Lao Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Dacă are numai 166 de mi de km şi bate axa cu came e clar că presiune de ulei nu a avut niciodată prea strălucită. Sfatul meu este să schimbi pompa de ulei indiferent de ceea ce-ţi spune mecanicul despre ea. Link to comment
cristocea Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Salut iar! Va mai intreb ceva: pot sa mai circul cu ea inca 130km ??(Bt->Is) pentru ca aici nu am incredere prea multa in service-uri despre care mi-am facut o impresie foarte rea. Merci mult! Link to comment
ovi_jer Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Orice kilometru parcurs cu masina asa nu face altceva decit sa agraveze starea motorului. Link to comment
Bubu mic Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 4.Problema lipsei presiunii de ulei poate fi din urmatoarele cauze : senzor presiune defect,sorb pompa ulei infundat,pompa de ulei defecta,uzura mare a cuzinetilor palier sau biela sau/si a arborelui cotit. Scuze, sunt nou pe forum ( de fapt pe orice fel de forum), dar pare incomplet. De regula daca a "murit" cuzinetul de palier a murit si cota la arbore, iar daca a murit ceva la biela , bate de rupe. Trebuiesc luate in calcul si cotele de la axa cu came, presiunea de ulei fiind mentinuta de jocuri normale in tot sistemul de ungere. Parerea mea... Hac. Link to comment
ZaiR Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 salut iti dau un sfat... la AutoCenter langa spitalul de copii Grigore Al.e un service agreeat Daewoo din 95 persoanele angajate acolo sunt super mesteri in afara de 1sau 2 ideea e ca au niste solutii de curatat motorul si intretinut super tari la tine parerea mea e ca poate fi de la pompa de ulei dar asta numai din cauza uleiului care sincer sa fiu nu am auzit prea multe despre el au ulei de origine 5w30 care este licenta total ulei f.ok dar inainte de asta poate poti remedia prbl. pompei e o solutie se num. Quick Clean se pune in motor si se lasa motorul sa mearga 20 de min la relanti. apoi se schimba uleiul cu ori din acesta ori un castrol 5W-40 (parerea mea) [nu au cei de la service uleiuul acesta] si pt motoare uzate se pune un mehlem care se num RF7 care iti mareste compresia (un fel de dura lube dar nu varianta turceasca) ...bafta... mai multe despre ce produse ai cei de la BG http://sikand-standley.com/html/map.html pt detinatorii de matiz care au prbl. cu cutia de viteze si anume schimbul uleiului regulat exista o "pasta" care tot la acelasi service se gaseste si rezolva prbl. schimbari vitezelor Link to comment
bogdan_o Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 Craciun Fericit la toata lumea. Am si eu o problema cu un espero 1.5 16v. Aseara in timp ce mergeam cu masina mi s-a aprins martorul de ulei. Am tras pe dreapta, am deschis capota si m-am uitat sa vad daca mai am ulei. Pe joja nivelul era ok, nu am vazut pe nicaieri urme ca ar curge, deci de pierdut nu se pune problema. Motorul mananca ceva ulei (deh, masina de firma) dar nu exagerat, cam un litru la 9000-10000 km. Dupa ce am verificat nivelul uleiului am pornit din nou masina sa plec mai departe. Surpriza: martorul s-a stins si de atunci nu s-a mai aprins. Martorul se aprinde cand pun contactul (asta e normal) dar cand porneste motorul ar trebui sa se stinga imediat. Ei, din cand in cand se stinge abia dupa 2-3 secunde. Dar asta o face absolut aleator, nu se fiecare data si nu este influentat de temperatura de afara sau de cat de mult s-a mers cu masina. pur si simplu face treaba asta cand are el chef. Puteti sa ma ajutati sa-mi spuneti ce o avea? Sa fi pompa de ulei dusa? Dar atunci ar fi trebuit sa ramana aprins martorul ala nu? Mi-a cam frica sa merg acum cu masina sa nu ma lase in mijlocul drumului, ca daca se gripeaza pistoanele am rupt-o in fericire. Sa fi fost vre-un defect de natura electrica si sa se fi aprins de nebun beculetul ala? Sa fie manometrul presiunii de ulei? Cateva mentiuni. Uleiul a fost schimbat din 10 in 10 mii de km si este mobil 10w-40 (deci semisintetic). In rest motorul merge absolut impecabil. Link to comment
bogdan_o Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 (edited) Gata, am rezolvat problema. Am schimbat uleiul cu Mobil 5w-40 si acum nu mai face. Se pare ca din cauze inca greu de elucidat uleiul (10w-40) se ingrosa prea mult din cauza frigului si pana se incalzea putin nu putea fi circulat cum trebuia de pompa si de-aia mi se apridea mie beculetul. Cu toate astea tot e un pic ciudat, ca beculetul ala mi s-a mai aprins si in mers (deci uleiul nu era tocmai rece). dar dupa schimbul de ulei nu s-a mai aprins deloc si se stinge si becul de ulei imediat dupa pornire. Later: sa vad acum cat ulei papa, ca fiind mai subtire ar trebui sa consume mai mult. Edited January 16, 2006 by bogdan_o Link to comment
andreib Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 Teoretic n-ar trebui sa pape deloc/f putin (1l la 10kkm) daca nu ai probleme . Link to comment
Tommy Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 nu-i cam mult 1 litru la 10 mii andrei? Link to comment
