madves Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 Da, parerile sunt subiective, eu vroiam doar sa spun ca cel cu Dacia trebuia sa acorde prioritate ... dar daca a intrat, Venom trebuia sa incetineasca, pentru ca mai este o mica panta acolo, si probabil de asta n-a vazut Audi, si mai ales cu Tico si 4 persoane sa fortezi o depasire ... Probabil si in alte zone, cei care conduc Dacia mai ales cele pick-up si diesel pe deasupra merg de parca ar avea supermasini Link to comment
Venom Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 (edited) 100% deacord cu ticoRS. Explicatia era in felul urmator. Aveam 90-100, dacia mi-a taiat fatza fara sa se asigure, prima reactie a fost sa franez, am franat pana pe la 70-80, m-am asigurat si m-am bagat ca daca nu ma bagam ma suiam pe el. pana la 70-80 o dacie papuc accelereaza foarte repede mai ales daca e goala. Si cum toti cu tico stiu, acceleratia in trapta a 4-a e de toata jena, mai ales ca eram si 4 in masina(mergeam la revelion). Nu am fortat depasirea, am FOST fortat sa fac depasirea. Nu am accelerat blana sa il depasesc, am ajuns aproape paralel cu el evitandu-l, da? Nu am avut forta sa il depasesc in siguranta, am decis sa ma retrag, si nu m-a lasat. Ca a fost o reactie tampita din partea lui, sau ca asa a vrut, nu stiu. Tot ce stiu e ca s-a tirat cat de repede a putut. @alexmohora Ala cu dacia nu e de vina atunci ca m-a fortat ceva ce nu as fi facut in mod normal? Daca un pieton iti sare in fata si tu il eviti lovind alta masina cine e de vina? Pe cine injuri dupa? E vorba de moralitate, eu port vina legala. Si apropo daca esti in localitate prioritatea dai si daca vine cu 200 la ora, de asta se numeste sa te ASIGURI, estimand daca ai timp sau nu, neincomodand pe nimeni. Edited May 30, 2007 by Venom Link to comment
Bel_Ze-but Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 (edited) 100% deacord cu ticoRS. Explicatia era in felul urmator. Aveam 90-100, dacia mi-a taiat fatza fara sa se asigure, prima reactie a fost sa franez, am franat pana pe la 70-80, m-am asigurat si m-am bagat ca daca nu ma bagam ma suiam pe el. pana la 70-80 . Ok, dupa parerea ta, Venom, soferul papucului (ca nu a dat prioritate) si cel al Audiului (ca nu si-a ales culoarea potrivita la masina si mergea cu luminile stinse) au gresit. Foarte bine. Dar tu nu ? 1. daca aveai viteza legala ( plus cei 10 km/h acceptati sau chiar 30 ... ) nu era nevoie sa mai franezi pana la 70-80 pt. ca deja ai fi avut (sub) aceasta viteza, deci nu mai erai obligat sa-l eviti si sa-ti risti viata. 2. Din acelasi motiv (al vitezei) si pt. ca nu ai avut timp suficient sa te asiguri ( ca doar erai atent "sa nu te urci" pe cel cu dacia nu ai putut observa Audiul. 3. Chiar in conditiile in care, clar, papucul nu ti-a acordat prioritate, alegerea cea mai desteapta era sa franezi in spatele lui chiar cu riscul de a-l lovi usor in fund, pt. ca ocolirea in graba putea sa te implice intr-o coliziune unde vitezele s-ar fi adunat (80 in accelerare plus 60,80 (?) cam cat fac ?) si nu scazut ("70-80" minus "70-80" egal maxim 10...). Riscul e mult, mult mai mic . (am fost in dreapta intr-o masina in care soferul, pt. ca nu a vazut la timp frana celui din fata, a ales sa-l ocoleasca pe contrasens, izbindu-ne frontal -la vreo 20km/h, dupa franare - cu un auto care venea din fata! Proasta decizie ! colegul si-a rupt sternul de volan, eu m-am lovit cu capul de tavan, desi