26mad Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 Eu sunt de acord sa iei tu cutia insa Salex are dreptate...consuma de rupe, in plus am inteles ca nu ar fi atat de fiabila.Eu unul propun sa ne intalnim si sa discutam. Link to comment
Bimm3r Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Nu stiam ca o cutie AT consuma MULT mai mult decat una manuala. Daca vreti sa discutam despre treaba asta, i'm in, in principiu raman interesat de climatronic si probabil ceva maruntisuri, proiectoare, etc. Link to comment
Miste_R Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 (edited) Nici macar de poc-ul asteptat n-am avut parte,in schimb am avut parte de un profesionist adevarat si un tip deosebit! Multumesc Salex! Operatiune schimbare semering caseta directie incheiata cu succes,mai putin urmele modulului ABS pe mainile autorului (Salex) + niste vesti bune despre pinion si rulment. Edited March 1, 2008 by Miste_R Link to comment
Salex Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 M-ai facut sa rid ! Merci de apreciere insa dupa cum ti-am si zis, ma consider doar un pasionat si atit. De "POC" am scapat datorita vechiului simering care era f.f uzat, asa ca a iesit cu usurinta din culcusul lui. Sper ca asta nou sa isi faca treaba mult timp de aici incolo, macar asta sa ramina pentru ca urmele de pe miine deja aproape au disparut Tine-o sub observatie si mai da de stire cum evolueaza. Daca ai mers azi cu masina, cum a evoluat directia, se mentine mai lejera ? Link to comment
Miste_R Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Da,este mai lejera la manevrele din parcare,mai ales. In plus am o timonerie teapana pe lateral ,daca rezolv si miscarea spre bord si invers(oricum s-a diminuat si aceea),fericirea va fi deplina! Link to comment
Salex Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 ... daca rezolv si miscarea spre bord si invers(oricum s-a diminuat si aceea), fericirea va fi deplina ! Tampoane motor, furca intrare in capac cutie viteze, garnitura de cauciuc pentru schimbator viteze, eu as zice si o timonerie noua ... cam astea te despart de fericire Cu exceptia tampoanelor de motor, lista e valabila si pentru altii care au jocuri mari in shimbatorul de viteze. Link to comment
Amentys Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Era fff bine daca faceati niste poze in timpul operatiunii. Oricum, poate ma descurc si cu tutorialul. Link to comment
Apod Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 (edited) Salut tuturor! Este primul meu mesaj pe forum, dar am citit cam tot ce era de citit in acest to pic, inainte de a cumpara masinuta - o Leganza din 99. Am luat masina acum doua saptamani, pana acum am iesit doar de doua ori cu ea, asta pentru ca inca nu am bagat-o in service la o revizie serioasa si schimbat ulei + distributie etc. Foarte multumit de masina, nici o problema majora de care sa imi dau seama pana acum. Aseara cand am scos-o la o mica plimbare, in timp ce circulam, martorul "Check" s-a tot aprins. Aleeator, se aparindea, ramanea aprins cateva secunde, dupa se stingea. Prima data cand se intampla asta, la prima plimbarica (vreo 50 km imediat dupa ce am luat masina) martorul nu s-a aprins niciodata. Nu inteleg de ce s-a aprins acum. Nu am umblat deloc la motor, stil de condus identic cu prima plimbare. Singura chestie care am facut-o e ca aseara am bagat vreo 13 litrii de benzina, Carrera 95 de la OMV. E posibil ca martorul Check sa se fi aprins pentru ca masinii nu ii place benzina asta? La prima plimbare, cand nu au fost probleme cu martorul, nu mai stiu ce benzina aveam. In orice caz nu era Carrera 95. Multumesc pentru un eventual raspuns! Edited March 2, 2008 by Mircea Link to comment
Mircea Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 Verifica toate mufele care pe unde intra si cat de bine intra. Verifica cablurile de masa la baterie, precum si papucii unde acestea se prind de sasiu si de motor. Singura sansa de a gasi direct defectul este scanerul. Link to comment
Salex Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 In primul rind, sa o stapinesti sanatos, sa te duca mult si bine ! In al doilea rind, primul drum trebuia facut la un service pentru scanare inainte de a o cumpara si apoi, dupa cumparare, pentru a inlocui tot ce tine de consumabile (ulei, flitre, lichid frina+ambreiaj, lichid servo, distributie, placute de frina - la astea poti verifica vizual starea). Lucrurile astea sint valabile pentru orice masina SH, dar mai ales pentru una care are o virsta destul de respectabila. Nu te ingrijora pentru Check Engine, la cum ai descris tu simptomele, cel mai probabil problema nu este majora, insa nu neglija mersul in service si scanarea, asa cum ti-a spus si Mircea. Link to comment
26mad Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 O problema asemanatoare am avut si eu cand am cumparat masina, am mers la service, pus pe scaner, schimbat debitmetru de aer si seenyor clapeta acceleratie. Total a fost cateva sute de ron(cred ca 400). Asta nu inseamna ca ai aceeasi problema, insa nu te speria ca nu cred ca este f grav Link to comment
