tolin Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 @joeboy > Esti sigur ca ai masurat corect nivelul sau ca n-ai avut prea mult initial ? Link to comment
alx Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 revin..cu intrebari..E normal ca masina sa se puna in miscare fara a apasa pedala de acceleratie..? Se intampla indiferent daca motorul e cald (apa la 80 grade) sau rece... Plec de pe loc fara sa apas acceleratia si uneori ajung pana la viteza a 3-a fara sa accelerez.. (valabil si pt. marsarier)..E normal..? Afecteaza consumul de carburant..? Ceva uzura suplimentara la motor..cutie..? E automata sau manuala? de ce e manuala, se tureaza scoasa din viteza sau nu... cand ajungi in a 3-a fara sa accelerezi, ce turatie ai? PS: Evident ca nu e normal... Link to comment
joeboy Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Folosesc Aral 5-40, iar nivelul l-am masurat bine pentru ca am si completat cu un litru.. E bine daca trec pe alt tip de ulei? un litru de ulei la 3000 km mi se pare cam mare consumul.Stie cineva care este consumul de benzina la 160 km/h? Link to comment
ovi_jer Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Schimba uleiul si sa nu mai pui niciodata aral.Pune castrol txt softec 5W30 daca motorul are sub 100k km si 5W40 daca a trecut de km astia.La viteza de 160 km/h consumul de benzina este in jur de 9l/100km. Link to comment
joeboy Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Merci ovi_jer! Aveam de gand sa trec pe alt ulei dar acum o fac fara ezitare Link to comment
alx Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Mdeah, nu e chiar asa cu uleiul... Am intalnit destui care spun ca au avut probleme si cu Castrol 5w... Prin probleme inteleg consum de ulei ce nu s-a mai repetat cu alt tip de ulei. Link to comment
ovi_jer Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Probabil era vorba de alte tigai si nu de masini daewoo.Sant si uleiuri la fel de bune precum castrol sau mai bune dar odata e bun si data viitoare e pacurina in acelasi bidon.Oricum la leganza este obligatoriu uleiul sintetic si de firma buna. Link to comment
ovi_jer Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 In germania sau castrol romania.Eu am bagat din amandoua si era la fel. Link to comment
expero 16V Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Intrebare pentru leganzari sau alti proprietari de masina cu tapiterie de piele : Cum intretineti pielea ? descrie-ti ce folositi si de cate ori .. Eu am auzit la un amic ca folososte lapte de corp Doina , insa masina lui e si cabrio si e mai expusa. Voi? Link to comment
joeboy Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Eu folosesc un produs Turtlewax solutie speciala pentru piele. Link to comment
joeboy Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 Stie cineva ce cantitate exacta de ulei trebuie la leganza? Link to comment
AdrianB Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Mi s-a intamplat de cateva ori pana acum dimineata cand plec urmatorul scenariu: - porneste la prima cheie, totul e bine - bag in viteza sau in marsalier, sta putin, si chiar daca am ambreiajul calcat la maxim se opreste o data. Asta se intampla maxim de doua ori dupa care pleaca - cateva minute in continuare masina se "tureaza" singura, cand schimb viteaza de exemplu din 1 in 2 cu ambreiajul la maxim fara sa ating acceleratia se duce singura la 2-3000 apoi scade brusc.. foarte ciudat. Care-i faza? Link to comment
ovi_jer Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Curata IAC-ul ,da un reset la ECM si fa o initializare la IAC. Link to comment
joeboy Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 si eu am patit de cateva ori la fel... ce este IAC-ul`? cum se face initializarea? si cum dau un reset la ECM? Link to comment
ovi_jer Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Aici este subiectul despre curatarea si initializarea iac-ului.La leganza este o pozitie mai incomoda datorita pozitie acestuia in partea din spate a motorului. Link to comment
AdrianB Posted June 17, 2005 Share Posted June 17, 2005 (edited) Am facut Constanta - Bucuresti - Constanta saptamana asta. Consum 7%. Din pacate n-am trecut de 120 (mi-e si rusine sa zic asta la 133 cai) ... era mama in dreapta :"> Regret ca nu am CDX nu pentru piele, airbag sau cd... ci pentru servodirectia sensibila la viteza. De la 100 incolo am cam simtit nevoia sa tin doua maini pe volan (sunt si destul de incepator, am 6 luni de carnet) Edited June 17, 2005 by AdrianB Link to comment
Wolfman Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Am gasit azi o Leganza CDX '99, 226k km 5800 euri, masina de director, prim proprietar, un singur sofer, intretinuta, carte service la zi, impecabila. Ce ziceti merita? Eu am un feeling ca da... Link to comment
ovi_jer Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Verifica uzura motorului ,daca scoate fum la pornire sau scaparile de gaze in carterul superior pe la buson.La km astia e foarte important daca sau schimbat discurile de frina,evacuarea si telescoapele. Link to comment
Wolfman Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 (edited) Deci am vazut masina, am condus-o vreo 10 km, sunt inca in dubii...Motorul toarce frumos, nu scoate fum pe la joja, capac ulei sau toba (arunca ulei pe la busonul de umplere ulei - o fi OK???), are discurile frana schimbate +distributia, un amortizor, toba finala. CD-ul il scoate afara (sper sa fie nevoie doar de o curatare), are martorul de airbag aprins (cred ca este deconectat firul de sub scaun), ceasul nu se aprinde. Tapiteria este aproape OK (in spate arsa cu tigara si pus un petic), bateria terminata (sau descarcata, nu s-a mers cu ea de trei saptamani). Exterior impecabil cu exceptia portierei dreapta fata unde este un pic infundata chiar sub bandou), cauciucuri 205/55/15 aproape noi Michelin, rezerva cu cauciuc original Kumho. Mi s-a spus ca trebuie schimbat kitul de distributie (curele + role), filtre, etc. Ulei a vazut doar ARAL 5W-40 si 10-W40. Impresia dupa drive-test este ca e puturoasa (schimbam la 4000), parca are cel mult 90 cai, mi se pare mai sprinten Cielo al meu; ABS-ul n-am reusit s-al fac sa intre, cu toate ca ploua. Faza e ca am descoperit o groaza de persoane din conducerea firmei pe care le cunosc, deci nu mi s-a ascuns nimic din istoria masinii. Le-am oferit 5200 euri. maine primesc raspunsul. Are ambreiajul original, tine OK, n-am reusit sa-l fac sa patineze, amortizoare originale. A fost condusa de un singur sofer, stil destul de linistit, care tine la viata lui si merge de obicei cu 100-110 kilometrii i-a facut extraurban 95%. este inmatriculata in 12/2000. Ce parere aveti??? Edited October 26, 2011 by Wolfman Link to comment
ovi_jer Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 E normal sa arunce ulei pe la buson datorita camelor foarte apropiate.Cd-ul trebuie desfacut si stearsa lentila pentru ca acumuleaza praf de la cooler. Becul la centura de siguranta era aprins?Sau schimbat si rolele la ultima distributie? Link to comment
Wolfman Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 (edited) Da, rolele au fost schimabate. Becul la centuri ramane aprins, care-i faza??? Edited October 26, 2011 by Wolfman Link to comment
ovi_jer Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Atunci exista o problema la unul din airbag-uri sau la SDM.La urmatoarea revizie nu mai schimib decit cureaua.Ac-ul era functional?Geamurile,inchiderea? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now