flop Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 trecand peste problema cu motorul care nu pornea-erau bujiile de vina,am intampinat alta problema:dupa ce merg prin bucuresti cu leganza folosind des frana de picior, incep sa se blocheze etrierii si cursa pedalei se scurteaza(efectiv merg cu masina infranata) Am omorat deja un disc de ambreiaj si mi-e frica sa nu mai omor altul. eu stiam ca atunci cand se supraincalzesc franele ramai fara, nu se blocheaza singure.Daca apas mai tare, intra abs-ul.cand ajung acasa cu franele fierband, pana dimineata se racesc si revin la normal. am desfacut si curatat etrierii,lichidul de frana e dot 3. si am schimbat placutele pe spate, pe fata inca nu ca astept salariul. s-a mai lovit cineva de problema asta? Link to comment
smailmiami Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Ai verificat si glisierele ? Link to comment
flop Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 (edited) glisierele sunt cilindrii aia mici cu burdufe in care se infileteaza suruburile etrierilor? lichidul de frana e lifrom, am bagat dot 3 ca asa scrie pe capacul rezervorului de lichi de frana. e ok asa? Edited November 14, 2010 by flop Link to comment
smailmiami Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Da, alea sunt glisierele. Link to comment
Salex Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 On 11/14/2010 at 10:08 PM, flop said: lichidul de frana e lifrom, am bagat dot 3 ca asa scrie pe capacul rezervorului ... "Intarirea" pedalei insotita de absenta frinei poate fi accentuata si de un lichid de frina prost. Dupa ce te asiguri ca toate glisierele si pistoanele sint OK, eu ti-as recomanda sa inlocuiesti lichidul cu ceva mai bun. Un DOT 5.1 sau, daca nu, macar un DOT 4 Link to comment
noris Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 (edited) Ia uitati ce am gasit la AutoKarma: Set reparatie etrier 14,34 lei de la AUTOFREN SEINSA. Or fi bune?..... Edited November 17, 2010 by noris Link to comment
flop Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 culmea...ca am frana, cu pedala intarita. o sa schimb azi placutele de frana pe fata si lichidul-iau direct de la magazin daewoo un dot 4 Link to comment
flop Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 cand am schimbat placutele pe fata la roata dreapta am putut sa imping pistonasul ca sa incapa peste disc si placute, dar pe stanga nu am putut, a trebuit sa desfac surubul de aerisire sa iasa lichidul pe masura ce impingeam pistonasul. de ce dracu? Link to comment
mihai72ro Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Pentru ca tot suntem pe la capitolul frane: este complicat de reglat cablul franei de parcare? Si mai intreb ceva: pe butucul rotii spate, exista un surub in cruce; ce rol are acesta? Va multumesc! Link to comment
Salex Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 (edited) Surubul "+" de pe spate are acelasi rol cu surubul "+" de pe fata: prinde discul de butuc. LE: Banuiesc ca tu i-ai zis butuc, de fapt, discului . Reglarea frinei de mina e un lucru cam delicat la Leganza. Asta pentru ca, din start, sistemul este destul de prost. O reglare fina o poti face destul de simplu, reglajul fiind situat sub cotiera. Pentru asta deschizi capacul, scoti cutia aia de acolo si o sa vezi cele doua cabluri, si un surub cu o piulita de 12. Totusi, nu ma astept la rezultate spectaculoase ... Daca vrei sa faci o treaba buna, va trebui sa demontezi discurile de frina (spate, desigur) sa cureti bine sabotii si suprafata de contact, sa cureti bine de vaselina "receptorul", sa pui vaselina noua, sa faci reglajul grosier (auto-reglajul ala functioneaza destul de prost). De-abia dupa ce pui totul la loc, refaci reglajul fin de sub cotiera. PS: Pentru a putea scoate discurile, la inceputul interventiei va trebui sa slabesti destul de mult piulita aia de 12 de sub cotiera ... Edited November 22, 2010 by Salex Link to comment
Mircea Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 On 11/20/2010 at 7:31 PM, flop said: cand am schimbat placutele pe fata la roata dreapta am putut sa imping pistonasul ca sa incapa peste disc si placute, dar pe stanga nu am putut, a trebuit sa desfac surubul de aerisire sa iasa lichidul pe masura ce impingeam pistonasul. de ce dracu? Rugina pe piston, piston cu inceput de gripaj. In mod normal ar trebui sa poti impinge pistonasul folosind o presa simpla sau o parghie, nu extrem de usor dar ar trebui sa poti. Eu as verifica acum daca roata aia se incinge... On 11/22/2010 at 7:54 PM, mihai72ro said: Pentru ca tot suntem pe la capitolul frane: este complicat de reglat cablul franei de parcare? Si mai intreb ceva: pe butucul rotii spate, exista un surub in cruce; ce rol are acesta? Va multumesc! Vezi la sectiunea de tutoriale, este un tutorial de facut asa ceva la Nubira 2 cdx, sistemul este identic cu cel de la Leganza, deci si operatiile sunt aceleasi. Link to comment
