Jump to content

Recommended Posts

Nu vreau sa iti rapesc placerea de proaspat posesor de Leganza dar te-ai informat cat este impozitul anual pentru 2,2L?.

Ca sa nu te sperii ESTE DE 5 ORI MAI MARE decat la una cu motor de 2L19000000.gif

Edited by florinellll
Link to comment

Esti sigur ca este 2,2l? Este adusa din SUA?

Si pe unele produse in Italia s-au pus motoare de 2.2

 

Impozit aproximativ pentru 2.0L - 180 lei.

Impozit aproximativ pentru 2.2L - 396 lei. In orice caz nu este de 5 ori mai mare.

Link to comment

Motorul de 2,2L este oarecum "justificat" pentru piata americana unde se prefera CV automate. Puterea este cam aceeasi insa cuplul maxim se obtine mult mai jos (cca 2800RPM fata de cca 4500 RPM - la motorul de 2.0L)

Link to comment

Stiam ca in Europa s-au vandut doar cu motoare de 2,0 si 1,8. Acelasi motor de 2,0 a fost pus si pe Espero .

Dar poate ne spune si noua de unde este adusa masina ca zice ca ii stie istoricul.

Link to comment

Masina a fost in "custodia" unui oficial de la Daewoo Korea iar din 2005 la persoana de la care o am eu . Am sa pun niste poze cu ea cat de curand . Impozitul si asigurarea sunt mari dar pus in balanta , tinand cont de cheltuielile mele cu ea de pana acum , e super ok . Aseara am completat rezervorul , dupa 100 km parcursi in oras ( 13,5 l ). Cred ca e ok , in limita bunului simt :) .<br>

Link to comment

Dorin te-ai informat gresit impozitul anual ERA 396lei acum este aproape 800lei.

Eu am gasit o Hyunday XG350 din 2003 la 10 000lei ,masina este impecabila insa are motor de 3,2L cand am aflat ca impozitul se ridica la frumusica suma de ...4500lei pe an , am fugit tare de tot 68000000.gif

Edited by florinellll
Link to comment

Nu se potrivesc :) . Mi-am scremut memoria si, daca nu gresesc, glisierele pentru fata au un cap oarecum elipsoidal. Cele de spate au un cap hexagonal, de 14 mm. Astept confirmarea de la Wolfman.

Link to comment

Mai mult ca sigur eu eram :) . Mergeam sa imi montez anvelopele de iarna

 

MOSul are lampile de semnal facute pentru piata americana. Mai exact, becurile sint cele de frina, cu 2 filamente si functioneaza asa cum stim cu totii. Adica, aprinzi pozitii si pui frina - ma refer la spate. Absolut la fel are MOSul in spoilerul fata: pozitii si semnalizare.

Link to comment

Salutam,

 

O problema si de la mine: la putin timp dupa plecarea de pe loc, realizez ca becul de ABS este aprins. Opresc masina, motorul, apoi pornesc motorul - becul ramane aprins. Merg cativa kilometri si fara un motiv aparent - mergeam cu 50 la ora constant - se aprinde TCS-ul apoi se stinge, inclusiv becul de ABS. Acum pare a functiona normal.

 

A mai patit cineva asa ceva? Ce sa fie?

Link to comment

Probabil unul dintre senzori n-a citit "roata". Calculatorul a sesizat eroarea,a intrat TCS(cand se aprinde becul functioneaza) apoi totul a revenit la normal.Vezi daca se mai repeta.Inseamna ca ai un fir intrerupt sau alte probleme la unul din senzori.Cel mai bine este sa verifici pe tester.Oricum eroarea ti-a ramas in calculator.

Link to comment

Vezi ca se poate sa ai un fir intrerupt de la unul din senzori , sunt multe cazuri in care calculatorul stinge martorul dar ABS-ul nu functioneaza, de aceea recomand sa mergi sa pui masina pe tester.Spun asta deoarece am patit pe propria pele. Iar daca testerul zie ca e ok, nu ai nici un senzor intrerupt, ia si curata dintii de la ABS de pe butuci , exista posibilitatea sa fie noroi pe ele si nu reusesc senzorii sa citeasca corect .

Edited by valisoft
Link to comment

Am avut aceiasi problema, am fost la fostul service automec pantelimon, au pus testerul au zis ca senzorii sunt ok si ca e din cauza erorii din calculator. Au sters eroarea, nu s-a mai aprins martorul vreo 2-3 saptamani dupa care a inceput iar sa faca figura. Acum, de vreo 2-3 luni e aproape permanet aprins, rar se mai stainge pentru perioade scurte de timp. Daca ajungi pe undeva si rezolvi problema, sa pui si tu un post detaliat, poate ma duc si eu sa remediez "buba". :)

Link to comment

Dar de cand iti sta aprins permanent ,de ce n-ai fost iar la tester cu ea? E deajuns un singur fir intrerupt si atunci se aprinde martorul la bord! Este cel mai usor de depistat cu testerul.

Link to comment

"chris0500" vezi ce eroare ai pe tester la care din senzori si schimbal. La tine mai mult ca sigur unul din senzori are firul intrerupt , cand da cand nu da de aceea nu se stinge martorul.

Edited by valisoft
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...