laurentziu83 Posted June 12, 2004 Share Posted June 12, 2004 La echilibrare oricum iti spala aia janta. Eu am patit ceva asemanator cand l-am facut pe Maty tractor si l-am bagat prin toate mocirlele. A intrat noroi pe partea interioara a jantelor. Mergand apoi o perioada cu viteza mica nu am simtit nik dubios. Cand am plecat acasa insa si i-am dat putina talpa de la 105 aveam bataie in volan, mai ales pe partea dreapta(la 120 deja simteam ca se smulge nu aveam curajul mai sus). Uitasem de baia de noroi. Mi-am zis: Gata, s-a f... suspensia (nu aveam decat vreo 23k km). A doua zi m-am dus la echilibrat (i-am dat o sansa, gandul ca trebuia sa-i fac pivotaraia ma omora). Acolo ala imi ia roata, o baga in apa si se apuca sa-mi scurme noroiul de pe ea; o pune la verificat si surpriza, roata nu avea nik. La cea de pe stanga a trebuit doar un plumb mic. Intre timp m-am prins si eu de faza. Ala imi zicea: sa le vedem si pe cele de pe spate ca si alea pot fi cauza dar l-am refuzat (n-aveam nevoie sa mi le spele cu 20k bucata). M-am dus apoi in parcare, am pus mana pe o surubelnita si da-i tata de scoate noroiul. Am facut o movilita destul de mare din noroiul de pe jante. Am terminat si am luat masina la testat. La vale, 100, 130, 140, 150, 160. Am ajuns la aproape 162. NICI O VIBRATIE, BATAIE, ETC. Asa ca probleme mari pot avea cauze mici ce se pot rezolva moka. Link to comment
SorinG Posted June 28, 2004 Share Posted June 28, 2004 La fel am patit si eu dar cu gheata (era iarna). Noroc ca m-am prins singur care-i buba, ca altfel ma duceam si eu la mecanic... Link to comment
laurentziu83 Posted June 29, 2004 Author Share Posted June 29, 2004 Ai intrat intr-o baltoaca adanca inainte de a parca si a inghetat? Ca altfel nu-mi explic cum sa fi ramas atata aprarie pe interiorul jantelor incat sa-ti dea batai in volan. Link to comment
NFS Posted September 30, 2004 Share Posted September 30, 2004 Ca sa nu mai fac alt topic... am si eu o intrebare vis-a-vis de dezechilibrare. Daca imi pun capacele alea de plastic pe roti, exista sansa sa simt vreo vibratie la viteza mare (110, 120, 130, nu mai mult) din cauza lor? Stiu ca teoretic greutatea lor ar trebui sa fie uniform repartizata. A avut careva probleme de la ele? Multzam. Link to comment
sprite Posted September 30, 2004 Share Posted September 30, 2004 Quote Daca imi pun capacele alea de plastic pe roti, exista sansa sa simt vreo vibratie la viteza mare (110, 120, 130, nu mai mult) din cauza lor? Pune-le fara nici o grija! N-o sa ai probleme! Decat daca nu lipsesc bucati mari din ele! Link to comment
smart_ass Posted October 23, 2004 Share Posted October 23, 2004 Chestia asta am patit-o si eu cu tremuratul la 100 km/h, iar dupa echilibrare a disparut. La cele din spate am avut un morman serios de pamant. Macar de-acum stiu. Link to comment
tolin Posted January 6, 2005 Share Posted January 6, 2005 La un singur atelier de pe aici am vazut sa spele bine roata, cu jet de apa si perie, inainte de montare pneu si/sau echilibrare roata. De atunci merg numai la ei. In plus, au o masina buna de echilibrat incat am putut rula cu 160-170 km/h fara vreo trepidatie in volan. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now