dinoc Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 Cei de la service-ul Radacini Giurgiului (Bucuresti) - au test de amortizoare. Link to comment
Bobby Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Dupa cei 43.000 de km in care am tot alergat-o au incept sa ma supere amortizoarele si aud la roata din dreapta frecvent niste zgomote. Ma intereseaza doar atat. Le pot schimba pe garantie? Tine de garantie treaba asta, ca sa stiu daca bag mana la buzunar adanc sau merg pe mana lor? Cam cat e un amortizor ca pe www.autodaewoo.ro vazusem la 150 Ron. Aaa... si care sunt mai bune? Cele pe gaz sau cele pe ulei si de ce? Link to comment
Moshu Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 (edited) La mine le schimba pe garantie. Maine ma duc sa fac operatia. Cele pe care le dau jos sunt pe gaz, si pun pe ulei. Sunt ceva mai "moi". Astea pe gaz iti rup cocoasa in oras. In schimb afara sunt brici. Depinde unde te misti tu mai mult... Edited March 16, 2006 by Moshu Link to comment
mirmurm Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Stie cineva ceva de firma Kayaba (sau Kaiaba/Cayaba/Caiaba)? Ca mi-a venit si mie randul la schimbat amortizoarele si mi-au fost recomandate amortiozoarele pe gaz Mando, dar nenea "consultant piese auto" mi le-a recomandat pe cele de la firma asta. O fii bine, o fii rau? Multumesc anticipat Link to comment
Bobby Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Mi-a zis cineva sa pun MONROE pe gaz ca ar fi super bune... dar daca le schimba pe garantie atunci o sa puna presupun, tot din cele stock. Link to comment
Moshu Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Tommy said: Din fabrica ai avut pe gaz? 1.Da, asa mi-au zis. Ca-s pe gaz. Azi le-am schimbat in garantie cu originale Woo. Sper sa fiu multumit de ele. 2. Nu-ti pune nimeni Monroe in garantie. Si daca pui pe gaz, ai rupt-o-n fericire, mai ales prin Buc... Link to comment
asorin Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Mi-am pus amortizoare pe gaz Sachs la Cielo (deocamdata numai pe fata) si sunt multumit. Masina e mult mai stabila si mai placut de condus, nu troncane si e mai "legata". Sunt nerabdator sa le schimb si pe cele de pe spate! Link to comment
CT_ZDB Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Sorine, sa fi multumit de ele! Eu am ales Koni.. au costat destul de mult, dar au meritat. Si pe mine la un moment dat ma batea gandul la Sachs... dar am ales Koni pentru ca se pot regla (sunt gaz-ulei) si sunt foarte multumit de ele. Prin gropile Bucurestiului ma asteptam sa fie problematice la capitolul confort, dar nu am cu ele nici o problema.. si in plus.. este o liniste in masina... Link to comment
Ebogdan Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 (edited) Salut ! Am o mica nelamurire : 1. Rupt arcuri spate Cielo 2. Schimbat arcuri spate cu originale DAEWOO (heavy duty) 2. Schimbat amortizoare originale fata/spate cu Sachs Supertouring (ulei) Inainte de inlocuire testul de amortizoare pe stand reporta urmatoarele valori: FATA STANGA DREAPTA 59% 67% Eficienta SPATE STANGA DREAPTA 59% 49% Valori inregistrate cu amortizoarele originale, 7 ani, 81.200 drumurile din Romania. Dupa inlocuire in service autorizat Daewoo (297 RON doar manopera) testul de amortizoare arata astfel : FATA STANGA DREAPTA 54% 59% SPATE STANGA DREAPTA 46% 50%. Odata cu amortizoarele s-au schimbat si bucse amortizor , palieri amortizor, scaune superioare arc amortizor, set de bucse pentru amortizoarele spate, set de piulite, saibe si distantiere livrate in pachetul Sachs. Inainte de montare mecanicul sustine ca a facut amorsarea si ca ar putea fi o problema de depozitare ("nu trebuiesc depozitate decat in picioare altfel ...). Vi se par normale aceste rezultate ? Mult mai slab decat cele originale Edited May 3, 2006 by Ebogdan Link to comment
Relu Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Cred ca ar trebui sa faci testul in alt service S-ar putea sa mai ai si alte probleme in afara de amortizoare, fa o verificare mai amanuntita Link to comment
Ebogdan Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Ambele teste au fost facute in acelasi service pe acelasi stand odata cu amortizoarele fiind schimbat tot ceea ce tine de suspensie. Link to comment
Relu Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Am inteles ca ambele teste au fost facute in acelasi service, garantie pentru ele nu ai? daca ai ceea ce mi se pare absolut normal dute si le dai cu amortizoarele in cap poate sunt defecte din fabrica. Ai schimbat amortizoarele cu unele noi si sunt mai proaste decat cele vechi, faci un scandal mare si vezi ce iese doar ai dat o caruta de bani Link to comment
Ebogdan Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Da, am garantie (factura, certificat de garantie) 2 ani fara limita de km si deocamdata ma abtin sa spun de unde am luat amortizoare Sachs... mai astept 3 zile "sa se lase" (spuneau cei de service) dupa care o sa fac un nou test de amortizoare si urmeaza un drum la furnizor cu OPC ! Link to comment
