Catalin99 Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 (edited) Am mentionat anterior ca am expus problema in sectiunea Catalizator. Acesta pur si simplu nu mai exista. Daca Salex ai amabilitatea de a citi acea sectiune si a mi raspunde ti-as ramane dator. Si pentru asta printre altele Pentru ca am o problema medicala legata de mana dreapta cu care nu prea pot scrie. Multumesc oricum Edited May 15, 2010 by Catalin99 Link to comment
Salex Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 (edited) Nu am intrat pe sectiunea mentionata de tine. Pe scurt, daca lipseste catalizatorul (sau daca ii pui catalizator sport - cazul meu de anul trecut) se schimba modul in care circula gazele prin sistemul de esapament in sensul ca astea circula mai libere, motorul merge mai putin sufocat. Tine de dinamica fluidelor, nu ma pricep la asa ceva. Cert este un lucru (testat personal), chiar si cu toba noua este posibil sa iti apara un zornait, in special la accelerari puternice (atunci cind debitul creste rapid). Ce mi s-a parut mie curios a fost faptul ca acele zornaieli proveneau de la toba finala si nu de la cea mediana. Edited May 15, 2010 by Salex Link to comment
Catalin99 Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Sa inteleg ca nu ar fi nimic de facut pentru evitarea zornaitului? Pentru ca daca ar fi asa insemna ca nu ar avea nici un rost schimbarea catalizatorului, prin montarea unului universal. Link to comment
klm Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Salutare. Cred ca am facut o boacana dar nu stiu cat de mare.Tot timpul i-mi trancanea bordul pe la gropi sau mers pa macadam de zici ca eram cu Raba, asa ca m-am apucat de demontat bordul am depistat si rezolvat problema trancanelilor, dar la montajul grilei cu aeratoare am pus din greseala timp de cateva secunde mufa de la butonul fals de langa cel de avarie chiar pe el . Pana m-am dumirit ca nu am pus cum trebuie am simtit un miros de cablu incins si am scos repede mufa. Dupa ce am montat totul asa cum trebuia am constatat ca nu mai functioneaza motorasul de la farul din stanga si nici intensitatea luminii din bord nu se mai regleaza din buton. Am verificat sigurantele dar erau bune asa ca am scos borna de la baterie sa nu se mai intample si altceva. In intervalul de timp , demontat bord - scris pe forum, am folosit masina fara sa intampin vreo problema , totul functionand normal cu exceptia celor de mai sus. Rog pe cei care au mai intampinat astfel de neplaceri sau stiu despre ce este vorba sa ma ajute cu un sfat. Multumesc. Link to comment
mihai72ro Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Domnu' ! Pai iti dai seama ce te-ai indatorat acuma ? Sa lase omul o bere rece pentru un amarit de furtun ? Uhhhh Ia vezi, te coafeaza pozele asta ? Daca nu ... nu stiu ce poate fi mai clar de atit. Dupa poza matale, m-am uitat iarasi azi, la motor, de mi-au sarit capacele; cele doua furtunete din poza ta sunt la locul lor si cel de care aminteam anterior tot este in plus... Link to comment
Salex Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Cei 4 arhangheli erau 3, Luca si Matei In zona respectiva vezi ca ai 3 furtune, nu doar 2. Unul merge la EGR, al doilea la canistra de recuperare a vaporilor si cel de-al treilea intra in corpul clapetei de acceleratie (prima poza din cele doua pe care le-ai postat cu ceva timp in urma) Faza e ca la tine furtunul NU a iesit, deci nu mai cauta un loc in care sa-l pui la loc. La tine s-a rupt tevusca din plastic deci verifica ... ce ar putea lipsi Link to comment
mihai72ro Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 (edited) Amortizoarele troncane in timpul mersului?...pe asfalt vorbind...am un zgomt putin cam constant pe partea stanga, fata, sau poate fi vreun capat de bara, de la autostrazile Romaniei?. Se aude ca un zgomot infundat! Edited June 9, 2010 by mihai72ro Link to comment
smailmiami Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Pe asfalt bun nu, dar cand treci peste denivelari sau gropi, da. Link to comment
mihai72ro Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Vorbim de asfalt bun; in cazul asta, ma gandesc la un capat de bara, sau vreo bieleta antiruliu. Link to comment
