ovi_jer Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 Mergi cu masina la o verificare amanuntita.Hartiile nu valoreaza nimic. Link to comment
bss_x Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Ce parere aveti de consum 18,5? E drept ca in conditii vitrege facut.. vreme foarte rece, drumuri scurte, bara la bara, etc. Dar parca e prea mult. Aveti idee unde sa "caut" ? Link to comment
ovi_jer Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Termostat defect,injectoare infundate, bujii clasa diferita,etc. Link to comment
Engine Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 (edited) Ca veni vorba de bujii si injectoare. Ce am observat eu ieri la mine mai deosebit. Cred c-am mai vorbit treaba asta dar n-am aprofundat discutia. Adica. La rece, dau cheie, totul OK. La cald, dau cheie, totul OK dar cu-n zvacnet al motorului (zvacnet fizic, nu sonor) care se resimte tare si-n habitaclu. Adica e un fel de cutremur de o fractiune de secunda. Dupa aceea totul merge brici. Asa ceva am mai vazut pe la diesel-uri. Ma gandesc eu, sa fie de la bujii, injectoare ? Pt. ca tine foarte scurt pana porneste ciclul motor. E ca si cum ar fi o detonatie prea puternica. Cu cat e motorul mai cald cu atat se simte mai tare. Acelasi lucru il face si la oprire dar c-o amplitudine mai mica. Ce-o fi oare ? Edited March 6, 2006 by Bolt Link to comment
Sere Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Sunt nou pe forum as vrea si eu sa particip la o intalnire a clubului daewoo momentan conduc o Leganza de care sunt multumit mashina a fost a tatului meu momentan are 228.000 km mecanici din Cta cunosc mashina majoritatea fug de ea ... si am postat aici pt ca momentan nu mi-se aprinde indicatoru de la benzina acu e aproape lipt de zona rosie si nu s-a aprins nici un indicator si la viata de student pe care o am nu pot sa merg tot timpu cu jumatate de rezervor astept raspunsuri pana nu raman fara benzina Link to comment
bss_x Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Eu zic ca la cat consuma, oricum nu e bine sa te apropii de linia rosie, ca ai surprize :-) A propos, cat ai consum in C-ta? Dar afara? Link to comment
Sere Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Mey scuze dar nu prea am idee, nu am stat sa ma uit la chestia asta dar pot sa iti zic ca cta - bucuresti a consumat jumatate de rezervor da mers cu 100-120 pe afara si autostrada 140 in sus si a papat jumatate de rezervor.. dar vreu sa iti zic ca fie ca are 228.000 km blocu motor a fost schimbat la cariova pe la 80.000 din cauza unui piston , cutia de vieteze a fost desfacuta complet... mashina a trecut prin multe oricum o sa va zic povestea ei daca intereseaza pe careva Link to comment
ovi_jer Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Adica 15l/100km?are cutie automata? Link to comment
Engine Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Legat de zvacnetul motorului meu la pornire. Ar putea fi de la un tampon de prindere a motorului pe sasiu ? Adica sa fie mai uzat si sa permita un joc mai mare ? Link to comment
bss_x Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Sere said: Mey scuze dar nu prea am idee, nu am stat sa ma uit la chestia asta dar pot sa iti zic ca cta - bucuresti a consumat jumatate de rezervor da mers cu 100-120 pe afara si autostrada 140 in sus si a papat jumatate de rezervor.. dar vreu sa iti zic ca fie ca are 228.000 km blocu motor a fost schimbat la cariova pe la 80.000 din cauza unui piston , cutia de vieteze a fost desfacuta complet... mashina a trecut prin multe oricum o sa va zic povestea ei daca intereseaza pe careva IN conditiile astea mai bine nici nu te uiti la indicator. Pui benzina din cand in cand. Tineti-mi pumnii voi face si un consum afara Link to comment
Sere Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 (edited) mey e manuala deci in cta i-am facut plinu si cand am ajuns in bucuresti aveam putin peste jumate dar am mers o portiune de vreo 20 de km cu peste 170 sa zic, era un tip cu un ford focus nou care s-a uitat urat la mine si nu vroiam sa se bucure ca a trecut usor de o Leganza si i-am arata ca fie ca e o mashina mai veche care poate si poate multe chiar iubesc mashina aa si vroiam sa mai adaug ca blocu motor e de europa de vest adika are putin peste 2000 si cica are 140 de cp Edited March 7, 2006 by Sere Link to comment
Engine Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Daca ai cilindreea de 2200 ai numai 126CP. Link to comment
ovi_jer Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Daca are motorul de 2200 si ecm-ul de euro2 are peste 140 cp. Link to comment
Sere Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Nu, nu e sigur 2200 e undeva pana in 2000 su putin peste am inteles de la tatal meu atunci cand s-a dus la Craiova l-ar fi oblicat sa cumpere un motor nou ... care costa aproape cat toata mashina dar a facut plangere la aia pe acolo nu am idee exact ce si cum si i-au schimbat doar blocu motor cu unu de europa de veste in rest celalate componente ar fii aceleasi o sa caut pe net daca difera motoarele si inca ceva vreau si eu sa particip la o intrunire aici in bucuresti unde si cand se tine ? merci mult de ajutor Link to comment
ovi_jer Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Alea-s povesti de la gura sobei.Blocurile motor sant toate GM made in USA. Link to comment
Miste_R Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 @SERE Din cate am citit pe aici,intalnirile din Bucuresti sunt in parcarea salii polivalente si se tin de obicei in seara de joi... Link to comment
Engine Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Da' parca e un motor de 2200 (SUA) care are puterea mai mica. Sau ma insel eu ? Link to comment
Miste_R Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Despre acesta e vorba ? e diesel?!? http://bages.biz/qmotors/daewoo/leganza/ Link to comment
ovi_jer Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 In USA numai 2,2l DOHC a fost de la inceput pentru ca normele euro3 sant din 1995 acolo.Are aceasi putere cu cel de 2l dohc euro adica 98 Kw. Miste_R@ E o greseala acolo. Link to comment
Engine Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 (edited) Ca veni vorba de puterea motoarelor. De ce daca Leganza are 98KW iar 1KW = 1,341022 CP si prin inmultire obtinem 131,4202CP, versiunea oficiala zice 133CP ? Cui ma intreba eu ii spun ca motorul meu dezvolta 131 si nu 133CP. Gresesc ? Edited March 7, 2006 by Bolt Link to comment
Engine Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 (edited) http://www.energy.iastate.edu/renewable/wi...-18_apen_a.html Am si un soft micut de vreo 300Kb cu toate unitatile de masura si conversiile. Acolo spune tot 1,341022. Am vrut sa-l atasez dar nu-mi permite extensia. Se gaseste aici : http://joshmadison.net/software/convert/ Aici spune la fel : http://whatis.techtarget.com/definition/0,...i790194,00.html Edited March 7, 2006 by Bolt Link to comment
ovi_jer Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Ai descoperit america? ) Noi aici vorbim de HP SAE nu DIN.Ce nu tie clar ca 1kw = 1,36CP? Link to comment
Engine Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Din cata fizica stiu eu, puterea nu are aceste subimpartirile SAE sau DIN. Kilowatt-ul e kilowatt si calul putere e cal putere pe toata suprafata globului. Mie nu mi-e de cei 2 CP in plus sau in minus la masina ci am pledat pt. exactitate. Ar fi de mare utilitate insa niste link-uri cu valoarea de 1,36. Ma gandesc ca poate in domeniul auto intra in discutie niste variabile care scapa cadrului general al fizicii la acest capitol. Link to comment
tolin Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Un link de mare utilitate: http://www.google.com Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now