mihai72ro Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Multumesc frumos celor care mi-au raspuns! Link to comment
boss boss Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 am si eu o leganza sunt tare multumit de ea dar de ceva timp mi se intampla sa nu porneasca motorul mai intai se aprinde bordul si cand ii dau sa porneasca nimic nu invarte dar mai o las si cateva ore apoi mai incerc si porneste poate sa imi spuna cineva daca a mai patit asa ceva? Link to comment
Salex Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Da, au mai patit si altii . S-am mai discutat, cel mai probabil te asteapta o vizita la un electrician, electromotorul cere o revizie. Pentru mai multe informatii legate de procedura si costuri, scrie un mesaj colegului chris0500 (a trecut recent prin asa ceva). Link to comment
valisoft Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 (edited) Salutare tuturor. Uff de ce mi-a fost frica nu am scapat ("> ma lasat si pe mine bucsa spate -dreapta de la traversa de pe fata(traversa suspensie fata A cod 96207679) .Aveti cumva vreo idee unde se mai gasesc traverse ? , am cautat la diferiti importatori ,nu au pe stoc si... nici nu cred ca o sa aduca . Edited November 30, 2010 by valisoft Link to comment
valisoft Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 De la dezmembrari mare garantie nu ai , mai ales la bucse risc sa o montez si dupa o luna sa cada , am patit cu o planetara ("> Link to comment
DGT Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 stiu, asa e, dar daca n-ai incotro? Incearca pe vreun site din Craiova. Stiu ca Rokor erau importatori directi de piese Daewoo. Link to comment
smailmiami Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 Discuti cu un reprezentant ACSA, dai comanda ferma, platesti piesa complet si o ai in 3 luni. Ai intrebat la ACSA si nu au nici in fabrica ? Link to comment
valisoft Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 (edited) Am intrebat "smailmiami " si nu o au , o pot aduce numai la comanda si dureaza dupa cum ai zis trei luni ("> . In fine pana una alta am gasit o solutie provizorie sa nu mai bata traversa ... . Acum nu stiu cat o sa reziste improvizatia dar eu cred ca o sa reziste mai mult decat as fi cumparat o traversa de la SH. Cu improvizatia asta cunosc pe cineva care merge asa de 1 an si ceva si nu ai mai bate apolut deloc , dar eu nu sunt dispus sa ma risc atat timp Edited November 30, 2010 by valisoft Link to comment
Miste_R Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 De curiozitate,cat costa la ACSA? Link to comment
Catalin99 Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 Si ne poti spune si noua in ce consta "improvizatia"? Poate o folosim si altii pana gasim traversa in cauza. Multumesc Link to comment
valisoft Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 (edited) La ACSA nu au dat inca nici un pret deoarece nu i-am intrebat cand am auzit cat dureaza comanda . Improvizatia facuta de mine : 1.Am taiat in doua un tampon de amortizor 2. Inelele rezultate le-am pus unul in partea de sus a bucsei si celalalt jos (la partea de sus atentie sa centrati bine gaura din interior de la inel ca sa se potriveasca pe surub) 3.Am strans cu surubul Improvizatia asta e valabila numai daca bucsa are joc pe verticala nu si uzura mare pe lateral a cauciucului .Daca o sa am timp o sa fac foto sa le pun . Nu stiu de ce dar...inclin sa cred ca se poate executa o bucsa ,de aceea in viitorul apropiat o sa caut pana una alta bucse la dimensiunille de acolo.Ceva de genul cu bucsile turnate direct pe punte se intalnesc la multe tipuri de masini iar mecanicii smecheri au gasit rezolvarea ,inlocuiesc pur si simplu cu bucse la dimensiuni . Edited December 1, 2010 by valisoft Link to comment
Catalin99 Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 (edited) On 9/28/2010 at 7:32 AM, Salex said: Cei care pretind ca pot face reconditionare, exact asta spun ca fac, re-turnare ! In plus, unii cica ar folosi cauciuc poliuretanic. Oricum ... tot nu-mi inspira incredere. Pozitionarea cu 1 mm aiurea a interiorului metalic (al bucsei) ar duce la transmiterea de vibratii in toata caroseria Asta cred ca spune destul de mult referitor la turnare, dar ar fi ideal sa reusesti. Daca reusesti sa pui pozele cu "improvizatia" ti-as ramane recunoscator, am aceeasi problema. Edited December 1, 2010 by Catalin99 Link to comment
valisoft Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 (edited) Eu faceam referire la turnarea din fabrica nicidecum ca ma duc sa le toarne careva ...Si mai faceam referire ca in viitorul apropiat o sa caut niste bucse la dimensiunile de pe travesa si o sa le bag fortat cu presa acolo, atunci o sa fie o diferenta de 1mm dar nu stanga dreapta ci uniform. La tine care din bucse are joc si cum ? Edited December 1, 2010 by valisoft Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now