matizdepitesti Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Nu se intelege mare lucru din clip, plus, viteza creste constant, abia se observa debraierile, probabil o fi modelul pe cutie automata. Dar raman la ideea ca cifrele aratate acolo inseamna altceva, altfel la 14% mai bine ramaneam pe dacie ) Link to comment
augustinionut Posted July 2, 2012 Share Posted July 2, 2012 Mda, 14% in accelerare...mai bine ramaneai pe dacie Link to comment
maseluta Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 am facut ieri traseul bucuresti,pitesti,campulung,bran,si intors pe dn1.pe autostrada am mers cap coada cat a tinut motorul,respectiv 157 pe bord(147 pe gps).pe serpentine am tras de ea la limita aderentei,iar la intors pe dn1 m-am limitat la 120 pe bord acolo unde aveam voie.mi-a iesit un consum de 6,7 si am avut aerul conditionat pornit cam jumatate din drum.in oras in regim de livrari pizza consumul e undeva in jur de 8,5. ce am observat de curand este faptul ca atunci cand sa racorit afara ,motorul tragea mai bine si consumul a scazut la 7,8 in oras. Link to comment
augustinionut Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Nu comentez, nu e al meu Link to comment
andreis Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 Matiz Euro 4, 15500 km, Cluj - Sibiu sau retur cu medie de 65 km\h, consum 4.2/100 km. In oras (Sibiu) 6.5/100 km. Link to comment
andreis Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Si tot eu. Cluj -> Sibiu -> Paltinis -> Sibiu -> Cluj, 2 persoane si o fata subtirica + bagaje 5.3%. Cluj -> Sibiu, singur in masina, bagaje putine, 5.02% Link to comment
bikerkes Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 Salutare tuturor Unde in Bucuresti pot face o diagnoz la motor pentru Matiz , eventual si un pret estimatiz . {Vreau sa verific compresia ,injectoarele (daca sunt ok), si daca este posibil si o reglare a amestecului aer/benzina }. Multumesc ! Link to comment
florinellll Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 Am inteles. Nu-mi zisese nimeni pana acum cat de rau e sa cobori pe liber. Asa ca-mi cer scuze de ineptia pe care-am spus-o, dar pana la urma asta e scopul forumului, sa aflam cat mai multe de la altii care stiu. Prin urmare, multumesc de sfaturi, n-o sa mai cobor pe liber. Respectul meu. Ce ti-a zis instructorul acela de la 'Scoala de trecut examenul de obtinere a carnetului de sofer' relativ la maneta dintre scaunele din fata? El nu a facut scoala de soferi in Romania, a facut-o la Pitesti!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment
bury_aurel Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 Salutare tuturor ! Vad ca nu s-a mai discutat demult pe acest forum despre consumul mare al matizului. Pt cei interesati, va spun ca la mine s-a rezolvat problema schimband motorasul de relanti ( YAC-ul ). Ajunsesem sa am un consum de 10%,motorul era turat la relanti,pornea turata tot timpul. Am schimbat YAC-ul cand nu a mai funtionat deloc,asa am descoperit ca de la el era problema . 1 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now