smailmiami Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 Deci, in cazul meu, merita sau nu diferenta de 100 de lei ? Dar de 160 lei ? Kyb la 340 lei e o promisiune, pe unde am intrebat erau cel putin 400 lei. Link to comment
Engine Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 Are cineva Sachs pe Leganza ? Daca da, cum sunt ? Link to comment
smailmiami Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 Scumpe. Kayaba gasesti daca te zbati un pic cu 340 lei. Link to comment
Salex Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 De unde am luat eu KYB (la 400) imi puteau da Sachs cam la acelasi pret (+10 sau +20 lei). Recomandarea tipului a fost Kayaba, mai ales ca i-am spus ca nu ma uit la bani. @smailmiami: daca alea GM sint chiar originale (ceea ce eu ma indoiesc la banuti aia), atunci mergi pe GM. In alta ordine de idei, dupa parerea mea, o diferenta de 100 lei intre GM si Kayaba "se merita" Link to comment
smailmiami Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 (edited) Teoretic, amortizoarele cu label GM sunt de fapt amortizoare MANDO. @Salex: O data spui sa merg pe GM, mai apoi sa merg pe Kyb. Apropo, Leganza ta de ce are 146 CP ? Edited December 4, 2008 by smailmiami Link to comment
Salex Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 (edited) @Salex: O data spui sa merg pe GM, mai apoi sa merg pe Kyb. Apropo, Leganza ta de ce are 146 CP ? Citeste tot ce ti-am scris ... daca bugetul nu conteaza, mergi pe Kyb. Daca bugetul conteaza, la o diferenta mai mica de 100 lei, mergi tot pe Kyb. La mai mult, mergi pe GM. In toate situatiile, prin GM ma refer la produs cu holograma GM, restul e bucataria lor interna. Daca tu esti sigur ca MANDO = GM atunci incearca sa iei direct MANDO. Cum bine zicea Ovi_jer mai demult, diferenta de pret dintre furnizori agreati GM si produse cu holograma GM este data doar de (re)nume. Eu habar nu am daca Mando= GM sau nu .. A mea are cca 147 CP (108KW) dintr-un motiv pe care nici eu nu l-am remarcat pina relativ de curind. Multa vreme am crezut ca am chip-tuning facut. La un moment dat am vazut in talon si in CI ca motorul meu nu este X20SED ci C20SED, practic motorul care a fost pus pe Calibra, Omega, etc ... insa cu mici mici diferente. Sint citeva "discrepante" intre CI si realitate date de faptul ca s-a preferat utilizarea unor date din calculatorul RAR in loc sa se faca omologare individuala Sint sigur ca realizati ca nu ma interesa puterea trecuta in CI/talon doar de dragul cifrelor si a ... unei gauri serioase in buzunar. In realitate, masina avea in documentele originale 108 KW si o greutate de 1440 KG. Test Dyno nu i-am facut pentru ca NU MA INTERESEAZA absolut deloc, greutatea insa i-am verificat-o la gol si mi-a rezultat 1450 kg ... destul de aproape fata de datele din fisa tehnica originala. Probabil ca mai aveam diverse chestii ascunse prin portbagaj sau cintarul avea abatere sau am pus mai multa benzina in rezservor decit la testul "de noua" ... chiar nu conteaza ... Edited December 4, 2008 by Salex Link to comment
ovi_jer Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 Motorul tau respecta normele de poluare specifice tarii de destinatie C=Domestic,others X=Europa, euro2 T -SUA,OBD2(Europa euro3) Probabil in prezent pe amortizoarea decit holograma este GM.Cu amortizoarele extremitatile sunt urmatoarele : -Daca nu curge si iese cat de cat la teste si nu te tine buzunarul ramai la cea ce este existent pe masina.Schimbarea cu ceva ieftin GM sau non GM nu este o solutie. -Daca chiar sunt probleme cu ele atunci solutia este cu amortizoare scumpe,de marca si pe gaz. Link to comment
