iuzar Posted July 6, 2004 Share Posted July 6, 2004 Deci treaba sta in felul urmator: singurul service care s-a oferit sa rezolve indoiturile cu magneti a fost service-ul IRMEB de la pod de la Tirgul Vitan...din pacate indoitura pe care am avut-o eu nu era de magneti, asa ca a trebuit sa-mi schimbe aripa... "> ...dar eu va propun sa incercati, baietii sunt profesionisti... Link to comment
danielson Posted July 16, 2004 Share Posted July 16, 2004 Nu spun ce am simtit Aveam masina de o luna. Cind am vazut ca s-a indoit, priveam ca timpitul si nu intelegeam de ce, ca nu mi se parea ca am apasat tare Oricum, dau o bere cind esti in Iasi. Si io am rezolvat stalpul din stanga spate la fel, in prima luna dupa ce am cumparat masina. Era iarna, aluneca ca dracu pe panta unde stau eu, nevestica mea (doar ea avea carnet) s-a chinuit ce s-a chinuit si n-a reusit sa bage masina in garaj (trebe sa faci o laterala in panta) ... Atunci io cu socru-miu am preluat initiativa, si hop! hop! am bagat masina in garaj ... cel mai tare a fost cand a incercat socru-miu s-o ridice din spate, de spoiler ... noroc ca l-am oprit la timp Insa, stalpul n-am putut sa-l salvez ... Bah, ce vremuri faine Am incercat sa trag tabla aia inapoi cu un magnet, insa trebe un magnet puternic. Astia de la service ziceau ca pot trage ei tabla, ca au scule profi de tras tabla, insa trebe revopsit ... ----------------------------------------------------------------- Modificare: 18 Iulie 2004: Ieri am executat cu success operatziunea indreptat din exterior tabla infundata. Am facut exact cum ziceau expertzii de pe forum; am luat un desfundator de buda (nu radetzi), am dat cu un pic de ceara pe stalp (sa aiba priza) si am tras tabla inapoi unde ii era locul. Se vede ca e un pic valurita, insa asta doar de-aproape, cu ochelarii. Intr-o zi, cand o sa am chef si timp, o sa trag si valurile alea, si o sa fie perfect. Merg trase si valurile de pe portbagaj, am tras si de-acolo o indoitura care se vedea. Per ansamblu, desfundatorul de buda rulz. ----------------------------------------------------------------- Modificare: 25 Iulie 2004: Desfundatorul de buda era desfundatorul de chiuveta. Deci, desfundatorul de chiuveta rulz. Link to comment
zapacitu Posted December 11, 2004 Share Posted December 11, 2004 baieti...pt probleme din astea incercati Autonet...sint niste meseriasi eu am gasit-o lovita in parcare...de 2 ori...prima oara usa spate stinga...o adincitura cit un pumn bun...plus zgarietura de vreo 3 cm, adinca... a doua oara a scapat un bou motocicleta pe ea...noaptea...l-a vazut o vecina...aceeasi parte...aripa spate, chiar desupra stopului...mai rau...facuse muchie... am fost cu ea la autonet, pe casco...au facut-o nou -nouta...folosesc pompe cu vid pt indreptare...mi-au vopsit toata usa si aripa...nici nu se cunoaste... apelati cu toata increderea, mai ales daca aveti casco...merita toata asteptarea de la politie Link to comment
dArabZaraq Posted December 11, 2004 Share Posted December 11, 2004 Uitatzi-va la matizurile mai vechiutze mai ales astea de la firme si vetzi vedea ca majoritatea au mici indoituri la stalpii aripa din spate. Cred ca este prost proiectata ... ranforsata masina ... si eu m un pic, foarte slab vizibil o adancitura in aceeasi zona. Link to comment
dArabZaraq Posted December 11, 2004 Share Posted December 11, 2004 Exista scule profesionale care trag tabla la loc Am vazut chestia asta intrun mare service si mi-a placut ce nu mia placut este ca intreptau masini noi care au fost lovite de grindina Matizul meu a fost si el lovit de grindina dar am reusit sa o bag in scara unui bloc si am scapat doar cu 3 gaurele pe care le voi indrepta cu scula alora de la service Link to comment
john Posted December 11, 2004 Share Posted December 11, 2004 Matizul meu a fost si el lovit de grindina dar am reusit sa o bag in scara unui bloc :speriat: :eyespin: hmm...pai...cum ai reusit ? ca as parca si eu in scara blocului. sper sa ma inteleg cu vecinii. Link to comment
john Posted December 11, 2004 Share Posted December 11, 2004 am fost cu ea la autonet, pe casco...au facut-o nou -nouta...folosesc pompe cu vid pt indreptare...mi-au vopsit toata usa si aripa...nici nu se cunoaste...apelati cu toata increderea, mai ales daca aveti casco...merita toata asteptarea de la politie Am si eu o problema de genul asta. Stie cineva in Craiova vreun service care poate face asa ceva ? Link to comment