chiper_dan Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 schimbat placutele de frana pe spate, in fata blocului . Vineri in Bulgaria la fiecare franare facea ca toti dracii de la huruiala la scartiiala. S-a rezolvat , sunat pe Salex , descris problema si idrumat. Le-am schimbat in fata blocului in 15 minute . Ferodo din Vitan - magazin 75 de ron. Acum ca am vazut ca Miste_r si-a schimbat kitul de la caseta astept si eu soarele si chef de munca ...tot pt Salex poate si-o face si cu mine pomana . In rest - echilibrat rotile 30 ron si cam atat Numai bine!!! Link to comment
ovi_jer Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 ... am mers la service, pus pe scaner, schimbat debitmetru de aer ... Ai mai specificat asta de cateva ori si ti s-a mai spus ca nu are leganza asa ceva Link to comment
cristi17lcv Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 In primul rand, o primavara fericita la toata lumea, ca la mine nu a inceput prea bine, am vrut sa desfac bujiile sa le verific si am gasit in aproape toate bujiile ulei(in camera unde stau ele). De unde poate sa se adune uleiul acolo? am scapari pe la garnitura de la capac? Link to comment
ovi_jer Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 (edited) Da, la garnitura de la capac ai pierderi de ulei si asta din 2 cauze : s-a mai umblat la motor si nu s-a inlocuit sau folosesti un ulei de proasta calitate sau perioada de utilizare a lui este prea mare si acesta devine coroziv pentru garnituri. Edited March 3, 2008 by ovi_jer Link to comment
cristi17lcv Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Pe marginea exterioara a capacului nu are scapari, garnitura este noua la fel si uleiul , schimbate atunci cand am facut motorul, aprox. 4000 de km. Diseara am sa mai verific daca sa mai acumulat ceva ulei in camera bujiilor Link to comment
ovi_jer Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Garnitura s-a schimbat pentru ca scapa ulei pe linga ea?Dupa schimbare s-a curatat ulei curs? Link to comment
cristi17lcv Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Garnitura s-a schimbat pentru ca scapa ulei pe linga ea?Dupa schimbare s-a curatat ulei curs? Nu..., am schimbat garnitura cand am segmentat motorul si sigur au curat capacul si blocul motor. Se poate sa nu etanseze bine bujiile, sa nu fi fost stranse destul de bine? sau nu are cum sa se intample asa ceva? Link to comment
Salex Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 (edited) Nu..., am schimbat garnitura cand am segmentat motorul si sigur au curat capacul si blocul motor. Se poate sa nu etanseze bine bujiile, sa nu fi fost stranse destul de bine? sau nu are cum sa se intample asa ceva? Pai de putut sa zicem ca se poate intimpla asta, insa iti dai seama ce presupune ? Ar insemna ca tie iti intra ulei in camera de ardere, fie pe la segmenti (cam nasol, daca zici ca sint destul de noi) fie pe la simeringurile de supapele de admisie (la evacuare uleiul cred ca ar fi aruncat direct pe galerie - esapament) Sper pentru tine sa fie varianta cu garnitura ... Edited March 3, 2008 by Salex Link to comment
Apod Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 O problema asemanatoare am avut si eu cand am cumparat masina, am mers la service, pus pe scaner, schimbat debitmetru de aer si seenyor clapeta acceleratie. Total a fost cateva sute de ron(cred ca 400). Asta nu inseamna ca ai aceeasi problema, insa nu te speria ca nu cred ca este f grav Va multumesc pentru raspunsuri! Urmatoarea plimbare cu masina e la service Link to comment
Miste_R Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Salex-in afara de pata neagra din parcare marca shell ,nicio picatura noua de castrol in doua zile >- Semeringul isi face treaba perfect,pana acum. Link to comment
Salex Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Bun asa ! Iar daca, din pesimism sa zicem, o sa mai picure, nu-i nimic, il mai schimbam o data. Oricum, zic eu ca merita sa schimbi un simering chiar si la 6-12 luni in loc sa schimbi toata caseta. Intre timp punem la punct o procedura optimizata pentru Leganze cu ABS . Ar fi o ocazie f. buna pentru a face un tutorial de folos si pentru altii. Link to comment
26mad Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 (edited) Ai mai specificat asta de cateva ori si ti s-a mai spus ca nu are leganza asa ceva Am verificat facturile pentru a indrepta greseala Senzor acceleratie(TPS cod 94580175)= 85Ron Supapa comanda aer. rale(cod 17059602)=175Ron plus manopera Mersi ovi ca mi-ai atras atentia asupra greselii facute; Suntem aici pe forum pentru a ne informa corect; Imi cer scuze pentru dezinformare Edited March 3, 2008 by 26mad Link to comment
Salex Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 @cristi17lcv : Am scapat din vedere posibilitatea a intra vapori de ulei/ulei prin admisie. Situatia asta s-ar datora unui ulei prost, cu grad mare de volatilitate. Eu am patit asa ceva cu Valvoline, poti verifica destul de simplu daca scoti furtunul de admisie aer si verifici cit umed este pe interior ... verificare valabil si la clapeta de acceleratie. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now