chiper_dan Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 buna ziua, despre arcuri numai de bine.Eu am alta problema , poate trebuia sa postez in alta parte dar... mi a fost '' vandalizata'' oglinda pe dreapta. Am cautat pe la dezmembrari - nu au sau sunt defecte .Asa ca fac un appel de incredere posesorilor de Leganza . O oglinda fuctionala pe dreapta cu incalzire si care sa functioneze, se gaseste.? Si daca se poate in Bucuresti sau langa.Multumesc .Una noua e 250 de ron. Si mai caut un ormnament din plactic vertical care se ataseaza la usa din spate dreapta . Tine chederele . Pe toate usile exista asa ceva . Daca exista la mana a 2 a in Bucuresti sau langa , platesc cat pt unul nou . ca nu se mai fabrica si nu gasesc .multumesc mult. Numai bine!!! Link to comment
luis_eus Posted December 11, 2008 Share Posted December 11, 2008 detin o leganza de 2 luni si am urmatoarea problema:electromotorul nu invarte bine de fiecare data,sunt momente cand taie toti consumatorii .Mentionez ca l-am inlocuit cu altul dar problema nu s-a rezolvat.Daca a mai avut cineva aceasta problema si ma poate ajuta,multumesc anticipat. Link to comment
ovi_jer Posted December 11, 2008 Share Posted December 11, 2008 La care consumatori te referi?Se sting martorii de bord cand este actionat electromotorul? Mergi la un electrian sa verifice bateria,bornele bateriei,cablurile de la baterie la electromotor si contactul de pornire. Link to comment
luis_eus Posted December 12, 2008 Share Posted December 12, 2008 se sting martorii de bord,antena se inchide,la fel si radio:baterie inlocuita,borne,cabluri verificate,electromotorul inlocuit.Azi am fost la tester si am gasit eroare cod 19(senzor cps).Sunt momente cand invarte bine.Contactul nu l-am verificat. Link to comment
ovi_jer Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 Atunci problema este chiar contactul. Link to comment
luis_eus Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 am gasit contact second hand cu preturi de la 150ron la 350 ron.Nu stiu cat costa unul nou.Ce ma sfatuiesti?Esti sigur ca de vina este contactul?La service m-au pus sa inlocuiesc senzorul cps.Multumesc Link to comment
smailmiami Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 (edited) Un contact electric nou pentru Leganza este vreo 40 lei original. Fi atent ca iti trebuie doar cel electric nu si cel mecanic. In plus, n-are treaba problema ta cu senzorul de rotatie. Edited December 13, 2008 by smailmiami Link to comment
Catalin99 Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 Eu am cumparat de pe Autodaewoo setul complet de incuietori(portiere, portbagaj, cutie torpedou si contact) cu 150Ron, daca nu ma insel inclusiv livrarea. Totul foarte rapid si elegant. Nu-l aveau pe lista cu piese afisata pe site, dar la telefon mi-au comunicat ca-l au pe stoc. Incearca si tu, ar fi pacat sa porti la tine in permanenta doua chei(asta in cazul in care schimbi contactul). Asa m-am chinuit si eu nestiind ca de fapt era asa ieftin setul. Bafta. Sper sa nu se considere ca as face reclama firmei susmentionate, daca ar fi asa rog administratorii sa ma scuze si sa stearga raspunsul meu Scuze daca am postat un raspuns inutil am vazut ulterior sfatul dat de Smailmiami Link to comment
luis_eus Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 multumesc pt.sfaturi,am sa inlocuiesc si contactul.Problema este ca fara aprindere(cu mufa scoasa)electromotorul invarte normal.La pornire se comporta ca o masina cu avansul mare(din ce in ce mai des). Link to comment
