Salex Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 Mai exact, ce te intereseaza ? Piesele sau montajul distributiei ? Link to comment
eugen_pustiu Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 (edited) Am rezolvat!Am citit 183 pagini si a fost ok,am mai aflat si lucruri noi.Am montat distributia si mi am dat seama ca la nubira mea distributia nu e pusa bine."Mecanicul" mi a intins cureaua din pompa de apa si acul la intinzator nu conteaza.Nu stiam de ce face asa urat si "harsaie" .Azi o desfac si dau si axele jos pentru curatat tachetii.MultumescPS cum verific daca tachetii mai sunt buni caci,clantane de vreo 2 ani si care e defect . Edited March 12, 2012 by eugen_pustiu Link to comment
smailmiami Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 (edited) Am desfacut si eu senzorul de temperatura interioara. Intr-adevar, multa mizerie stransa acolo. L-am curatat si, ca prima impresie, merge mai bine. O fi placebo ... Edited March 13, 2012 by smailmiami Link to comment
florinellll Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 (edited) Am desfacut si eu senzorul de temperatura interioara. Intr-adevar, multa mizerie stransa acolo. L-am curatat si, ca prima impresie, merge mai bine. O fi placebo ... Despre ce este vorba bre,lumineaza-ne si pe noi Edited March 15, 2012 by florinellll Link to comment
Salex Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Senzorul de temperatura ambientala (cabina) al climatronicului. Link to comment
smailmiami Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Corect. Si sunt din ce in ce mai multumit de modul in care lucreaza. Recomand tuturor posesorilor de clima sa il curete. Link to comment
dleganza Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Buna , imi poate spune cineva cum sa dezlipesc sticla de pe un far de leganza , vreau sa o schimb pentru ca ii crapata , Link to comment
Salex Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Nu este sticla, este plastic. Incearca sa incalzesti extremitatea geamului cu un feon sau cu o sursa similara de caldura. In afara de mastic, geamul respectiv este prins si cu un sistem de "urechi". De asemenea, in functie de model, va trebui sa gasesti si 1-2 suruburi. Link to comment
stelica Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 Salutare dragi colegi,revin la topicul cu incalzirea in Leganza;ieri am inlocuit radiatorul de incalzire din habitaclu si nu am mai dat bordul jos cum am facut cand l-am curatat,nu a fost o munca usoara nici asa,am rupt o urechiusa de la un surubel din spate,nu vezi nimic acolo,doar pe pipaite ) M-am apucat la ora 8 dimineatza si am terminat pe la 12.nu pot spune inca daca am vazut o modificare majora,in Brasov s-a incalzit bine,dar am vazut ca baga caldura mai repede si pe fiecare aerator,ceea ce pana acum nu se intampla si un amanunt foarte important acum baga caldura si pe viteza 1 de la ventilator,inainte baga doar aer rece.voi reveni cu mai multe informatii...spor. Link to comment
dleganza Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 Buna , am facut ceva modificari la leganza mea , am anulat egr-ul (egr-ul l-am anulat pentru ca nu mai functiona , era blocat jumatate inchis jumatate deschis si mergea motorul inecat) si cele doua furtune ce iasa de la capacu chiuloasei si intra in admisie , interbarea este daca am facut bine sau influenteaza negativ functionarea motorului si inca o problema pe benzina nu urca repede in turatii si nu stiu de ce , am curatat corpul clapetei de admisie am schimbat senzoru iac am schimbat senzoru de presiune din galerie , injectoarele cam tot ce tine de admisie si alimentare si tot nu merge cum ar trebui pe benzina in schimb pe gaz merge impecabil , se aprinde becul de avarie din bord si se stinge cind ajung la 1800 de turatii si pe gaz si pe benzina face la fel , am schimbat sonda lambda si nici o schimbare , daca puteti sa imi dati ceva sfaturi sint bine venite. Link to comment
