Sorin7650 Posted November 28, 2005 Share Posted November 28, 2005 Salut! Am si eu o problema: cass-ul nu imi mai pornea decat daca puneam contactul si avea toate functiile resetate semn ca nu trecea curent prin el decat cand puneam contactul, am verificat firele din spatele lui si am sesizat ca pe firul galben cu 12V permanent nu mai era curent,ci doar pe cel cu rosu cu 12V pe contact si plus de asta nu imi mai merge nici becul din masina, acela interior de sus. Ce sa fac? a mai patit cineva chesti asta? Eu cred ca s-a intrerupt firul pe undeva...ar fi bine sa trag un fir direct de la baterie de pe borna + in locul lui? sau fac vreo prostie? Multumesc anticipat! Link to comment
AAdorjan Posted November 28, 2005 Share Posted November 28, 2005 Poate s-a bulit vreo siguranta... Link to comment
roberth Posted November 28, 2005 Share Posted November 28, 2005 Este cassul original sau a fost montat de altcineva ? Eu unul banuiesc ultima varianta si 99% ca s-a ars vreo siguranta ( cassul s-ar putea sa aiba una pe fir ). Treaba cu becul este cam ciudata... s-ar putea... ma rog, mai bine apelezi la un electrician auto sa iti verifice instalatia, pentru ca eu la inceputul anului era sa iau foc din cauza unei improvizatii ( ma rog, nu era improvizatie, dar nu folosise fire/izolator dimensionate ). Bafta ! Link to comment
Sorin7650 Posted November 28, 2005 Author Share Posted November 28, 2005 dap.. cass-ul l-am montat eu si nu este cel original,iar siguranbta cass-ului nu este arsa si am controlat si toate sigurantele de pe panou(acolo sub capota) si nu este nici una arsa, siguranta de pe fir nu am controlat-o si nici nu stiu sigur daca exista asa ceva,iar treaba cu becul de sus trebuie sa fie legata tot de asta... si inca ceva... garantia la partea electrica cred ca am pierdut-o atunci cand am montat alt cass...nu? Link to comment
ticolino Posted November 28, 2005 Share Posted November 28, 2005 cauta bine pe firele cass-ului, si eu am o siguranta pe-acolo. Link to comment
Steffyx Posted November 28, 2005 Share Posted November 28, 2005 Daca e model mai vechi, e posibil sa aiba pe fir, probabil intr-o cochilie neagra de plastic. Daca e de asta mai nou, are siguranta in locul unde se baga si mufa cu toate matele. Nu strica sa o verifici Nici nu iti trebuie aparat de masura sau stiu eu ce, o scoti si o inseriezi cu un bec, si vezi daca se aprinde. Bafta! Link to comment
Sorin7650 Posted November 28, 2005 Author Share Posted November 28, 2005 cd-playerul are siguranta in spate acolo unde se baga mufele,si amverificat-o! si daca ar fi asta arsa nu ar mai merge deloc... dar el merge doar cand e pus contactul...pentru ca am legat alimentarea la firul ala rosu cu 12V pe contact... dar eu nu stiu de ce nu merge firul galben cu 12V permanent si va intreb: .. e vreo problema daca trag un fir de la "+"-ul de la baterie si il leg la 12V permanent??....ca poate firul ala galben cu 12V permanent e intrerupt!!! Link to comment
roberth Posted November 28, 2005 Share Posted November 28, 2005 nu, nu are nimic daca tragi direct de la baterie, as zice chiar ca este mai bine, dar, la fel ar fi bine sa ii pui o siguranta serie, pentru orice eventualitate. "> Link to comment
paul_marines Posted November 28, 2005 Share Posted November 28, 2005 (edited) Conform codului culorilor la CD Player "firul galben" duce la acumulatorul de back-up (alimenteaza o mica memorie pentru posturi si alte optionale setate) si intr-adevar se monteaza pe circuitul permanent de la baterie pentru a incarca in permanenta acest acumulator. CDP nu functioneaza cu alimentarea din firul galben insa poti alimenta simultan pe cel rosu si cel galben din aceiasi sursa. Daca vrei sa verifici firul galben incearca cu un mili-Ampermetru numeric inseriat in circuit si trebuie sa obtii intre 6 - 10 mA. Succes si atentie!! Edited November 28, 2005 by safari hunter Link to comment
covrigma Posted November 28, 2005 Share Posted November 28, 2005 (edited) am citit in graba si nu stiu daca ai observat ca matizul are 2 blocuri de siguranta: unul sub capota si unul sub bord..eu la mine de la cass am avut problema cu o siguranta de la blocul de sub bord Edited November 28, 2005 by covrigma Link to comment
Mircea Posted November 28, 2005 Share Posted November 28, 2005 exact! Gaseste un pitic mic, sau un coreean si baga-l sub bord la cel de-al doilea tablou de sigurante. Acolo este buba. Putin probabil sa fie firul ars. Ceasul de bord merge? Link to comment
Sorin7650 Posted November 29, 2005 Author Share Posted November 29, 2005 Maitzul meu se prezinta in cea mai ieftina varianta...asa ca am "nevoie" de ceas de bord .... iar cu privire la blocul de sigurante de sub bord... nu l-am gasit?... unde este... k sa merg la sigur ca eu nu sunt prea pitic sa ma strecor pe sub bord...ziceti-mi pe unde e blocul asta de sigurante..? sub volan..sau in ce parte??? safari hunter: ai dreptate...nu imi retine posturile si setarile atunci cand scot contactul! Link to comment
florinbad Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Se afla sub volan, in partea stânga. Mircea s-a referit la faptul ca numai o persoana mai "micuta" poate umbla acolo deoarece locul este foarte stramt. Daca vrei sa te bagi chiar tu, deschide usa la maxim, ia o patura groasa (pentru a atenua durerea de sale), pune-o pe prag, te intinzi pe spate, îti lasi picioarele si popoul afara din masina si cu ce ti-a mai ramas din corp si cu ajutorul Domnului o sa reusesti s-o vezi! Iti mai trebuie si o lanterna micuta. Bafta! Link to comment
Sorin7650 Posted November 29, 2005 Author Share Posted November 29, 2005 mersy pt info.. maine am sa incerc ce mi-ati zis..si daca nu e nici o siguranta arsa.. voi trage un + de la baterie direct si va zic ce isprava am facut ..poate ma laud maine cu un matiz carbonizat... Doamne Fereste! Link to comment
paul_marines Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 (edited) Mai buna decat o siguranta insa nu-i tine locul este o dioda de protectie care poate fi si una redresoare cu carcasa de plastic. Astfel vei evita scurt-circuitele si ai si protectia CDP-ului daca legi firele invers. Edited November 29, 2005 by safari hunter Link to comment
mdascalu Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 (edited) Aici e siguranta pentru casetofon F6 10A - Audio, F 11 - 10 A (audio, Room Lamp) Siguranta2.bmp Edited December 8, 2005 by mdascalu Link to comment
Abram Burel Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 (edited) S-ar putea sa fie tardiv (adica sa se fi rezolvat problema), dar daca nu poate este util de spus ca foarte probabil sa fie vorba de F10 (10A) aflata in imediata vecinatate a lui F11 indicata de mdascalu. Ea e responsabila si de audio "permanent" si de plafoniera. Edited December 8, 2005 by Abram Burel Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now