aveam centura masina a fost proiectata dupa primul impact cu spatele in sant ) Mai mult, atunci n-ai fi fost tu vinovat ci cel cu papucu, ca nu ti-a dat prioritate. Asa ca nu treceai prin aceleasi emotii, aveai pe cine sa-ti descarci nervii (ala nu mai putea fugi), iti reparai masina pe asiguarea lui, nu-ti adunai puncte, si scapai de inchisoare sau moarte (la o adica...). Si de fapt nu pot crede ca daca continuai sa franezi, ai fi fost in real pericol sa intri chiar in el (nu iese la calcul... daca ce zici tu e corect : el deja 70 tu care deja franasesi de la 90-100 la 70-80...el in accelerare, tu in franare...sigur nu intrai in el, insa nu ai calculat ca el va continua sa accelereze fara sa se simta vinovat de manevra periculoasa pe care a facut-o. Doar ca ramaneai cu revolta interioara ca l-ai lasat pe vinovatul cu dacia nepedepsit (prin depasire) pt. faptul ca a avut tupeul sa-ti ia fata si te-a incetinit cu 5-10 secunde plus o uzura a franelor in plus (!) Nu-l scuz pe papucar, insa daca ar fi prezentat el situatia, probabil ca ar fi fost ceva de genu " m-am asigurat (cum ai facut tu ulterior , la depasire ), nu venea nimic, am intrat, am avut timp sa accelerez pana la 60 la ora (poate chiar am depasit, dle politist, recunosc ,cu vreo 10 km si aveam chiar 70) cand un nebun cu Tico care cred ca venea cu peste 100 in localitate, m-a clacsonat, a franat, apoi a acelerat din nou, s-a angajat in depasire, eu am franat sa-l las sa treaca dar a franat si el si nu l-am mai vazut...Nu stiam ca s-a lovit de cel cu Audi, am crezut ca impactul a fost evitat, pt. ca Audiul deja oprise. In plus ma grabeam ca sotia e in spital..." Merge ? Pe cel cu Audi nu cred ca trebuie sa-l mai scuz pentru faruri pt. ca numai ce plecase(hihi) si era in localitate (deci neobligat sa le aprinda...) Multumeste ca ai scapat ieftin, si condu mai prudent, chiar daca nu ai fost tu principalul vinovat. Pe lumea ailalta nu cred ca te va incazi ca n-ai murit din vina ta ci a altuia... Edited May 31, 2007 by Bel_Ze-but Link to comment
alexmohora Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 "Aveam 90-100, dacia mi-a taiat fatza fara sa se asigure, prima reactie a fost sa franez, am franat pana pe la 70-80, m-am asigurat si m-am bagat ca daca nu ma bagam ma suiam pe el. pana la 70-80 o dacie papuc accelereaza foarte repede mai ales daca e goala. Si cum toti cu tico stiu, acceleratia in trapta a 4-a e de toata jena, mai ales ca eram si 4 in masina(mergeam la revelion)." Eu nu am fost acolo să ştiu cum s-a întâmplat dar pe baza a ce zici tu nu pot să înţeleg situaţia cu ”mi-a tăiat faţa”. Ce înţelegi tu prin noţiunea asta? Pentru că dacă ăla avea deja 70-80 când ţi-a tăiat faţa venind dintr-o stradă laterală: deci face la dreapta tăindu-ţi faţa şi are 80km/h sau cum? Vino cu nişte precizări să înţeleg şi eu: 1. De unde venea ăla cu papucul şi la ce distanţă erai de el când a intrat pe banda ta? Viteza la tine înţeleg că era în jur de 100km/h 2. Venind lansat cu 100km/h de ce nu l-ai depăşit din prima şi ai frânat? Veneau maşini de pe contrasens nu ai avut timp să te asiguri? 3. De ce nu l-ai văzut pe ăla cu Audi-ul? Link to comment
yir Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Intr-un astfel de caz, daca as fi circulat cu viteza aceea in localitate si as fi vazut "nebunu" cu papucu ca se pregateste sa intre as fi franat pentru orice eventualitate inainte sa intre pe banda pe care merg eu pana la o viteza mai sigura in acea situatie si NU m-as fi bazat pe faptul ca nu se baga... Link to comment
