bogdan_o Posted January 3, 2006 Author Share Posted January 3, 2006 Pai da, "asa face toate". Dar nu vad de ce nu au pus surubul ala. Practic gaura exista, filet este, numai surub nu. M-am uitat si gaura aia nu mai este folosita la nimic. la supernova configuratia e aceeasi dar are si surubul ala. Nu e chiar o tragie ca nu e, ca nu am auzit de bobine de aprindere care sa se desprinda, dar macar nu mai faceau gaura. Link to comment
Zmeul cel rau Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 (edited) Nu vii intr-o joi pe la o intalnire sa auda si urechea mea? Iti dam si autocolant. Edited January 3, 2006 by Zmeul cel rau Link to comment
icet Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Pai da, "asa face toate". Dar nu vad de ce nu au pus surubul ala. la supernova configuratia e aceeasi dar are si surubul ala. Hai mai Bogdane,ca doar esti cu state vechi pe forumul dacia si am pretentii la tine .A explicat Klaus ce si cum cu asa zisa lipsa a surubului.Si eu am avut dsn si nu am avut acel surub(la inceput si eu eram la fel de nedumerit,dar dupa ce am aflat ce si cum,m-am linistit)si nici nu se poate sa fie pentru ca pur si simplu nu se monteaza din fabrica pentru simplu fapt ca nu trebuie,pentru ca se poate crapa bobina din cauza caldurii ,asa are un mic loc pentru dilatare. Link to comment
Zmeul cel rau Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Loc de dilatare cu filet in interior? Link to comment
bogdan_o Posted January 4, 2006 Author Share Posted January 4, 2006 Zmeule, o sa vin joi. Nu asta ca nu am cum, dar saptamana viitoare sper sa ajung. Osirius, Klaus e baiat destept, dar asta nu insemna ca sunt de acord cu tot ce spune. Daca era sa fie lasata special pentru a permite dilatarea de ce au mai facut gaura acolo? Oricum, nu mai conteaza. Un surub in plus sau in minus, eh... Dacia. Link to comment
Cristaky Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 "Loc de dilatare cu filet in interior?" Cu filet, tata ... pentru o dilatare "artistica" . Daca nu faceau filet, te plangeai ca se dilata "urat" ) S-au gandit la tot mesterii romani, caci au ceva simt estetic Link to comment
icet Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Da' cine a zis ca are filet??Si la renault unde este acelasi tip de bobina,de ce e la fel?? Link to comment
laurentziu83 Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 (edited) Lasa ca ma uit maine dimineata la mine sa vad daca am vreun surub lipsa la apel la distribuitor. Vorbesti de piesa din care ies fisele de la bujii, nu? Mai intreb ceva. am vazut ca ai pus suportul de telefon chiar deasupra butoanelor. Se gasesc astfel de suporti de telefon cu prinderea pe care o ai tu sau l-ai modificat? Eu vreau sa fac ceva asemanator, bordul e asemanator acolo, detalii aici, merge sa il infig sub cass? si eventual suporti care sa fie mai lati putin, pentru vechitura mea? De cand m-am scapat cu silicon pe bord nu mai pot sa tin telefonul acolo, nu e viraj putin mai strans sa nu zboare de pe bord, deja a zburat de vreo 20 de ori. Si mai am nevoie de el. Pana la urma, desi masina prezentata este o dacie, se pare ca topic-ul a primit destule aprecieri. Porbabil si datorita diverselor modificari. Edited January 5, 2006 by laurentziu83 Link to comment
bogdan_o Posted January 7, 2006 Author Share Posted January 7, 2006 Nu, nu merge sa il pui sub casetofon. Ideea e ca suportul in sine se fixeaza pe o banda de cauciuc flexibila. Banda asta de cauciuc are pe spate adeziv si se lipeste unde vrei tu. La mine exact deasupra suportului telefonului e un spatiu liber, o gaura in bord facuta probabil pentru a depozita obiecte mici, un pachet de tigari, etc. As fi folosit gaura aia sa-mi pun telefonul in ea dar nu e suficient de adanca si la o frana mai teapana mai zbura pe jos (deh, si telefonul e maricel). Dar daca vrei un suport ca lumea de telefon de ce nu cauti pe la magazine gen Turbo GSM ca au si suporti ce se prind cu ventuze de parbriz si nu mai stai sa lipesti nimic pe bord. Cat despre incaputul telefonului, stati linistit. Majoritatea suportilor sunt reglabili, cel pe care il am eu se releaza si in latime dat si in adancime. Si incape mai mult decat lejer un 3410, deci daca nu ai Communicator model dinala vechi nu ai probleme cu incaputul in suport. Link to comment
