george_d Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Duminica am constat ca vitezometrul nu mai functioneaza corect. A inceput sa arate viteza mai mare decat cea reala, acul are un tremurat usor dar nu face nici un zgomot. Am vreo sansa sa il repar (cineva scria mai sus ca a curatat mecanismul cu alcool) ? Daca pun unul nou cum fac sa modific kilometrii parcursi? Link to comment
fbecheanu Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Salutari! Eu am o cu totul alta problema ... am cumparat o Nubira II din anul 2002 de vro 2-a saptamani si in prima zi, dupa ce i-am dat omului banii si am plecat cu ea acasa am observat ca nu indica nimic kilometrajul, ramasase blocat pe 0 km/h (cand m-am plimbat cu fostul proprietar mergea). Masina am cumaparat-o din Craiova iar eu sunt din Slatina, pana la iesirea din Craiova nu a indicat nik pe kilometraj, dar cand am iesit afara si-a dat drumul. Saptamana trecuta am plecat la plimbare cu familia si masina ... si ne-am oprit la un popas, la plecare acelasi lucru, mi sa blocat kilometrajul, am incercat sa o turez, sa ii dau pumni la bord sa o franez brusc, dar pana nu am facut vro 10 km nu si-a revenit... Unde ar fi problema si ce ar trebui sa fac? Multumiri anticipate! Link to comment
ovi_jer Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Se aprinde si martorul check la motor cand moare kilometrajul? Link to comment
fbecheanu Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 nu! totul este normal, masina merge super chiar si in momentul ala, singura chestie este ca nu stiu ce viteza am si eu sunt foarte incepator in ale sofatului si imi este frica sa nu ma trezesc cu vro amenda, mai ales in primele luni daca fac vreo boacana ma pun astia sa dau iar de permis si este naspa... 1 Link to comment
ovi_jer Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Atunci ai probleme la ceasul kilometrajului. Link to comment
fbecheanu Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 (edited) Si pt. a rezolva asta ce ar trebui facut? Probabil ca tre schimbat, ca nu cred ca se baga cineva sa il repare ca la ceasurile de mana ... aveti idee cam cat ar costa un ceas si cat ar costa manopera (instalarea)? Edited June 12, 2007 by fbecheanu Link to comment
ovi_jer Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Incearca sa mergi si pe la electrician sa verifice si mufele din spatele tabloului daca fac contact bine. Link to comment
fbecheanu Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Ovi_jer merci pt promptitudine ... o sa fiu plecat in concediu la mare pt vro sapt ... si sa sper ca nu o sa am probleme... dupa ce ma intorc o sa incerc sa verific si mufele ... ar fi super sa fie atat de simplu ... sau ceva oxidat pe acolo ... In orice caz, daca este mai grav, ca sa stiu cum ma pregatesc moral, mai este vrun cablu pe acolo, sau se schimba ceasul? am auzit ca nu se poate schimba numai ceasul ala ... trebuie schimbat tot tabloul de bord ... stie cineva niste preturi? sa nu ma duc la magazin sa intreb si sa pic din picioare? Link to comment
fbecheanu Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 M-am intors din concediu ... am facut 1400 Km si nu am mai avut probleme cu ceasul ... oricum trebuie sa ma duc cu ea la o verificare sa fiu sigur ca nu o sa se mai repete. Link to comment
Aty Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 Salut... "> ... deci o alta luna ...o alta problema... am plecat azi de dimineata de acasa (sa tot fi fost 5.30) si am constatat la putin timp dupa, ca ceasul de la kilometraj era la 0 desi aveam pe putin 50 la ora. in fine am balaurit vreo 30 de minute prin bucuresti cu treaba si am venit spre casa cu ceasul evident la 0. ("> so...de unde-i buba.. ca aseara mergea ca uns, precizez ca posed un minunat cielo din 98 corean ... daca stie careva ce si cum ii foarte multumesc. si doi la mana ce service in bucuresti are calculator pentru el ca la radacini mi-au zis ca e prea vechi si nu au program pt el Link to comment
ovi_jer Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 In primul rand ar trebui sa stii ca este romanesc si nu-ti mai face iluzii ca este korean Nu-ti trebuie niciun tester ca sa-ti dai seama ca s-a rupt cablul de kilometraj. Link to comment