Elfu Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Eu am in continuare dubii cu taiatul fetei. Referitor la ce zicea Venom ca daca unul vine cu 200... In mod normal eu nu am cum sa anticipez viteza de rulare a unei masini aflate la oarecare distanta de mine. Fiind in localitate, daca am masina la ceva mai mult de 100 de metrii de locul de unde sunt eu sa fii sigur ca ma bag si nu are decat sa intre in curul meu. La o expertiza a franelor vinovat s-ar putea sa fie cel cu 200, nu cel care a intrat in banda. Tu nu vei putea demonstra ca eu ti-am taiat fata si ca eu nu rulam de fapt linistit cu 50 si ca tu nu m-ai vazut. Daca tot incerci sa ne demonstrezi ceva scris in codul rutier, macar incearca sa il respecti. De unde pot sa stiu eu ca un nebun ruleaza cu 200 in localitate? Hai ca asta deja e un exemplu extrem si nu are sens sa-l dezbatem mai pe larg. Link to comment
alexmohora Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Night Elf ”In mod normal eu nu am cum sa anticipez viteza de rulare a unei masini aflate la oarecare distanta de mine.” Este foarte naşpa, părerea mea e să nu te mai urci la volan. Eşti obligat să estimezi viteza de deplasare a unei maşini iar experienţa te învaţă să o faci cât mai ”aproape de adevăr”. Când depăşeşti tu nu estimezi dacă ai timp în funcţie de distanţa şi viteza celui de pe contrasens? Când frânezi din timp tu nu estimezi viteza mai mică a celui din faţa ta? Nu cred că te bazezi numai pe distanţă şi pe tâmpeniile cu codul rutier de genul ”dacă sunt în localitate atunci trebuie să nu aibă mai mult de 60 - 80km/h” aşa că la 100m e safe. Dacă e aşa mai bine schimbă-ţi comportamentul Link to comment
closchkutza Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Eu nu pot pricepe altceva: Daca a zis ca avea vizibilitate 10km, de ce n-a vazut AUDI venind? Link to comment
EM!L Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Nu cred ca pe aici sunt numai soferi perfecti,se putea intampla oricui, in conditii mai mult sau mai putin asemanatoare, asa ca hai sa invatam ceva din gresela omului si nu sa il criticam! "> Link to comment
Elfu Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 (edited) Alexmohora cand privesti in fata anticipezi viteza celuilalt si in functie de cat ai in bord si in cat timp iti accelereaza masina si de cat de repede se miocsoreaza distanta dintre tine si cel de pe contrasens lunad putin in calcul si ce masina depasesti si tinand cont ca poti da de un taran care accelereaza cand il depasesti, iei decizia sa te bagi sau nu. In retrovizoare, recunosc nu pot sa anticipez la fix viteza celuilalt (stii de obicei oglinzile fac abiectele sa para mai mici de cat sunt). Nu sunt oracol. Daca vad pe unul ca vine ceva mai tare si totusi e o distanta maricica intre noi, ma bag si-i dau talpa. In maxim 11 secunde am 100 pe bord. La 200 la ora poate in momentul in care tu te-ai asigurat respectivul nici nu se vede (e o curba prin zona, etc) Am zis, este deja un caz extrem. Stai linistit cu urcatul la volan, sunt cateva sute de mii de km la bord (am sarit de 400k) pe Romania si Europa. Din fericire am avut un accident urat in primii 2 ani de permis cand eram un pusti basit cu fite si figuri de schumacher si de atunci siguranta e pe primul plan la mine. A fost o lectie pe care am invatat-o din pacate pe pielea mea. De atunci sa tot fie 8 ani de permis fara niciun accident din vina mea, doar mici tamponari (cam 4 la numar) pe Bucuresti cu taximetristii. Daca vrei iti dau cate exemple vrei ca unul care vine cu 200 nu ai cum sa-i anticipezi viteza sau sa-l vezi la timp. Din fericire asemenea specimene sunt rare si de obicei nu apuca pensia. Edited May 31, 2007 by Night Elf Link to comment
