i93mid Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 nu cred ca s-a fabricat leganza cu euro 3... Link to comment
ovi_jer Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 In 2001-2002 sau fabricat cele euro3 si au codul motor T20SED.Acelasi motor dar parametrii si ecm diferit.A mai pierdut din putere si este folosit si in prezent pe nubira si tacuma. Link to comment
i93mid Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 (edited) asta are euro 3?link: http://www.mobile.de/SIDiu6Inik9UCn9c9r8Lr...11111176681457& Edited August 24, 2005 by i93mid Link to comment
ovi_jer Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Da.Despre aia discutam cu darem mai sus.Daca are codul motorului T20SED in brif e euro3.Dupa puterea motorului ar fi euro3 dar pina nu vezi actul nu iti dai seama. Link to comment
i93mid Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 si daca are 126 cp in loc de 133 consuma mai putin? Link to comment
ovi_jer Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Teoretic da pentru ca si performantele 0-100km/h sau viteza maxima sant mai slabute. Link to comment
darem Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Wonderfull! Tipul pleaca in concediu, afara din tara, maine dimineata! Link to comment
darem Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 (edited) Asaaa! Facut o mica plimbare ieri de la ora 4 spre bucuresti pentru a vedea minunea de leganza de 9500E! inainte de a pleca am fost asigurat de individ ca nu voi regreta ce voi vedea...la banii astia! Ajung la fata locului parcat ascutitoarea mea fix in fata leganzei si din prima privire am inceput sa regret ca am facut drumul! Probleme: geamurile la proiectoare sparte/lipsa; in dreptul proiectorului stanga bara era lovita, julita zdravan.. la fel era si cea din spate si ...ambele necesitau vopsire(ca maiaveau si alte zgarieturi mai mici); pragurile, ambele, in dreptul usilor spate erau sparte si vopseaua exfoliata, parbriz crapat, alarma varza (se arma aiurea se deschidea la fel); la interior nu era o masina cat de cat curata-par de animal in toata masina, excremente in portbagaj sub placa - la rezerva (minor totusi o faceam boboc ca ticoletele meu);toba finala cu 6 sase puncte in care se exfolia tabla si am bagat cheia un pic intr-unul din puncte si era moale... se ducea prin ...; fanta de tabla din dreptul carligului de remorcare spate era lovita rau si scutul din dreptul rotii de rezerva la fel; capacul de la tabloul de sigurante lipsa; blocul comanda geamuri din usa soferului spart; ledul de la alarma atarna de sub bord si era prins aiurea in bord; simeringul coloana directie in caseta de directie scapa ulei, simering cautator maneta de directie unde intra in cutie la fel scapa ulei de era carcasa cutiei de viteze imbaiata cam 80% in ulei; deasupra la capac chiulasa (injectoare zic eu) se auzea un tacanit cam in dreptul celui de al III-lea piston( de la cutie spre distributie); manerul usii soferului, la decupatura, era super zgariat(femeie...unghii).....mai da' cate sunt...! fetele usilor fata scartaiau groaznic pe drum bun,insertia de lemn(mahon) insepuse sa se umfle/decojeasca in patru locuri...frana de mana nu tinea aproape deloc.. plecai cu ea trasa la max(pana sus) cu doar 1500 de ture!!! Bun: Totul era functional, electric martori, sunet, oglinzi-geamuri, AC, vopsea inca mai avea luciul specific "metalizatului" Pneuri Pirelli de iarna bune, (nu le-am vazut pe cele de rezerva!) rezerva ffff putin uzata, masina din 03-dec-2002,...... Prin toata pledoaria de mai sus nu vreau sa evidentiez cat sunt de carcotas(aiurea, ca sunt la maxim si va multumesc ca m-ati invatat toate lucrurile de verificat) si nici nu vreau sa desfiintez aceasta masina; vreau doar sa justific decizia mea: Oricat de mult imi doresc o Leganza, si indiferent cate am vizionat si cat am cautat(din aprilie-mai) aceasta masina nu merita un pret atat de mare doar pentru ca era din 12.2002 comparativ cu toate problemele pe care le avea, ca sa nu mai punem suma pe care o investeai in ea dupa cumparare ca sa rezolvi toate pb! PS: cred ca totusi mie imi trebuie o masina noua scoasa din tipla...! Va multumesc pentru rabdarea de a citi totul! "> Edited August 25, 2005 by darem Link to comment
ovi_jer Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Mai asteapta un pic pina schimba senatorii parcul auto si poate gasesti una buna. Link to comment