Aty Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 deci e corean ca e automat, si astia de la craiova nu au prestat automate ci doar manuale. Asadar buba mea referitor la service era legata de un reset pe care vreau sa il dau calculatorului de bord ca dupa cum se poate citi si in semnatura consuma exagerat de mult; sau asa cred eu ... referitor la cablul de la vitezometru ... nu cred ca este rupt pentru ca a cedat doar el, nu si indicatorul de nr de km, e foarte adevarat ca acum sutele de metrii par a fi kilometrii dar tot nu inteleg ce ar putea fi; Am trecut astazi pe la un magazin de piese auto daewoo respectiv cel de la dimitrov si nenea de acolo mi-a zis ceva de un pinion care se baga in cutia de viteza si culmea avea dar doar pt cutie manuala. In fine stie cineva unde sa ma duc la sigur si sa imi rezolv problema fara coada nervi si repede? ca eu totusi am un mecanic care a lucrat la daewoo dar e cutie automata si e putin mai complicat va foarte multumesc domnilor forumisti Link to comment
ovi_jer Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 (edited) Daca ar fi pinionul ai avea si martorul check la motor aprins. Cat priveste resetul la ecm foloseste functia si o sa aflii ca se poate si fara tester. Cielo s-a produs in korea intre anii 1994-1996. Edited December 20, 2007 by ovi_jer Link to comment
Aty Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 (edited) dahhh, ma asa o fi nu mai zic nimik de asta aia e, oricum e al meu. Dar ...ce bine ar fi sa ai dreptate. ms cat despre resetarea ecm-ului ... am incercat dar nu mi-a iesit...deci am dat ... Edited December 20, 2007 by atyqsound Link to comment
Aty Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 (edited) deci...am aflat ca e cablul de km...bun... dar nu gasesc cablu pt. ea; La astea automate cablul e mai lung unde sa incerc prin bucuresti..stie cineva? Am gasit la autodaewoo.ro 32 ron cablu +20 ron transportul Edited January 21, 2008 by atyqsound Link to comment
wsc Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 Capatul cablului de km care intra in bord este diferit la cielo cu cutie automata fata de cel cu cutie manuala? am un coleg (cutie manuala) care a luat un cablu pe care nu reuseste sa il monteze in bord.Eu l-am desfacut pe al meu (tot cutie manuala) si are capatul aaltfel si e si mai scurt fata de cel luat de el. Link to comment
Aty Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 probabil ca el a luat de cutie automata sau pt un alt model. La intrarea in bord are o piulita gen aia de la dus(de la para), cel pt manuala si daca am vazit eu bine la fel e si la automata; Iti spun mai multe cand il primesc de la Iasi Link to comment
wsc Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 Chestia aia care intra in ceas la mine e metalica si hexagonala sa zic, la el are un varf de plastic ascutit. Link to comment
Aty Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 pai probabil ca asa este... or fi mai multe modele, depinde de fabricant, esential e sa mearga Link to comment
Aty Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 gata, am rezolvat! Era cablul Yuiii! Link to comment
DMO Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 Salut! Al meu s-a rupt odata cand a treb sa franez brusc (aveam si eu un amarat de 80 km/h si mi-a iesit unul in fata dintr-o parcare laterala pe dn1 avand luneta facuta din pamantul tarii). L-am dus si l-am schimbat.Dupa 2 zile a inceput sa se auda un tacait in bord, ca de semnalizare sau avarii.Ticaitul e discret,nu se aude intr-una si nu e insotit de o alta averizare pe bord.Ce-o fi facut baiatul pe acolo??Ati patit-o vreunul? Link to comment
ovi_jer Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 Trage un pic de el catre compartimentul motor.La montaj in bord a ramas curbat undeva. Link to comment
DMO Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 Nu risc sa-l smulg sau ceva de genul asta? un pic presupun ca 1 cm maxim. daca e curbat face atingere cu altceva? Link to comment
mosgerila Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 De cateva luni aveam probleme cu indicatorul de viteza in fiecare dimineata, nu vroia sa se trezeasca odata cu motorul decat dupa 4-5 km. Azi am avut nevoie de putina viteza si l-am dat peste cap . Asa ca acum acul vitezometrului este sub tija care trebuia sa il sustina la 0 km. Am sanse sa il ridic peste tija fara sa dau bordul jos? Link to comment
stormlv Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 Eu nu inteleg cum ai putut sa-l dai peste cap in regim normal!!? Incearca sa mergi cu spatele repede repede repede de tot si poate reusesti sa-l refaci Daca nu ... sa dai bordul jos nu e chiar asa greu. Am dat si la espero si la leganza...Se da jos doar "instrument cluster"-ul nu e nevoie sa dai tot bordul jos. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now