Venom Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 (edited) Mai eu stiu o chestie. Daca vrei sa te bagi pe E70 te asiguri mai mult timp decat in oras. A iesit de pe un drum de tara cu vreo 30 la ora deja, eu ma gandeam ca franeaza si cand colo a accelerat. Apropo viteza legala marcata acolo era(si probabil inca este) 70 la ora deci nu eram mult peste, dar tot nu mergeam legal. Politaiul a masurat urmele pe asfalt, el a zis 30 de metri, eu am zis 25(ochiometric amandoi, eu incercam sa nu mai reduc din viteza de deplasare ) Nu am idee care e puterea de oprire la tico de la 100 la 0 dar daca gasiti sa-mi spuneti si mie, asa aflam si de la ce viteza am franat. âIn mod normal eu nu am cum sa anticipez viteza de rulare a unei masini aflate la oarecare distanta de mine.â Sper ca glumesti. Am zis 200 ca extrema, ca te asiguri pentru viata ta, nu pentru a celui care da in tine. E vital sa te asiguri. Si daca nu stii sa apreciezi stai locului pana trece lumea nu te bagi ca berbecul. "Chiar in conditiile in care, clar, papucul nu ti-a acordat prioritate, alegerea cea mai desteapta era sa franezi in spatele lui chiar cu riscul de a-l lovi usor in fund, " DA, sa stii ca acum daca ma gandesc asa as fi facut, sper sa nu fii vreodata in postura de a te decide in 2 secunde ca a face accident e mai usor decat sa eviti. Chiar sper ca tu sa ai instincul asta. Si ce daca il loveam in fund? Tot eu eram de vina. Dar daca prostu se speria de izbitura si intra el pe contrasens? La asta te-ai gandit? E usor sa iti dai cu presupusul cand gandesti logic cum ar fi fost, adevarul fiind ca nu e nimic logic, e vorba de instinct de conservare. "sigur nu intrai in el, insa nu ai calculat ca el va continua sa accelereze fara sa se simta vinovat de manevra periculoasa pe care a facut-o. Doar ca ramaneai cu revolta interioara ca l-ai lasat pe vinovatul cu dacia nepedepsit (prin depasire) pt. faptul ca a avut tupeul sa-ti ia fata si te-a incetinit cu 5-10 secunde plus o uzura a franelor in plus " Ironic... Banuiesc ca nu iti dai seama ca odata ajuns in paralel cu el am trantit frana la maxim si m-am dus scartaind pana ce am dat in audi nu? Si dacia scartaia in paralel cu mine! Nu l-am depasit din prima pentru ca m-am speriat de el cum ar face oricine, prima reactie e sa franezi nu sa accelerezi. Sigur daca as fi accelerat nu s-ar mai fi intamplat nimic. Asta a fost reactia mea initiala. my bad. Nu am vazut Audi din cauza culorii care era FOARTE asemanatoare cu asfaltul(verde petrol), si nu avea farurile aprinse. Nu mai speculati, nu era obligatoriu sa le tina aprinse in 2005, era o chestie pe care eu o faceam de cand am carnet si as fi vrut sa o faca toti. Acum banuiesc ca este obligatoriu pe E70 sa fie aprinse non stop, dar nu stiu sigur(eu oricum le tin 100%) Dintre toti cel cu audi nu a avut nici o vina, eu aveam peste viteza legala, dacia nu a facut stopul/nu a dat prioritate/a accelerat fiind depasit. Edited May 31, 2007 by Venom Link to comment