ediblue Posted December 11, 2004 Share Posted December 11, 2004 In Bucuresti sunt mai multe service-uri care indreapta tabla prin diferite metode. In general tinichgeriile din service-urile mari folosesc scule provesionale. Eu am avut tabla de pe portiera valurita si au facut-o brici. Si pentru cine a vazut factura cu lista de consumabile folosite si diversele manopera efectuate stii despre ce vorbesc. Eu nu mi-as face griji la capitolul asta ca stiu ca daca o duc la service o fac aia si nu prea ma intereseaza cum. Ce ma enerveaza e cat de usor se stramba tabla si cat de des ar trebui sa apelezi la service. Pentru o astfel de indoitura pe stalp m-as duce la service si as face pe Casco (ca ajunge in jur de 5-7 milioane), dar daca nu as avea Casco as sta cu ea asa pana as vinde masina. Asta e calitate = pret pe masura Link to comment
dArabZaraq Posted December 12, 2004 Share Posted December 12, 2004 In disperare vazand ce cade din inaltul cerului am rabatat oglinzile si am bagato in scara blocului ...am scapat... fatza de alte masini care au fost ciuruite. In zona zero a furtunii cu grindina am avut un prieten cu un Cielo nou de 2 luni ... nu va spun cum arata tabla pe el... Astept sa fac un an de CASCO si sa ma duc sa indrept cele 3 mici gaurele Link to comment
laurentziu83 Posted December 12, 2004 Author Share Posted December 12, 2004 In disperare vazand ce cade din inaltul cerului am rabatat oglinzile si am bagato in scara blocului ...am scapat Io n-am cum s-o bag pana in camin ca am vreo 15 trepte de urcat, asta in iasi, in Gl am numa vecini bosorogi ca numa nu mi-au trecut pisica la intretinere, iar prin alte parti nici nu mai vorbesc. Stau si ma consolez eu ca mie trebuie sa-mi placa masina nu altora, iar eu cum o vad din interior... 8) De asta intotdeauna interiorul la mine e impecabil, iar pe exterior pot sa plantez porumb, macar asa nu se mai vad zgarieturile. Link to comment
ediblue Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 E JALE!!!!!!!!!! Astazi am mai gasit o indoitura facuta de vreo pietricica ratacita... Pe bune, imi vine sa ma duc la protectia consumatorului...sau mai stiu eu unde... Tabla e de tot Kktul Link to comment
dArabZaraq Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 Da ai dreptate tabla e de tot KKTul urmaritzi la matizurile de firma care sunt folosite nonstop sa vedetzi indoituri la stilpii spate Link to comment
Ana Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 azi m-am despartit de matiz pentru o saptamana, timp in care un nene o sa imi indrepte toti genunchii in clante si pumnii din aripi dati de fostul proprietar & clienti... si am si o indoitura foarte asemanatoare cu ce ai aratat in poza, dar un pic mai jos, iar nenea s-a jurat ca o face fara gaura si alte alea. zice ca desface contraaripa si se descurca sa o indrepte pe acolo. asa ca peste 2 joi o sa puteti vedea rezultatul la intalnire. Link to comment
mirceacra Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 (edited) Intr-o dimineata acum cateva luni mi-am gasit masinuta cu tabla indoita in dreptul usii din spate. Ma gandesc ca e urma de pumn, naiba stie cum s-a intamplat, tabla fiind destul de subtire. M-am tot uitat pe-acolo dar nu am gasit nici o cale sa ajung in spatele tablei si sa o imping. Daca as ajunge acolo nu mi-ar trebui mai mult de 2 minute sa o fac la loc. Am 2 idei pentru a face reparatia si vreau sa va dati cu parerea si sa-mi spunu-ti care ar fi mai buna:1. Cu o ventuza sau ceva asemanator sa prind tabla in dreptul indoiturii si sa o trag in afara; ar fi perfect dar nu cred ca exista ventuze asa puternice. 2. Sa fac o gaura in tabla interioara si sa presez pe acolo. Gaura eventual as astupa-o dupa aceea cu autocolant sau cu buton obturator. Am auzit la cineva ca a mai patit la fel dar i-au reparat-o umplandu-i tabla infundata cu chit si apoi vopsire ori eu am oroare de asa ceva. <{POST_SNAPBACK}> salutare eu sunt nou pe aici dar tot posesor de matiz si tot cu aceeiasi problema (indoitura in stalp spate) abia am gasit-o asa dimineata (eu credeam ca e de la o minge dar se pare ca ...) pana la urma ai rezolvat-o si daca da cum? eu sunt din iasi..oare merge cu ventuza de baie ? Edited May 16, 2005 by mirceacra Link to comment
adriake Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 Daca nnu merge cu ventuza de baie incercati la un service care monteaza geamuri si parbrize. Aia au ventuze speciale cu parghie - numai bune pentru asha ceva. Eu am vazut si in metro de vanzare ventuze cu parghie (2 bucati unite printr-o bagheta). Link to comment
laurentziu83 Posted May 17, 2005 Author Share Posted May 17, 2005 pana la urma ai rezolvat-o si daca da cum? eu sunt din iasi..oare merge cu ventuza de baie ? <{POST_SNAPBACK}> N-am rezolvat-o nici pana acum, asa merg de un an jumate. Cred ca mi s-ar parea ciudat sa vad stalpul drept acum Cu ventuza de la baie nu merge, cel putin la ce am eu nu, poate doar cu ventuzele de geamuri. Deocamdata nu-mi bat capul, am alte probleme. Link to comment
