vrazvanc Posted October 31, 2012 Share Posted October 31, 2012 Bine, merci mult de tot! Link to comment
Dj_Dark Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 Un contactor de la una din usi face figuri. La relanti usa vibreaza si de-acolo palpaitul. Link to comment
vrazvanc Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 Chestia e ca palpaie cu pozitia ON a plafonierei, deci cu usile inchise. Nu ma deranjeaza ca fileaza putin, ci m-am gandit la o posibila problema la sistemul electric de incarcare. Oricum am in gand sa inlocuiesc becul clasic cu unul cu leduri. O sa masor si plafoniera sa vad daca are ceva fluctuatii. Link to comment
Dj_Dark Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 (edited) Pe pozitia ON la matiz ar trebui sa fie stinsa cu usile inchise si sa se aprinda cand se deschid usile? Sau ar trebui sa fie aprinsa tot timpul? Edited November 1, 2012 by Dj_Dark Link to comment
augustinionut Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 On aprins tot timpul. Cel mai simplu schimbi becul, eventual verifici legaturile electrice in plafoniera. Link to comment
vrazvanc Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 Da, pe ON e aprinsa tot timpul, indiferent cum sunt usile. Multam'! Link to comment
Dj_Dark Posted November 2, 2012 Share Posted November 2, 2012 Atunci teoria mea cade, problema e altundeva pe instalatie. Poate chiar becul, cum zice colegul mai sus. Link to comment
vrazvanc Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 (edited) Gata, am masurat sistemul electric de incarcare ca o pregatire pentru iarna, si avem asa: -12.68 V bateria nemontata pe masina; -14.65 V la relanti fara consumatori; -14.16 V - 13.78 V la relanti cu consumatori (plafoniera, aeroterma la viteza 4, faza lunga, stop ceata, dezaburire luneta); [Am avut 14.16 V in primele 2 minute si 13.78 V cam dupa 3-4 minute. Si tot timpul insturmentul nu mi-a afisat o tensiune stabila, ci oscila putin (instrument MADE IN CHINA de 10 lei).] -0.01 A - 0.02 A consum standby. [si aici oscila intre 0.01 A si 0.02 A.] Edited November 11, 2012 by vrazvanc Link to comment
IONUT 23 Posted November 12, 2012 Share Posted November 12, 2012 (edited) O sa ai o iarna linistita din punct de vere electric!! Tensiunile sunt foarte bune. Edited November 12, 2012 by IONUT 23 Link to comment
vrazvanc Posted November 12, 2012 Share Posted November 12, 2012 Sper, cu totii sa avem, acum nu am bani sa imi cumpar o baterie ca lumea (Varta, Energizer), am Rombat... Link to comment
IONUT 23 Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Eeee...si cum am facut eu valuri cu al meu Matiz..hop si problema.Alaltaieri am lasat masina vreo 15 minute cu farurile uitate aprinse,si a murit bateria.Am pornit-o impinsa.Pana azi a pornit ok,chiar si dupa o noapte friguroasa.Azi am lasat-o la serviciu pentru 8 ore,si cand sa dau la automat a invartit un pic si a murit.Am pornit-o din nou impinsa.In seara asta am masurat tot sistemul si am asa: -12,7 in gol -14,7 la relanti -13,6 cu faza lunga,aeroterma la 4,dezaburire,plafoniera aprinse. Ce mama dracului o avea?Bateria este Caranda,avea 2 ani si maine primesc si garantia care inca e valabila.. Link to comment
vrazvanc Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Cel mai bine era sa incarci bateria cu un redresor (eu am tinut-o ~10 ore cand s-a descarcat de tot, dar a mea e cu 'doape') si apoi sa vezi daca mai facea figuri. Noroc ca ai garantie... Si evita sa pornesti gandacul prin impingere. Link to comment
IONUT 23 Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Maine daca am timp scot bornele si le curat bine,si as mai incerca sa decuplez alarma...totusi nu cred ca-i bateria...prea devreme.. Link to comment
vrazvanc Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 (edited) Daca au oxid influenteaza si asta, eu am patit multe cu bornele necuratate. Sa dai si cu putina vaselina pe ele. Edited November 14, 2012 by vrazvanc Link to comment
IONUT 23 Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 As merge pe pista cu ''baterie defecta'',Atata timp cat se intampla cand si cand,refuz sa cred ca un beculet de 5w de plafoniera o poate descarca in asa hal in 40 de minute.Le dau eu de cap...apropo care mai are nevoie de ajutor pe parte electrica il pot ajuta,daca vreti sa montati muzica,alarme,inchideri fac si d'astea fara bani.Nu-l luati ca pe un anunt. Link to comment