Elfu Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 (edited) E obligatoriu sa tii farurile aprinse pe extraurban (nu sunt sigur daca si pe drumuri nationale sau judetene), in localitati nu este obligatoriu. Eu le tin tot timpul aprinse de cand am luat masina din comoditate. Se aprind cand bag cheia, se sting cand scot cheia din contact. Nu stau sa mai dau in manete. P.S. Primul lucru pe care l-am facut cand am luat masina m-am dus pe o strada necirculata si i-am tras cateva frane la viteze diferite, ca sa stiu pe ce ma bazez. Intre timp franele au devenit mai agresive ca atunci masina era noua. Edited June 1, 2007 by Night Elf Link to comment
Razv Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 (edited) stiai ca in primii km nu ai voie sa bruschezi franele nu ?( decat in situatii de urgenta )... E o chestie de rodaj ca sa nu te trezesti cu discurile ovalizate dupa.. E obligatoriu sa ai farurile aprinse in afara localitatii... Referitor la topic fiecare dintre noi mai are momente de agresivitate ... de inconstienta ne dam seama dupa ce'am facut ... Edited June 1, 2007 by Razv Link to comment
Elfu Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 (edited) Dap, stiam, dar voiam sa le rodez mai repede. Lasa ca n-au nimic ca sunt ventilate discurile pe fata si oricum lichidul de frana nu intentionez sa-l tin mai mult de 2 ani. Placutele chiar nu conteaza daca le schimb mai devreme cu 1000 de km sau mai tarziu avand in vedere ca nu sunt scumpe. Mi s-a parut mai important sa-mi cunosc masina decat sa o menajez. Ultimul off-topic pe aici. Referitor la agresivitate, cat as fi de calm la volan, uneori in traficul infernal din capitala cand vad pe cate unul mai nesimtit recunosc devin agresiv si-l trimit la plimbare in banda lui, in bordura sau unde vrea el. Am o placere nebuna sa-i oftic pe posesorii de logane tunate in special si soferii de taxiuri cu eleroane care se cred jmecheri. Masina pentru mine reprezinta doar un fier cu care imi fac treaba si atata timp cat nu-mi pun viata in pericol (vorbesc de viteze mici) pentru dobitoci nu calc frana (in special la taximetristi care nu acorda prioritate). Exemplu concret cele 4 tamponari avute in ultimii 8 ani de permis, toate cu taximetristi nesimtiti si avarii minore la masina. Astia de la Chevrolet sa lauda ca masina nu pateste nimic la impact de pana la 8 km/h. Pot confirma asta. Am infundat 2 usi pana acum cu spoilerul fata. Edited June 1, 2007 by Night Elf Link to comment
Amentys Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 pentru dobitoci nu calc frana (in special la taximetristi care nu acorda prioritate). Exemplu concret cele 4 tamponari avute in ultimii 8 ani de permis, toate cu taximetristi nesimtiti si avarii minore la masina. Astia de la Chevrolet sa lauda ca masina nu pateste nimic la impact de pana la 8 km/h. Pot confirma asta. Am infundat 2 usi pana acum cu spoilerul fata. Asta, dupa parerea mea, inseamna agresivitate la volan. E drept ca multi taximetristi sunt nesimtiti, si e drept ca ii mai "sperii" si eu uneori apasand frana in ultimul moment, pana sa ne vedem reciproc "albul ochilor", dar nu cred ca merita sa pierzi timpul pe la politie si prin service-uri, doar pentru a-i demonstra ceva unui dobitoc, care, la 2 strazi distanta, va face la fel. Ca sa nu mai vorbim ca esti printre putinii (banuiesc) care si-ar lovi masina intentionat. Link to comment