laurentziu83 Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 (edited) Ah, multumesc, am sa vad eu cum ma descurc, imi caut eu un suport adecvat, mi-ai dat o idee buna cu ventuzele. Am 3310. Si inca ceva: NU AM NICI EU A 4-LEA SURUB LA DISTRIBUITOR. Nu cred ca e pentru dilatare, ci zgarcenie, daca e sa se dilate trebuie sa mai lipseasca un surub, asa daca e sa se dilate tot se deformeaza. Dar daca nici Clio Bicorp nu-l are atunci nu stiu ce sa mai zic. Edited January 7, 2006 by laurentziu83 Link to comment
icet Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 (edited) Cand am zis eu ca de la cei de la renault se trage totul cand e vorba de dacie...in special la zgarcenie... > Edited January 8, 2006 by osirus Link to comment
bogdan_o Posted January 8, 2006 Author Share Posted January 8, 2006 Si poze cu modul de prindere al suportului telefonului. E relativ simplu, o banda de cauciuc si putina dublu-adeziva. Suportul e luat din Cora dar am vazut ca au si in Carrefour. Costa putin peste 10 ron. Link to comment
laurentziu83 Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Multumesc, multumesc, trebuie sa-ti dau o bere pentru asta . M-am prins cum il asez, chiar daca scot putin cass-ul si infig banda pe acolo. Link to comment
Adrian_C Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Salut, Sincer te felicit pentru tot ce ai facut la masina ta. Are si fratele meu o Solenza, de care suntem foarte multumiti si tot asa ca tine, o bibileste tot timpul cand e mai liber si frumos afara. Am schimbat si eu multe (chiar multe) chestii la ea si stiu ce inseamna multe lucruri care nu sunt facute/montate cu cap, ca te chinui sa-ti dai seama ce s-or gandit aia cand le-or ansamblat. Foarte tare faptul ca ai insonorizat-o asa de bine. Acesta este punctul cel mai slab posibil al acestui tip de masina. Din pacate nu m-am apucat inca cu fratemiu sa facem si noi ceva in acest sens si intr-adevar, dupa 100 la ora se aude ca dracu de tare. De aceea, la drumuri lungi, singurul motiv care ne determina sa mergem cu Aveo-ul meu este acest lucru: sunetul extraordinar de naspa pe care nici u casetofonul la maxim nu il acoperi. Citind ceea ce ai scris tu ca si puncte slabe si chestii bune la Solenza, iti spun sincer ca fiecare lucru l-am regasit in descrierea ta si la masina pe care o conduc ocazional. Vroiam sa adaug chestia cu centurile, care sunt de tot ... in sensul ca in orice curba luata mai tare, sau la frane, sau cand incerci sa te asiguri in lateral si trebuie sa te lasi mai in fata peste bord sa te uiti, centurile nici un mm nu te lasa sa te "desfasori". Dar solutia ta, cu acel clips, am adoptat-o si eu, de peste 1 an de zile, si este mult mai bine. Mi-o las sa cada pe mine centura, ca oricum, o port numai din cauza ca am destule puncte si nu mai imi trebuie amenzi. Scaunele sunt intr-adevar de toata jena, in sensul ca scartaie dupa cateva mii de km, iar faptul ca nu au "alveole", nu sunt profilate deloc, duce la un oarecare disconfort la condus. Eu merg foarte tare cu ea, in sensul ca mai tot timpul are 160 la ora. I-am dat asa sa vad un 175 si mai mergea. Dar am intrat intr-un sat si am lasat-o pe liber (pana in satul urmator). Ca punct slab, acuma ca mi-am amintit (si iti garantez ca o sa te lovesti si tu de chestia asta) la 99% din Solenze, dupa 50-60,000 km trebuie curatat corp clapeta+motorasul pas cu pas. Motorasul are un rahat de vaselina in el care se intareste in km astia si nu-si mai poate indeplinii functia. Cutia de viteze a Solenzei, din toate punctele de vedere, este de 1.000.000 de ori mai buna decat cea de la Aveo. La Aveo agata treptele 1 si 2 mai ales cand e masina e incalzita si cel mai naspa merge cand am A/C-ul pornit. Atunci e coma. Oricum, iti spun inca o data ca te felicit, esti singurul care o lucrat la o Dacie Solenza cu bun gust, fara briz-brizuri. Numai bine! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now