Engine Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Multam Florinut si Mircea. 1. Nu stiu de ce se acorda numai 1 an jumate garantie. Am vazut insa un tabel oficial acolo, cu tot ce tine de service si toata perioada de garantie la orice interventie era tot de 1 an jumate. De schimbat mi-au spus ca se schimba din 60k in 60k km distributia. 2. Da, daca se rupe cureaua dupa 1 an si 7 luni e pe banii mei. N-am intrebat de ce asa scurta perioada (eu nu fac nci 10k km pe an) dar presupun ca si-au luat ei o rezerva invocand conditiile de exploatare care pot diferi de la posesor la posesor. Link to comment
Florinut Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Mi se pare cel puţin ciudată răspunderea redusă ce şi-o asumă. Asta ar însemna după mintea lor că după 1 an şi jumătate să schimbi din nou distribuţia ca să nu mai fii în defect în caz de avarie. Link to comment
ovi_jer Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Toate piesele de schimb au garantie 18 luni. Link to comment
alx Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Florinut... tu faci misto de noi, isn't it? adica o piesa de schimb cu garantie mai mare decat masina? Link to comment
Engine Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 (edited) Toate bune si frumoase pana-n seara asta cand ... dau cheie si nimic. Parca nu aveam benzina. Dau cateva talpi - porneste dar nu tine relantiul, deci se opreste. Mai dau 1-2 ori si merge normal. Repornesc dupa 30 sec de functionare si merge iarasi normal. Asadar pornirea la rece are loc dupa cateva chei si relantiul tine dupa cateva ambalari. Pana sa schimb distributia mergea brici, fie rece fie cald. Am scapat de una si am dat peste alta ? Ceva pareri ? P.S. Inca ceva, odata plecat la drum merge OK, adica nu-mi pica turatia la semafor. Edited December 6, 2005 by Bolt Link to comment
alx Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 mers-napoi mecanic care schimbat distributie, dat ciocan in cap, rezolvat problem. Link to comment
Esperatul Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Daca nu ai facut-o , schimba filtru benzina, filtru aer, bujii, verifica fise, schimba benzina. Link to comment
Engine Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 (edited) M-am gandit si eu la toate astea dar sa fie asa de mare coincidenta ? Adica meg in service sa schimb distributia si nu mai porneste din prima la rece din cauza filtrului si a benzinei ? Bujiile mi-au spus ca sunt OK, fisele la fel. P.S. Eu il banuiesc pe nenea IAC, voi ? La testul computerizat imi arata cauza ? Edited December 6, 2005 by Bolt Link to comment
tolin Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 (edited) Daca n-ai schimbat tu piesele acelea pentru ca erau bune, poate le-au schimbat ei, cu altele. Gluma, pana la proba contrarie. Vezi poate n-au infipt un conector sau un furtun bine si "invata ECM" cu turatia de ralanti. Edited December 6, 2005 by tolin_afc Link to comment
Engine Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 N-as crede pt. ca l-am lasat pe taica-miu gardian si a stat numai cu ochii pe mainile lor. Naspa e ca dau "search" pt. IAC si-mi spune ca a mea "nu a generat rezultate." Dau ECM, la fel. I-am mai dat acum 10 min. o cheie si la fel - nu pleca din prima decat dupa ce calc bine pedala. Dupa aia - la sfert si relantiul e OK. Link to comment
Esperatul Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 (edited) Niste bujii noi NGK nu costa o avere si stii o treaba. Oricum, sa nu fie defect releul pompei de benzina. Daca pui contactul fara sa dai la automat se aude pompa de benzina ca merge? Trebuie sa asculti in primele 2 secunde, apoi se opreste si trebuie sa astepti alte 10 secunde pe pozitia oprit. E localizata in rezervor, probabil sub bancheta. Sunetul e destul de subtil dar cu motorul oprit trebuie sa-l auzi. Edited December 6, 2005 by Esperatul Link to comment
VAXXi Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Nu c-as cobi, dar la mine asa a inceput sa dea semnele de oboseala pompa de benzina: la inceput rata pornirea, a parut ca si-a revenit, pana cand m-a lasat de tot balta. Link to comment
