Jump to content

Renault Clio Symbol 1.5 Dci


Lucman

Recommended Posts

@alx.. da nu-s cam scumpe reviziile? ce naiba-i face de banii astia

elf-ul cat costa?

un coleg imi spune ca la megane2, 1.6, l-a costat 3 mil revizia de 15

Edited by Tommy
Link to comment
  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@alx.. da nu-s cam scumpe reviziile? ce naiba-i face de banii astia

elf-ul cat costa?

un coleg imi spune ca la megane2, 1.6, l-a costat 3 mil revizia de 15

 

depinde cu ce compari...

sunt 5l de ulei, filtre aer + polen + ulei, si, la dci, filtrul de motorina care numai el e fro 1.4-1.6 milioane fara senzor de apa si 2.4 cu senzor de apa.

la benzina sunt mai ieftine reviziile cu 1, 1.5 milioane. din cauza filtrului de motorina.

mie mi se par ok, taking into consideration the competition...

Link to comment

Ce zice Alx cu intervalele de revizie e corect, prima revizie e insa undeva pe la 3.5 mil.

 

Greierasii...

Hmm, ce mai pot spune, in momentul in care nu ai ce sa critici la o masina, te iei de anumite sunete scoase in mod normal de orice masina sub 15.000 Euro.

Link to comment
Dom'le, io de fantezii cu femei am auzit, da' cu masini ... :scarpin:

 

Ce te faci daca nu e fantezie ci realitatea ...

Cum sa interpretez o anumita sesiune de filmare a turometrului, fiecare atingere mai fina sau mai brutala, zgomote de satisfactie in fundal si degete timide, atingand bordul, fior de placere strabatand fiecare nerv... etc :) )

 

Deci sa revenim la realitate.

Link to comment

Pot sa te intreb si eu asa, ca intre "tractoristi" ( :banana: ) de ce ai optat pentru Renault? Pentru ca pretul nu este cu mult mai mic decat cel pentru o Fiesta Ghia TDCI de 1.4. E adevarat ca motorul este ceva mai mic la Ford, dar...mai are un "T" in fata si este facuta in Germania (nu stiu unde e facut Clio-ul pe care l-ai luat tu, dar presupun ca in Turcia, nu?). Ai mai avut un alt Clio inainte, sau...ce anume te-a determinat sa optezi pentru el?

Link to comment

Si daca are un "T" in fata ce? Daca te referi la faptul ca T vine de la Turbo , afla ca si diesel-urile de pe clio sunt toate turbo common-rail ;)

 

Posibil sa fi ales Clio Symbol pentru portbagajul mai mare , pe cand la Fiesta daca vroia s-o incarce in vacanta , trebuia bancheta din spate rabatata si nu mai aveau loc pasagerii.

 

Bine ^ Am speculat :P

Link to comment

Banuiesc ca, per total, Fiesta e mai scumpa la service, la piese, la CASCO, etc, asa ca diferenta aia "infima" se poate propaga de te usuca la buzunar. Exact la fel este intre Matiz full si Suzuki de ex; toti criticau ca e scump matizul, ca e vechi la banii astia, etc. Dar cand s-au apucat sa faca calcule comparative de intretinere si taxe au vazut ca se schimba ecuatia si ca e posibil sa fie bani dati aiurea.

Asadar mai degraba Luc a ales varianta ce-i convenea cel mai mult la buzunar, asa cum fac toti, nu doar din prisma consumului, a aspectului sau a spatiului interior.

Edited by laurentziu83
Link to comment

@AND: da, la turbo ma refeream :) . Am banuit ca si dci-ul Renault are turbo, dar...am zis sa intreb, ca sa fiu sigur.

@laurentziu: CASCO-ul, din cate stiu eu, se calculeaza ca procent fix (depinde de asigurator) in functie de pretul masinii, deci aici nu prea au ce mari diferente sa apara. In ceea ce priveste reviziile, daca le Renault sunt pe undeva pe la 6 milioane, cum spunea cineva aici...nu e nici o diferenta. Este insa foarte adevarat ca preturile pentru piesele celor doua masini sunt destul de diferite (in defavoarea Ford).

