florin 36 Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 fratilor sa nu va schimbati bucsele la cielo ca dati de dracu face mai rau ca anainte,o sa cumparati tot tacamul dupa aia Link to comment
emt Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 Salutare Trebuie sa-mi schimb amortizoarele pe spate si am gasit la mag. UNIX amortizoare KYB (shock absorber PREMIUM) la 119 RON (ar fi la oferta). Cele originale (cica) la alt magazin sunt 120 RON. Parca as fi tentat sa iau KYB insa am auzit multe discutii cum ca cele mai indicate pt Cielo sunt cele originale care sunt mai mari in diametru si deci mai "zdravene". Ambele modele sunt pe ulei. Ceva sugestii, pareri pro si contra? Va multumesc Link to comment
ing3r Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 Din moment ce eu mi-am luat pt a mea originale GM si nu m-au tinut nici macar 10 mii de km...Eu ti-as recomanda Sachs sau chiar KYB. Ba chiar si LIP pe gaz, acestea le am eu pe spate . Link to comment
madkat Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 Originalele masinii mele au fost BOGE - au tinut 70 si ceva de mii de km si inca mai mergeau. Am deja pe spate de 10k km amortizoare KYB - si se tin ca in prima zi. Link to comment
ing3r Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 Doar ca exemplu (stiu ca nu e Cielo, e Espero, dar e cam aceeasi suspensie...) : Sapt trecuta i-am inlocuit amortizoarele fata fratelui meu , la un Espero, si am ramas stupefiat: cel mai probabil erau cele originale, din fabrica, la exterior erau aproape neatinse, curate , ca noi...Cand le-am scos din fuzeta am crezut ca sunt noi ). Masina in bord arata 120 mii km, eu zic ca are mai mult. Ale mele amortizoare cumparate GM cica, n-au ajuns la 10 mii si K.O. Link to comment
banzay Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 (edited) Eu inca merg cu cele originale pe fata. 115k km si inca se tine bine. Cand ma las pe masina nu are joc si nici nu bat Edited May 9, 2010 by banzay Link to comment
emt Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Ieri am fost la mag. si am cumparat KYB la 119 RON. Mai aveau UNIX la 75, MONROE la 125 si SACHS la 130 insa si ei mi-au recomandat KYB. Si apropo de MONROE (am uitat sa mentionez in postul anterior ca din astea am pe masina, montate cam de 25.000 km si sunt varza dupa cum bine zicea LAO mai la inceputul topicului) parerea celor de la magazin e ca "nu se merita sa dai banii pe MONROE". Astept sa le montez si voi reveni cu impresii. "> Link to comment
Englishman Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Pe Cielo am Monroe integral. Dupa 30.000 km inca se prezinta perfect. Deci nu sunt valabile prejudecatile astea. Link to comment
argon Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 (edited) Ce Sachs erau alea la 130 ron pe spate, Supertouring? Eu am luat Advantage gaz bitubulare cu 250 ron(bucata) si nu regret nici o secunda. Pe fata au fost 200 ron bucata. Edited May 28, 2010 by argon Link to comment
raduflavius Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 Stie cineva unde as putea gasi inaltatoare pt cielo si cat ar costa, am schimbat arcurile si masina este in continuare lasata de spate(am in portbagaj butelie gpl) Multumesc Link to comment
argon Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 Nu ai putea gasi, ca nu e taraba de Dacie de dus cartofi in piata, iti trebuie arcuri heavy duty pentru ceea ce vrei. Link to comment
ZDN Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 (edited) argon. M-am gandit find si ulei si gaz,sa nu fie frectie la piciorul de lemn,nici dure ,nici moi, diferenta de pret nu e mare intre Advantage si Super Touring,la tine cum se comporta ? Si arcuri,sa iau GM originale,ori ta-technix par bune,ma refer la garda la sol,nu stiu daca merg cu sachs Advantage ,sau sa iau tot kitu amortizoare si arcuri sport. Edited March 15, 2011 by ZDN Link to comment
argon Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 (edited) Amortizoare pe gaz nu exista la masini, unde toate sunt cu ulei sau ulei+gaz,doar pe gaz o sa intalnesti eventual la camioane. La mine Sachs se comporta foarte bine, cu arcuri stock, daca vrei arcuri sport, pui si amortizoare corespunzatoare, care au tija mai scurta. Dar cu arcuri sport iti adio de la confort, iti rupi spatele pe drumurile noastre, tu stii ce vrei de la masina. Edited March 15, 2011 by argon Link to comment
