Esperatul Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Sa o stapanesti fara evenimente neplacute, felicitari! Nu esti corect informat, la Leganza distributia se schimba la 6 ani sau 90 de mii km. E bine sa faci acesta operatiune indiferent de km masinii intr-un service bun cu garantie. Daca se rupe cureaua pretul reparatiilor poate ajunge la o suma f mare. De exemplu o chiulasa de Leganza e peste 60 de milioane. Probabil operatiunea te va duce ceva gen 10 mil. Link to comment
mcrusu Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 s-o folosesti sanatos si cati mai multi km fara probleme! si eu ma gandesc serios sa-mi schimb cielo cu o leganza,prin primavara Link to comment
Nu_stiu_totul Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Sa o folosesti sanatos si m-ai facut invidios ! Link to comment
Engine Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 (edited) Multumesc frumos tuturor. @Esperatul Multumesc foarte mult pt. pont. Eu credeam ca mai merge distributia asta si asa. Maine sau poimaine plec cu ea-n service sa vad cat ma costa. Stie careva daca o uzura pronuntata a distributiei se manifesta prin zgomot "vizibil" sau alt simptom ? Ca nu mai dorm la noapte. La relanti cel putin, eu n-aud nimic suspect. P.S. In seara asta a pupat ulei Castrol Sotfec TXT 5W40 + filtru. O geometrie si o echilibrare de roti. Total : 2.660.000 lei. Edited December 4, 2005 by Bolt Link to comment
Esperatul Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Daca zici ca e de la primul proprietar, ti-a dat carte de service? Daca da, cand a schimbat distributia? trebuie sa scrie acolo. Link to comment
andreib Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Nu conteaza ce spune fostul proprietar, kitul de distributie trebuie schimbat. PS: Nu, nu se aude nici un zgomot daca e uzata, pur si simplu se rupe, ating supapele in capul pistonului, daca esti la viteza miza indoaie supape, strica ghiduri/daca esti la viteza mare poti fa praf chiulasa sau gauri vreun piston. Link to comment
Engine Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Din pacate primul proprietar e o doamna care are cartea service dar cred ca trebuia s-o cautam impreuna pana dimineata ca s-o gasim. Asa ca am plecat fara. Ea a zis ca mi-o trimite prin posta sau cand merg pt. radiere. Oricum, femeia sigur n-a schimbat distributia, habar n-avea ce-i aia masina. De aia am si penalizat-o la pret, de la 5800 am luat-o la 5500. Stie careva cat ma costa distributia (curea + role + manopera) acum, la preturile curente intr-un service Daewoo ? Link to comment
Engine Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 (edited) Oho, naspa cu distributia. Legat de ulei : cat intra - 3,7 sau 4. Pe topic am vazut 4 dar parca-mi aduc aminte ca-n manual am citit 3,7. Azi n-a fost nevoie sa bag toti 4 litri ca sa-mi arate joja nivelul maxim. Cred c-au intrat acei 3,7. Pan'la urma cum e 3,7 sau 4 fix ? Hai sa va zic ce m-a surprins placut. La schimbarea vitezelor, turatia motorului scade foarte putin (max 200 rpm). Ceea ce duce la o placuta senzatie de continuitate la schimbarea vitezelor. Parca motorul nici nu simte ridicarea talpii de pe pedala de acceleratie. La voi e la fel ? Tot ceva legat de schimbarea vitezelor si turatia motorului. Sa va spun cum fac eu si dati-va cu parerea. Daca merg pe loc drept, schimb vitezele pe la 3000 rpm, daca urc schimb pe la 3300-3200 rpm in functie de inclinatie iar daca merg la vale 2800-2600 rpm tot in functie de inclinatie. E un "obicei" bun, ce parere aveti ? Edited December 4, 2005 by Bolt Link to comment
Esperatul Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 ovi_jer, ti-ai montat cumva turbo? Sau ma inseala poza ta din avatar? Link to comment
