Jump to content

Recommended Posts

Da, stiu cum suna motorul de Leganza pt. ca am ascultat motorul unui amic pt. comparatie. Al meu la relanti tacane, la turare nu. Si asta numai la cald. Nu cumva uleiul nu ajunge suficient la acei compensatori hidraulici cand devine mai fluid ? Femeia mersese inainte cu Aral si la fel se auzea. Acum cu Castrol, la fel.

Edited by Bolt
Link to comment

O am in magazie. Se poate repara ? Am observat ca cea originala avea un fel de filtru dintr-un material (textil, celofan, nu stiu exact) iar asta noua nu.

Dar stii ce-am observat ? Cu pompa asta noua, becul rosu se aprinde mai repede desi indicatorul nu a ajuns la linia rosie. Am observat ca la diferentele de inclinatie e mai sensibil, adica daca urc se aprinde becul imediat iar daca revin la orizontala se stinge. Ar parea sa fie normal dar nu-mi convine deoarece asta se intampla fara ca acul sa fie la linia rosie. Tine de vreun reglaj cumva ? Sa merg la mester ?

Edited by Bolt
Link to comment

Am si eu o problema:cred ca Leganza mea nu baga caldura in interior cum ar trebui,cateodata baga de nu pot sa tin mana langa un aerator,dar cateodata mi se pare ca baga aer mai rece.Poate nu e aerisita cum trebuie(mentionez ca am demontat corpul ala unde este IAC-ul,am scos furtunele de apa si le-am pus inapoi fara sa o aerisesc)aa si indicatorul de temperatura a apei este mereu constant,deci nu cred ca este de la termostat.

Link to comment

Motorul se aeriseste singur, poate ai probleme la comanda clapetei care dirijeaza aerul; poti demonta modulul de comanda de sub combina audio sa vezi daca se misca cremaliera cand invarti butonul de caldura.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Ieri am observat ca intra mai greu in viteza,apoi pedala de ambreiaj nu se mai apasa cat trebuie,am verificat pompa si cilindrul de la ambreiaj si nu au nici o problema,am incercat sa debraiez manual si degeaba...Am chemat un mecanic si mi-a spus ca de vina este placa de ambreiaj sau rulmentul de presiune...Vreau sa stiu daca a mai patit cineva asa si cat costa la un service daewoo schimbat placa+disc+rulment?

Link to comment

Salut!

Am o pb cu Leganza ceva mai complicata..Am fost la munte de craciun si la intoarcere spre Galati in sarea din viteza a cincea iar cand incercam sa bag iar intra parca prea lung sau ceva de genu ca in branza :D

De asemenea se aude un zgomot ciudat in cutie care dispare atunci cand calc ambriajul!...stie cineva daca e cumva rulmetul de presiune?

Link to comment

Chiar, uite mie asta nu mi-a venit in minte sa schimb. Uleiul de la cutie. Nu stiu daca e cazul - cutia merge normal, nimic suspect, dar asa, pt. orice eventualitate. Stie cineva ce ulei (marca si tipul) trebuie la cutia de Leganza ?

Link to comment

Nu stiu cat au bagat si chiar daca as fi vazut nu stiu cat ar fi trebuit sa bage...m-am saturat sa stau cu ochii pe ei cand imi bag masina in service, nu imi doresc decat ceva normal si decent adica sa imi las masina in service cand cade ceva si sa o iau peste cateva ore fara sa stau cu grija ca imi pun 3,5 L in loc de 4 sau multe altele de genu'..

Mi-au zis ca nu mai intra in viteza pentru ca am ramas fara ulei in cutie si s-a stricat rulmentul de presiune si posibil inca ceva ..nush ce anume.. ca tot de acolo provine si zgomtul din cutie

Dupa ce am pus alt ulei in cutie zgomtul nu a disparut.

Link to comment

Am o problema cu farul dreapta se abureste si se vede urat,nu stiu pe unde intra apa.L-am demontat si am pus silicon(din ala care se pune la gresie si faianta) pe unde este lipita sticla de far.Vreau sa desfac sticla de restul farului si sa o lipesc din nou.Problema e de unde iau eu adeziv/silicon pentru asa ceva?

Link to comment

Merge fara nici o problema cu silicon universal transparent luat de la orice dugheana.

Trebuie doar sa ai grija sa dai bine cu el pe conturul "oalei" (reflectorul) farului ca sa nu iti mai apara "gauri" pe unde sa se infiltreze apa. In plus, experimenteaza putin ce cantitate e optima pentru ca atunci cand presezi sticla sa nu-ti dea pe... dinauntru.

Inainte sa lipesti sticla usuca bine reflectorul pe dinauntru. Altfel, apa care ramane inauntru va continua sa te necajeasca.

Verifica si cauciucele care etanseaza soclurile de la becuri. Daca nu "calca" bine schimba-le. Altfel, patrunde pe acolo aerul si poate face condens chiar daca nu patrunde apa pe la sticla.

Edited by Abram Burel
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...