MCojo Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 (edited) @nrares Eheeee, pai daca ai asa informatii de nivel inalt (tocma' de la nasu) cine te mai poate contrazice...Si ma rog de ce iesea firma in pierdere ca eu nu prea inteleg... ...?! Si mai e ceva : care roman nu are pile in RTC si care angajat din RTC nu se crede sef peste tarla?! Edited December 5, 2005 by MCojo Link to comment
Esperatul Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 Si eu stiu de multisor ca se taxeaza bip-ul de pe Romtelecom pe mobil. Probabil cel mai usor va convingeti sunand la informatii romtelecom (930 sau 931, nu mai stiu) si intrebati. Oricum apare pe factura ca o confirmare. Link to comment
tolin Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 pai nrares este de fapt singurul care are dreptate... Adica cei care au scris negru pe alb, pe DETALIEREA CONVORBIRILOR TELEFONICE AUTOMATE (scuzati, asa scrie acolo) de la Romtelecom din 2004, de exemplu, n-au dreptate ? Sau au doar dovada si dreptatea n-o gasesc nicaieri ? Eu cred ca dreptate au toti pentru ca institutia asta nu are un sistem omogen de echipamente incat sa aiba un comportament 100% identic. Restructurarea ei s-a produs ca in Romania, adica au fost dati afara toti care stiau vechile echipamente si a fost promovat capitalismul de cumetrie, asa ca nu se mai cunoaste comportamentul tuturor echipamentelor. Discrepanta dintre inregistrarile interne, cele contabile si factura emisa clientului a fost dovedita in justitie (cazuri de notorietate, precedente juridice, de aici si teama de justitie). In plus, s-au pastrat centrele zonale ca centre de profit (cacofonie voita), asa incat fiecare face ce a fost invatat la UTC (vezi centrul Bv) pentru a-si pastra scaunul si parohia. Asa zisa privatizare a serviciului public monopolist nu a daramat Familia Romtelecom. Daca clientul, care "nu cunoste sa utilizeze sistemul si plateste", ar cunoaste doar cu ce costuri compensatorii s-a incercat spargerea Familiei, aripa veche, ca intre timp a aparut aripa noua, s-ar gandi de doua ori pana sa formeze un numar. Asta este adevarata cauza a costurilor acuzate de companie si incrancenarea ei in a obtine venituri cu orice pret, nelegale atata timp cat nu informeaza clientul inainte. De care dovada mai buna decat acest topic mai e nevoie ? Link to comment
Shenck Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 EDIT : Da-mi un bep acum si o sa il vezi la prima factura Si eu stiu de multisor ca se taxeaza bip-ul de pe Romtelecom pe mobil. Probabil cel mai usor va convingeti sunand la informatii romtelecom (930 sau 931, nu mai stiu) si intrebati. Oricum apare pe factura ca o confirmare. Mai simplu e de testat cu o cartela. Link to comment
Abram Burel Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 ...iar incurci protocoalele.Viata e o realitate nu o schema electrica... Ce spui, dom'le?! Si eu credeam ca e vorba de o problema "tehnica". Ca sa vezi dracie... Mda, cred ca am gresit, era vorba de ALDL sau... Ufff, viata asta! Link to comment
tyranus Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 @tyranusPe vremea centralelor "analogice pure" primul impuls se suprima pentru ca ar fi insemnat o incarcare clara a aaproape toate convorbirile. Asta e din cauza ca nu se putea cronometra ... Stiu teoria. Remember. Postul meu a fost asa, just for fun! "> Link to comment
Abram Burel Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Sunt convins, insa lumea de pe aici nu pare foarte... distrata Link to comment