ZDN Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 Intrebam si eu de sport )"> ,am auzit/citit,Gaz si toata ziua gaz,e gresit spus in acest fel.. Merci de lamuriri .In aceasta situatie,merg pe sachs Advantage,doar ce am citit niste rewiev-uri,sunt bune. Link to comment
argon Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 Best money can buy. Cand le-am luat eu singurele mai scumpe(cam dublu adica) erau ceva Kayaba cu rozeta in varf , reglabile pe duritate. Link to comment
ZDN Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Kayaba normale parca sunt mai ieftine decat sachs,Kayaba sunt mai scumpe, doar pentru ca sunt reglabile pe duritate,pe opel parca sau pus din fabrica Kayaba,sachs la 250 lei buc respectiv 200 lei buc ,sunt de calitate,nu petarde precum cele cheap . Link to comment
argon Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 (edited) Da, kayaba simple(fara reglaj) erau mai ieftine decat Sachs, si nu cred ca-s proaste. Se gasesc si 'Gabriel' la 60 ron bucata, sau Parts Mall la 100 ron bucata, ambele sunt niste petarde. Edited March 16, 2011 by argon Link to comment
ZDN Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Corect! Am scris eu gresit ,am uitat punctu,kayaba nu sunt proaste,doar sunt oem pe opel. Petarde precum Gabriel, trebuie sa iei 8 bucati, sunt de unica folosinta. Link to comment
argon Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Nu-i o solutie, e ceva de munca pe fata sa schimbi amortizoarele, de preferat sa fie cat mai rar. Link to comment
thunder Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 (edited) Ce ziceti de Kayaba Premium ulei(cutie albastra), spate, la 131.99 lei? Distribuitor este o firma serioasa(cred eu). Asta e link-ul... http://www.unixauto...60&cMegnNr=2899 Ar face treaba buna la Cielo cu arcuri HD si GPL? Sau sa aleg pe cele cu 201 lei pe gas? Mentionez ca nu vreau caruta... Edited March 28, 2011 by thunder Link to comment
argon Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 (edited) Daca dispui de banii de diferenta ia cu gaz, sunt mai eficiente, asta nu inseamna mai tari adica masina caruta, ci filtreaza mai bine denivelarile. Mai tari inseamna uleiul mai gros, ca toate sunt pe ulei, dar cele denumite 'pe gaz' sunt usor diferite, uleiul din ele nu spumeaza si isi face treaba mai eficient. Edited March 28, 2011 by argon Link to comment
raduflavius Posted May 18, 2011 Share Posted May 18, 2011 Gata am rezolvat prbl cu garda la sol prea joasa . Am cumparat arcuri spate pt greutate 140 LEI BUC , arcuri fata 90 lei buc. amortizoare fata Gabriel 130 amandoua , amortizoare spate kyb 160 amandoua. Pe spate le-am schimbat singur. nu este mare lucru ( aveti grije la suruburi ca daca sunt vechi se pot rupe si te chinui foarte tare apoi) Pe fata am fost la service manopera 150 ron. Total 900 ron . Sunt foarte multumit de rezultat , pot merge linistit 4 oameni cu portbagaju plin fara frica . Link to comment
plopy Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 (edited) are cineva vreo parere in legatura cu un kit de suspensie sport reglabile pe duritate si inaltime de aici www.tatechnix.ro se merita, sa cumpar de vectra a,,,pentru cielo????la pretul de 240euro tot kitul http://www.tatechnix...nsii%20Fixe&s=0 Edited June 28, 2011 by plopy Link to comment
CFL Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 Montat astazi amortizoarele spate Boge ulei.Am aflat intre timp ca daewoo si opel monteaza tot Boge din fabrica.Si pentru ca am vazut pe un site ca exista un anume kit protectie amortizor la vreo 50 lei,am decis pentru cele de spate sa--mi confectionez singur asa ceva din doua burdufe caseta dacia(2x5 lei). "> Link to comment
alleks Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 (edited) Salut. Acum ceva vreme, am schimbat si eu amortizoarele originale cu unele KAYABA, dupa ce am citit cateva recomandari. Uneori, parca scot zgomote, la denivelari. A mai intalnit cineva problema asta, la aceste telescoape, sau am nimerit eu un lot prost? PS: in rest, pe drum, masina sta destul de bine, sunt multumit. Edited August 29, 2011 by alleks Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now