Salex Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 Cu EGRul nu-i bai mare. Ar trebui sa iti urce mai frumos in ture, sa nu iti dea in nas in frina de motor si sa nu-ti mai bage funingine in clapeta de acceleratie. De asemenea, este posibil sa observi un regim termic mai ridicat in special la mersul urban. Cu o instalatie de racire murdara/infundata, poate fi de rau. Tot la capitolul "rele" poti sa adaugi o usoara crestere a consumului si o posibila iesire a noxelor din parametri. Furtunele alea nu prea e bine sa le anulezi, au rol de ventilare a carterului superior. Pentru Check Engine, mergi la un tester Link to comment
dleganza Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 Am sa pun inapoi furtunele , dar de ce nu se tureaza cum trebuie , motorul merge bine sta la relanti dar de ceva vreme nu mai raspunde cum trebuie la acceleratie cind merg pe benzina , am fost la mecanici si m-au pus sa schimb o gramada de piese si nici o schimbare si ultima varianta mi-au zis sa umblu numa pe gaz (pe gaz merge foarte bine , mai bine ca si pe benzina , inainte se simtea diferenta cind mergeam pe benzina ) sincer nu mai stiu ce sa fac Link to comment
Salex Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 Din nou iti spun, mergi cu masina la un tester si solicita-le un raport cu problemele (coduri de eroare, etc). Altfel, ne putem juca de a cititul in cafea sau de a datul in bobi ... putin probabil sa te ajute cu ceva. Link to comment
andreib Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 (edited) Ori sunt injectoarele infundate pentru ca nu ai prea mers pe benzina ori e reglata prost instalatia de GPL si ti-a ametit long term fuel trim (de aici poate fi si check-ul aprins- amestec sarac). Ambele defecte pot fi identificate usor la o diagnoza facuta bine. Edited March 18, 2012 by andreib Link to comment
blue77max Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 (edited) Salut la toata lumea!....nu am mai intrat de mult pe acest forum pentru ca nu am avut probleme la masina pe care sa nu le pot rezolva...pana azi. Leganza din 2003 cu instalatie de gaz secventiala.Problema a aparut anul trecut prin vara si de atunci nu i am gasit rezolvare.Problema apare si pe gaz si pe benzina. La plecarea de pe loc masina trepideaza pana ia ceva viteza , trepideaza si schimbatorul de viteze. In mers de exemplu daca merg cu 60 km/h si tin acceleratia la acelasi nivel smunceste.Deci indiferent ca sunt pe gaz sau benzina si indiferent in ce treapta de viteza sunt, daca merg constant ea totusi se smunceste,daca incerc sa reduc viteza ridicand usor piciorul de pe aceleratie iar smunceste. Alta problema este la deceleratie, de exemplu la 50 60 km/h daca i au piciorul de pe aceleratie masina nu pierde usor din viteza cum ar fi normal ci la fel in socuri, smuncituri de parca m ar frana ceva. Daca fac la fel dar scot masina din viteza merge normal deci nu e de la sistemul de franare. Am schimbat bujiile si fisele..face la fel.Ce sa fie ?..discul de ambreaj?... Edited March 23, 2012 by blue77max Link to comment
mihai72ro Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 (edited) Si eu m-am gandit din prima la discul de ambreiaj daca pe liber merge "rotund", dar este doar o parere. L.E. Poti verifica discul de ambreiaj accelerand mai vioi; daca o simti ca ii creste turatia mai mult decat ar trebui in raport cu viteza de deplasare, inseamna ca discul este pe duca si patineaza. Edited March 23, 2012 by mihai72ro Link to comment
Salex Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 (edited) Cu masina stationara si cu frina de mina trasa, se introduce CV in treapta IV-a si se elibereaza usor pedala de ambreiaj. Daca motorul nu moare, atunci e clar. Se vad scurgeri de ulei sub motor la imbinarea dintre motor si cutie ? Edited March 23, 2012 by Salex Link to comment
florinellll Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Da, si pompa de apa este impecabila. Motorul nu cred sa aiba mai mult de 100k reali. Patesc si eu acelas fenomen.Tu cum ai rezolvat in cele din urma? Link to comment
smailmiami Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Desi nu ma asteptam, caloriferul a fost cel vinovat. Link to comment