ROV Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Din lipsa de timp pentru a lasa masina in service sau la un tester o sa incerc sa va detaliez o problema: -de curand se aprinde check-ul si pe benzina si pe gpl. -problema apare atunci cand turatia motorului scade sub 1500 rpm insa aleator , nu am descoperit vre-o chichita repetativa. -am crezut ca este de la un sezor abs de pe dreapta insa am vazut ca ambs-ul functioneaza pe aceea roata si tcs-ul deasemenea. - atunci cand e aprins nu se schimba comportamentul motorului. -daca la ralanti e aprins check-ul si accelerez si pe loc putin cat sa stea peste 1000 si ceva de ture spre 2000 mai mult de 2 3 secunde acesta se stinge. -tps-ul functioneaza (merge cut-offul atat pe benzina cat si pe gpl ) S-a mai confruntat cineva cu acest simptom? Link to comment
Salex Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Cind am curatat corpul clapetei la singe, IAC, etc, un comportament similar l-am avut si eu chiar si dupa citeva Reset+IL. Nu am pus-o pe scanner, insa am rezolvat-o totusi umblind putin la TPS. Daca problema era fara acceleratie calcata, m-as fi gindit la IAC, dar asa eu zic ca e de la clapeta. Link to comment
ovi_jer Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 (edited) Valoarea tps prea mica.S-a mai discutat despre aceasta problema si care este rezolvarea. Edited December 18, 2008 by ovi_jer Link to comment
ROV Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Multumesc pentru sfaturi. Link to comment
smailmiami Posted December 24, 2008 Share Posted December 24, 2008 Am posibilitatea sa primesc din Coreea niste amortizoare facute de cei care furnizau amortizoarele Daewoo pentru prim montaj. Mi s-a spus ca oricum amortizoarele pentru prim montaj sunt diferite fata de cele care ajung in magazine, asa ca in nici un caz nu ma pot astepta la calitatea initiala, dar apropiat. Pentru Leganza baietii cica au si pe gaz si pe ulei. Initial eram hotarat sa iau amortizoare pe ulei pentru fata si amortizoare pe gaz pentru spate. Acum sunt in dubiu, nu stiu daca sa iau si pe fata tot pe gaz ... O opinie, ceva ? Link to comment
Salex Posted December 24, 2008 Share Posted December 24, 2008 Eu unul as merge pe varianta ta initiala, fata-ulei, spate-gaz. Arcurile de pe fata fiind mult mai tari decit cele de pe spate, e posibil sa echilibrezi global masina. Nasol cred ca se va simti in special in curbe cu denivelari . Posibil sa ii deranjeze la rinichi pe ocupantii locurilor din spate si la mersul prin oras. Link to comment
smailmiami Posted December 24, 2008 Share Posted December 24, 2008 Ok, asa o sa fac. M-am gandit eu ca s-ar putea sa fie cam tari, dar ma enerveaza rau balansul masinii (in conditiile in care amortizoarele fata mi-au iesit 73 la test). Sper ca aceste amortizoare MANDO sa imi apropie masina de starea pe care o avea odata Link to comment
smailmiami Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Sa va zic o aventura recenta. Si eu, si fratele meu suntem mandrii posesori de Daewoo Leganza. Eu la a mea tin ca lao chii din cap, frate-meu la a lui mai putin. Asta se traduce de exemplu prin faptul ca pana la venerabilul kilometraj de 250kkm nici in ruptul capului n-a vrut sa schimbe distributia. La 250kkm deja urlau rulmentii aia de te scoteau din masina si la insistentele mele a fost de acord sa inlocuiasca distributia si pompa de apa. (Aveam eu un client cu magazin de piese import si asta a fost singura modalitate sa scot banii de la el). Deci la 250kkm masina inca mergea cu distributia originala. Am inlocuit-o si acum are 20kkm. Am pus kit de distributie SKF care continea curea PowerGrip si rulmenti pr care sicra . Cum am spus distributia are 20kkm de cand am inlocuit-o. Tot atata va avea si de acum inainte, caci ... s-a rupt. Link to comment
Salex Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Nasol momentul Se stiu deja urmarile ? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now