VAXXi Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Testarea ambreiajului e simpla: Pull in the clutch lever and put the bike in first gear. Rev the engine. Does the bike creep forward? If so, then the clutch basket may need to be replaced. When you rev the engine does the clutch slip? If so, then the plates and springs may need to be replaced. Adica: - apesi pedala de ambreiaj, bagi intr-a 1-a, si turezi motorul (tinand pedala apasata); daca are tendinta sa plece, nu e bine - in mers, accelerezi brusc (adica ii dai talpa); daca turatia creste, dar nu creste si viteza proportional, nu e bine (asta inseamna ca "aluneca ambreiajul") Link to comment
Wolfman Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 (edited) Am fost duminica cu masina la iarba verde si am facut niste poze. Culoarea mi se pare interesanta, este silver streamline dar pare cand verde, cand indigo, cand gri... Asta inseamna un fel de cameleon? Edited July 19, 2005 by Wolfman Link to comment
darem Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Wow pe asta n-o stiam! Multumesc frumos Vaxxi! Da, frumos mai arata! Link to comment
Wolfman Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Ieri am schimbat capatul de bara (53 RON + 15 manopera), filtrul de habitaclu (400 RON) si i-am montat detectorul radar definitiv la parasolarul sofer cu firul ascuns prin cheder pana la tabloul de sigurante. Am luat si un produs 2+2 (14 RON) pentru intretinut tapiteria de piele. Link to comment
darem Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 (edited) Am vazut azi o Leganza, ca a ta Wolf, era masina de interventie(killerita de toti soferii de la societate care sunt in tura) la care nu se schimbase nimic la ea, motor cutie componente importante! Pneuri, uleiuri... astea nu cred ca mai conteaza, dar masina aceea avea 374 000km!!!!!!!!! Am ramas mut cand am vazut cat avea! Am avut o discutie si cu primul sofer care a condus-o pana pe la 140 000km(initial a fost masina directorului) si spunea ca nu-i place Passat-ul pe care lucreaza acum, basca ca i-au refacut motorul diesel asta iarna ca era mai galagios ca un tractor-asta parerea lui si comentariile lui! singurul lucru busit era pielea de la scaunul soferului care se rupsese la cusatura pe toata lungimea la sezut! Inca un exemplu de fiabilitate! Am vrea sa avem asemenea exemple si de la alte masini autohtone! PS: aaaaaaa, si mai era si o Nubira I alba, tot de interventie masina, si avea si aceea 267000km!! Edited July 21, 2005 by darem Link to comment
Wolfman Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Am mers si io azi cu un Espero din '96de la mine de la serviciu care avea 460k (motorul facut odata) si mergea ca nou, incredibil! Doar un pic de rugina pe la aripile spate... Astea sunt masini super, daca le intretii si nu-ti bati joc de ele. Link to comment
Ciprian_68 Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 Wolf.. s-o stapanesti cu placere..si sa te bucuri de multi km in siguranta.. Eu sunt pe punctul de a vinde Leganza.. dar tu aproape ca m-ai facut sa ma razgandesc.. Unul din motivele pt care vreau sa o vand e ca la Bacau (am obs. ca si tu esti bacauan) nu am gasit nici un service ..nici un mecanic.. ce sa se priceapa la aceste masini.. Link to comment
Ciprian_68 Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Stie careva daca se poate face ceva "intretinere" la pompa de servodirectie? Fenomenul e urmatorul: Cu motorul pornit daca iau de volan st/dr se aude "un zgomot ciudat" (ca-n reclama).Daca iau maxim de volan zgomotul se amplifica f. tare. Am fost la un service si tipul de acolo mi-a spus ca n-am ce sa-i fac .. sa merg asa pana pica pompa si apoi s-o inlocuiesc.. Banuiesc ca e destul de scumpa. Link to comment
andreib Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 La capat de cursa este normal sa scoata un suierat (este o supapa care da drumul la presiune cand ajungi la capatul de cursa) dar in rest n-ar trebui sa o auzi (poate doar o f mica crestere a turatiei la relanti). Link to comment
