hymura9 Posted June 12, 2010 Share Posted June 12, 2010 am gasit rezolvarea la acel cui de la rezervor am sa il scot de acolo pt ca am vazut azi cum se scoate si am pe cineva care lucreaza la electro si am sa ii dau sa imi faca asemanator si am sa il fac din aluminiu si nu o sa mai aibe moarte \ cat de curand am sa pun si un videoclip care l-am facut azi am sa il pun pe youtube si am sa va dau linkul sa imi spuneti si mie cam ce ar mai fi de facut la ea Link to comment
smailmiami Posted June 12, 2010 Share Posted June 12, 2010 si am pe cineva care lucreaza la electro si am sa ii dau sa imi faca asemanator Prietene, eu am luat asa ceva cu 3 lei de la ACSA ! Ai 5 magazine ACSA in oras si oricare iti poate aduce acest reper. Link to comment
hymura9 Posted June 12, 2010 Share Posted June 12, 2010 Prietene, eu am luat asa ceva cu 3 lei de la ACSA ! Ai 5 magazine ACSA in oras si oricare iti poate aduce acest reper. ma gandeam sa fie de lunga durata man poti sa imi dai si mie un id de mess ca vreau sa vb mai multe cu tine al meu este hymura9 Link to comment
smailmiami Posted June 12, 2010 Share Posted June 12, 2010 Ala nu se rupe decat daca iti forteaza cineva usita de la rezervor. Link to comment
hymura9 Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 bun acuma sa ivit alta problema masina a stat in soare cam 3 zile si a inceput sa mi se umfle bordul si sa se dezlipeasca in partea unde sant grilele de la aerisire de la clima de langa parbriz si vad ca pe zi ce trece se umfla si mai rau si se vede nasol cu ce sa il lipesc acolo eu ma gandeam cu silicon sau cu poxipol voi ce idei imi dati si cum se desface greu sau usor nu am mai desfacut deloc bordul pana acum si as vrea ceva indrumari zilele astea as vrea sa ma apuc sa il fac astept idei raspunsuri si pareri Link to comment
smailmiami Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Am lipit cu Picatura la frate-meu. Link to comment
Salex Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 In urma cu 2 ani l-am lipit la mine cu PowerGel de la Loctite. Anul asta am scos grilele si am descoperit ca vinilinul ala iarasi nu mai este lipit ca lumea. De tinut, adezivul a tinut insa s-a rupt cu totul buretele de sub vinilin, probabil din cauza suprafetei de contact reduse. Zilele astea o sa repet operatiunea de lipire insa adezivul va fi ceva de tip Prenandez. Link to comment
valisoft Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 (edited) Salex nu incerca cu Prenadez ca nu tine am incercat eu si nu a tinut se desface de la caldura, nici macar la fetele de la portiere nu tine , singurul adeziv care a tinut a fost picatura sau inca unul tot ceva de genul pe baza acrilica Edited June 14, 2010 by valisoft Link to comment
hymura9 Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 spuneti-mi si mie cum se desface bordul ca nu l-am mai desfacut pana acum si am fost azi la acsa dealer woo in craiova sa iau acel cui minunat de la benzina si imi venea sa le sparg geamul concediu de odihna pana pe 18 la toate magazinele asta e ne conformam si mai asteptam si daca puteti sa puneti si niste poze cum se desface bordul ar fi minunat sa am si eu cat de cat habar si ziceti ca picatura rules multam Link to comment
hymura9 Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 intrebari cum pot sa retusez gentile sa le dau putina culoare ca si cand ar fi fost noi ? ce fel de benzina folositi la leganza si de la ce benzinarii bagati petrom sau rompetrol? Link to comment
mihai72ro Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 Despre jenti ma intereseaza si pe mine; cea mai buna solutie este, cred, revopsirea lor (acopera si locurile unde a sarit vopseaua). Solutie temporara at fi un spray cu vopsea. Benzina: de regula Petrom, dar ce mult ii place cu cea de la Rompetrol.. Link to comment