 

Eu intrebam insa daca a tinut cont de vreun factor "sentimental" in alegerea masinii sau...pur si simplu de ce a optat pentru Renault. Eu, de exemplu, am vrut un diesel, pentru ca merg foarte mult prin oras, iar la Fiesta am gasit cea mai mica diferenta intre motorul diesel comparativ cu cel pe benzina (aprox 300 de euro in plus pentru motorina). Iar faptul ca timp de 2 ani am condus aceeasi masina (a parintilor) iarasi a contat pentru mine. Plus ca cei de la Ford au avut o oferta de 2300 de euro reducere pentru Ghia (care are destul de multe dotari). Astfel de argumente as fi curios sa stiu daca a avut :osanale:

Link to comment

Din ce vad eu pe site-ul romcar fiesta ghia cu pachet marketing 4 = 10721 CIP. DDP ar fi in jur de 13100 euro. nu stiu ce reduceri sunt... dar este MULT mai scumpa decat clio...

Link to comment

De curand, Fiesta si-a facut injectii cu botox sa isi ingroase buzele asa ca s-ar putea sa te uiti la noua Fiesta. :)

 

Lucmane, dar portbagajul? Porbagajul domnule? De el nu zici nimic? :D (El e starul masinii ca doar din cauza lui stai pe bancheta din spate ca intr-o celula de inchisoare medievala)

Link to comment
Lucmane, dar portbagajul? Porbagajul domnule? De el nu zici nimic? :D (El e starul masinii ca doar din cauza lui stai pe bancheta din spate ca intr-o celula de inchisoare medievala)

Si care-i problema de cum sta socrella in spate? In proprietarul sta in fata si gagica in dreapta, e suficient.

Mai asteptati pana maine daca vreti sa vedeti porcbagajul, e aproape cat ala de la Logan si incape maxim un monitor crt de 14 fara cutie in el.

 

Desi i-am zis Logan Turcesc, totusi are destul de multe plusuri fata de Logan, printre ele ar fi reglajul electric al farurilor, cu care woo-istii sunt obisnuiti, dar pe care Pitestenii refuza cu incapatanare sa-l monteze, preferand clasicul, enervantul, absolut arhaicul si defectatorul mecanism prin cabluri.

Link to comment

+1 are aceeasi masina

 

Avantaje:

super economica :lavolan: cu 1,5 milioane ea merge toata luna, cu un plin face cel putin 700 de kilometri si nu stie ce e aia condus economic, e drept ii da numai OMV de mincare. Comparativ cu Globul meu 1-0 Clio

Super stabila la drum: desi m-a bombanit nu m-am abtinut sa n-o calc si 170 tine la drum. cu 120-130 consuma fff. putin nu sare de 4 iar daca mergi batrineste maninca chiar 3. 2-0 Clio-Matiz

Portbagajul este impresionant, dar depinde ce vrei sa transporti. Un televizor nu intra spre exemplu si aici e mai bun Globul. In concluzie Matizul pentru voluminoase, Clio pentru multe, cu obiectia ca daca vrei sa transporti ceva voluminos in matiz trebuie sa mergi doar 2 ... nu se acorda punct dar tot avantaj usor clio

motorul diesel care din start este mai rezistent si mai robust decit orice motor pe benzina 3-0

 

Probleme:

Spatiul interor:

Nu este chiar atit de generos, cel putin bancheta din spate e la fel ca la matiz, la fel si cind vine vorba de leg-room, sio cine sta in spate trebuie sa aiba sub 1,80 ca altfel e chin Matyzul e mai aerisit 3-1

Costuri mari de intretinere :mda: o revizie simpla filtre + ulei 6 milioane. ma gindesc cu groaza cind o fi ceva mai complicat... Doamne fereste 3-2 Maty mult mai ieftin ca intretinere.

Fragilitatea articulatiilor. Cel putin a nevestii a cam inceput sa troncane si cred ca ma paste o bucsaraie si matzul meu e la fel- nu se acorda punct dar avantaj matizul ca a fost 4.400 de euro, nu 11.000

Probleme iarna: Iarna trecuta la -25 alea doua zile, abia a pornit cred ca zeama de omv era aproape parafina, Maty a pornit mai repede. nu se acorda punct

Si la +1 catsofonul se opreste cind ti-e lumea mai draga :redface:

Edited by keluboss
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...