Mike1 Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Din pacate, de descrierea facuta de Darem mi-a fost si mie frica . Dar cred, totusi, ca exista o solutie : mobile.de; eu am mers mai de parte cu aceasta firma; dupa ce am cautat modelele Leganza euro 3 si dupa ce am gasit doar trei masini care sa corespunda acestei cerinte am trecut la dat mailuri si oamenii de acolo mi-au rasouns promt si mi-au dat detalii despre respectivele masini. Dar am totusi o nelamurire legata de valoarea in vama a masinii: pt motorul de 2 litri se platesc 6% accize+ 19 % tva. Dar care este valoarea in vama a masinii: cea trecuta pe factura masinii din germania (ex: 6990 euro) sau exista alta procedura pt determinarea acestei valori Link to comment
ovi_jer Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Se ia valoarea de catalog a masinii si se scade in functie de ani si un procent mic dupa starea masinii la fel ca la asigurari. Link to comment
Mike1 Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Adica este posibil sa ma (sau sa ne) trezim in vama cu o valoare a masinii (mult) mai mare decat dam noi pe aceasta in Germania (in speta pe o Leganza din 2002/ 7500 euro). Aveti cunostinta despre cum se poate afla acesta valoare de catalog si mai ales cum putem face o previziune asupra acestei devalorizari? Link to comment
ovi_jer Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Cele mai bune informati le poti afla la vama.Da-le un email cu datele masinii si intreabai ce si cum. Edit : inainte de a pleca dupa o masina cere de la proprietar copii de pe briful mic si cel mare si mergi la RAR pentru confirmarea ca este euro3. Link to comment
Mike1 Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Da, cred ca e o idee buna. Ar fi normal ca cei de acolo sa fie cei mai in masura sa ofere informatii veridice. Multumesc frumos pt informatii "> Link to comment
Esperatul Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 http://www.gpi.ro/inc/taxevama.php pentru calcularea taxelor vamale. Link to comment
Mike1 Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Interesant calculatorul acesta. Deci pt o Leganza din 2002 cu motor de 2 litri si 126 de CP (cea euro3 ) se calculeaza o valoare de 7805 euro . Aceasta suma nu variaza deloc daca schimbi valoarea de achizitie . Banuiesc ca certificatul Eur 1 dovedeste faptul ca masina e produsa in Europa, nu? Si trebuie cerut in momentul achizitionarii masinii de la firma respectiva (sau proprietar) Link to comment
ovi_jer Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Depinde.Mai toate leganzele chiar si cele facute la craiova au VIN de korea deci e posibil sa mai platesti si taxe vamale in afara de accize. Link to comment
darem Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Ce mi s-a parut ciudatel este faptul ca pe ceasul din bord nu mai aveai buton de indicare temperatura exterioara! Nu era nici un T...! Link to comment
ovi_jer Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Poate era schimbat cu unul de SX.Cel din dreapta jos este cel de temperatura. Link to comment
Mike1 Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Oricum, daca mai trebuie platiti inca 30% din valoarea in vama (reprezentind taxe vamale) pe langa cei 19%+ 9% acciza problema ar deveni foarte delicata In acest caz, numai un adevarat iubitor al acestei masini s-ar incumeta sa aduca o Leganza (cu conditia sa fie intr-o stare impecabila ) Link to comment
mr_ Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 GPL pe leganza:20% in oras, dar merita ca doar nu e dacie cu motor de 1300 si 800 kg <{POST_SNAPBACK}> Cu ce fel de instalatie de gaz? MA intereseaza pentru ca eu vreau sa-mi iau o Nubira, insa cu motorul de pe leganza de 2L si 133 CP... Link to comment
Wolfman Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 Despre GPL se discuta aici Link to comment
alx Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 Pai, din cate stiu eu, conteaza unde e produsa marfa respectiva atunci cand ti se da EUR1. Poate ma insel dar pt orice masina importata in tare care a fost PRODUSA in afara EU, SE PLATESC TAE VAMALE in procent de 30 din valoarea in vama. In acest caz, singurul avantaj ramane ca, cel putin teoretic, masina a fost intretinuta corect. Sa va dau un sfat. In ultimii 2 ani, de cand pe mobile.de sunt NUMAI autohausuri si extrem de putini particulari, increderea in ce spun acestia (autohausurile) a scazut mult. Am cunoscut o gramada care si-au luat tepe de la autohausuri din Germania. Sfatul meu este: Orientati-va la fata locului ca pe mobile.de e riscant sa iei un pret drept referinta. Sau sa te bazezi pe o masina anume... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now