hymura9 Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 (edited) am bagat de la petrom benzina si a mers numai in suturi si abia tragea azi baga fratzanu de la rompetrol si se amesteca cu cea de la petrom parca e mai bine putin pana acuma numai de la petrom bagam dar gata se pare ca ii place mai mult aia de rompetrol si la jenti ce ma gandisem sa iau o perie de sarma care sa se adapteze pt flex sa dau cauciucurile jos si sa ma pun cu flexu si cu peria de sarma sa la curat un pic de vopsea mizerie si ce mai e pe ele dupa care tot cu flecu cu un adaptor sa o smirgheluiesc putin si sa ii dau putin luciu si sa mai iese la culoare asa si in ultima instanta sa o dau cu spray voi cam ce ziceti Edited June 16, 2010 by EM!L Eu zic să foloseşti majusculele şi semnele de punctuaţie... Link to comment
valisoft Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 (edited) Referitor la jante te sfatuiesc sa mergi la meseriasi ,nu e asa de simplu precum pare, decapatul si vopsitul (valabil la jante din aliaj) 1.se decapeaza sau mai corect se sableala cu nisip cu pistol si toate cele necesare ;2.se aplica un sprit chit; 3.se vopseste cu vopsea speciala (nu e aceeasi care se foloseste si la caroserii);4 se aplica un lac protector si foarte rezistent la intemperii lovituri si alte alea . Dar tot omul e dator sa incerce ce nu a facut niciodata asa ca...daca ai curaj sa te bagi, atunci spor la treaba chiar sunt curios ce o sa iasa )"> Edited June 16, 2010 by valisoft Link to comment
Salex Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 ma gandisem sa iau o perie de sarma care sa se adapteze pt flex sa dau cauciucurile jos si sa ma pun cu flexu si cu peria de sarma sa la curat un pic de vopsea mizerie si ce mai e pe ele dupa care tot cu flecu cu un adaptor sa o smirgheluiesc putin si sa ii dau putin luciu si sa mai iese la culoare asa si in ultima instanta sa o dau cu spray ... 1. Mai arunca, din cind in cind, cite o majuscula si cite un semn de punctuatie. Ar fi mult mai usor pentru toti sa te urmarim. 2. Stai cuminte cu sirma aia pe flex, o sa faci numai santuri in janta 3. Poti sa dai cu spray sau cu orice vopsea vrei tu, daca nu e bine pregatita o sa tina fix 4-5 luni 4. mihai are dreptate, se foloseste un lac special pentru jante Link to comment
stroe2u Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 Salut!Am si eu o problema cu instalatia AC.Am pierderi de freon pe la compresor.Am inteles ca este o problema comuna.In fine am luat unul de la dezmembrari si aceeasi problema.Stie cineva daca se gasesc garnituri pentru corpul compresorului(presetupa si doua garnituri rotunde ce cca 15 cm in diametru)?Daca nu de unde fac rost de un compresor bun?Sunt din Craiova! Link to comment
smailmiami Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 Problema nu este absolut deloc comuna. Garniturile rotunde pentru tevi se gasesc, dar cea de presetupa nu stiu. In Craiova sunt o gramaaaada de dezmembrari Daewoo. Link to comment
stroe2u Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 (edited) Nu vorbeam de garniturile pentru tevi eu vorbeam de garniturile compresorului si nu stiu daca se gasesc...Si sa dau 100 de euro pe un compresor si apoi sa aflu ca si ala pierde freon...mai mult pagubesc daca as gasi garnituri l-as repara pe al meu care merge foarte bine... Edited June 18, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii! Link to comment
Salex Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 Garnituri se gasesc. La revizia pe care i-am facut-o sistemului A/C in urma cu 2 ani am insistat sa se desfaca si compresorul. La asamblare s-a pus garnitura noua. Asta s-a intimplat intr-un atelier specializat in revizii/reparatii sisteme A/C auto. Parerea mea este ca garnitura aia nu e mare smecherie. Link to comment
stroe2u Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 (edited) E indicat sa se desfaca si sa se curete compresorul si instalatia de ac dar numai daca ai garnituri la indemina.Sigur ti le-au schimbat?Intr-un atelier specializat in revizii/reparatii sisteme A/C auto din craiova mi-au spus ca nu se gasesc.Da-mi si mie o adresa a atelierului deoarece am drum lunar la Bucuresti!Mersi mult! Edited June 18, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii! Link to comment
