2008 by ovi_jer Link to comment
stefan852 Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Salut! Am o nelamurire cu privire la joja busonului de la vasul lichidului de servo: din cate am vazut e impartita in 3, din care 2 sunt egale ca marime si una mai mare. Problema e cum imi dau seama care e minimul si care e maximul? In carte scrie ca trebuie nivelul cu motorul la parametrii sa fie la FULL, iar daca e rece sa nu fie sub ADD. Pana la urma cum sta treaba cu nivelul? Ca am impresia ca a scazut un pic si vreau sa stiu cum completez. Multumesc anticipat. Aceeasi nelamurire o am si eu si nu am gasit raspuns nicaieri. Daca ma poate ajuta cineva, multumesc anticipat. Link to comment
adyta78 Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 salut am shi eu o problema cu al meu cilo 95`,am verificat uleiul la servo shi am constatat ca are spume de ce ?, Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now