kristi Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 S-a intamplat intr-o dimineatza... dupa ce am scos masina din garaj m-am intors pana in casa pt ca uitasem ceva .. la intoarcere am pornit si masina si a inceput masina sa se zgaltaie, motorul scotea un sunet anormal ca un diesel de vreo 20 ani si schimbatoru trepida in ritm cu motorul. M-am uitat la motor am crezut ca vrea sa iasa de sub capota ... pe teava ieseau tot jeturi de fum ca si cum ar fi ceva infundat...nu pot sa-mi explic ce s-a intamplat ... masina a stat in garaj unde sunt peste 10 grade deci nu avea ce sa inghete... se aprinse si acel bec care sugereaza defectiune la motor... oricum dupa vreo 10 min si cateva porniri repetate si-a revenit si mi-am putut vedea de drum. S-a mai intalnit cineva cu acest fenomen?? Un prieten a patit la fel cu un clio la semafor si nici el nu stie care e problema... ma gandesc ca e de la benzina (eu folosesc numai MOL 98... la fel si prietenul cu clio) Link to comment
Satori Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Vezi aici. Ai acelasi motor. http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=1976 Link to comment
kristi Posted November 29, 2005 Author Share Posted November 29, 2005 mersi satori! desi nici cei de acolo nu i-au dat de cap eu cred ca benzina din romania e de vina. am bagat omv 95 acum si a mers bine... voi baga numai omv 100 ca nu e mare diferenta de pret de la mol98 la omv100 si la prima ocazie cand mai patesc o duc in service oricum se apropie revizia Link to comment
Satori Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Check Engine s-a aprins? De cand ai masina? Link to comment
kristi Posted November 29, 2005 Author Share Posted November 29, 2005 da, cat timp s-a zguduit era aprins si "engine check" apoi totul a revenit la normal... masina are 3500 km si 10 luni Link to comment
lauamd Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Automobilele mai noi sunt dotate cu o vană de recirculare a gazelor de evacuare. Este posibil ca această vană să fi rămas deschisă iar o cantitate de gaze mai mare să fi pătruns în admisie ducând la funcţionare necorespunzătoare. Este cel mai sigur fapt. O altă soluţie foarte rar intâlnită (aproape imposibilă este alinierea segmenţilor dar asta nu cred. Link to comment
Satori Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Dap, EGR se pare ca a fost de vina si in cazul lui vb. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now