florinellll Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 (edited) Nu vreau sa iti rapesc placerea de proaspat posesor de Leganza dar te-ai informat cat este impozitul anual pentru 2,2L?. Ca sa nu te sperii ESTE DE 5 ORI MAI MARE decat la una cu motor de 2L Edited November 1, 2010 by florinellll Link to comment
Salex Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Esti de-a dreptul RAU ... chiar daca ai dreptate Link to comment
smailmiami Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Esti sigur ca este 2,2l? Este adusa din SUA? Si pe unele produse in Italia s-au pus motoare de 2.2 Impozit aproximativ pentru 2.0L - 180 lei. Impozit aproximativ pentru 2.2L - 396 lei. In orice caz nu este de 5 ori mai mare. Link to comment
Salex Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Motorul de 2,2L este oarecum "justificat" pentru piata americana unde se prefera CV automate. Puterea este cam aceeasi insa cuplul maxim se obtine mult mai jos (cca 2800RPM fata de cca 4500 RPM - la motorul de 2.0L) Link to comment
DGT Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Stiam ca in Europa s-au vandut doar cu motoare de 2,0 si 1,8. Acelasi motor de 2,0 a fost pus si pe Espero . Dar poate ne spune si noua de unde este adusa masina ca zice ca ii stie istoricul. Link to comment
smailmiami Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Eu am vazut cu ochii mei masina de Italia cu motor 2.2. Link to comment
balauru22 Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Masina a fost in "custodia" unui oficial de la Daewoo Korea iar din 2005 la persoana de la care o am eu . Am sa pun niste poze cu ea cat de curand . Impozitul si asigurarea sunt mari dar pus in balanta , tinand cont de cheltuielile mele cu ea de pana acum , e super ok . Aseara am completat rezervorul , dupa 100 km parcursi in oras ( 13,5 l ). Cred ca e ok , in limita bunului simt .<br> Link to comment
florinellll Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 (edited) Dorin te-ai informat gresit impozitul anual ERA 396lei acum este aproape 800lei. Eu am gasit o Hyunday XG350 din 2003 la 10 000lei ,masina este impecabila insa are motor de 3,2L cand am aflat ca impozitul se ridica la frumusica suma de ...4500lei pe an , am fugit tare de tot Edited November 2, 2010 by florinellll Link to comment
balauru22 Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Asa este , o sa platesc impozit peste 800 ron la cilindreea asta . Link to comment
argon Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 dupa 100 km parcursi in oras ( 13,5 l ) Sper ca Bucuresti si nu Tg. Jiu S"> Link to comment
balauru22 Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 In Bucuresti undeva la 15 litri lua ... stiu de la fostul proprietar . Sper sa se mentina in jur de 13 oras . Link to comment
DGT Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Oricum, s-o stapanesti sanatos si vezi ca ai topic dedicat"Masina mea", unde sa ne-o prezinti si noua! Link to comment
noris Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Las' ca va zic cum se potrivesc maine seara, dupa ce le montez. Cum a ramas, se potrivesc?.... Link to comment
florinellll Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Este normal la Leganza ca pe recirculare ventilatorul sa aiba o turatie mai mare si implicit un debit mai mare de aer? Ar putea fi filtrul de polen colmatat ? Link to comment
Salex Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Nu se potrivesc . Mi-am scremut memoria si, daca nu gresesc, glisierele pentru fata au un cap oarecum elipsoidal. Cele de spate au un cap hexagonal, de 14 mm. Astept confirmarea de la Wolfman. Link to comment
noris Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 fftopic: Salex, Leganza ta are lampile pentru semnal aprinse tot timpul?.... Cum semnalizezi?.... Te-am vazut aseara pe Ramnicu Sarat, daca nu gresesc strada... Link to comment
Salex Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Mai mult ca sigur eu eram . Mergeam sa imi montez anvelopele de iarna MOSul are lampile de semnal facute pentru piata americana. Mai exact, becurile sint cele de frina, cu 2 filamente si functioneaza asa cum stim cu totii. Adica, aprinzi pozitii si pui frina - ma refer la spate. Absolut la fel are MOSul in spoilerul fata: pozitii si semnalizare. Link to comment
noris Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Salutam, O problema si de la mine: la putin timp dupa plecarea de pe loc, realizez ca becul de ABS este aprins. Opresc masina, motorul, apoi pornesc motorul - becul ramane aprins. Merg cativa kilometri si fara un motiv aparent - mergeam cu 50 la ora constant - se aprinde TCS-ul apoi se stinge, inclusiv becul de ABS. Acum pare a functiona normal. A mai patit cineva asa ceva? Ce sa fie? Link to comment
DGT Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Probabil unul dintre senzori n-a citit "roata". Calculatorul a sesizat eroarea,a intrat TCS(cand se aprinde becul functioneaza) apoi totul a revenit la normal.Vezi daca se mai repeta.Inseamna ca ai un fir intrerupt sau alte probleme la unul din senzori.Cel mai bine este sa verifici pe tester.Oricum eroarea ti-a ramas in calculator. Link to comment
valisoft Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 (edited) Vezi ca se poate sa ai un fir intrerupt de la unul din senzori , sunt multe cazuri in care calculatorul stinge martorul dar ABS-ul nu functioneaza, de aceea recomand sa mergi sa pui masina pe tester.Spun asta deoarece am patit pe propria pele. Iar daca testerul zie ca e ok, nu ai nici un senzor intrerupt, ia si curata dintii de la ABS de pe butuci , exista posibilitatea sa fie noroi pe ele si nu reusesc senzorii sa citeasca corect . Edited November 9, 2010 by valisoft Link to comment
noris Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Si mai stie cineva unde gasesc un tester in Bucuresti?.... Link to comment
chris0500 Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Am avut aceiasi problema, am fost la fostul service automec pantelimon, au pus testerul au zis ca senzorii sunt ok si ca e din cauza erorii din calculator. Au sters eroarea, nu s-a mai aprins martorul vreo 2-3 saptamani dupa care a inceput iar sa faca figura. Acum, de vreo 2-3 luni e aproape permanet aprins, rar se mai stainge pentru perioade scurte de timp. Daca ajungi pe undeva si rezolvi problema, sa pui si tu un post detaliat, poate ma duc si eu sa remediez "buba". Link to comment
DGT Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Dar de cand iti sta aprins permanent ,de ce n-ai fost iar la tester cu ea? E deajuns un singur fir intrerupt si atunci se aprinde martorul la bord! Este cel mai usor de depistat cu testerul. Link to comment
valisoft Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 (edited) "chris0500" vezi ce eroare ai pe tester la care din senzori si schimbal. La tine mai mult ca sigur unul din senzori are firul intrerupt , cand da cand nu da de aceea nu se stinge martorul. Edited November 10, 2010 by valisoft Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now