hawkeye Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 Ca sa nu mai vorbim ca esti printre putinii (banuiesc) care si-ar lovi masina intentionat. Nu paria pe asta. Daca nu ar fi vorba de ore pierdute la politie sa vezi cate suv-uri/masini mari cu bullbar ar merge fara frica pe strazile prioritare prin/peste taximetristi. Link to comment
Elfu Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 Asta, dupa parerea mea, inseamna agresivitate la volan. E drept ca multi taximetristi sunt nesimtiti, si e drept ca ii mai "sperii" si eu uneori apasand frana in ultimul moment, pana sa ne vedem reciproc "albul ochilor", dar nu cred ca merita sa pierzi timpul pe la politie si prin service-uri, doar pentru a-i demonstra ceva unui dobitoc, care, la 2 strazi distanta, va face la fel. Ca sa nu mai vorbim ca esti printre putinii (banuiesc) care si-ar lovi masina intentionat. Nu fac asta foarte des, decat daca tipul e super nesimtit si chiar ma scoate din sarite, toti ne grabim uneori numai ca unii cred ca au strada lor si nu tin cont de semnele rutiere. Masina nu pateste nimic la impact mic. De obicei daca i-o dai in usa nimeresti in bendoul lateral. Imediat dupa asta scoti telefonul si tragi 3-4 poze cu pozitia masinilor si eventual semnele rutiere din zona. iti garantez ca se roaga de tine soferul de taxi sa nu mergi la politie mai ales daca nu ai nimic la masina, ca isi pierde permisul. Asa pleaca cu o portiera infundata si cu o lectie ca sa nu mai fie nesimtit. Link to comment
EM!L Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 Oricare ar fi situatia nu cred ca se merita asemenea manifestari extreme! E de ajuns un claxon mai prelungit si urari de "bine". Parerea mea! Oricum unii nu se vindeca orice le-ai face, asa ca mai bine nu-ti zgarii masina inutil! Link to comment
Satori Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 Ma parasc singur. Nu a fost agresivitate ci o greseala ce putea/poate fii categorisita ca inconstienta. Mergeam inspre Craiova, dinspre Pitesti. Eram prima masina in spatele unui TIR, cate o banda pe fiecare sens. In spatele meu mai erau vreo 4-5 masini. M-am asigurat din spate, am iesit putin de dupa TIR si am vazut ca era liber cam 1 km in fata, puteam sa depasesc. Am iesit putin in stanga, m-am mai uitat inca o data in spate si am vazut o Octavia ce venea in depasire, dar am zis ca pot sa ma bag. Nu o vazusem prima oara pentru ca era un ML in spate si nu prea vedeam de el. De unde depasire , eram in a V-a la 90kmh (uitasem sa schimb in momentul in care m-am poticnit in spatele tirului) asa ca ioc zvac. Il vedeam pe ala cu Octavia cum se apropie asa ca ma bag la loc rusinat. Octavia trece pe langa mine si ma gandesc ca "gata, fraiere, poti sa te bagi" si sa ii dau gaz. Si ma bag... Supriza! In fata mea, la cam 200-300m apare un motociclist. Schimba disperat faza lunga - faza scurta si se daduse pe marginea drumului, atat cat putea. Intre timp, eu schimbasem a III-a ca sa imi spal rusinea, asa ca ma bagasem sanatos in depasire. Cand l-am vazut motociclistul mi-a inghetat sangele in vine. As fi putut sa continui si sa ma bag in dreapta, in TIR, ar fi avut loc, dar l-as fi incomodat crunt si nu voiam sa risc deloc sa il vad infipt in capota mea sau pe jos, din cauza blocarii rotilor. Asa ca dau sa ma bag la loc. Buf, ML era exact in spatele meu si ma impingea. Cand a vazut ca vreau sa ma bag la loc, a inceput cu claxoane si flashuri. Imi este destul de clar ca nu vazuse motociclistul. Eu m-am bagat la loc, desi prin asta l-am fortat pe ala cu ML sa franeze si el serios. Eram pregatit sa risc creearea unei corcituri Mertzhevy, macar noi eram in cutie. Finalul e fericit. Motociclistul a trecut in claxoane pe langa noi, probabil injurand la greu. MLeu a trecut ca vantul pe langa mine si TIR incomodand nitel traficul ce venea din sens opus, dar ce mai conteaza, era nervos din cauza mea. Iar eu mi-am notat sa nu mai fac asta vreodata, sa ma asigur de fiecare data, poate prima oara nu am vazut foarte foarte bine. Link to comment