hymura9 Posted June 10, 2010 Share Posted June 10, 2010 salut sant din craiova si am o leganza 1999 cdx full option clima,scaune fata incalzite electric ,geamuri si oglinzi electrice imobilizator , tapiserie din piele , scaun sofer reglabil electric etc am si eu cateva probleme cu ea bine nu prea mari dar sant si ma deranjeaza prima din ele ar fi urmatoarea la capacul de la benzina asta iarna a inghetat ``cuiul `` care tinea clapeta si tata s-a dus sa alimenteze si a dat putin mai tare si sa rupt acel ``cui`` am cautat pe la tot felul de reprezentante si nimic degeaba a 2 problema as vrea sa va intreb la leganza unde se afla mufa accea in care se baga mufa de la tester nu am pus-o pe tester si vreau sa o pun pe tester si daca stie cineva un program de test pt daewoo ca nu as mai cumpara decat cablul acela intre mufa si laptop si as vedea eu singur ce probleme are si ar fi si a 3 imi sta tot timpul aprins in bord becul de la airbag aprins atunci cand merg de unde sa fie ? multam mult si astept pareri si idei Link to comment
valisoft Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 1.cuiul il gasesti numai la dezmembrari 2.mufa de la tester o gasesti sub volan in partea de jos 3.pentru a remedia problema de la airbag pune prima oara testerul pe ia sa vezi de ce si de unde Programe sunt multe dar sfatul meu e sa mergi la un service care are tester profesional pentru gama daewoo sa poate vedea si problema care o ai la airbag , cu testerele de pe piata si accesibile noua ca pret nu poti vedea nici abs-ul nici restul, vezi numai problemele de la motor Link to comment
smailmiami Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Pai daca esti din Craiova du-te la ACSA daca vrei sa gasesti orice piesa. Au inclusiv cuiul ala. Pentru tester du-te la Redexim, e 50 de lei. Pentru becul de la airbag, ori ti-au sarit airbagurile si nu s-a fgacut reparatia, ori ceasurile de bord nu fac bine contact in mufele din bord. La mine a fost aceasta a doua situatie. 1 Link to comment
Salex Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 (edited) si ar fi si a 3 imi sta tot timpul aprins in bord becul de la airbag aprins atunci cand merg Asta e cea mai nasoala din 2 motive: 1. daca, Doamne feri, ajungi in situatia de a avea nevoie de airbaguri, probabilitatea sa nu functioneze este al dracului de mare. 2. daca este o simpla problema de contact imperfect, te poti trezi ca, la o groapa ceva, iti sare airbagul in brate. Fata de cele spuse anterior de smaimiami, eu as completa cu o banuiala persoanala. Cred ca e vorba de airbagul din volan. Daca te maninca rau de tot, desfa ornamentul de sub volan si cauta pe linga coloana de directie un conector galben. Scoate-l si vezi ce se intimpla cind pui iarasi contact. Daca ti se stinge becul, iti spun exact si care e problema. Edited June 11, 2010 by Salex Link to comment
smailmiami Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Eu pot spune ca am fost norocos cu airbagul. Acu vreo 3 saptamani mi-am pus Cruise Control pe Leganza si cum nu eram sigur daca are sau nu bec in bord, am dat jos ceasurile pentru a verifica daca are bec. Surpriza, desi masina nu a fost fabricata cu CC, avea becul la locul lui. In timpul probelor, n-am mai prins ceasurile in suruburi si am vazut ca atunci cand se misca panoul din mufa se aprindea imediat check-ul si becul de airbag. La montajul final, am strans fff bine ceasurile si n-am mai avut probleme cu becul de la airbag. Link to comment
hymura9 Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 de unde ai luat cruise controlul si cum l-ai montat este undeva la podul lui electro un magazin numai de piese daewoo si am fost azi acolo si am intrebat de cui si mi-a zis ca nu are si s-a interesat si la fabrica si nici in fabrica nu aveau chiar m-ar interesa si pe mine un cruise control si un tempomat de unde as putea sa iau asa ceva iar mufa de sub volan am sa ma uit azi sa vad ce e si cum este multam de idei si sfaturi Link to comment
smailmiami Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 L-am luat de la dezmembrari si m-a costat 100 Euro. Include pedala ambreiaj cu suport si switch, pedala frana cu suport si switch, pedala acceleratie, actuator (CC in sine), buton principal CRUISE, maneta stergatoare pt CRUISE, si cablaj electric. De montat ... l-am montat relativ usor. Ca piese noi nu-l poti cumpara deorece numai actuatorul principal costa 8-9 sute de lei. La ora actuala, tipul care are dezmembrari peste drum de serviuce Peugeot are vreo 2 ... Link to comment
hymura9 Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 (edited) bun si acum poti folosi functia de tempomat ii reduce mult consumul pe distante mari adica ii setezi viteza cu care vrei sa mergi si cu aia mergi non stop pana cand apesi o pedala atunci decupleaza si numai 100 de euro mi se pare putin sa vad mai inati cum fac rost de bani chiar m-ar interesa o jucarioara de genul asta Edited June 12, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii şi majusculele acolo unde se impun. Link to comment
