Esperatul Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Gata m-am lamurit, merci. Luasem de buna procedura de la Espero, scuze. Link to comment
ovi_jer Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Ce ulei ai bagat?Petrom? Link to comment
Engine Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Vai de mine ! Castrol Softec txt 5w40. Link to comment
ovi_jer Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Acum depinde cat de zgomtos este si cu ce anume faci comparatie pentru ca e un pic mai zgomtos fata de un motor sohc. Link to comment
Engine Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 (edited) Da, stiu cum suna motorul de Leganza pt. ca am ascultat motorul unui amic pt. comparatie. Al meu la relanti tacane, la turare nu. Si asta numai la cald. Nu cumva uleiul nu ajunge suficient la acei compensatori hidraulici cand devine mai fluid ? Femeia mersese inainte cu Aral si la fel se auzea. Acum cu Castrol, la fel. Edited December 7, 2005 by Bolt Link to comment
Engine Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Schimbat pompa de benzina (480 RON) + manopera (25,5 RON) = 505,5 RON. Link to comment
ovi_jer Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 Ce ai facut cu cea veche? Link to comment
Engine Posted December 17, 2005 Share Posted December 17, 2005 (edited) O am in magazie. Se poate repara ? Am observat ca cea originala avea un fel de filtru dintr-un material (textil, celofan, nu stiu exact) iar asta noua nu. Dar stii ce-am observat ? Cu pompa asta noua, becul rosu se aprinde mai repede desi indicatorul nu a ajuns la linia rosie. Am observat ca la diferentele de inclinatie e mai sensibil, adica daca urc se aprinde becul imediat iar daca revin la orizontala se stinge. Ar parea sa fie normal dar nu-mi convine deoarece asta se intampla fara ca acul sa fie la linia rosie. Tine de vreun reglaj cumva ? Sa merg la mester ? Edited December 17, 2005 by Bolt Link to comment
MariusZMC Posted December 17, 2005 Share Posted December 17, 2005 Am si eu o problema:cred ca Leganza mea nu baga caldura in interior cum ar trebui,cateodata baga de nu pot sa tin mana langa un aerator,dar cateodata mi se pare ca baga aer mai rece.Poate nu e aerisita cum trebuie(mentionez ca am demontat corpul ala unde este IAC-ul,am scos furtunele de apa si le-am pus inapoi fara sa o aerisesc)aa si indicatorul de temperatura a apei este mereu constant,deci nu cred ca este de la termostat. Link to comment
Wolfman Posted December 17, 2005 Share Posted December 17, 2005 Motorul se aeriseste singur, poate ai probleme la comanda clapetei care dirijeaza aerul; poti demonta modulul de comanda de sub combina audio sa vezi daca se misca cremaliera cand invarti butonul de caldura. Link to comment
ovi_jer Posted December 17, 2005 Share Posted December 17, 2005 Pai nu inteleg de ce ai schimbat pompa. Link to comment
MariusZMC Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 Multumesc Wolfman,intradevar a fost de la cremaliera,nu tragea de cablu cat trebuia si amrezolvat-o... Link to comment
mr_ Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 Are cineva curbele de cuplu si de putere la Leganza 2.0L 133CP DCAT? Voiam sa fac niste calcule, iar pe net nu le-am gasit si nu sunt nici in manual... Dynotest a facut cineva? Link to comment
MariusZMC Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Ieri am observat ca intra mai greu in viteza,apoi pedala de ambreiaj nu se mai apasa cat trebuie,am verificat pompa si cilindrul de la ambreiaj si nu au nici o problema,am incercat sa debraiez manual si degeaba...Am chemat un mecanic si mi-a spus ca de vina este placa de ambreiaj sau rulmentul de presiune...Vreau sa stiu daca a mai patit cineva asa si cat costa la un service daewoo schimbat placa+disc+rulment? Link to comment
joeboy Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 Salut! Am o pb cu Leganza ceva mai complicata..Am fost la munte de craciun si la intoarcere spre Galati in sarea din viteza a cincea iar cand incercam sa bag iar intra parca prea lung sau ceva de genu ca in branza De asemenea se aude un zgomot ciudat in cutie care dispare atunci cand calc ambriajul!...stie cineva daca e cumva rulmetul de presiune? Link to comment
ovi_jer Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 Verifica nivelul uleiului in cutie si jocul la timonerie. Link to comment
joeboy Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Am fost la service si au gasit cutia fara ulei..au zis ca e rulmentul.Nu au piese in stoc asa ca va dura cateva zile pana ajung.Stii cumva daca pe langa rulmet e posibil sa mai fi cazut si altceva? Link to comment
ovi_jer Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Depinde despre ce rulment vorbesti?.Cel de presiune nu are treaba cu uleiul.Tot asa iti face si dupa ce ai completat uleiul? Link to comment
Engine Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Chiar, uite mie asta nu mi-a venit in minte sa schimb. Uleiul de la cutie. Nu stiu daca e cazul - cutia merge normal, nimic suspect, dar asa, pt. orice eventualitate. Stie cineva ce ulei (marca si tipul) trebuie la cutia de Leganza ? Link to comment
ovi_jer Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 1,8 L Castrol 80W si iti trebuie si garnitura capacului inferior al cutiei care trebuie dat jos pentru ca nu are buson. Link to comment
joeboy Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Nu stiu cat au bagat si chiar daca as fi vazut nu stiu cat ar fi trebuit sa bage...m-am saturat sa stau cu ochii pe ei cand imi bag masina in service, nu imi doresc decat ceva normal si decent adica sa imi las masina in service cand cade ceva si sa o iau peste cateva ore fara sa stau cu grija ca imi pun 3,5 L in loc de 4 sau multe altele de genu'.. Mi-au zis ca nu mai intra in viteza pentru ca am ramas fara ulei in cutie si s-a stricat rulmentul de presiune si posibil inca ceva ..nush ce anume.. ca tot de acolo provine si zgomtul din cutie Dupa ce am pus alt ulei in cutie zgomtul nu a disparut. Link to comment
MariusZMC Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Am o problema cu farul dreapta se abureste si se vede urat,nu stiu pe unde intra apa.L-am demontat si am pus silicon(din ala care se pune la gresie si faianta) pe unde este lipita sticla de far.Vreau sa desfac sticla de restul farului si sa o lipesc din nou.Problema e de unde iau eu adeziv/silicon pentru asa ceva? Link to comment
Abram Burel Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 (edited) Merge fara nici o problema cu silicon universal transparent luat de la orice dugheana. Trebuie doar sa ai grija sa dai bine cu el pe conturul "oalei" (reflectorul) farului ca sa nu iti mai apara "gauri" pe unde sa se infiltreze apa. In plus, experimenteaza putin ce cantitate e optima pentru ca atunci cand presezi sticla sa nu-ti dea pe... dinauntru. Inainte sa lipesti sticla usuca bine reflectorul pe dinauntru. Altfel, apa care ramane inauntru va continua sa te necajeasca. Verifica si cauciucele care etanseaza soclurile de la becuri. Daca nu "calca" bine schimba-le. Altfel, patrunde pe acolo aerul si poate face condens chiar daca nu patrunde apa pe la sticla. Edited January 10, 2006 by Abram Burel Link to comment
ovi_jer Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Nu se rezolva problema.Din cauza plasticului dispersor apare condensul. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now