cpop Posted December 7, 2005 Author Share Posted December 7, 2005 Din pacate soacra-mea a aruncat desfasuratorul de la factura. Oricum Romtelecom e de domeniul trecutului pentru mine, ii multumesc pentru serviciul de care am beneficiat atunci cand am avut nevoie! Dar astazi acuz lipsa de fair play a companiei. Le doresc sa aiba puterea sa-si "stilizeze" oferta de servicii, sa deschida ochii la piata. Si sa nu uite ca nu mai au monopol, a trecut vremea cand te rugai de ei sa-ti aprobe un post telefonic. A venit vremea sa-si respecte clientii - daca doreste sa-i pastreze. Iar monopolul pe care inca il au, de exemplu, la parintii mei (zona rurala), eu nu-l mai consider monopol. Dureaza cateva saptamani pana ii conving sa foloseasca numai celularul si sa se convinga ca vor plati mai putin, la servicii cel putin la fel de bune. Link to comment
dreaQ Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 (edited) Apropo de romtelecom de ceva timp au facut online informatii 931. In sfarsit nu mai trebuie sa explici unei operatoare ca firma pe care o cauti ( x design ) nu e ics dizain. Edited December 7, 2005 by dreaQ Link to comment
Satori Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Voi va certati despre 'lup' cu 'lupul'. Si, in acest caz, 'lupul' are dreptate. Daca cineva este facturat pentru asa ceva, la Romtelecom sa ceara o justificare de la ei. Si sa scoata in prealabil mesageriile vocale. Link to comment
Abram Burel Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Ba chiar o... haita intreaga Chiar daca unii si-au schimbat parul Link to comment
covrigma Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 @dreaq...daca imi aduc aminte bine serviciul ala de nu are decat 10 sau 15 raspunsuri..asa ca daca nu ai mai multe informatii despre ce cauti ai toate sansele sa nu gasesti Link to comment
law Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 (edited) achiesez la cele afirmate de mcojo...mi se pare pertinenta explicatia data ...e absurd ce sustin anumiti membri precum ca se taxeaza blablabla ...oameni buni veniti cu dovezi clare (probati intr-un fel) nu mai vorbiti in van... se poate ?/!! Edited December 7, 2005 by law Link to comment
tolin Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 (edited) Daca citeai toate posturile gaseai dovada la #13. Originalul, emis de Romtelecom, e la mine pe birou. Apelurile sunt in sistem fix-fix, de la 0268.xxx.xxx la 021x.xxx.xxx. Crezi ca in sistem fix-mobil, adica atunci cand iesi din sistem ar lasa Romtelecomul altfel ? Si eu n-am zis ca-i o practica generala, pe toate centralele si in toate centrele. Repet, atat timp cat Romtelecomul nu defineste clar in documentele publice si in contractul cu clientul ce inseamna impuls tarifabil, nu se lamureste aceasta problema. Deocamdata eu detin proba ca am sunat fix la fix, in reteaua lor si m-a taxat pe un raspuns de ocupat. Edited December 7, 2005 by tolin_afc Link to comment
nrares Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 (edited) oameni buni veniti cu dovezi clare (probati intr-un fel) nu mai vorbiti in van... se poate ?/!! Din pacate (pentru scopul topicului) eu personal nu mai folosesc acasa serviciile Romtelecom de vreo 2-3 ani. Asa ca n-am ce face, trebuie sa-l cred pe cuvant pe nasul meu chiar daca de fiecare data cand ne intalnim prima data ii spurc "ferma" si apoi ne pupam si trecem la lucruri serioase. Edited December 7, 2005 by nrares Link to comment
alx Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Fiind dimineata, m-a lovit o idee. Daca RTLC face chestii dinastea doar cu unii abonati? Adica poate face cu Tolin si nu face cu Mcojo... ce ziceti de asta? Link to comment
Abram Burel Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Si poate acuma se supara si face si mai rau M-am mai interesat. E totusi cum ziceam. Faptul ca se mai intampla si altfel e regretabil si explicabil/inexplicabil de la caz la caz. Asa este pe la toti telefonistii de la noi, din toata lumea si in toate domeniile (a se vedea si intamplarile cu alti "furnizori de servicii" chiar in aceste forum). Link to comment