bogdan_o Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 (edited) Pai asa cum am spus si in primul mesaj, mie imi papa cam 1 litru intre schimburi (9-10.000 km). Nu e normal, dar e de inteles fiind masina de firma si tragand toti de ea in fel si chip. Acum s-a rezolvat problema cu presiunea uleiului dar sunt curios sa vad cat consuma acum dupa ce i-am pus un ulei mai subtire. PS Masina e din 96 si are 160.000 km. Nu s-a umblat niciodata la motor (in afara de consumabile), nici macar nu sunt sigur ca i s-a schimbat distributia. Edited January 16, 2006 by bogdan_o Link to comment
Tommy Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 valeu.. niciodata? pai trebuia de 3 ori schimbata Link to comment
tolin Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 Cu toate astea tot e un pic ciudat, ca beculetul ala mi s-a mai aprins si in mers (deci uleiul nu era tocmai rece).Later: sa vad acum cat ulei papa, ca fiind mai subtire ar trebui sa consume mai mult. Probabil ca becul de semnalizare se aprindea datorita filtrului de ulei, ca l-ai schimbat si pe ala. Apoi, ce te face sa crezi ca ai pus ulei mai subtire, ca ambele au aceeasi vascozitate SAE40 ? Link to comment
Satori Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 valeu.. niciodata?pai trebuia de 3 ori schimbata Stai calm, a fost schimbata. Altfel acum nu mai pierdea ulei deloc. Link to comment
ovi_jer Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Stiu cielo la care ultima curea a fost schimbata la 200k km si acum are peste 400k km.Mai bine nu ai spuneam ca nu i se intampla nimic la motor decit ramane in drum pentru ca atunci a luat decizia ca nu o schimba pina nu se rupe. Link to comment
Zmeul cel rau Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Da, dar fiind pe firma (si uitandu-ma cum se face la noi), masina e dusa la revizii la fiecare 10 mii de km si aia in mod normal (mai ales daca e in garantie) nu te intreaba pe tine (ca firma) ce vrei, decat daca vrei ceva in plus. Si chiar el a zis ca s-au schimbat consumabilele. Link to comment
SMS Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 [...] cele BOSCH (P2056) sau MANN (W811/81) mi s-au parut mai bune, dar nu prea se gasesc. In afara de faptul ca nu se prea gasesc, nici macar ca referinte pe undeva pe internet nu sunt. Am cautat pe google (in .RO) si nu este nici unul (decat un singur rezultat catre pagina asta). Tu unde le-ai gasit de cumparat? Link to comment
SMS Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Serios? Nu cumva la ziare? Ca poate s-au extins. Ai vreun raspuns clar? sau... "sa ne aflam in treaba" (am citat) Link to comment
tolin Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Tu in loc sa cauti in magazine, te-ai apucat sa faci ordine pe forum ? Vrei o adresa a unui magazin din Bv ? Pe net sau pe google n-o sa gasesti niciodata, nici un vanzator nu publica pagini indexabile cu codul acestor produse, ele se gasesc in cataloage ascunse criteriilor de . Cauti distribuitori de filtre Bosch si MANN si le dai telefon. Asta o aflai si de pe google acela in loc sa te oparesti. PS la astia ai intrebat: http://www.comenzi-auto.ro/piese_auto.php ? Dar la astia: http://www.augsburg.ro/Produse/filtre.php ? Invata sa cauti si nu te mai preocupa de altii ! Link to comment
czandrew Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 (edited) Azi, cand am plecat de la serviciu, dupa ce am pus contactul (eu pun contactul si o las pana termina de bipait), nu mi s-a mai aprins martorul de ulei. Am taiat contactul, am repetat operatiunea, aceeasi chestie. La a treia incercare s-a aprins si apoi s-a stins la 1-2 secunde dupa ce am pornit motorul. E cazul sa ma ingrijorez? (scuze daca am postat in topicul gresit) Edited July 10, 2007 by airwave88 Link to comment
ovi_jer Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 Verifica papucul cablului electrica de la sonda de presiune sau eventual schimba si sonda de presiune. Link to comment
rony Posted September 2, 2007 Share Posted September 2, 2007 Revin cu problema pe care o am dupa revizia la 8000 km (schimbarea filtrului de ulei+ulei si suflarea filtrului de aer). Acum motorul vibreaza la relanti ca unul pe motorina. Am crezut initial ca este de la injectoare care s-au infundat probabil, dar am constata ca si pe gaz motorul se comporta la fel. Ascultand motorul mai atent am constatat ca se aude un scrtait in partea stanga a motorului (probabil cureaua) dar si un tacanit de undeva din motor (asta cand motorul era pe gaz). Maine ma duc la service (daca nu e prea tarziu). Link to comment
ovi_jer Posted September 2, 2007 Share Posted September 2, 2007 Ce ulei ai pus in motor? Link to comment
rony Posted September 2, 2007 Share Posted September 2, 2007 Primul ulei a fost GM5W30 -la 3000km Acesta a fost GM10W40 -la 8000km Link to comment
rony Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 1.Problema motorului s-a rezolvat - IAC-ul era murdar. 2.In privinta martorului indicator presiune ulei a spus ca nu are ce sa-i faca decat sa-mi schimbe uleiul. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now