Red Matiz Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Oameni buni! Ati vorbit toti despre tot felul de infundaturi in tabla, dar nu are nimeni vreo infundatura in bara de plastic? M-am trezit ieri ca am o infundatura jos linga farul de ceata .Vopseaua este intacta, nu se vad nici un fel de zgirieturi, nici o urma de contact.Eu stiu ca n-am atins-o de nimic.Infundatura are diametrul de cca.10 cm. si adincimea de aprox. 2-3 cm.Am incercat sa imping cu mina si vad ca este elastica.N-am fortat cu nimica.Are cineva vreo idee? A indreptat cineva plasticul ( care e la fel de subtire ca tabla!!!)Eventual dati-mi solutii.Multumesc in avans.Salut tot forumul. Link to comment
NFS Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Si de ce nu bagi mina pe dedesupt sa impingi nitel sa vezi daca nu-si revine? Sanse mari sa-ti sara vopseaua! Link to comment
pesteimputit Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 baga mana pe dedesubt si impinge dar in acelsi timp tine mana pe fata vopsita a barii si nu o sa sara vopseaua... testat pe scenicu lu maicamea (de vreo 3 ori a carpit-o pana acum de fiecare data in acelasi loc : un tomberon din curtea spitalului unde lucreaza Link to comment
Mircea Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 M-am ales si eu la mati cu stalpul dreapta spate infundat... destul de rau, a sarit vopseaua. Autor necunoscut... azi ma duc la Casco sa rezolv problema Link to comment
Nu_stiu_totul Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 Da tabla foarte slaba ... Am bagat Matizul in curte in fata si dupa el Cielo ... Pustiul meu (cred) s-a urcat pe bara fata la Cielo , s-a sprijinit de porbagajul l-a Matiz si s-a urcat pe capota Cielo ... asa ca sa ne atraga atentia. Rezultat= capota porbagaj Matiz usor indoita.. Am vrut sa-l znopesc dar m-am gandit ca e copil si el si vrea bagat in seama , asa ca nu bag in seama toate micile imperfectiuni ale tablei... Mai devreme sau mai tarziu o sa trageti concluzia ca nu exista masina si femeie folosita si "nelovita"! Link to comment
xjust Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 salutare, tocmai mi-a iesit bmwul din leasing.. si a luat grindina de acum cateva zile la 'bord'... 4 infundaturi destul de vizibile.. din care doar una pe capota.. pana la urma a rezolvat cineva infundaturile de grindina fara revopsire ? Link to comment
ga^dele Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 eu reusit printr=o metoda mia putin ortoxoda...cu un ciocanel...dar de cauciuc..tot pe aripa spate...lovitturi radiale si concentrice in jurul adanciturii...a mai ridicat tabla suficient sa nu se mai vada din toate unghiurile...acuma se mai observa usor, dar decat mai grav. Am incercat-o si pe aia cu magnetul...unul mare...cu o carpa pusa pe el sa nu zgarii tabla..nu a dat rezultate...impins prin interior. nu ai pe unde... Cat depre metoda cea care sudeaza niste tije metalice si trage un dinpozitiv care functioneaza ca un ciocan, dar invers ca aplicatie, e destul de buna, dar trebuie revopsita aripa. Link to comment
smailmiami Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 (edited) ...Cat depre metoda cea care sudeaza niste tije metalice si trage un dinpozitiv care functioneaza ca un ciocan, dar invers ca aplicatie, e destul de buna, dar trebuie revopsita aripa. Metoda asta ma mir ca nu este cunoscuta. RECLAME MASCATE SI NU NUMAI IN ALTA PARTE OK? NEXT TIME NU MAI EDITEZ!. Dispozitivul este un ax cu maner fix si un "maner" mobil pe ax. Varful opus manerului fix este ascutit si el se sudeaza pe tabla (se pune varful pe tabla, se apasa un buton, apare o scanteie mica si gata varful este sudat fff sanatos de tabla), apoi "manerul mobil" se trage inapoi brusc spre manerul fix cu putere si cand il loveste, practic se trage inapoi tabla ... Cu rabdare se indreapta, se chituie si se vopseste ... Este cea mai buna metoda ... Edited August 26, 2006 by Mircea Link to comment
ga^dele Posted August 30, 2006 Share Posted August 30, 2006 (edited) E buna metoda..dar trebuie si cineva care se pricepe, pentru ca daca trage prea tare face galme mai urate estetic ca o adancitura de stil romanesc.. In plus ai sudura pe masina...acele tije se dau jos..se polizeaza locul si se chituieste...atuncea locul devine compromis Totusi pana una alta incercati varianta cu un ciocanel, sau daca nu cu batai cu podul palmei...dar usurel Shift din cand in cand rugam... Edited August 30, 2006 by Mircea Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now