tarabostes Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Eu sun zilnic in provincie ca am copilul la soacra-mea, chiar de mai multe ori pe seara. De multe ori nu raspunde imediat, fie ii face baie, fie ii da sa manance, fie se joaca cu el etc. Asa ca las cateva apeluri ( beep.urile aferente ) si inchid, apoi revin dupa 10-15 minute. Apelul este intre doua posturi fixe, in reteua RomTelecom, soacra-mea nu are robot, cuplaj, linie secundara etc. Ulterior am remarcat pe factura multe apeluri, mai in fiecare seara, de 3-4 secunde urmate de apeluri normale de cateva minute. Am recunoscut fara probleme in acest desfasurator apelurile initiate de mine dar nefinalizate precum si pe cele efectuate propriu zis. Suma nu e de speriat dar situatia deranjeaza. Am sunat la serviciul lor de relatii cu clientii si dupa ce 3-4 angajate mi-au spus ca este imposibil sa se intample asta, ca sigur are robot sau e cuplata sau etc una dintre cucoane a recunoscut ca sunt taxate apelurile initiate dar nefinalizate care depasesc un numar de beep-uri, mai mult de 4, sau pe aici. Adica daca suni si lasi telefonul sa sune, nu conteaza ce e fix sau mobil, RT te taxeaza. Am fost tentat sa o inregistrez dar mi-am dat sema ca oricum nu faceam nimic. Oficial nu recunosc asa ceva insa practic se intampla. Pentru locale nu sesizezi asta pt ca nu multi au desfasurator, mai ales ca situatia nu poate fi prea frecventa. Eu am descoperit din intamplare, pt apelurile in provincie dau automat desfasurator si datorita numarului mare de apeluri facute, cele de 3-4 secunde aveau o cadenta prea mare ca sa nu o remarc. Link to comment
Shenck Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Am testat folosind o cartela. Nu taxeaza. Link to comment
law Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 (edited) nu sunt avocatu' romtel...insa daca tot sunteti asa de suparati de ce nu faceti d-lor o adresa in care sa cereti socoteala "furnizorului" ????? mai ales acum cand, pe langa factura se expediaza si convorbirile efectuate...mie una nu mi s-a intamplat acest lucru...sunt sigura ca in orice sistem de operare se pot produce anumite erori... dar ele pot fi inlaturate ...insa trebuie sa faceti ceva nu? stand pe forum si dandu-va cu parerea nu veti rezolva mare lucru...pacat ca nu am scaner veneam direct cu dovada nu mai stateam la discutii ...dar fac io rost si sa va vad atunci... Edited December 8, 2005 by law Link to comment
nrares Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 ... de ce nu faceti d-lor o adresa in care sa cereti socoteala "furnizorului" ????? ...dar trebuie sa faceti ceva nu? stand pe forum si dandu-va cu parerea nu veti rezolva mare lucru Eu am facut deja. Am renuntat la serviciile lor. Traiasca telefonia mobila si tarifele ei care "e OK". Link to comment
ovi_jer Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 law@Poate ai uitat sa spui ca tu nu platesti serviciile romtelecom.Ai uitat sa specifici asta. Link to comment
law Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 (edited) pt. ovi_jer: hi hi hi as vrea io sa nu platesc insa n-am bafta asta ..te asigur ca platesc factura ROMTEL., de altfel inca sunt abonata la acest serviciu de telefonie !!!! iar daca voi avea probleme ...gasesc io ac de cojocu' lor...nu-mi scapa... )"> Edited December 8, 2005 by law Link to comment
Shenck Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 iar daca voi avea probleme ...gasesc io ac de cojocu' lor.. "iar daca voi avea probleme ...gasesc io ac de Mcojo' lor.. > Link to comment
MCojo Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 (edited) fftopic: Stimati colegi forumisti! De aveti chef de teme de discutie pe teme de "law" credeti-ma nu aveti nici o sansa! Si daca eu nu o stiu cel mai bine... ...atunci cine... Edited December 8, 2005 by MCojo Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now