Jump to content

Recommended Posts

Testarea ambreiajului e simpla:

 

Pull in the clutch lever and put the bike in first gear. Rev the engine. Does the bike creep forward? If so, then the clutch basket may need to be replaced. When you rev the engine does the clutch slip? If so, then the plates and springs may need to be replaced.

 

Adica:

 

- apesi pedala de ambreiaj, bagi intr-a 1-a, si turezi motorul (tinand pedala apasata); daca are tendinta sa plece, nu e bine :)

- in mers, accelerezi brusc (adica ii dai talpa); daca turatia creste, dar nu creste si viteza proportional, nu e bine :) (asta inseamna ca "aluneca ambreiajul")

Link to comment

Am fost duminica cu masina la iarba verde si am facut niste poze. Culoarea mi se pare interesanta, este silver streamline dar pare cand verde, cand indigo, cand gri...

Asta inseamna un fel de cameleon?

0004.JPG

0005.JPG

0006.JPG

0007.JPG

0009.JPG

0008.JPG

Edited by Wolfman
Link to comment

Ieri am schimbat capatul de bara (53 RON + 15 manopera), filtrul de habitaclu (400 RON) si i-am montat detectorul radar definitiv la parasolarul sofer cu firul ascuns prin cheder pana la tabloul de sigurante. Am luat si un produs 2+2 (14 RON) pentru intretinut tapiteria de piele.

Link to comment

Am vazut azi o Leganza, ca a ta Wolf, era masina de interventie(killerita de toti soferii de la societate care sunt in tura) la care nu se schimbase nimic la ea, motor cutie componente importante! Pneuri, uleiuri... astea nu cred ca mai conteaza, dar masina aceea avea 374 000km!!!!!!!!! Am ramas mut cand am vazut cat avea! Am avut o discutie si cu primul sofer care a condus-o pana pe la 140 000km(initial a fost masina directorului) si spunea ca nu-i place Passat-ul pe care lucreaza acum, basca ca i-au refacut motorul diesel asta iarna ca era mai galagios ca un tractor-asta parerea lui si comentariile lui! singurul lucru busit era pielea de la scaunul soferului care se rupsese la cusatura pe toata lungimea la sezut!

 

Inca un exemplu de fiabilitate! Am vrea sa avem asemenea exemple si de la alte masini autohtone!

 

PS: aaaaaaa, si mai era si o Nubira I alba, tot de interventie masina, si avea si aceea 267000km!!

Edited by darem
Link to comment

Am mers si io azi cu un Espero din '96de la mine de la serviciu care avea 460k (motorul facut odata) si mergea ca nou, incredibil! Doar un pic de rugina pe la aripile spate... Astea sunt masini super, daca le intretii si nu-ti bati joc de ele.

Link to comment
  • 4 weeks later...

Wolf.. s-o stapanesti cu placere..si sa te bucuri de multi km in siguranta.. Eu sunt pe punctul de a vinde Leganza.. dar tu aproape ca m-ai facut sa ma razgandesc.. Unul din motivele pt care vreau sa o vand e ca la Bacau (am obs. ca si tu esti bacauan) nu am gasit nici un service ..nici un mecanic.. ce sa se priceapa la aceste masini..

Link to comment

Stie careva daca se poate face ceva "intretinere" la pompa de servodirectie? Fenomenul e urmatorul: Cu motorul pornit daca iau de volan st/dr se aude "un zgomot ciudat" (ca-n reclama).Daca iau maxim de volan zgomotul se amplifica f. tare. Am fost la un service si tipul de acolo mi-a spus ca n-am ce sa-i fac .. sa merg asa pana pica pompa si apoi s-o inlocuiesc.. Banuiesc ca e destul de scumpa.

:spumelagura:

Link to comment

Uleiul la servo a fost inlocuit?Este la nivel?Directia merge usor?

Scoate mufa de la supapa EVO de pe pompa de directie si vezi daca se mai aude sau se modifica ceva.Indicat ar fi sa schimbi si uleiul.

Link to comment

La mine se auzea la fel , am fost la service unde au zis ca nu e de la pompa, au dat jos rotile , telescoapele si au schimbat niste garnituri sau ceva de genu'..in capul telescoapelor.Zgomotul a disparut si am platit mai mult manopera decat acele garnituri ptr ca erau sub 100.000

Link to comment

Intrebare pentru Leganzari : sunteti dispusi sa dati pentru o Leganza din sept 2002 suma de 9500E (este cea de pe autovit)? Chiar credeti ca merita atat de mult numai pentru ca este din 2002 si ca, zice el, este perfecta-nu ai ce sa-i reprosezi!

Link to comment

Cautat Leganza 2002 si cea mai scumpa era 8700 cu vat reclaimable si avea in jur de 35-40kkm, acum nu stiu ce sa zic ca nu sunt convins ca merita!

O intrebare(alta de fapt): puterea pe care o aveau declarata era 126CP, sa inteleg ca sunt EURO3?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...