tomis Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Bateria arata bine tensiunile chiar si cand este la limita incarcat-descarcat. Mai ales ca ai masurat-o cu motorul/alternatorul pornit (asta nu spune nimic despre baterie) si probabil oprit, imediat dupa. Masoara dimineata sau dupa ce sta mult, ca sa iti dai seama cat de incarcata este si daca e cazul sa cureti oxidul de pe borne. Altfel, bateriile mai sufera si lipsa incarcarii suficiente, si vorba alora de la atelier, majoritatea reclamatiilor clientilor se rezolva prin incarcarea temeinica a bateriei cu redresorul. Link to comment
IONUT 23 Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Azi dimineata nu am masurat-o ,dar dupa ce a stat toata noaptea,si a fost frigulet,a pornit la sfert.Am decuplat alarma si vedem diseara. Link to comment
IONUT 23 Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Se pare ca alarma ar fi problema.Azi am decuplat alarma de la tensiune iar masina a stat 9 ore in curte neatinsa.Am masurat bateria inainte de pornire si aveam 12,6v.Motorul a pornit la sfert.Am vorbit si cu fostul proprietar si cica la ei nu a facut niciodata figuri,si am incredere in ei ca ii cunosc.Acum stau si ma gandesc ce anume ar fi in neregula cu alarma.Astept pareri Link to comment
vrazvanc Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Eu sunt curios de consumul in stand by, cu tot cu alarma. Link to comment
IONUT 23 Posted November 16, 2012 Share Posted November 16, 2012 Cred ca greaseala a fost a mea...luni l-am cumparat,m-am dus pana la sotie la munca unde a stat 40 min cu luminile aprinse si a murit bateria.L-am impins,a pornit,si-a revenit si m-am dus acasa(circa 1km..nu s-a incarcat cine stie ce).A stat toata noaptea,l-am mai pornit o data seara si l-am lasat cateva minute la relanti.Dimineata a pornit la sfert,am plecat la serviciu(circa 3 km,cam un sfert de ora,la fel nu cred ca s-a incarcat).Masina a stat in parcare 8 ore,iar inainte sa o pornesc am inchis-o si deschis-o de vreo 2 ori,a stat plafoniera vreo 5 minute aprinsa cat le-am prezentat masina colegilor,am pus contactul,a invartit o data greu au scazut din intensitate martorii si a murit...dar nu complet.Am lasat-o la vale si a luat-o.Am plecat la Medgidia(circa 75 km dus-intors) si abia acum cred ca s-a incarcat ca lumea ca nu mi-a mai facut figuri.Cand am ajuns acasa i-am decuplat si alarma iar de atunci nu am mai avut probleme.Cred ca am decuplat alarma degeaba ca am impresia ca nu se incarcase bine bateria dupa primul incident.Maine o cuplez la loc sa vad ce zice...Vreo parere? Link to comment
Salex Posted November 16, 2012 Share Posted November 16, 2012 Pune acumulatorul pe un redresor, mai ales ca vine iarna. Link to comment
vrazvanc Posted November 20, 2012 Share Posted November 20, 2012 Revin cu filatul becurilor, am observat ca nu numai plafoniera palpaie, ci si iluminarea consolei centrale a bordului (deci probabil si alte becuri), dar asta numai cand aprind farurile si aeroterma, plafoniera singura nu palpaie. Vorbesc numai de relanti, daca tin turtat putin stau normal aprinse; aveti idee? Link to comment
Wolfman Posted November 20, 2012 Share Posted November 20, 2012 (edited) Ai incarcat acumulatorul? Ce turatie ai la relanti? E posibil sa-ti palpaie becurile datorita faptului cala relanti alternatorul nu resuseste sa incarce bateria si sa alimenteze ceilalti consumatori. Ai masurat caderea de tensiune intre alternator si caroserie/plusul acumulatorului? Edited November 20, 2012 by Wolfman Link to comment
Dj_Dark Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 Asta e clar baterie terminata. Link to comment
vrazvanc Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 (edited) Acumulatorul l-am pus pe redresor asta-vara cand l-am si completat cu apa distilata. Aoleu, asta cu turatia habar nu am ... Dupa ureche suna OK (~900 RPM?). Caderea de tensiune intre alternator si caroserie/plusul acumulatorului nu am masurat-o, nici nu m-am uitat crezand ca n-o sa am acces, o sa incerc. Vazusem pe undeva cum se face, dar am uitat, stiu ca trebuie sa arate 0 V. Asta e clar baterie terminata. Posibil, are 2 ani, dar nu pot sa stiu cum a fost intretinuta, asa am cumparat-o. Daca las o perioada asa, se poate defecta ceva? E portofelul cam spart... Ca tensiuni am asa: -12.68 V bateria nemontata pe masina; -14.65 V la relanti fara consumatori; -14.16 V - 13.78 V la relanti cu consumatori; -0.01 A - 0.02 A consum standby. Merci! Edited November 21, 2012 by vrazvanc Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now