Viktor Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 Stai cuminte cu sirma aia pe flex, o sa faci numai santuri in janta Absolut de-acord cu cele spuse. Si cum tot patitu-i priceput, sablati jantele, altfel va fi un mare chin in a le curata. Link to comment
valisoft Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 (edited) Din cate a-mi aduc eu amite se gasesc garnituri la magazinele sau depozitele care aduc piese originale pentru gama Daewoo se cheama parca... chit reparatie compresor A/C. "Stroe2u "vezi ca ti-am trimis pe privat un mesaj cu datele de contact si unde sa cauti si cu cine sa vb. e o firma chiar din Craiova care mai mult ca sigur te-ar putea ajuta .Nu postez pe post deoarece poate fi considerat reclama si...nu e frumos Edited June 17, 2010 by valisoft Link to comment
hymura9 Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 Tot eu Revin cu o problema mai veche. Senzorul de airbag, am desfacut azi panoul de sub volan , am gasit acea mufa galbena de care ati spus voi , si nimik . Senzorul tot sta aprins , si vreau sa va intreb ceva ,cei care stiu . Airbagul in volan in ce parte e pozitionat , in partea de sus sau in cea de jos a volanului in pozitia lui normala dreapta . Volanul meu in partea de sus e ceva mai tare iar unde este logoul daewoo in partea de jos e ceva mai moale . Am incercat sa desfac si volanul sa vad intradevar daca am airbag acolo si m-am impotmolit la cele 2 suruburi cu cap de inbus din spatele volanului si nu am avut cu ce sa il desfac . nu am avut surubeltina cu cap de inbus care sa se potriveasca . Cum pot verifica totusi daca am airbag . Iar in legatura cu jentile spuneti-mi si mie pe cineva in craiova care poate sa le readuca la starea lor initiala . Stiu f bine ca prin sablare ar iesi superb iar apoi vopsite si lacuite dar numai ca nu stiu cine ar putea sa le faca asa . Link to comment
Salex Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 Bun, ai gasit conectorul galben insa nu am inteles daca e ceva conectat acolo. Daca raspunsul este da, atunci desfa conexiunea. Ideal ar fi sa procedezi in felul urmator: scoti o borna de la baterie, astepti cca 10-15 minute (ei zic 5 in manual) si abia apoi desfaci conectorul. Pui la loc bornele, contact si vezi ce se intimpla cu matorul. NU TE APUCA sa umbli in volan, nu ai nevoie in faza asta. In plus, iti mai dau o veste proasta. Cele doua suruburi NU se desfac cu inbus ! Oricum zi merci ca nu ai reusit sa desfaci volanul, cel mai probabil ai fi facut numai pagube pe acolo. Manual de service ai consultat ? Link to comment
valisoft Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 (edited) "hymura9" de ce nu mergi tu la un service autorizat care are tester pentru daewoo sa puna testerul sa vada eroarea si sa spuna de unde este problema.Nu te zgarci pentru cativa bani pe care ai vei da pentru diagnoza,deoarece ai sa pierzi mult mai multi daca a-ti bagi personal nasul si ai sa faci o istorie de toata frumusetea si anume ma refer la faptul ca: "cu airbagurile nu e de joaca!!! " in primul rand pentru siguranta ta daca doamne fereste si in al doilea rand poti face mare mizerie cred ca ati imaginezi la ce ma refer "mare mizerie" Edited June 17, 2010 by valisoft Link to comment
mihai72ro Posted June 19, 2010 Share Posted June 19, 2010 Un releu pentru pentru lampa/lampile de ceata poate sa "caraie"? Am observat la aprinderea acestora ca se aude un zgomot constant; se intampla de mai demult, dar nu am dat importanta pentru ca nu prea le-am folosit; acelas zgomot, dar ceva mai slab ca intensitate se aude la farul din dreapta; daca scot o mufa (cred ca este cea pentru reglarea pe inaltime a becurilor) se "face" liniste. Sau vorbim de un contact imperfect in acest caz? Pentru ca lampile de ceata si farul functioneaza. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now