ovi_jer Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 4l trebuie sa intre dar la golirea uleiului masina trebuie sa fie dreapta altfel nu se goleste tot. Treaba cu scazutul turatiei la schimbarea treptelor depinde de starea IAC-ului.In mod normal el trebuie sa revina la 20-30 pasi pentru regim de relanti dar daca e obosit revine mai greu.La fel si cu regimul de mers : in mod normal trebuie sa schimbi la 2000-2500 dar daca injectoarele sant infundate sau de alt tip (adica mai mici) esti nevoit sa mergi mai turat. Link to comment
Engine Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 (edited) Aha, atunci inseamna ca maine pun si cei 200 ml ramasi. Ma gandeam ca daca-i prea mult sa nu-mi afecteze simeringul. Nu stiu ce-nseamna "20-30 de pasi". Da, de schimbat am schimbat si eu la 2000-2500 rpm si merge la fel de bine, dar ma gandeam ca fiind un motor de turatie mai mare ar fi bine sa-l pun putin la "treaba" inainte de un nou pinion. De altfel motorul trage foarte bine, nu cere turat. Edited December 4, 2005 by Bolt Link to comment
ovi_jer Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Nu irosi putere mai mult decit trebuie Verifica nivelul pe joja inainte de a completa. Link to comment
Engine Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 (edited) Adica sa schimb sub 2500 rpm, nu ? Presupun ca-i valabil pe loc drept si la vale, dar la deal zic eu c-ar mai trebui putin, nu ? Oricum, de azi inainte cred ca asa voi face - daca tot motorul trage tare si nu cade turatia repede, voi schimba in jur de 2500 rpm. Joja arata cam 1mm sub maximum dar am zis eu ca inca nu s-a scurs tot uleiul asta nou in baie. Edited December 4, 2005 by Bolt Link to comment
ovi_jer Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Daca e asa nu mai completa pentru ca e suficient. Link to comment
Engine Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Ok. A aflat careva pana acum ce inseamna "D-TEC" ? Link to comment
Esperatul Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Dynamic and Durable Technic Engine Link to comment
Engine Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 (edited) Aha, eu credeam ca-i replica Daewoo la Eco-tec. @Esperatule, ia zi, cand te "corupem" la o Leganza ? P.S. Am pe consola centrala sub CD player un buton AF(P)C(S) parca. Langa cel de Fade si Balans. Stie careva la ce foloseste ? Edited December 4, 2005 by Bolt Link to comment
VAXXi Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Auto Frequency Control. Este pentru posturile care transmit informatii RDS, ca sa "ramana pe post" cand se schimba frecventa radioului, adica atunci cand treci dintr-o localitate in alta pentru posturi cu acoperire nationala (ex. EuropaFM). Link to comment
ovi_jer Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 (edited) Sigur nu e AST?Asta e pentru si memorare automata. Edited December 4, 2005 by ovi_jer Link to comment
Engine Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Da, parca AST. Am banuit ca-i legat de combina pt. ca-i plasat in proximitatea celorlalte butoane. Link to comment
Engine Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Numai ce am schimbat distributia la reprezentanta Daewoo TL. Curea Powergrip de la Gates + 1 rola intinzatoare + 2 role de ghidare. In plus, curea alternator si garnitura capac axe. Total 8.066.000 lei. A durat 3 ore. Garantie 1 an si jumatate. Multumesc sfetnicilor. Link to comment
Wolfman Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Bravo, ti-ai luat de o grija; uleiul si filtrul i l-ai schimbat, de-acum bani de benzina sa ai, sa o alergi! Link to comment
Florinut Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Felicitari Bolt pentru achiziţie! Întrebare 1: De se acordă numai un an şi jumătate garanţie la schimbatul curelei+role şi nu pentru întreaga perioadă de la un schimb la altul, respectiv 90kkm sau 6 ani. Întrebare 2: Dacă se întâmplă să se rupă cureaua după 2 ani, rămâi doar cu paguba şi cu fluieratul în vânt? Link to comment
Mircea Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Da, sa ai bani de benzina, ca sigur ii pui GPL S-o stapanesti sanatos si fara evenimente. POZE! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now