mihai72ro Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Interesanta faza cu CC si tempomat. Link to comment
smailmiami Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 (edited) bun si acum poti folosi functia de tempomat Pai merge cam in felul asta: Pentru ctivare se apasa butonul CRUISE de pe bord si se aprinde martorul in bord. Dupa asta maneta de stergatoare mai are 2 pozitii selectabile, in sus are RESUME/ACCEL, iar in jos are SET/COAST. Daca CC nu este activat rotirea in jos pe SET inseamna ca CC memoreaza viteza curenta si incearca sa o mentina constanta. Daca CC nu este activat, rotirea in sus pe RESUME inseamna ca CC incearca sa ajunga la ultima viteza memorata inainte de dezactivarea survenita in urma apasarii pedalei de ambreiaj sau frana. Daca CC este activat, rotirea scurta in sus pe ACCEL inseamna marirea vitezei tinta cu 2.5 kmh, iar rotirea scurta in jos pe COAST inseamna micsorarea vitezei tinta cu 2.5 kmh. La rotirea lunga pe ACCEL sau COAST cu CC activat face altceva, dar nu m-am prins bine ce, un fel de accelerare, respectiv decelerare constanta ... Apasarea ambreiajului sau franei dezactiveaza CC. Daca CC nu reuseste sa mentina viteza setata, activeaza clopotelul si se dezactiveaza. La apasarea acceleratiei nu se deazactiveaza, adica daca ai viteza constanta si iti apare unu in fata poti apasa acceleratia, il depasesti si apoi dai drumul la acceleratie. CC nu are nimic impotriva. L>E. Am mai modificat nitzel ... Edited June 11, 2010 by smailmiami Link to comment
Mircea Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 La rotirea lunga pe UP sau DOWN cu CC activat face altceva, dar nu m-am prins bine ce, un fel de accelerare, respectiv decelerare constanta ... Exact asta face, accelereaza/decelereaza cat timp apesi, un fel de acceleratie manuala. Link to comment
mihai72ro Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 @Smailmiami: foarte tare frate! Sincer nu stiam exact cum functioneaza un CC dar incepe sa-mi placa. Link to comment
Vladutz2007 Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 salut am si eu o intrebare pe leganza am ac manual si ma intereseaza ce implica pentru ai pune clima am vazut la dezmembrari un modul de clima,insa cum se monteaza si daca merge. Link to comment
Salex Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Modulul climatronic (cel din bord) are rol doar de comanda. In rest, climatronicul difera destul de mult de sistemul clasic. O simpla adaptare ar fi foarte de dificila. Ca idee, la modulul de climatizare clasic elementele de executie se bazeaza pe vacuum. La climatronic, elementele de executie sint electrice. La climatronic ai nevoie de 3 senzori de temperatura. De unul scapi usor pentru ca este integrat in modulul de comanda. Restul ... Link to comment
smailmiami Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 (edited) salut am si eu o intrebare pe leganza am ac manual si ma intereseaza ce implica pentru ai pune clima am vazut la dezmembrari un modul de clima,insa cum se monteaza si daca merge. Hai sa-ti explic eu ca ma cam bate gandul ca asta sa fie urmatorul upgrade la Leganza mea. Ca sa iti pui clima pe o Leganza care are ac manual iti trebuie asa: modulul electronic de comanda din bord (include ECU climei si un senzor de temperatura ambientala), distribuitorul de aer de sub bord (cel de la ac manual are actuatori vacuumatici, iar la cel de la clima sunt niste motorase electrice, in plus are inclus un senzor de temperatura a lichidului de racire), senzorul de lumina (se afla intre grilele de dezaburire de pe bord), senzorul de temperatura exterioara aflat in bara fata(la Leganza fabricate pana in 2002 la care ceasul poate afisa temperatura exterioara exista deja acets senzor pe masina). Nu stiu sigur daca trebuie inlocuit ventilatorul, dar banuiesc ca nu. Ca sa iasa treaba frumoasa trebuie inlocuita si instalatia electrica de sub board deoarece instalatia pentru clima mai are in plus vreo 2 relee si niste cablaje de putere. Deci teoretic, nu ar fi o treaba prea grea nici asta ... Edited June 11, 2010 by smailmiami Link to comment
Salex Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Nu stiu sigur daca trebuie inlocuit ventilatorul, dar banuiesc ca nu. Nu trebuie inlocuit. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now