Relu Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Faza cu "sa se lase" e poveste de adormit copii, in principiu dupa ce o sa dai de 10 ori in 10 cratere s-ar putea sa nu mai ai nimic (adica sa nu mai ai amortizoare) cel mai bine scandal + OPC si se rezolva BAFTA! Link to comment
scorpion Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Amortizoarele originale coreene sint facute sub licenta Boge si sint excelente,este recomandabila inlocuirea tot cu unele la fel ,chiar daca prin magazine gasesti tot felul de alte amortizoare.Chiar si cele romanesti de Bilstein nu sint rele.S-ar putea sa nu fie corect alese de cel de la care le-ai cumparat (montat).Oricum arcurile se mai pot rupe si din cauza ruginii de la ultima spira,acum noile arcuri au protectii acolo. Link to comment
Ebogdan Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Relu said: Faza cu "sa se lase" e poveste de adormit copii, in principiu dupa ce o sa dai de 10 ori in 10 cratere s-ar putea sa nu mai ai nimic (adica sa nu mai ai amortizoare) cel mai bine scandal + OPC si se rezolva BAFTA! Ce vrei sa spui prin "sa nu mai ai amortizoare" ????????!!!???? Link to comment
CT_ZDB Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Sa ne povestesti si noua ce si cum ai rezolvat.. cum au decurs lucrurile. Din punct de vedere al soferului cum este? Ti se pare mai barca masina decat inainte de a schimba amortizoarele? Noaptea, farurile bat in toate directiile (lumineaza traseul avioanelor) daca mergi pe un drum cu denivelari? Cred totusi ca sunt ceva probleme la testerul pentru amortizoare din acel service... Link to comment
nrares Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 (edited) Banuiesc ca locul de unde ai cumparat amortizoarele e acelasi cu cel de unde le-am luat eu. Nu stiu ce sa spun cu privire la problema ta, la mine e super OK cu SACHS-urile noi. Masina se aseaza frumos pe drum, la curbe e drept ca daca intru cu viteza mai mare se apleaca un pic dar mentine traiectoria. La gropi socul nu mai este atat de mare in caroserie. Inainte, la orice groapa simteam lovitura pana "in cerebel", acum parca orice groapa e mai "umana". Ori ai avut ghinion si ai prins un lot defect (ceea ce nu prea cred) ori e altceva la mijloc. Oricum, solutia cu OPC-ul e ultima la care trebuie sa apelezi, asta doar in cazul in care daca amortizoarele sunt defecte si cel de la care le-ai cumparat refuza sa le schimbe sau sa-ti returneze banii. Bafta. Edited May 5, 2006 by nrares Link to comment
Cumnatu Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Am si eu cateva nelamuriri. Ma streseaza rau ca Cielo este asa de barca. Ma gandesc sa pun niste amortizoare mai rigide ( desi pe de alta parte o sa afecteze incheieturile masinii si rinichii mei ). Nu vreau sa pun ceva super sport, scump si de fitze, ci doar cat sa fie mai putin aplecatoare in curbe. Sfaturi concrete ????? Link to comment
MISU Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Eu am schimbat la Espero 1.8 amortizoarele cele din fata cu unele pe gaz,marca ALKO nemtesti, pret 140 RON,mi s-au parut acceptabile la pret ,tinand cont ca cele originale coreene costa 116 RON si sunt pe ulei. Link to comment
ovi_jer Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 NCH foloseste functia .Aici se discuta de probleme tehnice si depistarea acestora. Despre tipuri si preturi la telescoape se discuta aici : http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=786 Link to comment
laur_gle Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 Salut . Am fost la munte si pe un drum forestier , am observat ca telescoapele imi "fasaie" la trecerea cu viteza fff mica prin gropi... destul de adinci . Mai mult, la cele mai adanci din ele , se auzea si un zdrancanit infundat ( un "clonc" ) pe fata . Nu ma ingrijoreaza fasaitul cit acel clonc. Pe drum asfaltat nu se aude . Am motive sa cred ca sint duse rau amortizoarele , sau cloncanitul vine de la altceva ( arc , tampon de cauciuc uzat sau altceva ) ? Am verifcat arcurile si nu sint rupte ! Zgomotul parca nu vine de la palier ci mai jos . Capetele de bara le-am schimbat acum aproape 2 luni .Masina are 70 500km. Multumesc anticipat de raspunsuri . Link to comment
Moshu Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 Fa un test la suspensii la service. E ieftin si iti da fisa de diagnostic. Link to comment
ovi_jer Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 Telescoapele "fasaie" in mod normal.Testele sant pentru a schimba telescoapele.Daca masina este in garantie iesi bine la teste si esti trimis la plimbare iar daca masina este veche chiar daca ai telescoape noi esti invitat sa le schimbi. Pentru zgomote verifica bucsile de la bieletele barii antiruliu. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now