stfingt Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 (edited) Cu masina stationara si cu frina de mina trasa, se introduce CV in treapta IV-a si se elibereaza usor pedala de ambreiaj. Daca motorul nu moare, atunci e clar. Se vad scurgeri de ulei sub motor la imbinarea dintre motor si cutie ? Salut, Imi explici te rog si mie fenomenul? Eu pierd ulei pe la imbinarea dintre motor si cutie de viteze, am schimbat garnitura de baie (l-am pus pe nenea Victor Reinz si garnitura si silicon) si tot pierde, semeringul din spatele volantei l-am schimbat acum 3000 Km si tot pierde. Inainte sa schimb garnitura de la baie si s-o siliconez gaseam dimineata o pata de ulei cat palma, acum gasesc doar 2-3 picaturi , tot e ceva. Multumesc, Edited March 28, 2012 by stfingt Link to comment
Salex Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 La tine e alta buba . Ideea, vis-a-vis de situatia colegului era urmatoarea: testul cu frina de mina trasa si plecat (incercare de plecat) de pe loc intr-o viteza mare (vezi rapoarte demultiplicare) iti poate da un indiciu destul de bun asupra patinarii ambreiajului. Daca nu are scurgeri de ulei, testul este destul de relevant. Daca exista scurgeri de ulei, patinarea se poate datora acestia din urma, deci este nevoie de o investigatie mai serioasa. Pierdere de ulei dupa montarea unui simering nou poate avea mai multe cauze, de la un simering prost sau deteriorat la montaj si pina la uzura a axului arborelui Link to comment
catapkz Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 (edited) am un prieten cu cielo pe gpl si la fel pateste, zici k e posedata masina cum se smuceste... la service i s-a zis k trebuie sa schimbe un plaman... Edited March 29, 2012 by catapkz Link to comment
blue77max Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Am facut testul cu frana de mana trasa, in treapta a 3-a .Se ridica masina de bot si pleaca si cu a 3 a cu frana de mana trasa,scurgeri de ulei nu am . Nu smunceste incat sa nu poti merge cu ea da e deranjant cand merg incet in treapta 2,3,4 prin oras daca incerc sa merg constant cu 50 km/h de exemplu are unele scapari sa le zic asa, care apar si la eliberarea pedalei de acceleratie .Am curatat senzorul ala IAC avea pe el un strat gros de praf uleios. Dupa curatare a mers perfect o zi , acum iar face...ma bucurasem degeaba.. Masina are 160 de mii km ,discul de ambreaj nu a fost schimbat. Link to comment
stfingt Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 (edited) Salut, La leganza mea sta aprins martorul ABS de cand am intrat in posesia mea, nu se stinge nu face nici un zgomot modulatorul ABS. Mai grav este ca am pus tester-ul original daewoo pe masina si nu se poate conecta la ABS mi-a spus meseriasu' (eroare de conexiune) poate intra oriunde in calculatorul ei, nu are erori dar in ABS nu poate intra. Probabil este o masa sau un contact imperfect. Avand in vedere ca masina are ceva anisori, senzorii par a fi schimbati recent. Poate sa-mi dea si mie cineva o sugestie? Macar de unde sa incep? Numai bine! Edited March 30, 2012 by stfingt Link to comment
Salex Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Am facut testul cu frana de mana trasa, in treapta a 3-a .Se ridica masina de bot si pleaca si cu a 3 a cu frana de mana trasa,scurgeri de ulei nu am . Nu smunceste incat sa nu poti merge cu ea da e deranjant cand merg incet in treapta 2,3,4 prin oras daca incerc sa merg constant cu 50 km/h de exemplu are unele scapari sa le zic asa, care apar si la eliberarea pedalei de acceleratie .Am curatat senzorul ala IAC avea pe el un strat gros de praf uleios. Dupa curatare a mers perfect o zi , acum iar face...ma bucurasem degeaba.. Masina are 160 de mii km ,discul de ambreaj nu a fost schimbat. 1. Inseamna ca nu de la ambreiaj ti se trage. In schimb, clar ai o problema cu frina de mina ... 2. Corpul clapetei de acceleratie l-ai curatat bine ? Orificiile pt. vacuum sint desfundate ? TPSul iti da semnal corect ? 2'. IL i-ai facut ? 3. Daca la intrebarea 2 raspunsurile sint DA, atunci incearca sa elimini EGR-ul. La Leganza poti face asta foarte simplu scotindu-i furtunul (dinspre palaria EGR-ului) si infundindu-l cu un cui/surub. Avanatajele si dezavantajele au mai fost discutate pe forum. Eu personal prefer avantajele, merg cu EGR anulat. Si la mine, cu EGR-ul functional, am zmucituri in anumite conditii (in special cu motorul rece). Dupa ultimele informatii pe care le-ai dat, inclin sa cred ca vei rezolva prin anularea EGRului. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now