tolin Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 Bre, lipseste morala fabulei: cand "stationati" in spatele unui vehicul lent, retrogradati daca sunteti intr-o treapta peste 3. Link to comment
Elfu Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 Bine ca esti bine, asta e cel mai important lucru. Mie dupa E85, drumul mortii sau triunghiul bermudelor cum i se mai zice, tronsonul Pitesti-Craiova mi se pare cel mai periculos drum. Pe Craiova Pitesti sunt portiuni unde se alearga si cu 200km/h, asta ca sa nu mai zic ca pantele alea permit viteze destul de mari. Eu am mai zis, viteza mea de rulare pe drum european e 130 si la viteza aia ved pe cate unul venind din spate mancand pamantul de zici ca-i racheta. Cunosc drumul ala ca in palma si il fac de cel putin 2-3 ori pe luna. Mare atentie cand urcati pantele in zonele unde se formeaza 2 benzi. Daca ai tir pe banda 1 cand ajungi in varful pantei sa fii sigur ca te baga in contrasens in momentul in care i se ingusteaza banda. Acolo talpa la greu sa-l depasesti cat poti de repede cand vezi ca incepe sa se ingusteze sau daca nu reusesti sa-l depasesti si esti paralel cu tirul claxon cu incredere sa stie ca esti langa el si sa franeze din timp. De asemenea mare atentie cand urcati pe banda 2 ca sunt multi cretini care taie virajele. Link to comment
Miste_R Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 Apropo de TIR-uri.. http://www.autof1.ro/index/VIDEO__CIND_SOF..._CAMIOANE_.html Link to comment
Satori Posted June 2, 2007 Share Posted June 2, 2007 Bre, lipseste morala fabulei: cand "stationati" in spatele unui vehicul lent, retrogradati daca sunteti intr-o treapta peste 3. Asta e 1. Si 2 e sa ma asigur de fiecare data cand vreau sa depasesc. Asigurarea are termen de valabilitate foarte scurt. Night Elf, mie nu mi s-a intamplat ce spui tu, dar e adevarat ca am grija de TIRisti intr-un fel, nu-i oblig sa franeze in rampa. Link to comment
Venom Posted June 2, 2007 Share Posted June 2, 2007 Am un prieten care conduce cam agresiv, adica de fiecare data cand stau in dreapta am cel putin 4-5 emotii pe 30 de minute de mers. Are un stil foarte agresiv dar legal. Sa explic o faza care o face de multe ori, cand vede pe unu ca vrea sa i se bage in fata (ala are timp sa se bage) dar nu semnalizeaza, pretenu asta meu accelereaza rapid pana ajunge cu botul in dreptul usii spate aluia si claxoneaza. Celalalt se sperie ca nu l-a vazut. El zice ca face asta ca sa ii invete sa semnalizeze, dar eu tot ma *** pe mine de fiecare data. Si asta e doar un singur exemplu. A avut decat un singur accident, acum 3 ani a adormit la volan noaptea si s-a rasturnat, dar de atunci nici macar unu. Parerea mea.. conduce bine dar are si noroc cu galeata. Are oltcit. Link to comment
Zmeul cel rau Posted June 2, 2007 Share Posted June 2, 2007 Ceea ce face este ilegal daca cumva te intrebai. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now