Ciprian_68 Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 (este o supapa care da drumul la presiune cand ajungi la capatul de cursa) <{POST_SNAPBACK}> sa-nteleg ca din moment ce suieratul se aude si in timpul cursei supapa de care-mi vorbesti da drumul la presiune fara ca (,) cursa sa fie la capat.. Supapa de care spui unde se afla..? ..se poate inlocui..? Multumesc! Link to comment
ovi_jer Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Uleiul la servo a fost inlocuit?Este la nivel?Directia merge usor? Scoate mufa de la supapa EVO de pe pompa de directie si vezi daca se mai aude sau se modifica ceva.Indicat ar fi sa schimbi si uleiul. Link to comment
joeboy Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 La mine se auzea la fel , am fost la service unde au zis ca nu e de la pompa, au dat jos rotile , telescoapele si au schimbat niste garnituri sau ceva de genu'..in capul telescoapelor.Zgomotul a disparut si am platit mai mult manopera decat acele garnituri ptr ca erau sub 100.000 Link to comment
dinoc Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 Ce consum real are o Leganzza in oras ? Am auzit de 14 litri /suta ... adevarat ? Link to comment
ovi_jer Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Depinde foarte mult de stilul de mers.Daca se folosesc toti cei 133CP nu e foarte greu sa ajungi la consumul acela. Link to comment
dinoc Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Nici chiar asa , un mers normal sa zicem schimbat viteza la 3000 - 3500 ture - mers in oras - cam in ce consum duce ? Link to comment
ovi_jer Posted August 22, 2005 Share Posted August 22, 2005 Aproximativ 11-12l/100km dar regimul asta e indicat cu AC pornit si cativa pasageri in masina.Un mers economic este pina in 3000 rot/min. Link to comment
dinoc Posted August 22, 2005 Share Posted August 22, 2005 Pai asta-i un consum ok pt o asa limuzina Link to comment
ovi_jer Posted August 22, 2005 Share Posted August 22, 2005 Ultima medie de consum la mine a fost de 10l/100km pe o distanta de 510 km din care 100km in Rm. Valcea + 360km pe A1 cu 170km/h si AC pornit + 50km in Bucuresti tot cu AC pornit. 1 Link to comment
darem Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Intrebare pentru Leganzari : sunteti dispusi sa dati pentru o Leganza din sept 2002 suma de 9500E (este cea de pe autovit)? Chiar credeti ca merita atat de mult numai pentru ca este din 2002 si ca, zice el, este perfecta-nu ai ce sa-i reprosezi! Link to comment
Satori Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Daca nu as avea Kalosul si masina aceea nu ar fi dusa, eu as lua-o. Maine! Urca-te in o Leganza si o sa intelegi! Link to comment
darem Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 La ce te referi ...."si masina aceea nu ar fi dusa"? Am urcat in mai multe si sigur am microbul, dar totusi 9500E (daca ma mai screm un pic 1000-1500 E trec la passat..blabla)! Link to comment
ovi_jer Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Cauta pe mobile.de o leganza din 2002 si o sa te convingi. Link to comment
darem Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Cautat Leganza 2002 si cea mai scumpa era 8700 cu vat reclaimable si avea in jur de 35-40kkm, acum nu stiu ce sa zic ca nu sunt convins ca merita! O intrebare(alta de fapt): puterea pe care o aveau declarata era 126CP, sa inteleg ca sunt EURO3? Link to comment
ovi_jer Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 (edited) Da acea este euro 3.Dar este un model SX cu cutie automata Edited August 24, 2005 by ovi_jer Link to comment
darem Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Da poate, daca la ei s-a vandut SX-ul cu interior de piele, jante aliaj,...TEMPOMAT!!! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now