Esperatul Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 (edited) Pompa de benzina se alimenteaza ori prin releul propriu, ori daca acesta se defecteaza, prin circuitul de siguranta al contactului de presiune la ulei. Daca porneste greu la rece, si releul e defect, dai la cheie pana creste presiunea la ulei si inchide contactul respectiv. @Vaxxi, si eu am schimbat pompa de benzina, speram ca nu e cazul la @bolt Edited December 6, 2005 by Esperatul Link to comment
Engine Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Si azi dimineata ... surpriza - a plecat la sfert. Ori i-a fost frica de mine ori de doftor. Cred ca mai degraba i-a fost mila de inima mea. Am sa intreb azi in service ce-o fi avut. Legat de pompa de benzina - sigur e dusa, azi vreau s-o schimb pt. ca se aude tiuitul ala tot timpul. Dar chiar si asa, pornirea n-a fost nici o problema pana ieri. Link to comment
Florinut Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Florinut... tu faci misto de noi, isn't it?adica o piesa de schimb cu garantie mai mare decat masina? Sorry, mă cam înfierbântasem şi nu mi-am dat seama ce aberaţii scot, la naiba. Ruşine mie! S"> Link to comment
VAXXi Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Ziceai ca ai sarit de 100'000 km, asadar cred ca si-a trait viata. Ai grija sa nu te lase cand ti-e lumea mai draga Link to comment
Esperatul Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Vad ca te cam grabesti sa o schimbi fara o diagnosticare completa, probabil n-ai aflat inca la cat ajunge una noua . Link to comment
andreib Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Oricum, sa nu fie defect releul pompei de benzina. Daca pui contactul fara sa dai la automat se aude pompa de benzina ca merge? Trebuie sa asculti in primele 2 secunde, apoi se opreste si trebuie sa astepti alte 10 secunde pe pozitia oprit. Daca te prinde ovi ca raspandesti infomatii gresite esti mancat S"> . La Leganza nu porneste pomapa de benzina inainte de pronirea motorului. Link to comment
ovi_jer Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Pompa de benzina e destul de scumpa.Cand o sa afle pretul se razgandeste.Oricum nu ea este defectul.Oricum e interesanta ideea de a schimba pompa de benzina inainte de a schimba filtrul Link to comment
Satori Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Nu e interesanta. Interesant e sa schimbi pompa ca sa schimbi filtrul. Link to comment
Engine Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 He he, stie baiatu' mai domnilor, ca pompita aia coasta vreo 5 mil. cu manopera. Am facut eu sapaturi. Oricum, nu-i de la ea ci de la bujii a fost. Erau ancrasate cu ulei. Cand am schimbat garnitura la capac s-a prelins pe ele putin. Eu aseara i-am dat un 160km/h si cred ca asta i-a venit de hac mizeriei. Acum e OK. Link to comment
Esperatul Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 (edited) Deci pana la urma cum e, porneste pompa inainte de pornirea motorului sau nu? Edited December 7, 2005 by Esperatul Link to comment
Engine Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 (edited) Porneste odata cu motorul. Asa mi s-a parut mie. Doar pe contactul pus, sigur nu. P.S. Mai baieti, da' trage motoru' asta, m-a uimit. O fi trecut el de prima tinerete, da-mi place. In Tulcea-s numa' dealuri si-l pot evalua foarte bine. Fac niste comparatii pe acelasi traseu cu SLZ. Incomparabil - rupe din asfalt, nu alta, pe niste urcari in ac de par. Edited December 7, 2005 by Bolt Link to comment
ovi_jer Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 ECM-ul da tensiune la releul pompei de benzina numai cand primeste informatii de la senzorul de rotatie al arborelui cotit la leganza. Link to comment
Engine Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 (edited) Deci porneste odata cu motorul, nu ? Si daca tot v-am prins pe topic, spuneti-mi si mie de ce se aud cam tarisor compesatorii ? Sa fie uzura, uleiul ? Asta numa' la cald. La rece tac. Edited December 7, 2005 by Bolt Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now