Jump to content

Recommended Posts

revin..cu intrebari..

E normal ca  masina sa se puna in miscare fara a apasa pedala de acceleratie..? Se intampla indiferent daca motorul e cald (apa la 80 grade) sau rece... Plec de pe loc fara sa apas acceleratia si uneori ajung pana la viteza a 3-a fara sa accelerez.. (valabil si pt. marsarier)..E normal..? Afecteaza consumul de carburant..? Ceva uzura suplimentara la motor..cutie..?

 

E automata sau manuala?

 

de ce e manuala, se tureaza scoasa din viteza sau nu... cand ajungi in a 3-a fara sa accelerezi, ce turatie ai?

 

PS: Evident ca nu e normal...

Link to comment

Folosesc Aral 5-40, iar nivelul l-am masurat bine pentru ca am si completat cu un litru..

E bine daca trec pe alt tip de ulei? un litru de ulei la 3000 km mi se pare cam mare consumul.Stie cineva care este consumul de benzina la 160 km/h?

Link to comment

Schimba uleiul si sa nu mai pui niciodata aral.Pune castrol txt softec 5W30 daca motorul are sub 100k km si 5W40 daca a trecut de km astia.La viteza de 160 km/h consumul de benzina este in jur de 9l/100km.

Link to comment

Mdeah, nu e chiar asa cu uleiul... Am intalnit destui care spun ca au avut probleme si cu Castrol 5w... Prin probleme inteleg consum de ulei ce nu s-a mai repetat cu alt tip de ulei.

Link to comment

Probabil era vorba de alte tigai si nu de masini daewoo.Sant si uleiuri la fel de bune precum castrol sau mai bune dar odata e bun si data viitoare e pacurina in acelasi bidon.Oricum la leganza este obligatoriu uleiul sintetic si de firma buna.

Link to comment

Intrebare pentru leganzari sau alti proprietari de masina cu tapiterie de piele :

 

Cum intretineti pielea ? descrie-ti ce folositi si de cate ori ..

Eu am auzit la un amic ca folososte lapte de corp Doina :D , insa masina lui e si cabrio si e mai expusa. Voi?

Link to comment
  • 3 weeks later...

Mi s-a intamplat de cateva ori pana acum dimineata cand plec urmatorul scenariu:

 

- porneste la prima cheie, totul e bine

 

- bag in viteza sau in marsalier, sta putin, si chiar daca am ambreiajul calcat la maxim se opreste o data. Asta se intampla maxim de doua ori dupa care pleaca

 

- cateva minute in continuare masina se "tureaza" singura, cand schimb viteaza de exemplu din 1 in 2 cu ambreiajul la maxim fara sa ating acceleratia se duce singura la 2-3000 apoi scade brusc.. foarte ciudat.

 

:wallbanger: Care-i faza?

Link to comment
  • 3 weeks later...

Am facut Constanta - Bucuresti - Constanta saptamana asta. Consum 7%. Din pacate n-am trecut de 120 (mi-e si rusine sa zic asta la 133 cai) ... era mama in dreapta :"> :wallbanger:

 

Regret ca nu am CDX nu pentru piele, airbag sau cd... ci pentru servodirectia sensibila la viteza. De la 100 incolo am cam simtit nevoia sa tin doua maini pe volan (sunt si destul de incepator, am 6 luni de carnet) :(

Edited by AdrianB
Link to comment
  • 4 weeks later...

Am gasit azi o Leganza CDX '99, 226k km 5800 euri, masina de director, prim proprietar, un singur sofer, intretinuta, carte service la zi, impecabila. Ce ziceti merita? Eu am un feeling ca da...

Link to comment

Verifica uzura motorului ,daca scoate fum la pornire sau scaparile de gaze in carterul superior pe la buson.La km astia e foarte important daca sau schimbat discurile de frina,evacuarea si telescoapele.

Link to comment

Deci am vazut masina, am condus-o vreo 10 km, sunt inca in dubii...Motorul toarce frumos, nu scoate fum pe la joja, capac ulei sau toba (arunca ulei pe la busonul de umplere ulei - o fi OK???), are discurile frana schimbate +distributia, un amortizor, toba finala. CD-ul il scoate afara (sper sa fie nevoie doar de o curatare), are martorul de airbag aprins (cred ca este deconectat firul de sub scaun), ceasul nu se aprinde. Tapiteria este aproape OK (in spate arsa cu tigara si pus un petic), bateria terminata (sau descarcata, nu s-a mers cu ea de trei saptamani). Exterior impecabil cu exceptia portierei dreapta fata unde este un pic infundata chiar sub bandou), cauciucuri 205/55/15 aproape noi Michelin, rezerva cu cauciuc original Kumho.

Mi s-a spus ca trebuie schimbat kitul de distributie (curele + role), filtre, etc. Ulei a vazut doar ARAL 5W-40 si 10-W40.

Impresia dupa drive-test este ca e puturoasa (schimbam la 4000), parca are cel mult 90 cai, mi se pare mai sprinten Cielo al meu; ABS-ul n-am reusit s-al fac sa intre, cu toate ca ploua.

Faza e ca am descoperit o groaza de persoane din conducerea firmei pe care le cunosc, deci nu mi s-a ascuns nimic din istoria masinii.

Le-am oferit 5200 euri. maine primesc raspunsul.

Are ambreiajul original, tine OK, n-am reusit sa-l fac sa patineze, amortizoare originale.

A fost condusa de un singur sofer, stil destul de linistit, care tine la viata lui si merge de obicei cu 100-110 kilometrii i-a facut extraurban 95%. este inmatriculata in 12/2000.

Ce parere aveti???

Edited by Wolfman
Link to comment

E normal sa arunce ulei pe la buson datorita camelor foarte apropiate.Cd-ul trebuie desfacut si stearsa lentila pentru ca acumuleaza praf de la cooler.

Becul la centura de siguranta era aprins?Sau schimbat si rolele la ultima distributie?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...